Goed bezig!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:26 schreef Audreyoot het volgende:
# Ik ben reeds 84 dagen 17 uur 25 minuten gestopt met roken (Dat is bijna 3 maanden yeuy)
# Ik heb 1949 sigaretten niet gerookt (dagelijks 23 sigaretten)
En 5 kilo afgevallen
Ja heftig he?!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:33 schreef maickeltje het volgende:
[..]
schrikbarend eigenlijk...zo zie je hoeveel sigaretten je rook in 3 maand..pff
(niet persoonlijk bedoeld hoor )
wow jij ook goed bezigquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:00 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Ik zit inmiddels aan een aantal waar ik gewoon niet meer van kan schatten hoeveel dat moet zijn:
One year, two months, four weeks, two days, 16 hours, 58 minutes and 57 seconds.
9134 cigarettes not smoked, saving ¤ 2.082,39.
Aanstaande maandag om 17u ben ik aan de beurt. Ben héél benieuwd!quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:35 schreef Thrackan het volgende:
¤125... Met een pakje á ¤5 per dag heb je dat binnen een maand terugverdiend
Succes! En laat even wat weten over de laserbehandeling als het zover is.
Prima resultaat! Hoopgevend ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:25 schreef Audreyoot het volgende:
Vandaag precies 3 maanden gestopt en tot nu toe 6,6 kilo afgevallen
Zou dat laseren daar niet tegen helpen?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef cafpow het volgende:
Hier nog steeds geen peuk aangeraakt. De moeilijke momenten zijn wel wat minder maar blijven wel
Geen idee, zou best kunnen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zou dat laseren daar niet tegen helpen?
Dubbel gefeliciteerd! Hoelang ben jij al gestopt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:34 schreef Roellie80 het volgende:
Gisteren op m'n verjaardag niet eens gerookt. Het gekke is, wanneer ik alleen ben denk ik er niet eens meer aan
Goed zo! Go for it!quote:
Doe ik! Bedankt.quote:
Ik vond dat echt een vreselijk boek.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:55 schreef Zonnetje40 het volgende:
Thrackan wees mij onder mijn column op dit topic. Ik zal het zeker blijven volgen! Ik rook vanaf 1 mei niet meer!
http://frontpage.fok.nl/c(...)es-in-een-pakje.html
Misschien dat mensen wat aan mijn column hebben.
Ik heb trouwens veel gehad aan het boek:
Nederland stopt! Met roken
Goed, zeg! Ik bijna zes weken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een vreselijk boek.
Ondertussen ben ik vandaag 2 maanden gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |