SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Waddis?quote:
Da's wel balen....quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn appartement wordt pas veel later opgeleverd
Je mag wel bij mij crashen hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn appartement wordt pas veel later opgeleverd
Wat is probleem?quote:
Waarom naar Gouda als je ook in Amsterdam kunt blijven?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat is probleem?
WAT IS PROBLEEM?!
WAT?!?
Je weetzelluf... toch?!
Het was eerst eind maart, toen eind april, nu pas begin juniquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:01 schreef Kuukske het volgende:
Ow, dat is wel megakut Shar. Veel later, of is het te overbruggen later?
Yo bitch yo, what the fuck you trippin' holmes? I should smack yo ass, yo!quote:
Geintje...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef Kuukske het volgende:
[..].
* Kuukske holt naar een hoekje.
Helluuuup.
Hee, broer! Kuuk was van jou, deze neem ik! Afblijvenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Waarom naar Gouda als je ook in Amsterdam kunt blijven?
Dat is wel flink... het is niet inderdaad maar een maandje. En als ze juni niet halen dan wordt het met de bouwvak natuurlijk niet beter.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het was eerst eind maart, toen eind april, nu pas begin juni
IK WIL NU AL VERKASSEN ARGH!
Als je maar niet in Amsterdam Noord woontquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Waarom naar Gouda als je ook in Amsterdam kunt blijven?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Het was eerst eind maart, toen eind april, nu pas begin juni
IK WIL NU AL VERKASSEN ARGH!
ikweettochquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee, broer! Kuuk was van jou, deze neem ik! Afblijven
omfg de bouwvak had ik nog niet eens over nagedachtquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat is wel flink... het is niet inderdaad maar een maandje. En als ze juni niet halen dan wordt het met de bouwvak natuurlijk niet beter.
Ik zei ook Amsterdam, niet Tuigdorp.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je maar niet in Amsterdam Noord woont
Ja, maar... rood haar enzo...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee, broer! Kuuk was van jou, deze neem ik! Afblijven
Ouders wonen in Alkmaar dus daar ben ik het weekend, ga vrijdag na het werk heen en dinsdagochtend weer terug ... doordeweeks woon ik nog bij mijn ex in Amsterdam omdat ik dan dichter bij werk ben en door ziekenhuisgezeik nu even niet zo lang kan reizen ....quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
. Mja, dat is wel ruk. Zat je nou trouwens bij je ouders nu?
[..]
ikweettoch.
noord gestoord iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik zei ook Amsterdam, niet Tuigdorp.
Hé hoe íst! Blond is ook tof hoor.quote:
Oh joh, dat is wel vervelendquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Ouders wonen in Alkmaar dus daar ben ik het weekend, ga vrijdag na het werk heen en dinsdagochtend weer terug ... doordeweeks woon ik nog bij mijn ex in Amsterdam omdat ik dan dichter bij werk ben en door ziekenhuisgezeik nu even niet zo lang kan reizen ....
Ja, maar jij bent ook enorm schattig! En lief en raar en muziek enzo....quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé hoe íst! Blond is ook tof hoor.
En anders anders.. ugh.
Mneej okeej. Maar denk maar niet dat ik m'n haar rood verfquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Fallen het volgende:
Ja, maar jij bent ook enorm schattig! En lief en raar en muziek enzo....
I feel ya!!quote:
Roze dan? Zuurstokkleurig en dan in staartjes?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mneej okeej. Maar denk maar niet dat ik m'n haar rood verf
Broeders, jwz.quote:
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh joh, dat is wel vervelend.
En op je kop staan heeft natuurlijk ook geen zin bij zo'n aannemer.
En dat dan zeker in een mierzoetroze jurkje dansend en springend op K3?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
Roze dan? Zuurstokkleurig en dan in staartjes?![]()
Nouja, van de zomer.. onder de sterrenhemel. Waarom nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja
Nee niet echt, ik kan nu wel een slaapzak tussen de bouwspullen leggen maar dat schiet ook niet op
Ik dacht dat je me kende.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dat dan zeker in een mierzoetroze jurkje dansend en springend op K3?.
Ik associeer twee staartjes toch eerder met K3 dan Coal Chamber.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Fallen het volgende:
Ik dacht dat je me kende.![]()
Nee, een rock outfit natuurlijk. Die dame van Coal Chamber....
Zie!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik associeer twee staartjes toch eerder met K3 dan Coal Chamber.
Da's imo meer iets met dreads ofzo. Paars, zwart.
En dán een stoer rokske met gympies en een hip shirtje. Ja, dát I do like.
Hell yeahquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, van de zomer.. onder de sterrenhemel. Waarom niet.
Dat vindt Poit ook vast wel leuk.
Veel plezier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga nog eens een poging wagen in GH5.
Keertje samen spelen? Als je wilt kun je mij op PSN toevoegenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga nog eens een poging wagen in GH5.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, van de zomer.. onder de sterrenhemel. Waarom niet.
Dat vindt Poit ook vast wel leuk.
2 vrouwen die samen spelen? Zit ik in het verkeerde topic?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Keertje samen spelen? Als je wilt kun je mij op PSN toevoegen
Nee vrouwen spelen heel graag samen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:44 schreef Poit het volgende:
[..]
2 vrouwen die samen spelen? Zit ik in het verkeerde topic?
En mannen kijken toe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee vrouwen spelen heel graag samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |