ik kijk wipeout, een vriend van me kan er aan mee doen, alleen weet niet wanneerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik kijken... The Patriot of toch maar the Mentalist... The mentalist, het is niet die met Heath Ledger.
Nee maar wel dat andere lekker dingquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik kijken... The Patriot of toch maar the Mentalist... The mentalist, het is niet die met Heath Ledger.
Wie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee maar wel dat andere lekker ding
Oh, handigquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kijk wipeout, een vriend van me kan er aan mee doen, alleen weet niet wanneer
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef kitao het volgende:
[..]
welnu, geen dank.
kitao is nooit te oud je wat te leren
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
Ik lees net dat ze de Arena gaan verbouwen. Mooier zal dat gedrocht er niet op worden, denk ik
Dat ik als Steven Seagal fan the Patriot slecht vind zegt genoeg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ik zag idd Seagal staan en ben meteen weggezaptquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ik als Steven Seagal fan the Patriot slecht vind zegt genoeg.
Ga maar voor the Mentalist dus
The Cookquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag idd Seagal staan en ben meteen weggezapt
Wat?quote:
quote:
aah een pretty boyquote:
Oeh ja, hij speelt in the Mentalistquote:
Is van Under Siege, daar speelt hij op een marineboot de kok, die iedereen en alles redtquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?
Ik vind Seagal niks, ik kijk zijn films dan ook niet. Ik heb wel Machete gezien, maar daar had ie maar een klein rolletje in.
quote:
Ah. Nooit gezien en ik ga 'm ook niet zien gok ik zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Is van Under Siege, daar speelt hij op een marineboot de kok, die iedereen en alles redt
Je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Nooit gezien en ik ga 'm ook niet zien gok ik zo
Ja, door die kaart weet ik dat juist welquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
[ afbeelding ]
nice onequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |