Voorspelbaarheid is goed, doe ik ook geen gekke dingenquote:
Die van ons staat in de kast en zendt via een kastje of zo de film naar de tv.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef L-E het volgende:
Nog een vraagje, zijn er hier mensen die de flatscreen televisie aan de muur hebben hangen en géén tv-meubel meer hebben? Want dat wil ik graag doen, maar ik wil dan een leuke én mooie oplossing voor de dvd-speler.
Hieroquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef L-E het volgende:
Nog een vraagje, zijn er hier mensen die de flatscreen televisie aan de muur hebben hangen en géén tv-meubel meer hebben? Want dat wil ik graag doen, maar ik wil dan een leuke én mooie oplossing voor de dvd-speler.
Klinkt goed. Maar dan moet ik dus 'een kastje of zo' aanschaffen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van ons staat in de kast en zendt via een kastje of zo de film naar de tv.
Het kan ook saai wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid is goed, doe ik ook geen gekke dingen
Ik blijf altijd leuk verrassen, vraag Evie maarquote:
Onder de bank, nooit aan gedacht. Is dat niet onpraktisch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hierolange kabel en die staat onder de bank. Bij de video recorder. Mooie oplossing vind ik (nee, is niet zichtbaar als je op de stoel er tegenover zit).
Ik zal morgen pa eens vragen wat het precies is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar dan moet ik dus 'een kastje of zo' aanschaffen.
Je moet in ieder geval wel denken aan je IR-signaal uit je afstandbediening.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Onder de bank, nooit aan gedacht. Is dat niet onpraktisch?
Die gaat idd het hoekje niet omquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval wel denken aan je IR-signaal uit je afstandbediening.
Juist niet, hoef je niet op te staanquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Onder de bank, nooit aan gedacht. Is dat niet onpraktisch?
reflecteert meestal prima tegen de stoel/bank er tegenover.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval wel denken aan je IR-signaal uit je afstandbediening.
Dit vind ik ook wel een echte CL actiequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Als je het woord 'attachment' in je mail gebruikt en je wilt hem verzenden zonder attachment te hebben aangehangen, krijg je een mailing
Programma's die aan mij denken
Programma's die denken dat ik geestelijk gehandicapt ben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Als je het woord 'attachment' in je mail gebruikt en je wilt hem verzenden zonder attachment te hebben aangehangen, krijg je een melding
De techniek van tegenwoordigquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Als je het woord 'attachment' in je mail gebruikt en je wilt hem verzenden zonder attachment te hebben aangehangen, krijg je een melding
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
De techniek van tegenwoordig
[ afbeelding ]
voor moiquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wel een echte CL actieHeb trouwens wel een leuke cadeautje voor je bedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |