SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Waddis?quote:
Da's wel balen....quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn appartement wordt pas veel later opgeleverd
Je mag wel bij mij crashen hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn appartement wordt pas veel later opgeleverd
Wat is probleem?quote:
Waarom naar Gouda als je ook in Amsterdam kunt blijven?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat is probleem?
WAT IS PROBLEEM?!
WAT?!?
Je weetzelluf... toch?!
Het was eerst eind maart, toen eind april, nu pas begin juniquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:01 schreef Kuukske het volgende:
Ow, dat is wel megakut Shar. Veel later, of is het te overbruggen later?
Yo bitch yo, what the fuck you trippin' holmes? I should smack yo ass, yo!quote:
Geintje...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef Kuukske het volgende:
[..].
* Kuukske holt naar een hoekje.
Helluuuup.
Hee, broer! Kuuk was van jou, deze neem ik! Afblijvenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Waarom naar Gouda als je ook in Amsterdam kunt blijven?
Dat is wel flink... het is niet inderdaad maar een maandje. En als ze juni niet halen dan wordt het met de bouwvak natuurlijk niet beter.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het was eerst eind maart, toen eind april, nu pas begin juni
IK WIL NU AL VERKASSEN ARGH!
Als je maar niet in Amsterdam Noord woontquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Waarom naar Gouda als je ook in Amsterdam kunt blijven?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Het was eerst eind maart, toen eind april, nu pas begin juni
IK WIL NU AL VERKASSEN ARGH!
ikweettochquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee, broer! Kuuk was van jou, deze neem ik! Afblijven
omfg de bouwvak had ik nog niet eens over nagedachtquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat is wel flink... het is niet inderdaad maar een maandje. En als ze juni niet halen dan wordt het met de bouwvak natuurlijk niet beter.
Ik zei ook Amsterdam, niet Tuigdorp.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je maar niet in Amsterdam Noord woont
Ja, maar... rood haar enzo...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee, broer! Kuuk was van jou, deze neem ik! Afblijven
Ouders wonen in Alkmaar dus daar ben ik het weekend, ga vrijdag na het werk heen en dinsdagochtend weer terug ... doordeweeks woon ik nog bij mijn ex in Amsterdam omdat ik dan dichter bij werk ben en door ziekenhuisgezeik nu even niet zo lang kan reizen ....quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
. Mja, dat is wel ruk. Zat je nou trouwens bij je ouders nu?
[..]
ikweettoch.
noord gestoord iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik zei ook Amsterdam, niet Tuigdorp.
Hé hoe íst! Blond is ook tof hoor.quote:
Oh joh, dat is wel vervelendquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Ouders wonen in Alkmaar dus daar ben ik het weekend, ga vrijdag na het werk heen en dinsdagochtend weer terug ... doordeweeks woon ik nog bij mijn ex in Amsterdam omdat ik dan dichter bij werk ben en door ziekenhuisgezeik nu even niet zo lang kan reizen ....
Ja, maar jij bent ook enorm schattig! En lief en raar en muziek enzo....quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé hoe íst! Blond is ook tof hoor.
En anders anders.. ugh.
Mneej okeej. Maar denk maar niet dat ik m'n haar rood verfquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Fallen het volgende:
Ja, maar jij bent ook enorm schattig! En lief en raar en muziek enzo....
I feel ya!!quote:
Roze dan? Zuurstokkleurig en dan in staartjes?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mneej okeej. Maar denk maar niet dat ik m'n haar rood verf
Broeders, jwz.quote:
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh joh, dat is wel vervelend.
En op je kop staan heeft natuurlijk ook geen zin bij zo'n aannemer.
En dat dan zeker in een mierzoetroze jurkje dansend en springend op K3?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
Roze dan? Zuurstokkleurig en dan in staartjes?![]()
Nouja, van de zomer.. onder de sterrenhemel. Waarom nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja
Nee niet echt, ik kan nu wel een slaapzak tussen de bouwspullen leggen maar dat schiet ook niet op
Ik dacht dat je me kende.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dat dan zeker in een mierzoetroze jurkje dansend en springend op K3?.
Ik associeer twee staartjes toch eerder met K3 dan Coal Chamber.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Fallen het volgende:
Ik dacht dat je me kende.![]()
Nee, een rock outfit natuurlijk. Die dame van Coal Chamber....
Zie!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik associeer twee staartjes toch eerder met K3 dan Coal Chamber.
Da's imo meer iets met dreads ofzo. Paars, zwart.
En dán een stoer rokske met gympies en een hip shirtje. Ja, dát I do like.
Hell yeahquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, van de zomer.. onder de sterrenhemel. Waarom niet.
Dat vindt Poit ook vast wel leuk.
Veel plezier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga nog eens een poging wagen in GH5.
Keertje samen spelen? Als je wilt kun je mij op PSN toevoegenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga nog eens een poging wagen in GH5.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, van de zomer.. onder de sterrenhemel. Waarom niet.
Dat vindt Poit ook vast wel leuk.
2 vrouwen die samen spelen? Zit ik in het verkeerde topic?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Keertje samen spelen? Als je wilt kun je mij op PSN toevoegen
Nee vrouwen spelen heel graag samen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:44 schreef Poit het volgende:
[..]
2 vrouwen die samen spelen? Zit ik in het verkeerde topic?
En mannen kijken toe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee vrouwen spelen heel graag samen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef Morthill het volgende:
goed, ik zat dus onterecht te klagen over mijn docent laatst. Een 9 gescoord, puur op de inhoud en mijn analyse. Al die idioten die zich hebben gericht op de vormgeving, in your face
Maar is de gerechtigheid compleet: hebben die andere idioten ook een laag cijfer?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef Morthill het volgende:
goed, ik zat dus onterecht te klagen over mijn docent laatst. Een 9 gescoord, puur op de inhoud en mijn analyse. Al die idioten die zich hebben gericht op de vormgeving, in your face
Donno, ben niet door ieders verslaag gaan kijken. Gewoon direct de mijne uit het postvakje gevist, maar gezien de docent eigenlijk nooit boven de 8 geeft vermoed ik van welquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar is de gerechtigheid compleet: hebben die andere idioten ook een laag cijfer?
Series van HBO zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef Morthill het volgende:
heb wel een avondje Dragon Age verdiend
oh, en een toffe nieuwe serie van HBO:
http://www.imdb.com/video/imdb/vi2864422169/
Ben benieuwd, ga 17 april wel ff de eerste kijken!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef Morthill het volgende:
heb wel een avondje Dragon Age verdiend
oh, en een toffe nieuwe serie van HBO:
http://www.imdb.com/video/imdb/vi2864422169/
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ga 18 april wel ff de eerste kijken!
Wat is er mis met vrouwen met borstenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef SpankmasterC het volgende:
Ben nietbenieuwd, ziet eruit als de zoveelste identieke serie over mannen met zwaarden en vrouwen met borsten
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wat is er mis met vrouwen met borsten![]()
Of hou je meer van minderjarigen
Ik heb net nog een heet momentje gehad, naakt met een andere vrouwquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee vrouwen spelen heel graag samen.
en ik was niet uitgenodigd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb net nog een heet momentje gehad, naakt met een andere vrouw
Super vervelend van dat huis Shar, lang met een ex wonen vreet stiekem toch wel aan je....
Nee, of ik moet je niet herkent hebben in de sportschoolquote:
Het ging gewoon over de saunaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zal ooit eens binnenvallen op een non-sex onderwerp
Sounds like a great ideaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee, of ik moet je niet herkent hebben in de sportschoolZou wel een goede grap zijn als wij er met zijn tweeen van door gaan, dan ben ik al die kerels hier te slim af
Doe maar ja, ik troggel de foto's wel van GameBabe afquote:
one and the samequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:05 schreef Poit het volgende:
A team of astronauts are sent to re-ignite the dying sun 50 years into the future.
Deze??
Armageddon met de zon?quote:
ja, maar dan met nog een random bad guy die echt door een stonede aap met een geestelijke handicap bedacht is.quote:
Duidelijk.. Ik hou sowieso niet van dat soort films..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
ja, maar dan met nog een random bad guy die echt door een stonede aap met een geestelijke handicap bedacht is.
Ja, ga m nu proberen.quote:
quote:
* Solique schenkt Nespresso in voor de damesquote:
maar ik wilde laten zien wat ik gisteren gegeten heb..quote:
Wat attent!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:10 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
* Solique schenkt Nespresso in voor de dames
Dat snap ik wel, maar het is niet netjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:11 schreef Poit het volgende:
[..]
maar ik wilde laten zien wat ik gisteren gegeten heb..
Alsof jij genoeg hebt aan foto'squote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Doe maar ja, ik troggel de foto's wel van GameBabe af
Ik wil niet weten waarom niet, of waarom wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Alsof jij genoeg hebt aan foto's![]()
En waarom hangt jouw blote bibs nog steeds niet boven het bed?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:10 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
[..]
[..]
* Solique schenkt Nespresso in voor de dames
Hey, ik heb hele mooie billen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waarom niet, of waarom wel.
Ja, maar..quote:
Heb geen bakkebaarden op m'n billen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maar..
Zo. Trouwens, gisteren was ik op pad. Toen zag ik iemand met sechsie bakkebaarden! Whoah. Ik zat er de hele tijd naar te staren.
Spot de Hollanderquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:41 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.whitelinefirm.nl/node/202593
Wat een mafkezen daar bij de Its
Gelukkig maarquote:
Zodat je ze niet hier hoeft te posten...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:21 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/glijbaan_zegt_.html
Waarom zijn alle filmpjes tof op Dumpert
Jup!quote:
Ik moet wel jong! Om dat geraaskal soms te onderbreken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Zodat je ze niet hier hoeft te posten...
Waneer ga je die spelen dan? Heb je maar ff gedaan toch?quote:
Welk geraaskal? Ik zie alleen maar top postsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet wel jong! Om dat geraaskal soms te onderbreken.
Maar had er ook al 20 kunnen pleuren zo vet zijn ze
Zoals het iedere SC op FOK! betaamt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Welk geraaskal? Ik zie alleen maar top posts
volop met pokemon bezig jonguhquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waneer ga je die spelen dan? Heb je maar ff gedaan toch?
Ja, heftige shit.quote:
quote:
Zekersquote:
Oeh, krijg je ook zo'n arm vol met prikjes??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:59 schreef Fallen het volgende:
Wachten, wachten, wachten, wachten.
Het is weer spitsuur bij de allergoloog.
Kunnen ze ook testen of je allergisch bent voor mannenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Zekers
[..]
Oeh, krijg je ook zo'n arm vol met prikjes??
Ben jij allergisch voor mannen dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Kunnen ze ook testen of je allergisch bent voor mannen
Nee, één prik rechts en één prik links.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Zekers
[..]
Oeh, krijg je ook zo'n arm vol met prikjes??
Is dat een vraag of een mededeling?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Kunnen ze ook testen of je allergisch bent voor mannen
Een vraagquote:
quote:
2 maar.. Ik had er zeker 12!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, één prik rechts en één prik links.
Rechts voor het gRas, links voor de bomen.
Ik nietquote:
Dat lijkt me ook niet handig met je fetisch voor bakkebaardenquote:
Dat is een test-prik, die heb ik al 2x gehad op mijn rug. Helemaal vol ja, dit is iets wat ik elke 4 weken moet halen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:08 schreef Poit het volgende:
[..]
2 maar.. Ik had er zeker 12!!!!
Overal bulten en zulks..
Joh, heb je er zo erg last van??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat is een test-prik, die heb ik al 2x gehad op mijn rug. Helemaal vol ja, dit is iets wat ik elke 4 weken moet halen.
Mwah, dit is bedoeld om resistentie op te bouwen. Een desensibilisatie-kuur. Na afloop van de testprik kreeg ik complimenten van de allergoloog... "Gefeliciteerd, je bent allergisch voor praktisch elke boom en grassen die we in Nederland hebben..."quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Joh, heb je er zo erg last van??
Ik ben over het meeste wel heen gegroeid.. Alleen als ik moe ben merk ik m'n allergie voor katten en hooikoorts en shit..
Ik heb dat met elk dier met haar. Gelukkig heeft mijn moeder katten en mijn vader een hond. Dus als ik één van beiden bezoek, rijd ik naar huis met betraande ogenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Joh, heb je er zo erg last van??
Ik ben over het meeste wel heen gegroeid.. Alleen als ik moe ben merk ik m'n allergie voor katten en hooikoorts en shit..
Dat gebruik je gewoon als smoes omdat je niet weg wilt bij papa of mamaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:23 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik heb dat met elk dier met haar. Gelukkig heeft mijn moeder katten en mijn vader een hond. Dus als ik één van beiden bezoek, rijd ik naar huis met betraande ogen
Sterk spul hè, die Fisherman's Friend?!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat gebruik je gewoon als smoes omdat je niet weg wilt bij papa of mama
Je hebt me doorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat gebruik je gewoon als smoes omdat je niet weg wilt bij papa of mama
De westkust kan misschien wel wat klappen ontvangen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoop echt dat Amerika niet ook teveel klappen krijgt straks!
Nja Westkust alleen idd, maar het zal toch wel allemaal goed komen? Hoelaat vlieg je?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoop echt dat Amerika niet ook teveel klappen krijgt straks!
Yeps, daarom, want daar ga ik heenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:20 schreef Solique het volgende:
[..]
De westkust kan misschien wel wat klappen ontvangen.
Weet niet naar welke kant jij op gaat in de VS.
Goed contact houden enige remedie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeps, daarom, want daar ga ik heen
Nog 5 uur tot het aankomt waar vriendinnetje woont, dus ik hou contact met haar hoe het gaat met dr
Stel je niet aan, het is bijna 13 graden 'Pquote:
Toepasselijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Kijk eens wat ik op nu.nl krijg ...
[ afbeelding ]
Volgens mij ging ze toch slapenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeps, daarom, want daar ga ik heen
Nog 5 uur tot het aankomt waar vriendinnetje woont, dus ik hou contact met haar hoe het gaat met dr
Ze slaapt nu ja ... heb gezegd dat t maar beter was want ze heeft wel wat energie nodig straks ..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij ging ze toch slapenen ja ik wist dat je daar heen ging
Oei! Party Hardy dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze slaapt nu ja ... heb gezegd dat t maar beter was want ze heeft wel wat energie nodig straks ..
Ga je haar het leven zo zuur maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze slaapt nu ja ... heb gezegd dat t maar beter was want ze heeft wel wat energie nodig straks ..
Wintersport en een bubbelbad!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:57 schreef GameBabe het volgende:
Lekker weer en bijna weekendWat wil een mens nog meer?
Wat let je?quote:
Bubbelbad met naise grietjes die je adoreren!!quote:
En kokosnootdrankjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Bubbelbad met naise grietjes die je adoreren!!
Trek in een bountyquote:
Nu je het zegt.quote:
En borrelnootjes en chips en cocktails in de zon drinken en knuffelen met leuke mannen!quote:
morgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En borrelnootjes en chips en cocktails in de zon drinken en knuffelen met leuke mannen vrouwen!
Nog meer BIER.quote:
Op je Hero??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Zo, kheb mn telefoon nu draaiend op Android 2.2.1, nu bezig Swype te installeren, kijken hoe dat werkt!
In ieder geval een snellere telefoon, hij voelt echt gloednieuw door alle verschillen!
Nee, is Custom Rom (VillainRom 1.7.2), die update die HTC nu doorgeeft is nog steeds 2.1, kleine bugfix in het twitter-programma volgens mij..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Op je Hero??
Kreeg de melding net, zondag denk ffies doen,
Alweer? Wat voor phone heb je dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:14 schreef Sharana_LV het volgende:
k ga straks ook nog even mijn phone opnieuw installeren
Oeh, link pleasequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, is Custom Rom (VillainRom 1.7.2), die update die HTC nu doorgeeft is nog steeds 2.1, kleine bugfix in het twitter-programma volgens mij..
Waarop ik reageer met:quote:Ik wist niet eens dat ze een zee in Japan hadden =S
Lees ik zojuist dit:quote:@Egotasticc Je weet dat het een Japan een eiland is?
quote:RT @Pettigrew81: @Egotasticc Je weet dat het een Japan een eiland is? - Ik wist dat echt niet...oh god...
Vote for petti, make him tweet kingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
Hoe dom kun je zijn![]()
Vandaag las ik dit op twitter:
[..]
Waarop ik reageer met:
[..]
Lees ik zojuist dit:
[..]
Oh mehn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
Hoe dom kun je zijn![]()
[..]
Waarop ik reageer met:
[..]
Lees ik zojuist dit:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
Hoe dom kun je zijn![]()
[..]
Waarop ik reageer met:
[..]
Lees ik zojuist dit:
[..]
Waarom retweet? De persoon kan net zo goed gewoon reply doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
Hoe dom kun je zijn![]()
[..]
Waarop ik reageer met:
[..]
Lees ik zojuist dit:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://mobile.twitter.com/El_Argen
Ook een achterlijk persoon
El_Argen Tokyo Disneyland introduces their new attraction in the waterpark.... The Tsnunami Frenzy!!! So go for a ride now!!! #PrayForJapan #tsunami
El_Argen Godzilla ain't so scary now,right, Japan? You've spent years on weapons to kill a giant monster but you didn't saw this comin #PrayForJapan
Als ik ze kan vinden wel! Dan mag je ze allemaal hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
Floddertje had ook een pokemon gerelateerde grappen over Japan![]()
Ben trouwens op zoek naar ouwe PU's iemand die er nog vanaf moet?
Ho ho ho, niet zo denigrerend over de PU he!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ik ze kan vinden wel! Dan mag je ze allemaal hebben
Let op je woorden idd Nick!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ik ze kan vinden wel! Dan mag je ze allemaal hebben
vertelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
Floddertje had ook een pokemon gerelateerde grappen over Japan![]()
SEAKING USED SPLASHquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef Misan het volgende:
[..]
vertelik heb een voorliefde voor foute rampgrappen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:42 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
SEAKING USED SPLASH
ITS SUPER EFFECTIVE
Ik dacht dat Midway allang failliet was?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:46 schreef Misan het volgende:
Heb trouwens een jaar PS Plus gekocht vanwege o.a. de MK9 demo
Koning!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:46 schreef Misan het volgende:
leesvoer: Rechter keurt liquidatie Midway goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Midway allang failliet was?![]()
Doe maar wel, daar ben je dan binnen een dag op uitgekeken en geef je hem aan mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef Misan het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ik in een impuls nu ook een 3D TV aanschaf
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef Misan het volgende:
[..]
vertelik heb een voorliefde voor foute rampgrappen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:42 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
SEAKING USED SPLASH
ITS SUPER EFFECTIVE
Wel erg toevalligquote:
Meer dat ze ergens op een kamer liggen, en ik het niet zoek op te ruimenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Ho ho ho, niet zo denigrerend over de PU he!!!
Ik wees Flodder er opquote:
Met je eensquote:
Dat ding is al geruime tijd mijn ringtonequote:
Een jap die als een paal boven water staat, is nooit grappigquote:
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:50 schreef badboynova het volgende:
zowiezo 1,50 gewonnen met mijn staatslot
Hier ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat ding is al geruime tijd mijn ringtone
Have fun meid!quote:
Bier voor iedereen.quote:
heerlijk de San Andreas breuk verkennen na de aardbeving in Japan?quote:
np!quote:
thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:07 schreef Misan het volgende:
[..]
heerlijk de San Andreas breuk verkennen na de aardbeving in Japan?
Als je de kans hebt: Grand Canyon meepakkenmeest indrukwekkende dat ik ooit gezien heb
Toedels!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
thanks voor de tip!
ik ga nu slapen
TOT OVER EEN WEEK!!!!
mzzls have funquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
thanks voor de tip!
ik ga nu slapen
TOT OVER EEN WEEK!!!!
Niet stiekem een Mexicaan mee terug nemen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
thanks voor de tip!
ik ga nu slapen
TOT OVER EEN WEEK!!!!
Slaap lekker en een fijne vakantie!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
thanks voor de tip!
ik ga nu slapen
TOT OVER EEN WEEK!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lame
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Werken je oude Plus-games nu ook weer? Of kun je dat niet uitproberen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:46 schreef Misan het volgende:
Check ik morgen ffquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:01 schreef koei het volgende:
[..]
Werken je oude Plus-games nu ook weer? Of kun je dat niet uitproberen?
En die demo is wel de slechtste reden ooit om plus te nemen... Had het dan vorige maand genomen, toen kreeg je er ook nog twee toffe PSN-games bij, de games van deze maand zijn maar matig...
Het ligt aan het soort spellen dat je speelt. Speel je graag wat kleinere games en heb je een PSP dan is Plus het zeker wel waard. Speel je alleen grote games dan niet inderdaad.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:09 schreef badboynova het volgende:
psn+ lijkt mij (zo als het nu is) een beetje zonde van de euro's.
Je krijgt/kreeg Stacking gratis! Wat wil je nog meerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:09 schreef badboynova het volgende:
psn+ lijkt mij (zo als het nu is) een beetje zonde van de euro's.
Dokter bellen, en dan vragen om een spuitjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 07:33 schreef Flodder450 het volgende:
Verdorie,ben om 7:00 wakker gemaakt door een stel vechtende katten
en ik kan nu niet meer slapen
Maar:onze 2 katten tegen één andere katquote:Op zaterdag 12 maart 2011 07:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dokter bellen, en dan vragen om een spuitje
Ik had het niet over de kattenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 07:43 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Maar:onze 2 katten tegen één andere kat
Dat ik toen niet getriggerd werd en nu wel zegt genoeg lijkt mequote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:29 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je krijgt/kreeg Stacking gratis! Wat wil je nog meer
Wees blij dat je vroeg wakker ben, want het word een heerlijke dag (met hopelijk veel rokjes).quote:
Ik heb van die pupillen die bijna alles zonnig en vrolijk zietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik snap niet waar jij het allemaal over hebt hoor bbn. Het is hier nog steeds bewolkt en koud.
Zo vroeg op de morgen al?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik heb van die pupillen die bijna alles zonnig en vrolijk ziet
TJAKKA
Nou niet echt!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wees blij dat je vroeg wakker ben, want het word een heerlijke dag (met hopelijk veel rokjes).
Ja.. En ik kan het niet meer spelenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja.. En ik kan het niet meer spelen
YLOD
Jaman.. What 2 do.. Heb nu nog zo'n vette old school PS3 die ik helemaal niet kwijt wil.. Maar 1,5 maand zonder zitten is ook zo wat..quote:
Hier of op Tweakers vragen naar mensen die ervaringen hebben met reparaties buiten Sony om.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaman.. What 2 do.. Heb nu nog zo'n vette old school PS3 die ik helemaal niet kwijt wil.. Maar 1,5 maand zonder zitten is ook zo wat..
Ik zat eigenlijk te denken een nieuwe te kopen en zelf te gaan klussen aan dat apparaat.. Ach, ik ga binnenkort maar eens kijken of dat een beetje te doen is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hier of op Tweakers vragen naar mensen die ervaringen hebben met reparaties buiten Sony om.
Ik ken niemand die een YLOD heeft gehad verder....
Thnx voor de tipquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:52 schreef Baghdaddy het volgende:
Repareren in een shop in de buurt, kost een beetje maar dan heb je je dikzak gelijk terug!
Als je het geld hebt voor een nieuwe, dan zou ik dat wel alvast reserveren ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken een nieuwe te kopen en zelf te gaan klussen aan dat apparaat.. Ach, ik ga binnenkort maar eens kijken of dat een beetje te doen is.
Maar nu verder met schuren en verven.
[..]
Thnx voor de tip
Geld voor een nieuwe heb ik in principe wel..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als je het geld hebt voor een nieuwe, dan zou ik dat wel alvast reserveren ja.
Het zelf fixen van een YLOD lijkt me niet zo makkelijk, wel leuk. Zo heb ik dus een Xbox360 voor ¤ 10,- gemaakt. Reparatiesetje en wat koelpasta. Klaar. Jammer alleen dat dat ding keihard geband is....![]()
Maar goed, voor het fixen heb je altijd wel een heatgun nodig, wat koelpasta en kennis van zaken. Ow, en geduld en mazzel. En dan is natuurlijk nog de vraag hoelang die dan nog meegaat.
Ik hoop dat de mijne voorlopig nog meegaat, ik heb nu echt geen geld voor een nieuwe.
Reflow ¤ 50,- (3 maanden garantie)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:04 schreef badboynova het volgende:
@ poit
http://www.multimediapoint.nl/
Hier had ik de ps3 van een vriend heen gestuurd omdat het mij zelf niet lukte, en tot op heden werkt hij nog steeds perfect.
Reball/ reflow
Ja, het zit alleen in the middle of fucking nowherequote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Reflow ¤ 50,- (3 maanden garantie)
Reball ¤ 90,- (6 maanden garantie)
Verhaal klinkt goed. En prijzen zijn zeer redelijk naar mijn idee. Ik zou voor deze prijzen niet zelf gaan klooien, hoe tof ook.
Cuijk.... da's best een eindje rijden. Maar goed, PS3 oppakken, in Viefje stappen en dezelfde avond nog gamen. Klinkt als een goede deal!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, het zit alleen in the middle of fucking nowhere
Net Sony gebeld. 3 tot 4 weken, 149 en een halve euro..
Ja, inderdaad.. Maar het kost je wel en dag en de benzineprijs is ook niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:14 schreef Fallen het volgende:
[..]
Cuijk.... da's best een eindje rijden. Maar goed, PS3 oppakken, in Viefje stappen en dezelfde avond nog gamen. Klinkt als een goede deal!
Je kan hem ook gewoon opsturen, dan heb je hem binnen 2 á 3 dagen terug.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.. Maar het kost je wel en dag en de benzineprijs is ook niet meer wat het geweest is
Even gekeken. 130 km, da's heen en weer 30 euro brandstof.
Ja, dat lijkt me de beste oplossing..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon opsturen, dan heb je hem binnen 2 á 3 dagen terug.
Je bent dan maar 99- euro kwijt.
Ken je niemand in Nijmegen ofzo? Kan je er nog een dagje van maken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.. Maar het kost je wel en dag en de benzineprijs is ook niet meer wat het geweest is
Even gekeken. 130 km, da's heen en weer 30 euro brandstof.
Neeman, die uithoekquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ken je niemand in Nijmegen ofzo? Kan je er nog een dagje van maken.
Sterkte met klussen vandaag dan!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Neeman, die uithoek![]()
Maar ik denk dat ik hem daar naartoe op ga sturen..
Thnxquote:
Ik ben benieuwd hoe het er uit komt te zien.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Thnx
Met een beetje geluk wat leuke foto's vanavond/morgen :0
Succes ermee! En we wachten afquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Thnx
Met een beetje geluk wat leuke foto's vanavond/morgen :0
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja.. En ik kan het niet meer spelen
YLOD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |