de whiskey zelf is toch voldoende?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een reden om op te staan en de whisky uit de kast te pakken.
Irish coffee gaat er ook wel inquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga er ook eens vandoor, er wacht iemand met koffie op me
Samzz welquote:
Wij willen namen en rugnummersquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Irish coffee?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je moeder?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe er maar een ja.quote:
Ik heb niet al te beste ervaringen met douche seks, neequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef PeuRac het volgende:
@Samzz, jij ging to graag samen douchen?alleen niet sexxen onder de douche
Ik heb geen Ierse whisky.quote:
maar samen douchen ansich?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet al te beste ervaringen met douche seks, nee
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
plustpunten voor beebeetjequote:
ik ook wel, al is niet elke douche even goed geschiktquote:
Waar moet een douche dan allemaal aan voldoen dat het geschikt maakt voor seks onder de douche?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ook wel, al is niet elke douche even goed geschikt
zeker smak gemaakt toen je dat stukje zeep wilde oprapenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Oh, daar heb ik geen problemen meequote:
Ik nietquote:
Neequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:50 schreef kitao het volgende:
[..]
zeker smak gemaakt toen je dat stukje zeep wilde oprapen
quote:
ik sluit het niet uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh gaat het toch nog goedkomen met ons?
een stang in de muur op navelhoogte, dan kan die griet zich er aan vasthouden als ze voorovergebukt genomen wordtquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar moet een douche dan allemaal aan voldoen dat het geschikt maakt voor seks onder de douche?
Na, dan moet ik je toch die sauna maar in zien te krijgenquote:
Je moet ook niet alle standjes willen proberen te doen. En het is wel makkelijker als iemand ongeveer van gelijke lengte isquote:[..]
Ik nietOok wel goede, maar echt praktisch is het niet. En die negatieve ervaring heeft meer indruk achter gelaten
Jij player jij.quote:
quote:
Diverse randen om voeten op te laten steunen of om te zitten zijn ook wel primaquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef kitao het volgende:
[..]
een stang in de muur op navelhoogte, dan kan die griet zich er aan vasthouden als ze voorovergebukt genomen wordt
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na, dan moet ik je toch die sauna maar in zien te krijgen
Dat zijn tips waar ik wat heb als ik ooit samen met iemand onder de douche mag belandenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Diverse randen om voeten op te laten steunen of om te zitten zijn ook wel prima
Lekker zacht masseren inzepen, beetje kriebelenquote:
Neequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:55 schreef kitao het volgende:
[..]
je werd keihard met je rug tegen de kraan geduwd ?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeDe douche stang viel van de muur
Oh, dat is wel prettig in de douche jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker zacht masseren inzepen, beetje kriebelen
everything to please the girlquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is wel prettig in de douche ja
Als ik maar klaarkom vind ik het bestquote:
hahaha, ik zie het al helemaal voor me.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeDe douche stang viel van de muur
Zo ging 't niet helemaal, ik wilde de stang juist niet pakken, want ik wist dat die los zatquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:00 schreef kitao het volgende:
[..]
hahaha, ik zie het al helemaal voor me.
jij staat met je bekken vooruit, je handen boven je hoofd en achterwaarts die stang vasthoudend.
meneertje gaat pompen, jij laat je gaan en gaat aan die stang hangen en ineens : KRAK !
stang, tegels en samzz vliegen van de muur !
hahahahaha
Hell yeah!quote:
quote:
Tsja, als je me mee wilde hebben, had je er al lang onder gestaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga me maar eens naar de douche slepen, wilde een uur geleden al gaan
quote:
Nee, dan zou ik wachten tot je hier wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, als je me mee wilde hebben, had je er al lang onder gestaan
Had me gevraagd, was ik doorgereden, had ik onderweg wel gegeten, met een uur zou ik er wel zijn geweestquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik wachten tot je hier was
dan heb ik goeie mededeling, bij mij sta je 9 van de 10 keer met je handjes en je voetjes op de grondquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo ging 't niet helemaal, ik wilde de stang juist niet pakken, want ik wist dat die los zatMaar de rest van 't verhaal klopt wel ongeveer ja
Ja zeg, dat kan ik toch allemaal niet ruikenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had me gevraagd, was ik doorgereden, had ik onderweg wel gegeten, met een uur zou ik er wel zijn geweest
Nee, want jij hebt je vrouwtje en je twee hoerenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef kitao het volgende:
[..]
dan heb ik goeie mededeling, bij mij sta je 9 van de 10 keer met je handjes en je voetjes op de grond
Vra-gen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, dat kan ik toch allemaal niet ruiken
[..]
Nee, want jij hebt je vrouwtje en je twee hoeren
ik vrij veilig dus dat hoeft geen probleem te zijn hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
Nee, want jij hebt je vrouwtje en je twee hoeren
Gescheld?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef kitao het volgende:
trouwens Samzz ?
waar is dat gescheld nou weer goed voor
Iets stunningquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
Schoon en fris
Nu nog bedenken wat ik morgen aan ga doen
Je noemde de vrouwen waar hij mee vreemd gaat, hoeren.quote:
Oh ja, er is voetbal opquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga ook maar even douchen, lekker warm. Voetbal is toch niet om aan te zien op het moment.
Hoer, zoals ik je ook doorgaans noem tijdens het neuken. Of slet!quote:
Geen idee, ik ken je kleding kast niet, dan zou ik met je moeten meekijkenquote:
Oh... Ahquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je noemde de vrouwen waar hij mee vreemd gaat, hoeren.
Ja, maar jijquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoer, zoals ik je ook doorgaans noem tijdens het neuken. Of slet!
Ik bedoel meer, wat versta jij onder stunningquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken je kleding kast niet, dan zou ik met je moeten meekijken
Dat verschilt per persoon, dus kan ik pas zeggen als ik mee kijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, wat versta jij onder stunning
Ik weet het verschil tussen een liefkozend compliment en een scheldwoord wel.quote:
right.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je noemde de vrouwen waar hij mee vreemd gaat, hoeren.
Ah, oke. Ik ga voor een spijkerbroek, blouse en jasjequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon, dus kan ik pas zeggen als ik mee kijk
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet het verschil tussen een liefkozend compliment en een scheldwoord wel.
Nee, nooitquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:27 schreef kitao het volgende:
[..]
right.
ze heb zeker nog nooit van polyamorfe relaties gehoord die boerentrien ?
strakke broek en blouse? Beetje inkijk, maar niet teveel? Dan is t stunningquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik ga voor een spijkerbroek, blouse en jasjeEn m'n zwarte high heels.
Eh, jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
strakke broek en blouse? Beetje inkijk, maar niet teveel? Dan is t stunning
Nou meid tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eh, jaM'n knalroze Tommy blouse wordt 't denk ik.
Dat vraagt eigenlijk wel om visuele toelichtingquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eh, jaM'n knalroze Tommy blouse wordt 't denk ik.
ik kijk wipeout, een vriend van me kan er aan mee doen, alleen weet niet wanneerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik kijken... The Patriot of toch maar the Mentalist... The mentalist, het is niet die met Heath Ledger.
Nee maar wel dat andere lekker dingquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik kijken... The Patriot of toch maar the Mentalist... The mentalist, het is niet die met Heath Ledger.
Wie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee maar wel dat andere lekker ding
Oh, handigquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kijk wipeout, een vriend van me kan er aan mee doen, alleen weet niet wanneer
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef kitao het volgende:
[..]
welnu, geen dank.
kitao is nooit te oud je wat te leren
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
Ik lees net dat ze de Arena gaan verbouwen. Mooier zal dat gedrocht er niet op worden, denk ik
Dat ik als Steven Seagal fan the Patriot slecht vind zegt genoeg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ik zag idd Seagal staan en ben meteen weggezaptquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ik als Steven Seagal fan the Patriot slecht vind zegt genoeg.
Ga maar voor the Mentalist dus
The Cookquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag idd Seagal staan en ben meteen weggezapt
Wat?quote:
quote:
aah een pretty boyquote:
Oeh ja, hij speelt in the Mentalistquote:
Is van Under Siege, daar speelt hij op een marineboot de kok, die iedereen en alles redtquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?
Ik vind Seagal niks, ik kijk zijn films dan ook niet. Ik heb wel Machete gezien, maar daar had ie maar een klein rolletje in.
quote:
Ah. Nooit gezien en ik ga 'm ook niet zien gok ik zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Is van Under Siege, daar speelt hij op een marineboot de kok, die iedereen en alles redt
Je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Nooit gezien en ik ga 'm ook niet zien gok ik zo
Ja, door die kaart weet ik dat juist welquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
[ afbeelding ]
nice onequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
[ afbeelding ]
Hey zo zien alle emoties er voor mij dus uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
[ afbeelding ]
Heldquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
[ afbeelding ]
Hijquote:
Heb je mij zien sporten dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
Thuis.... wat zijn sommige mannen toch lekker als ze sportief doen
Ah, een positieve noot over mannenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
Ik wacht nog op visuele toelichtingquote:
Als jullie lief doen, weet ik er vast meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ah, een positieve noot over mannen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
Visuele toelichting van watquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wacht nog op visuele toelichting
je kleding keuze natuurlijkquote:
ik fiets veelquote:
Dat heb ik toch net verteldquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je kleding keuze natuurlijk![]()
oh en RTL 5 al ruim een half uur zonder reclame
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En me 2, sportief dan![]()
ja, dat is een tekstuele toelichting, ik wil een visuele.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik toch net verteldDonkerblauwe skinny jeans, zwarte top met knalroze blouse en zwart jasje erover en m'n zwarte Loubies
Ja eh, da's mijn enige vorm van sport, en of dat teltquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]echt sportief is t pas als je ook de linker en je armen moet gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En me 2, sportief danwant die Volvo's rijden heerlijk, maar niks sportiefs aan
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Zometeen RTL 7 drie kwartier zonder reclame.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je kleding keuze natuurlijk![]()
oh en RTL 5 al ruim een half uur zonder reclame
Okequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, dat is een tekstuele toelichting, ik wil een visuele.
Oh, mooiquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, da's mijn enige vorm van sport, en of dat telt
Uiteraard doet SBS daar niet aan meequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zometeen RTL 7 drie kwartier zonder reclame.
wat dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zometeen RTL 7 drie kwartier zonder reclame.
Jij hebt tenminste zure matjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:14 schreef PeuRac het volgende:
Fijn zo'n aparte keuken, maar dan valt de afwas niet op![]()
ooh en zure matten is geen lekkere combi met bier
quote:
It was over loooong agoquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef STING het volgende:
[..]
Must have beeeeeeeeeen loveeeeeee
but it's over noooohowwwwwwwwwwww
ik ben allergisch voor zequote:
en bokkepotenquote:
Goed tekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
Ik moet een nieuwe kast voor in de huiskamer. Te veel boeken.
Boeken ja.quote:
Boeken zijn inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Boeken ja.
Maar ik heb nu de Expedit van Ikea, dat vind ik een enorm fijne kast. Moet ik dus afstand van doen, heel tragisch.
Uitbreiden niet mogelijk?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Boeken ja.
Maar ik heb nu de Expedit van Ikea, dat vind ik een enorm fijne kast. Moet ik dus afstand van doen, heel tragisch.
Ik niet.quote:
Oeh, da's ook wel lekker. Al vind ik mergpijpjes lekkerderquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en bokkepoten
Heb bij mn bier liever een zure sloot trouwens![]()
Ik las uitdijenquote:
Mergpijpjes zijn ook lekker, maar veel zoeter, past niet bij bier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet.
[..]
Oeh, da's ook wel lekker. Al vind ik mergpijpjes lekkerder
Zure sloot?
Ja, dat is waar. En dat dacht ik alquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mergpijpjes zijn ook lekker, maar veel zoeter, past niet bij bier.
Zure sloot = een kut
omdat ik t zei zekerquote:
ooh dat is wel gaaf jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
Mijn boekencollectie past overigens prima in de kast. Maar dan heb je nog de verzameling van Mr. P. Euter, verdomd.
Ik wil wel graag een boekenkast tot aan het plafond, eens rondkijken.
Voorspelbaarheid is goed, doe ik ook geen gekke dingenquote:
Die van ons staat in de kast en zendt via een kastje of zo de film naar de tv.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef L-E het volgende:
Nog een vraagje, zijn er hier mensen die de flatscreen televisie aan de muur hebben hangen en géén tv-meubel meer hebben? Want dat wil ik graag doen, maar ik wil dan een leuke én mooie oplossing voor de dvd-speler.
Hieroquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef L-E het volgende:
Nog een vraagje, zijn er hier mensen die de flatscreen televisie aan de muur hebben hangen en géén tv-meubel meer hebben? Want dat wil ik graag doen, maar ik wil dan een leuke én mooie oplossing voor de dvd-speler.
Klinkt goed. Maar dan moet ik dus 'een kastje of zo' aanschaffen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van ons staat in de kast en zendt via een kastje of zo de film naar de tv.
Het kan ook saai wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid is goed, doe ik ook geen gekke dingen
Ik blijf altijd leuk verrassen, vraag Evie maarquote:
Onder de bank, nooit aan gedacht. Is dat niet onpraktisch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hierolange kabel en die staat onder de bank. Bij de video recorder. Mooie oplossing vind ik (nee, is niet zichtbaar als je op de stoel er tegenover zit).
Ik zal morgen pa eens vragen wat het precies is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar dan moet ik dus 'een kastje of zo' aanschaffen.
Je moet in ieder geval wel denken aan je IR-signaal uit je afstandbediening.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Onder de bank, nooit aan gedacht. Is dat niet onpraktisch?
Die gaat idd het hoekje niet omquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval wel denken aan je IR-signaal uit je afstandbediening.
Juist niet, hoef je niet op te staanquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Onder de bank, nooit aan gedacht. Is dat niet onpraktisch?
reflecteert meestal prima tegen de stoel/bank er tegenover.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval wel denken aan je IR-signaal uit je afstandbediening.
Dit vind ik ook wel een echte CL actiequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Als je het woord 'attachment' in je mail gebruikt en je wilt hem verzenden zonder attachment te hebben aangehangen, krijg je een mailing
Programma's die aan mij denken
Programma's die denken dat ik geestelijk gehandicapt ben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Als je het woord 'attachment' in je mail gebruikt en je wilt hem verzenden zonder attachment te hebben aangehangen, krijg je een melding
De techniek van tegenwoordigquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Als je het woord 'attachment' in je mail gebruikt en je wilt hem verzenden zonder attachment te hebben aangehangen, krijg je een melding
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
De techniek van tegenwoordig
[ afbeelding ]
voor moiquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wel een echte CL actieHeb trouwens wel een leuke cadeautje voor je bedacht
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik reageerde op een opdrachtgever die een opdracht had gestuurd maar de attachment was vergeten. Die persoon kon die melding beter gebruiken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Programma's die denken dat ik geestelijk gehandicapt ben.
Ik heb zelf mijn plinten gefreesd van houten balken, ruimte zat voor een berg kabelsquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef L-E het volgende:
Ik weet niet of ik het aandurf met een Peuter die wild met auto's over de grond rijdt en dus ook dagelijks onder de bank terecht komen. Maar ik heb wat ruimte in de hoek naast de bank, ik zou daar een plankje oid kunnen maken waar het op kan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Juist niet, hoef je niet op te staanEn hier spelen we sowieso heel weinig af via de DVD/VCR, t meeste is toch gewoon tv of via de PC. Die laatste staat trouwens ook aan de andere kant van de kamer.
Wel lopen alle kabels hier onder de vloer door. Bij de grote verbouwing jaren terug zijn flinke kabelgoten in t begon gestort.
Oei. http://www.tburke.net/fun_stuff/pictures/computers/directx.htm dan maar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh, hotlinking has been disabled
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
Of ik koop ipv een nieuwe boekenkast een dvd-kast-achtig iets. Die staan nu ook in de Expedit, dat scheelt daar weer ruimte en het is vast goedkoper.
En dan een spatie erachter in de adresbalk en klaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei. http://www.tburke.net/fun_stuff/pictures/computers/directx.htm dan maar.
Oh, dat paperclipjequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is dan wel een prima optie jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het aandurf met een Peuter die wild met auto's over de grond rijdt en dus ook dagelijks onder de bank terecht komen. Maar ik heb wat ruimte in de hoek naast de bank, ik zou daar een plankje oid kunnen maken waar het op kan.
Bergje maken, beetje benzine erover en een luciferquote:
Heb er een hele hoop bij mijn ex achter gelaten, anders had ik ook echt niet geweten waar ik ze had moeten latenquote:
Als er had gestaan: Niks wat lucifers niet oplossen. Was ie leuker geweestquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bergje maken, beetje benzine erover en een lucifer
Dat is op zich een goed idee, om de hoogte in te werken. Een plank boven de Expedit zou ook nog kunnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
OngetwijfeldIk ken je huis niet, maar ik had bijv heel veel ruimte gemaakt, door een plank over de hele breedte van de ruimte boven het raam te maken. Was bijna een hele Billy aan boeken wat op 3 meter pastte
Zwaar irritant dingquote:
Ik wil juist van het televisiemeubel af omdat ik dan meer ruimte heb in mijn zithoek. Ik hou niet van te veel spullen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders hebben de tv aan de muur gemonteerd (ik was die dag het huis ontvlucht) maar ze hebben nog een vrij laag televisiemeubel waar de versterker en upc-box en dvd enzo in staan.
De Lack planken van Ikea zijn in dezelfde stijl als Expeditquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is op zich een goed idee, om de hoogte in te werken. Een plank boven de Expedit zou ook nog kunnen.
Reden 1 om dat ding niet te installerenquote:
Jij zou echt flippen in mijn kamer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil juist van het televisiemeubel af omdat ik dan meer ruimte heb in mijn zithoek. Ik hou niet van te veel spullen.
I know, heb nog een witte Lack staan op zolder. Wellicht krijgt die nu eindelijk een functie hier in huis.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Lack planken van Ikea zijn in dezelfde stijl als ExpeditAl had ik zelf een meubelplaat gekocht (is duurder, maar véél mooier afgewerkt dan een normale plank, kon ook 200kg op). Die zijn ook wel lijkend te koop en op maat.
Nope.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Reden 1 om dat ding niet te installerenkrijg je em er nog bij eigenlijk tegenwoordig? Ik gebruik al een tijdje OpenOffice
Op zich best leuk om eens te proberen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij zou echt flippen in mijn kamer.
ik ben niet leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er had gestaan: Niks wat lucifers niet oplossen. Was ie leuker geweest
Schuimbekkend enzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Op zich best leuk om eens te proberen.
quote:
Nee allang niet meer, in Office 2003 voor het laatst.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Reden 1 om dat ding niet te installerenkrijg je em er nog bij eigenlijk tegenwoordig? Ik gebruik al een tijdje OpenOffice
Niks wat lucifers niet oplossen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil juist van het televisiemeubel af omdat ik dan meer ruimte heb in mijn zithoek. Ik hou niet van te veel spullen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: allang, allang, 2003 maar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Nee allang niet meer, in Office 2003 voor het laatst.
Office 97, hoe modern!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
[..]
I know, heb nog een witte Lack staan op zolder. Wellicht krijgt die nu eindelijk een functie hier in huis.
We worden oud.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: allang, allang, 2003 maar.
Maar dat is ook alweer 8 jaar geleden
Dat is wel te hopen Qquote:
Veel meer paste er ook niet inquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weinig maar dan wel grote meubels
Ik had maar 4 dingen in mijn vorige kamer, 1 kast, 1 bed/bank, 1 bureau en een tv
(en dan die plank boven t raam, maar die viel niet op)
Bureau, drie boekenkasten, 1 aquariummeubelding, één tv-kast plus megatelevisie, één bed, een stapel schoenendozen, een tafeltje in het midden, een bureaustoel, een fatboy, een nachtkastje en HEEL VEEL ZOOI OVERAL TUSSENGEPROPTquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had maar 4 dingen in mijn vorige kamer, 1 kast, 1 bed/bank, 1 bureau en een tv
sowiesoquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:51 schreef Q. het volgende:
[..]
En zo niet dan hebben we een tof leven gehad.
Ik ben een minimalist qua inrichting. Precies wat je zegt: weinig, maar dan wel groots. In de zithoek (het is echt een vierkantje) staan nu dus twee banken, een salontafel, een tv-meubel met een televisie, en een pluchen ijsbeer die net zo groot is als mijn tv-meubel (don't ask..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een MS-Dos hadquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb vroegah ooit nog bij een buurman Office 95 geinstalleerd.
40 diskettes!
Ik heb echt zin om alles uit mijn kamer te pleuren en opnieuw te beginnen met schilderen en inrichten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben een minimalist qua inrichting. Precies wat je zegt: weinig, maar dan wel groots. In de zithoek (het is echt een vierkantje) staan nu dus twee banken, een salontafel, een tv-meubel met een televisie, en een pluchen ijsbeer die net zo groot is als mijn tv-meubel (don't ask..) Ik raak er overprikkeld van.
Oh ja, als ik daar toch eens geld voor had!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om alles uit mijn kamer te pleuren en opnieuw te beginnen met schilderen en inrichten.
Vrouwen die proberen mee te praten over techniekquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een MS-Dos hadDat is volgens mij ook al eeuwen geleden...
Voor augustus 1995 iig, toen kwam Windows 95quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een MS-Dos hadDat is volgens mij ook al eeuwen geleden...
Een pluchen ijsbeer...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben een minimalist qua inrichting. Precies wat je zegt: weinig, maar dan wel groots. In de zithoek (het is echt een vierkantje) staan nu dus twee banken, een salontafel, een tv-meubel met een televisie, en een pluchen ijsbeer die net zo groot is als mijn tv-meubel (don't ask..) Ik raak er overprikkeld van.
Hehequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vrouwen die proberen mee te praten over techniek
Omg, dat vind ik idd een nachtmerrie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bureau, drie boekenkasten, 1 aquariummeubelding, één tv-kast plus megatelevisie, één bed, een stapel schoenendozen, een tafeltje in het midden, een bureaustoel, een fatboy, een nachtkastje en HEEL VEEL ZOOI OVERAL TUSSENGEPROPT
Ik word er soms ook wel gek van hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Omg, dat vind ik idd een nachtmerrie.!
Wat nou proberen, zo heet dat tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vrouwen die proberen mee te praten over techniek
Ik speelde ook vaak zo'n spelletje... Moest je diamanten uitgraven en zo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef STING het volgende:
[..]
Voor augustus 1995 iig, toen kwam Windows 95
Levensgrote ijsbeerquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ik bedoel met dat vierkantje?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een pluchen ijsbeer...Cool.
Een vierkantje vind ik zelf dan weer niks, ik houd wel van een beetje variatie.
Wat voor computer heb je nu? een Windows 7?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nou proberen, zo heet dat toch
[..]
Ik speelde ook vaak zo'n spelletje... Moest je diamanten uitgraven en zo.
Bel mij voor advies. In godsnaam, bel mij!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om alles uit mijn kamer te pleuren en opnieuw te beginnen met schilderen en inrichten.
Dat de banken precies zo staan dat ze een vierkant dan wel rechthoek vormen als je onzichtbare lijnen zou trekken. En daarin passend de tv en tafel en zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ik bedoel met dat vierkantje?
Die ijsbeer was een kado voor mijn zoon. Hij past niet in zijn kamer. Nog niet.
De beer krimpt nog? of gaat de kamer van Peuter groeien?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ik bedoel met dat vierkantje?
Die ijsbeer was een kado voor mijn zoon. Hij past niet in zijn kamer. Nog niet.
ik moet wel als ik straks ergens kom te wonenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Diggerquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
Ik speelde ook vaak zo'n spelletje... Moest je diamanten uitgraven en zo.
Ik wil dezequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Bel mij voor advies. In godsnaam, bel mij!
Dat waren nog eens tijden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef STING het volgende:
[..]
Voor augustus 1995 iig, toen kwam Windows 95
Valt wel mee, ik had bewust die grote kast midden in de Kamer staan, zodat de troep die echt nergens anders kon, daar achter stond. Om rust te hebben in de rest van de kamer.quote:
Die salontafel gaat ook weg idd. Heb ik alweer veel te lang, vind ik niet mooi meer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Levensgrote ijsbeer![]()
Mijn grote beer is wegik kroop vroeger in zijn armen om te slapen
![]()
Dan zou ik inderdaad t meubel weg doen. En kijk eens hoe het is om de salon tafel weg te doen en twee kleine side tabels. Hebben we hier, nergens staat meer een salontafel.
Nee, een laptop met Vista...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat voor computer heb je nu? een Windows 7?
Zo heet dat tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:57 schreef STING het volgende:
[..]
'toen had ik een MS-Dos' klinkt idd schattig
Same here. Alleen had ik geen Commodore 64quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.
Als klein Roycootje begonnen met een oude commodore 64 en een ibm xt computer.
De oude sierra adventures zoals Larry en Spacequest helemaal grijs gespeeld
Ik wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:59 schreef STING het volgende:
[..]
Same here. Alleen had ik geen Commodore 64
Hemnes? Die is héél klein.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil deze
[ afbeelding ]
Maar hij is me nu nog te lomp in m'n kamer.
Die heeft m'n zusje. Het is geen grote kast, hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil deze
[ afbeelding ]
Maar hij is me nu nog te lomp in m'n kamer.
Die side tables dan naast de bank, tussen de banken niks meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Die salontafel gaat ook weg idd. Heb ik alweer veel te lang, vind ik niet mooi meer.
Ik denk zelfs dat de XT nog ergens op zolder moet staan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:59 schreef STING het volgende:
[..]
Same here. Alleen had ik geen Commodore 64
Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat de banken precies zo staan dat ze een vierkant dan wel rechthoek vormen als je onzichtbare lijnen zou trekken. En daarin passend de tv en tafel en zo
Tss. Wij hadden gelijk EGA 16-colourquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat de XT nog ergens op zolder moet staan.
Toch eens een keer opzoeken.
Met een heel mooi 4 kleuren CGA scherm erbij.
Oh zo ja. Je hebt ook niet altijd een keuze natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee.
Mijn huis is zo gebouwd dat het al een vierkant is, snap je? Ik heb geen andere optie dan hier de zithoek te maken. Nou, kan wel, maar dan kunnen er deuren niet open en moet de televisie in de keuken en zo. Misschien best een idee.
Kamer van Peuter zal ooit ook veranderen. Dan maak ik ruimte voor de beer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De beer krimpt nog? of gaat de kamer van Peuter groeien?
TV is overratedquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee.
Mijn huis is zo gebouwd dat het al een vierkant is, snap je? Ik heb geen andere optie dan hier de zithoek te maken. Nou, kan wel, maar dan kunnen er deuren niet open en moet de televisie in de keuken en zo. Misschien best een idee.
Valt mee, hij is dieper dan m'n huidige kast (zo'n kartonnen ding van de Ikea van 100 guldenquote:
Ja maar, beer! Beer is liefquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Kamer van Peuter zal ooit ook veranderen. Dan maak ik ruimte voor de beer.
Die hele lijn is tofquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt mee, hij is dieper dan m'n huidige kast (zo'n kartonnen ding van de Ikea van 100 gulden) en nogal log naar mijn idee. De vitrinekast van die lijn is ook
![]()
![]()
Dat zat er niet in, computer was ook puur voor mij, mijn ouders hadden er helemaal niks mee toen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:01 schreef STING het volgende:
[..]
Tss. Wij hadden gelijk EGA 16-colourIn 1988
Kaptafel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hele lijn is tofIk heb er de kaptafel (of hoe noem je 't) van
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef PeuRac het volgende:
LOLOh Oh Tirol
"Auw, mn nagel is gebroken, of mn been"
* "Aah, je been is minder erg, toch."
Peuracquote:
Dressoirquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hele lijn is tofIk heb er de kaptafel (of hoe noem je 't) van
Mn ex en ik hadden de helft van de Hemnes collectie, incl t bed. Was wel geinig, maar heel erg klein.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt mee, hij is dieper dan m'n huidige kast (zo'n kartonnen ding van de Ikea van 100 gulden) en nogal log naar mijn idee. De vitrinekast van die lijn is ook
![]()
![]()
Het is een ladekast, ik gebruik 'm als kaptafelquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kaptafel?![]()
M'n moeder had vroeger zo'n geweldige spiegel bij de kaptafel, maar die heeft ze achtergelaten toen we zijn verhuisd en de voel is toen gesloopt
Kijk dat is de juiste instellingquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds de 'Hiep Hiep Hoera'-slinger hangen aan de muur boven de eettafel sinds 7 januari. Mensen vinden dat maar gek. Ik vind het een leuke slinger. Elke dag is toch een feest?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een ladekast, ik gebruik 'm als kaptafel
daarom, t is jouw feestjequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds de 'Hiep Hiep Hoera'-slinger hangen aan de muur boven de eettafel sinds 7 januari. Mensen vinden dat maar gek. Ik vind het een leuke slinger. Elke dag is toch een feest?
De ene dag nog meer dan de ander.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
slaap lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n bedje maar eens opzoeken. Morgen weer vroeg dag.
Trusten![]()
halfvolle glazenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
T vak van de sylist om jouw smaak te sturenquote:
Trustequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
Trusten![]()
Niet meer, want dat heeft ze al gedaan dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef Q. het volgende:
[..]
"Je moet alleen zelf de slingers ophangen". [ afbeelding ]
Ik lig al lang in bed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
Trusten![]()
Ik ben fan van Basic Label en Loods 5.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Malibu heeft trouwens ook toffe meubels
Wie, wat, waar?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Malibu heeft trouwens ook toffe meubels
Loods 5quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben fan van Basic Label en Loods 5.
Gelderland heeft toffe bankenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben fan van Basic Label en Loods 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |