abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93977436
Oh er is dus nog hoop Son :P

das wel heel vroeg Saffier :D
pi_93977498
ravi heeft nog steeds geeneen tand :+
wel een bijtwortel nu dus, want ik had de indruk dat hij er wel last van had. hij's erg blij met zijn bijtwortel dus ik vind het een gaaf ding :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:45:22 #53
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93977724
foto simmu O-)
  vrijdag 11 maart 2011 @ 22:29:06 #54
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_93980380
Nathan kruipt ook nog echt niet hoor. Hij tijgert wat rondjes op zn buik maar daar stopt het eigenlijk wel mee. Wel draait hij steeds bewuster van rug naar buik en weer naar rug.

Ylana een doopdatum. Gefeliciteerd!

Tico, spannend maandag naar de cardio.

Saffier, verstandig inderdaad even stoppen met vast voedsel. Nathan krijgt morgenochtend weer een half broodje. Kijken hoe dat gaat. Hij heeft de afgelopen dagen wel zeer genoten van zn broodkorsten, en dan bedelde hij er nog een extra van me.

Nathan heeft tegenwoordig maar liefst 3 bijtringen (zo gaat dat als je er een kwijt bent en de dag dat je een nieuwe hebt gekocht je de vorige terugvindt :') ) maar toch wil hij het allerliefst bijten op vingers. En dan niet die van hemzelf.
pi_93983734
he jullie moeten niet ineens zoveel gaan schrijven dan onthoud ik het allemaal niet meer
wel leuke verhalen over leia
en dappere floris met zich optrekken
Leyla spannend hoor maandag voor ik dat vergeet heel veel succes, idd fijn dat cb zoveel mee denkt

over het flaconnetje, dat deden we idd 1 per 2 neusgaten
de hoop is dat het met de lente en zomer beter zal gaan met minidraak
dus we duimen!

rest komt morgen weer nu lekker slapen
  zaterdag 12 maart 2011 @ 09:27:34 #56
259886 pessie
pi_93994414
Draak tijd voor de lente dus!
Ik heb gisteren zelfs mn was gedroogd buiten :D ik vond het lente. Het werd nog droog ook.

Vannacht ging helaas weer niet goed. Pfff, zit er een regelperiode rond 7.5 maanden?
pi_93994794
Ik droog op zonnige dagen ook graag m'n was buiten. Gisteren lukte het ook.

MIjn muppet kan bij het onderste knopje van de stereo, dus af en toe gaat de muziek hier zomaar aan. :D

Het is maar goed dat ze overdag heel vrolijk en gezellig is en zonder gedoe gaat slapen (oh, fokwet, nu niet, aub!). Vannacht is ze 5 keer wakker geweest.. :{ De 4e keer dacht ik (dat was om 3 uur), zo je kunt geen honger hebben, slaap maar weer in als ik voor je zing. Toen werd ze me toch boos! :o Heb er uiteindelijk maar een pcm ingestopt, elk uur wakker worden is vaak een teken van ongemak bij d'r. Toen sliep ze door tot half 6 geloof ik. En om 8 uur was ze klaarwakker :O
Ik weet ook niet of we nu een patroon aan het creëren zijn, waar we moeilijk uit gaan komen.. of dat er echt echt wat is elke nacht.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zaterdag 12 maart 2011 @ 10:59:45 #58
259886 pessie
pi_93995928
Morretje daar ben ik dus ook bang voor! Dat er een patroon is ontstaan van continu wakker worden.
Ik maak me daarnaast ook wel zorgen. Overdag slaapt Nathan normaal gesproken heel weinig, en 's nachts dus ook al niet al te best. Slaapt hij wel genoeg? Op het cb zeiden ze trouwens dat sommige kindjes veel slapen en sommige kindjes weinig. Daar heb ik dus ook niets aan.

Manlief vertelde dat hij had gepoept in zn ochtendluier. Ik denk dus dat hij vannacht weer last had van krampjes. Kan een baby krampjes krijgen van gekookte, ontvelde tomaat? Dat heeft hij gisteren voor het eerst gehad.
pi_93996430
Hier is Leia ook veel wakker tussendoor. Vaak is het met een speentje te sussen, maar een uur of 5 achter elkaar slaapt ze alleen in de avond.. in de nacht kunnen we er zeker 2 a 3 keer uit om die speen terug te ploppen, of haar terug op haar zij te leggen...

Ze is vrolijk, niet mopperig, dus soms laten we haar ook wel gewoon wakker in haar bed liggen kletsen en doen, maar zelf slaap je dan niet. (ik niet in elk geval..) want ik hoor haar toch steeds..

Soms vraag ik me ook af of het een patroon is, maar feit is dat ze gewoon om de 2 uur even wakker wordt, soms slaapt ze weer in, soms is ze echt haar speen kwijt en zelf pakken lukt haar nog niet..

Hier is de nacht om half 6/ 6 uur wel voorbij, kan niet wachten op de zomertijd ;) dan is het al half 7, 7 uur.. wel kan ik haar dan rond half 8 weer op bed gooien :)
  zaterdag 12 maart 2011 @ 11:45:00 #60
259886 pessie
pi_93997141
Hm. Ik heb een cyclus.
pi_94002514
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 11:45 schreef pessie het volgende:
Hm. Ik heb een cyclus.
Kun je dr nog 1 maken!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:05:22 #62
259886 pessie
pi_94005599
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kun je dr nog 1 maken!
:o :N alsjeblieft zeg!
Ik denk dat ik dan zou gaan janken...
pi_94007361
OMG ik moest net bijna huilen :@

Hebben een nieuwe autostoel voor Leia gekocht, aangezien ze echt niet lekker meer zit in haar Maxi Cosi.. Maar nu is mijn baby helemaal weg :'( ze zit als de koningin op haar troon, heerlijk om zich heen te kijken. En als je ook maar even aandacht geeft krijg je de meest grote smile everrr O+

Supercute, maar wat gaat het hard....
pi_94007741
Doe is foto!
pi_94008549
Heb kind al naast me liggen op de bank en de stoel staat nog in de auto! Maak ik morgen wel ff...
Maar jemig.. die stoel kwam binnen en ik dacht: oooooh das nog veel te groot!

Nou niet dus... :o
pi_94009245
Ik verschoonde haar net even op de bank en kriebel haar op haar onderbuik.. zeikt ze me zo onder :') dikke fail... :D
pi_94012457
Voor m'n volgers: leyla maakte er echt zo'n rommel van!
  zaterdag 12 maart 2011 @ 19:49:35 #68
259886 pessie
pi_94013490
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:57 schreef Orea het volgende:
OMG ik moest net bijna huilen :@

Hebben een nieuwe autostoel voor Leia gekocht, aangezien ze echt niet lekker meer zit in haar Maxi Cosi.. Maar nu is mijn baby helemaal weg :'( ze zit als de koningin op haar troon, heerlijk om zich heen te kijken. En als je ook maar even aandacht geeft krijg je de meest grote smile everrr O+

Supercute, maar wat gaat het hard....
Mijnn baby mag nog laaaaaaaaaaang niet in een autostoel 1. Hij is pas 7 kilo, mag pas bij 9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94014072
Die van mij is de 9 wel gepasseerd nu :P op de weegschaal thuis gisteren 9100 gram (misschien wel 9199 maar mijn weegschaal weegt maar 1 achter de komma).. half februari 8675 bij het CB.. hopelijk een beetje rustiger aan nu :P (moet 24 maart weer voor de 7,5 maand check en BMR prik, die krijgt ze dan al ivm vakantie Turkije in juni, benieuwd wat ze dan weegt :))
pi_94014380
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:51 schreef Orea het volgende:
Ik verschoonde haar net even op de bank en kriebel haar op haar onderbuik.. zeikt ze me zo onder :') dikke fail... :D
Ik heb dat deze week ook gedaan bij Thomas.
Hij lachte eerst enorm (was een wonder, want hij is zo ziek geweest). Ik gaf hem een ppprrrttt-kusje op zijn buik en 2 seconden erna begonnen zijn darmen te rommelen. Je wil niet weten wat er allemaal uitgekomen is :')
pi_94014655
Leyla is net de 6,5 kilo voorbij. Wow!
  zaterdag 12 maart 2011 @ 20:16:33 #72
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_94014686
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:15 schreef Ticootje het volgende:
Leyla Ylana is net de 6,5 kilo voorbij. Wow!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_94014705
Haha! Onze dames gaan lekker gelijk op.
pi_94015034
Leia wat doe je :o
Volgens mij haalt ze Floris wel in!
De laatste keer wegen, was op 12 januari, toen was ie 7900 gram. Ik denk dat ie de 9 nog niet haalt.
Dinsdag gaan we weer s bij t cb langs, dus dan weet ik meer.
Vind Floris ook nog wel prima in de maxi cosi zitten, dus laten we t maar even zo ;)

Pessie, al ook een regelmatige cyclus??
Hier is er echt geen regelmaat in te bekennen, echt irritant..Hopelijk leert mn lichaam t snel!
Ben begonnen met teunisbloemolie, kijken of dat er wat regelmaat in brengt. Ik heb er graag controle over :')
pi_94015531
wat gaat dat lekker met de kleine dames hier!
En de jongens natuurlijk ook, ik denk dat mijn mini dat niet haalt hoor, laatste keer wegen was half feb toen was 6,9

autostoel voor leia! een knuffel voor orea :* kan me voorstellen dat het super cute maar ook snel is!
pessie een cyclus...

minidraak heeft vanmorgen 1 borst en daarna een boterham gehad
en bij de lunch geen melk meer maar thee en ze is de hele dag super vrolijk geweest!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')