ze is er heel hardnekkig in om hem "baby" te blijven noemen. als je haar vraagt "hij heeft toch een naam? hoe heet hij dan?" zegt ze braaf: "ravi" om het dan vervolgens weer over "baby" te hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:56 schreef Solagratia het volgende:
Dat is echt heel schattig simmu! Zegt ze zijn naam niet? Het is een klein moedertje
Mooi dat het helpt! Ik heb nu voor Mex z'n gezichtje Eucerinezalf gekregen, want ik had het idee dat hij door al die vette zalven juist pukkeltjes kreeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:17 schreef Solagratia het volgende:
Troeta en Fannetje: Amy heeft eczeem in haar knieholtes, grote plekken en op haar onderrug/billen. Ene dag is het erger dan de andere dag. We hebben nu vaseline lanette en dat helpt wel aardig. Ik dacht eerst dat het smetplekjes of luieruitslag was dus ik smeerde met sudocreme, maar was dus niet heel handig, want dat droogt juist uit.
Tico, goed nieuws zeg, fijn!
Ahh, Leia, wat ben je groot! En die gezichtjes, zo herkenbaar![]()
Fannetje, is Anne alweer bijna een grote babyLeuk! En Mex ook of nog niet?
ze verwachtte dat ie snel ging lopen, met de snelheid waarop ie nu al alles doetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:04 schreef Troeta het volgende:
En mooi dat alles weer goed was bij het cb! Zeiden ze nog wat over dat ie zo snel ging met alles?
Ja zo ga ik dat inderaad doen.. Lijkt mij best lekker!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:14 schreef Keshet het volgende:
Dan mix je met pure bambix Tico? Klinkt goed! Dat lust ik zelf ook wel.
precies, het zit in ons hoofd dat suikers en calorieën slecht zijn, maar dat is het niet persequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:21 schreef Keshet het volgende:
Vergeten we allemaal even niet dat kleine kindjes in verhouding ook heul veul calorietjes nodig hebben om te groeien, te leren en om hun hersenen aan te leggen?
Pessie, die vier suikerklontjes in diksap is volgens mij berekend op een glas puur diksap.
dat is wel wat ons cb beweertquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik meen ook dat kinderen tot 4 jaar ook gewoon volle producten nodig hebben. Die vetten zijn gewoon nodig voor de groei. Dus lekker volle melk, volle yoghurt, roomboter, enz..
Hmm, dat zou inderdaad kunnen. Maar in fruit zitten veel natuurlijke suikers. Dat is logisch en niet meer dan normaal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:21 schreef Keshet het volgende:
Vergeten we allemaal even niet dat kleine kindjes in verhouding ook heul veul calorietjes nodig hebben om te groeien, te leren en om hun hersenen aan te leggen?
Pessie, die vier suikerklontjes in diksap is volgens mij berekend op een glas puur diksap.
En fruit op mn kersenvlaai?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef Troeta het volgende:
In mijn hoofd zit gewoon dat fruit en groente (al komt het uit een potje) gezond zijn en snoepjes en ijs enzo niet.
Zolang ik dat in gedachten houd moet het goedkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |