de whiskey zelf is toch voldoende?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een reden om op te staan en de whisky uit de kast te pakken.
Irish coffee gaat er ook wel inquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga er ook eens vandoor, er wacht iemand met koffie op me
Samzz welquote:
Wij willen namen en rugnummersquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Irish coffee?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je moeder?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe er maar een ja.quote:
Ik heb niet al te beste ervaringen met douche seks, neequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef PeuRac het volgende:
@Samzz, jij ging to graag samen douchen?alleen niet sexxen onder de douche
Ik heb geen Ierse whisky.quote:
maar samen douchen ansich?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet al te beste ervaringen met douche seks, nee
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
plustpunten voor beebeetjequote:
ik ook wel, al is niet elke douche even goed geschiktquote:
Waar moet een douche dan allemaal aan voldoen dat het geschikt maakt voor seks onder de douche?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ook wel, al is niet elke douche even goed geschikt
zeker smak gemaakt toen je dat stukje zeep wilde oprapenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Oh, daar heb ik geen problemen meequote:
Ik nietquote:
Neequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:50 schreef kitao het volgende:
[..]
zeker smak gemaakt toen je dat stukje zeep wilde oprapen
quote:
ik sluit het niet uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh gaat het toch nog goedkomen met ons?
een stang in de muur op navelhoogte, dan kan die griet zich er aan vasthouden als ze voorovergebukt genomen wordtquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar moet een douche dan allemaal aan voldoen dat het geschikt maakt voor seks onder de douche?
Na, dan moet ik je toch die sauna maar in zien te krijgenquote:
Je moet ook niet alle standjes willen proberen te doen. En het is wel makkelijker als iemand ongeveer van gelijke lengte isquote:[..]
Ik nietOok wel goede, maar echt praktisch is het niet. En die negatieve ervaring heeft meer indruk achter gelaten
Jij player jij.quote:
quote:
Diverse randen om voeten op te laten steunen of om te zitten zijn ook wel primaquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef kitao het volgende:
[..]
een stang in de muur op navelhoogte, dan kan die griet zich er aan vasthouden als ze voorovergebukt genomen wordt
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na, dan moet ik je toch die sauna maar in zien te krijgen
Dat zijn tips waar ik wat heb als ik ooit samen met iemand onder de douche mag belandenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Diverse randen om voeten op te laten steunen of om te zitten zijn ook wel prima
Lekker zacht masseren inzepen, beetje kriebelenquote:
Neequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:55 schreef kitao het volgende:
[..]
je werd keihard met je rug tegen de kraan geduwd ?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeDe douche stang viel van de muur
Oh, dat is wel prettig in de douche jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker zacht masseren inzepen, beetje kriebelen
everything to please the girlquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is wel prettig in de douche ja
Als ik maar klaarkom vind ik het bestquote:
hahaha, ik zie het al helemaal voor me.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeDe douche stang viel van de muur
Zo ging 't niet helemaal, ik wilde de stang juist niet pakken, want ik wist dat die los zatquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:00 schreef kitao het volgende:
[..]
hahaha, ik zie het al helemaal voor me.
jij staat met je bekken vooruit, je handen boven je hoofd en achterwaarts die stang vasthoudend.
meneertje gaat pompen, jij laat je gaan en gaat aan die stang hangen en ineens : KRAK !
stang, tegels en samzz vliegen van de muur !
hahahahaha
Hell yeah!quote:
quote:
Tsja, als je me mee wilde hebben, had je er al lang onder gestaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga me maar eens naar de douche slepen, wilde een uur geleden al gaan
quote:
Nee, dan zou ik wachten tot je hier wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, als je me mee wilde hebben, had je er al lang onder gestaan
Had me gevraagd, was ik doorgereden, had ik onderweg wel gegeten, met een uur zou ik er wel zijn geweestquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik wachten tot je hier was
dan heb ik goeie mededeling, bij mij sta je 9 van de 10 keer met je handjes en je voetjes op de grondquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo ging 't niet helemaal, ik wilde de stang juist niet pakken, want ik wist dat die los zatMaar de rest van 't verhaal klopt wel ongeveer ja
Ja zeg, dat kan ik toch allemaal niet ruikenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had me gevraagd, was ik doorgereden, had ik onderweg wel gegeten, met een uur zou ik er wel zijn geweest
Nee, want jij hebt je vrouwtje en je twee hoerenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef kitao het volgende:
[..]
dan heb ik goeie mededeling, bij mij sta je 9 van de 10 keer met je handjes en je voetjes op de grond
Vra-gen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, dat kan ik toch allemaal niet ruiken
[..]
Nee, want jij hebt je vrouwtje en je twee hoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |