quote:
aah een pretty boyquote:
Oeh ja, hij speelt in the Mentalistquote:
Is van Under Siege, daar speelt hij op een marineboot de kok, die iedereen en alles redtquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?
Ik vind Seagal niks, ik kijk zijn films dan ook niet. Ik heb wel Machete gezien, maar daar had ie maar een klein rolletje in.
quote:
Ah. Nooit gezien en ik ga 'm ook niet zien gok ik zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Is van Under Siege, daar speelt hij op een marineboot de kok, die iedereen en alles redt
Je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Nooit gezien en ik ga 'm ook niet zien gok ik zo
Ja, door die kaart weet ik dat juist welquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
[ afbeelding ]
nice onequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
[ afbeelding ]
Hey zo zien alle emoties er voor mij dus uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
[ afbeelding ]
Heldquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
[ afbeelding ]
Hijquote:
Heb je mij zien sporten dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
Thuis.... wat zijn sommige mannen toch lekker als ze sportief doen
Ah, een positieve noot over mannenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
Ik wacht nog op visuele toelichtingquote:
Als jullie lief doen, weet ik er vast meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ah, een positieve noot over mannen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
Visuele toelichting van watquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wacht nog op visuele toelichting
je kleding keuze natuurlijkquote:
ik fiets veelquote:
Dat heb ik toch net verteldquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je kleding keuze natuurlijk![]()
oh en RTL 5 al ruim een half uur zonder reclame
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En me 2, sportief dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |