abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99349760
Ik ben nou niet bepaald Connie-aanhanger, maar vind dit echt sneu voor haar. Als ze dit had kunnen bedenken had ze die Constanza gewoon in die kartonnen doos laten creperen.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 00:57:56 #177
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_99350478
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef kvd het volgende:
Shanna is ook niet helemaal brandschoon he

bericht van 28 januari 2011

[..]

Maar dat is gewoon iets van haar geweest, niet tegen Hans & Connie.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 00:58:42 #178
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_99350514
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 00:18 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Bedoel je Connie?!
Néé, natuurlijk niet! Ik vind Connie best lief overkomen, vind het heel sneu voor d'r.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 03:40:56 #179
244933 trovey
Nachtoele
pi_99353833
Ze hebben wel pech met die kinderen hè....zullen ze zich nou nooit eens afvragen waar het fout is gegaan? :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 juli 2011 @ 04:27:26 #180
22592 crew  Ole
pi_99354078
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 03:40 schreef trovey het volgende:
Ze hebben wel pech met die kinderen hè....zullen ze zich nou nooit eens afvragen waar het fout is gegaan? :{
alleen maar.. ik vind het sneu voor ze
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 12 juli 2011 @ 04:38:06 #181
244933 trovey
Nachtoele
pi_99354133
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 04:27 schreef Ole het volgende:

[..]

alleen maar.. ik vind het sneu voor ze
Komt het nou uit die kinderen zelf of was de opvoeding (teveel geld en wellicht te makkelijk beschikbaar) wat het mis heeft laten gaan? :{ Hoe dan ook....je zult ze maar hebben. }:|
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_99411757
Die Constanza met die mocro moet een beseffen dat zij ooit geadopteerd is geweest,alle mogelijkheden heeft gekregen die heel veul kids van haar leeftijd niet krijgen en dus een beetje meer dankbaarheid had mogen tonen dan deze schandalige daad. }:|

iig komt zijn nooit maar aan een normale baan in NL want niemand wil zo een bedriegster in huis nemen. :N
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_99411978
quote:
15s.gif Op woensdag 13 juli 2011 14:20 schreef rubje het volgende:
Die Constanza met die mocro moet een beseffen dat zij ooit geadopteerd is geweest,alle mogelijkheden heeft gekregen die heel veul kids van haar leeftijd niet krijgen en dus een beetje meer dankbaarheid had mogen tonen dan deze schandalige daad. }:|

bron? Dat pa en ma geld hebben, zegt niks hè.
En als 2 dochters ontsporen en jatten, zegt dat misschien net wel iets
pi_99414692
quote:
Constanza en ’Mo’ maken zich op voor de STRIJD

„WIJ WILLEN ONZE KINDEREN ZO SNEL MOGELIJK TERUG!”

• Constanza Breukhoven en de acht jaar jongere Mohamed Kantou zijn er even tussenuit geknepen. Spijt van het hele gebeuren lijken de twee niet te hebben.

CONSTANZA BREUKHOVEN (35) is met MOHAMED KANTOU (27), de vader van haar kinderen, even Nederland ontvlucht. De aanhoudende publiciteit over de gestolen kluis uithet huis van haar vader HANS BREUKHOVEN is het stel te veel geworden. Daarbij speelt natuurlijk mee dat Mohamed pas sinds vrijdag 27 juni, na zes maanden voorarrest, weer op vrije voeten is.

Ergens onder de zon komen ze tot zichzelf en elkaar, na bijna een half jaar gescheiden te zijn geweest. CONSTANZA en ’MO’ maken plannen voor de nabije toekomst voor zichzelf en hun twee kinderen, dochtertje SORAIYA (4) en zoontje SEMMY (3). Op advies van Bureau Jeugdzorg verblijven de kleuters nu bij oma CONNIE BREUKHOVEN, die het liefst wil dat ze tot aan het eind van hun lagere schooltijd onder haar hoede blijven. In een EXCLUSIEF gesprek met Privé ontvouwen Constanza en Mo hun toekomstplannen. EENMALIG…

Het eerste wat Constanza en Mo vertellen, is hoe erg ze hun kinderen missen. Voor Soraiya is al een prachtig Spaans danseressenjurkje gekocht, voor Semmy zijn ze nog op zoek naar een stierenvechterspak. De kinderen zijn bij oma Connie, maar als het aan Constanza en Mohamed ligt, komt daar direct na hun liefdesvakantie verandering in.

Constanza werd gisteren veroordeeld voor haar betrokkenheid bij de kluisroof uit het huis van haar vader en Mohamed moet in die zaak nog voorkomen. Ze hoeft weliswaar niet meer terug de cel in, maar haar werd wel verweten dat zij meewerkte met de daders, waardoor de kluisroof kon plaatsvinden. De gevangenisstraf staat echter gelijk aan het voorarrest en Constanza moet nog wel een werkstraf van 240 uur uitvoeren.

Opgelucht?

„Nee, ik vind het onterecht. Waarom krijg ik de schuld dat die serredeur open was? Het gebeurde heus wel vaker dat iemand vergat een deur op slot te doen. Aan de ene kant is het fijn dat ik niet terug de gevangenis in hoef, maar waarschijnlijk had ik die straf toch met een enkelbandje mogen uitzitten. Ik wil sowieso in hoger beroep. Dat hadden mijn advocaat en ik al besloten. Ik blijf nu nog een paar dagen hier om de spanning van de laatste weken even van me af te zetten. Maar dan wil ik graag naar huis, naar mijn kinderen.”

Misschien moet Mo straks nog wel de cel in. Hoe moet dat dan?

Constanza: „Mo is, na de zitting op 24 juni, door justitie in vrijheid gesteld. Dat betekent dat hij in deze zaak niet meer tot een hogere straf veroordeeld kan worden dan de zes maanden die hij al in voorarrest heeft gezeten.”

Wat vinden jullie ervan dat Connie de kinderen tot hun twaalfde onder haar hoede wil nemen?

Constanza: „Dat begrijp ik best. Soraiya en Semmy zijn schatten van kinderen en oma woont natuurlijk, sinds de scheiding met Hans, ook maar alleen in dat heel grote huis in Amsterdam. Dan brengen kinderen natuurlijk leven in de brouwerij. Maar iedereen zal begrijpen dat een moeder haar eigen kinderen wil opvoeden. En ik zeker; ik ben zelf een pleegkind. Dan zal ik van mijn eigen kinderen toch ook geen pleegkinderen maken?”

Mohamed: „Dat Connie voor onze kinderen heeft gezorgd toen wij in detentie zaten is prachtig, maar nu zijn we weer vrij. Dan horen Soraiya en Semmy weer bij hun vader en moeder te zijn. Dat willen de kinderen zelf ook. De laatste keer, de dag voor we op vakantie vertrokken, toen ik Soraiya en Semmy terug naar Connie bracht, wilden ze de auto niet uit, wilden ze bij me blijven. Ik heb ze toen verteld dat papa en mama nog heel even weg moesten om een huisje voor ons allemaal te vinden, en dat we dan weer allemaal samen in dat huisje gaan wonen. Ze straalden. ”

Wat jullie willen, kan ook?

Constanza: „Soraiya en Semmy staan nu onder toezicht van Bureau Jeugdzorg. De afspraak met alle partijen is dat ze tot maximaal 1 november bij Connie blijven en dat er dan een nieuwe beslissing wordt genomen. Maar als wij vóór die tijd onze zaakjes op orde hebben, kunnen we direct een verzoek indienen om de kinderen meteen weer bij ons te krijgen. Het is niet zo dat de kinderen van ons afgepakt zijn omdat we ze verwaarloosd zouden hebben of zo. Jeugdzorg heeft een heel onderzoek naar ons ingesteld.”

En de conclusie is?

Constanza: „Dat we normale, liefhebbende ouders zijn, die net als andere gezinnen soms problemen hebben. Dat staat allemaal zwart op wit.”

Mohamed: „Ik ben al bezig met een huis te huren en met werk. Dat komt echt allemaal heel snel rond. Begin volgende week zijn we terug in Nederland en voor het nieuwe schooljaar begint, willen we weer een gelukkig gezinnetje zijn. Net als in de jaren vóór de zaak van de kluisroof. De kinderen moeten het schooljaar in onze nieuwe woonplaats beginnen en niet op een school in Amsterdam, waar Connie woont.”

Connie wil ze het liefst blijven opvoeden tot ze hun lagere school hebben afgemaakt.

Constanza: „Ja, dat vertelt ze ook steeds in de media, maar waarom zou dat moeten? Voor oma zijn Soraiya en Semmy een heel leuke afleiding. Ze is uiteindelijk ook maar alleen sinds ze van Hans is gescheiden, maar de kinderen hebben al een vader en een moeder. Dat vergeet mijn moeder wel eens.”

Mohamed: „Niet alleen Connie wil de kinderen. Hans ook. Maar die heeft weer een ander plan. Die wil dat wij uit de ouderlijke macht worden gezet en dat Soraiya en Semmy door zijn zoon, Constanza’s pleegbroertje JORDY, worden opgevoed. Hans heeft voor Jordy zelfs al een groter huis gekocht, zodat Soraiya en Semmy daar een eigen kamer kunnen krijgen. En Jordy vindt dat ook een goed idee, want die wilde toch al met zijn vrouw JOELLE een kindje adopteren.”

Heeft Hans Breukhoven jullie dat voorstel gedaan?

In koor: „Nee, dat hebben we van Connie gehoord en dat plan van Hans staat ook in het verslag dat Jeugdzorg gemaakt heeft.”

Connie en Hans denken blijkbaar beiden dat jullie de zorg niet aankunnen. Daarvoor moet toch een reden zijn?

Constanza: „Die is er ook, maar dat is een heel andere reden dan heel Nederland zo langzamerhand denkt. Ik ben voor mijn moeder nooit de ideale dochter geweest. Ik loop bijvoorbeeld liever in een trainingspak dan in een jurkje van een duur merk. Ik maak me ook niet elke ochtend tweeënhalf uur op voordat ik de deur uitga. Ik zal ook niet ontkennen dat Mo, voordat we Soraiya en Semmy kregen, soms dingen deed die niet door de beugel konden. Maar mensen kunnen veranderen.”

„Maar dat is het niet eens. Connie heeft zo haar eigen ideeën over hoe kinderen moeten worden opgevoed. En ik kan het weten. Ik zit anders in elkaar. Voor mij hoeven Soraiya en Semmy geen modepoppetjes te zijn waar je in de media mee kan pronken en die moeten opzitten en pootjes geven als er anderen, in haar ogen belangrijke mensen, bij zijn. Ik wil dat mijn kinderen een leuk leven hebben buiten het zicht van de media. Dat heeft in het verleden al vaker geleid tot conflicten tussen mij en mijn moeder. Mensen zijn nu eenmaal niet allemaal hetzelfde.’

Mohamed beaamt: „Ik was vroeger een boefje. Misschien zelfs wel een boef. Ik weet ook dat Connie en Hans mij zien als een crimineel. Toen Constanza en ik net iets hadden, lieten ze mijn leven al uitpluizen door een detectivebureau. Maar voordat die jongens hun rapport hadden opgemaakt, had ik Connie en Hans zelf alles al verteld. Ik ben niet trots op dat verleden, maar ik schaam me er ook niet voor. Dingen gaan zoals ze gaan en ik kan het niet terugdraaien. ”

„Sinds de geboorte van Soraiya en Semmy heb ik voor mijn kinderen geleefd. Ze zijn nooit iets tekort gekomen. Ik heb ze nooit geslagen. We hadden een prima leven met z’n viertjes. Misschien niet naar de normen van Connie en Hans, maar is dat dan de norm? Nu ik weer vrij man ben, pak ik die draad weer op. Soraiya en Semmy horen gewoon bij hun ouders.”

Constanza: „Dat vindt Connie ook, hoor. Haar droom is dat we ons leven op orde krijgen en zelf in staat zijn om voor de kinderen te zorgen. Dat heeft ze letterlijk zo tegen Jeugdzorg gezegd. Staat ook in het rapport. Nu, wat dat betreft zijn we het eens. Misschien niet over de invulling van dat leven, want ik zal Soraiya en Semmy niet opvoeden zoals Connie dat bij mij en haar andere kinderen heeft gedaan. Ik heb echt alles gekregen wat mijn hartje begeert. Ik kan niet anders zeggen. Maar gaat het bij opvoeden dan alleen om materiële zaken? Voor mij gaat het vooral om je kinderen liefde te geven! ”

Wat bedoel je precies?

Constanza: „Dat is een heel lang en gecompliceerd verhaal. Daarover kan ik wel een boek schrijven, maar dat doet er nu niet toe. Ik en Mo willen Soraiya en Semmy weer zo snel mogelijk bij ons hebben. Dat is voor iedereen toch het beste? Mijn moeder wordt dit jaar zestig! Moet je dan nog aan de opvoeding van twee kleuters beginnen? Is dat ideaal?”

„ En ik zou het niet leuk vinden als de nog altijd bij Connie wonende hulp, JANNIE, mijn kinderen opvoedt. Niet om Jannie, want met het woord ’hulp’ doe ik haar tekort. Ik noemde haar altijd tante, want ze is een deel van de familie en een schat van een vrouw. En eigenlijk was Jannie een echte moeder voor me. Echt waar. Maar ik wil niet dat zij Soraiya en Semmy opvoedt. Jannie heeft mij, Jordy, MARVIN en SHANNA ook grotendeels opgevoed, maar Soraiya en Semmy moeten de liefde van een vader en moeder krijgen. Hun éígen vader en moeder. ”
Artikel van afgelopen zaterdag Telegraaf :)
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 juli 2011 @ 19:30:49 #185
22592 crew  Ole
pi_99423657
We gaan gewoon nog even door met moddergooien

quote:
Dochter Breukhoven beschuldigt Connie van list, bedrog en leugens
Dit bericht is geplaatst op 13-07-2011
De droom van Connie Breukhoven om de twee kinderen van haar dochter Constanza, Soraiya (4) en Semmy (3) op te voeden tot het eind van hun lagere schooltijd gaat niet door als het aan Constanza en haar man Mo ligt. Volgens dochter Constanza en haar vriend Mo is die droom van Connie namelijk gebaseerd op list, bedrog en leugens! De angst voor Connie lijkt er bij Constanza en Mohamed ook goed in te zitten. ‘We zijn niet bang voor de duivel, maar wel voor Connie.’
De cover van het vandaag verschenen weekblad PriveLeverde het koppel, dat door justitie beschuldigd wordt van betrokkenheid bij de roof van de kluis uit het huis van Constanza’s vader Hans Breukhoven, afgelopen zaterdasg al forse kritiek op Connie, die sinds november vorig jaar de kinderen Soraiya en Semmy opvoedt, vandaag gaan ze nog een stapje verder in het weekblad Prive.

Daar zegt Constanza: “Als ze (Connie, red) haar zin niet krijgt wordt mijn moeder gemeen. En dan gaat ze echt over lijken. Dan wordt het liegen en bedriegen. Dat is altijd al zo geweest. Toen we haar vertelden dat er absoluut geen sprake van kon zijn dat zij Soraiya en Semmy bij zich zou houden tot het eind van hun lagere schooltijd vertelde ze dat Hans nog een veel driester plan zou hebben. Volgens Connie zou de man waarmee ze zegt 22 gelukkig te zijn geweest en die ze naar haar scheiding naar buiten toe nog altijd opvoert als haar beste vriend, het plan hebben om ons uit de ouderlijke macht te laten zetten. Hans zou Soraiya en Semmy dan willen laten opvoeden door mijn pleegbroertje Jordy.”

Dan: “Ik vraag me alleen of Hans dat allemaal wel gezegd heeft en van plan zou zijn. Ik geloof er niks van. Zo ken ik mijn vader helemaal niet. Ik denk dat het gewoon een hersenspinsel van Connie is om haar zin te krijgen voor een tijdelijke voogdij. Ze heeft Hans gebruikt en verraden om zelf de kinderen te kunnen houden. Daar komt het eigenlijk op neer.”

In het weekblad zegt Constanza ook dat Connie haar weigerde met haar kinderen te praten na het lezen van het Telegraaf-artikel. Ook zeggen Constanza en Mo doodsbang te zijn voor Connie Breukhoven. ‘We zijn niet bang voor de duivel, maar wel voor Connie’
¨
pi_99424436
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Connie de tijd het liefst een decenniumpje of drie zou willen terugdraaien (net vóór ze het besluit nam arme Colombiaanse straatkindertjes te willen adopteren). :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2011 19:49:06 ]
pi_99424999
Arme Con -O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:08:50 #188
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 juli 2011 @ 20:54:04 #189
22592 crew  Ole
pi_99427328
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:48 schreef female81 het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Connie de tijd het liefst een decenniumpje of drie zou willen terugdraaien (net vóór ze het besluit nam arme Colombiaanse straatkindertjes te willen adopteren). :')
Straks krijgen madonna en angelina ook zoiets
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2011 @ 22:04:05 #190
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_99430875
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:54 schreef Ole het volgende:
Niet al dat buitenlandse gajes is op onze kluizen uit. Toch? Toch? ;(

Niettemin moet dit echt verfilmd worden! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:10:29 #191
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_99431240
Ik hoop niet alleen dat die onbetrouwbare idioten uit de ouderlijke macht worden gezet maar dat ze ook nergens meer normaal aan de bak kunnen komen. Team Con!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2011 @ 22:43:48 #192
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_99433083
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:10 schreef Vivi het volgende:
Ik hoop niet alleen dat die onbetrouwbare idioten uit de ouderlijke macht worden gezet maar dat ze ook nergens meer normaal aan de bak kunnen komen. Team Con!
Als ze nergens aan de bak komen, leven ze dus op kosten van Con & Hans of erger nog: op onze kosten. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_99433132
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:54 schreef Ole het volgende:

[..]

Ole :D
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:32:12 #194
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99435404
Hoezo was Mo naar eigen zeggen 'vroeger een boefje', voordat de kinderen kwamen? Hij heeft verdomme net de kluis van zijn schoonpa leeggeroofd.
Zijn deze mensen wel helemaal in orde in de bovenkamer? :?
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:14:12 #195
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_99446437
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:43 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Als ze nergens aan de bak komen, leven ze dus op kosten van Con & Hans of erger nog: op onze kosten. :{
Oh ja. Nou, dan moeten ze maar bij de gemeentereiniging. Maar dan wel met in en pek en veren outfit.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_99504117

pi_99504280

pi_99683718
quote:
Showflitsen
Constanza vermoeid door verhuizing

Na de hectiek van de afgelopen maanden, probeert Constanza Breukhoven de draad weer op te pakken. Maandag bezocht ze de woning waar ze woensdag, samen met haar man Mohammed, haar intrek zal nemen. Ondanks dat Constanza vol goede moed is dat dit huis haar en haar gezin rust zal bieden, is ze behoorlijk uitgeput. Op twitter schrijft zij: “Goedemorgen! Joggingpak aan en weer aan de slag. Verhuizen blijft een vermoeiende bezigheid, maar Mo en ik weten waar we het voor doen.”

Het laatste woord over de toezegging van de kinderen aan Constanza en Mo is aan Bureau Jeugdzorg. Dat stelt een aantal eisen op basis waarvan de kinderen naar hun ouders terug mogen.

Eén van die eisen is dat Mohammed en zij een eigen huis hebben dat beschikt over slaapkamers voor de kinderen. Met het huisje waar zij hun intrek nemen, hoopt Constanza ‘huisje, boompje, beestje’ te creëren. Tot die tijd wonen Soraiya en Semmy bij oma Connie Breukhoven.
Laatste update: Vandaag 17:08 uur
In mijn hoofd zit ze nog steeds vast, maar ze heeft al een nieuw huis _O-
pi_99685107
quote:
di 19 jul 2011, 20:10
Toch nieuw huis voor Constanza Breukhoven

van onze redactie
AMSTERDAM - Even vervloog Constanza Breukhoven's droom dat zij aanstaande weekend met de kinderen onder een dak zou kunnen. Maar in de loop van de dag werden hun inspanningen voor een ander huis beloond.
Het was een enerverende dag voor Constanza Breukhoven en haar man Mohammed. Vanmorgen wilden zij hij spullen verhuizen naar hun nieuwe huurwoning. Maar de verhuurder stak daar een stokje voor, nadat hij zag dat zijn huurders verdacht werden van de grote kluisroof bij Constanza’s vader Hans Breukhoven.
Maar de verhuurder van een ander huis heeft geen enkel probleem met Constanza's voorgeschiedenis en dus kunnen Constanza en 'Mo' morgen alsnog gaan verhuizen.
:)
pi_99693100
Graag lees ik de analyse van een spiegiator bij bv Shownieuws omtrend deze kinderen, moeite met hechten? hadden Con en Hans het bij 1 kindje moeten laten daar ze zich nu met elkaar identificeerden en niet met de ouders en verdere omgeving?

Wat ging er toch mis? :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')