Mee eens, maar sommige mensen hadden het beter onder Gaddafi dan anderen. Ik juich het allemaal van harte toe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Je leven lang afwachten tot er misschien hervormingen komen, is geen fijn leven.. De situatie is in veel landen al veel te lang zo, nog langer jezelf laten onderdrukken is blijkbaar geen optie meer. Saif zou misschien een verbetering zijn geweest voor het volk, misschien ook helemaal niet.. Uiteindelijk wil je als inwoner toch ook eens wat te zeggen hebben in je eigen land.
Ja, en het kan dus nog zat slechter, tijdelijk of niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zal eerst deze oorlog gevoerd moeten worden.
Gelukkig is er geen grote kans dat dit land een tweede somalie word waar het decennia lang burgeroorlog blijft en alle infrastructuur en olie export verdwijnt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:46 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Soms moet het eerst erger worden voor het beter word he. Het kan natuurlijk nog lang duren tot er een verbetering is, maar die verbetering zou helemaal niet komen als Ghadaffi aan de macht zou mogen blijven.
The rules of disinformation.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Saif heeft zn ware gezicht nu getoond. Hij is een wolf in schaapskleren. Maar als er geen opstand was geweest, wellicht waren er langzame hevormingen geweest als Saif het over zou nemen van zn vader. Ik heb grote twijfels maar je weet het niet.
Luister, jij begon ermee door te stellen dat het niet veel slechter kan worden dan nu. Het is je eigen schuld.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
The rules of disinformation.
Regel 12.
Als je niets anders hebt dan propaganda, kan je beter hier niet posten.
De enige die propaganda versrijd ben jezelf door alleen jouw kant toe te laten pietje verdriet undercover ADMIN.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Regel 12.
Je lijkt gadaffi wel uit zijn eigen groene boekje quotten goh je lijkt wel een kind niet te geloven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Regel 12.
Regel 5quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Luister, jij begon ermee door te stellen dat het niet veel slechter kan worden dan nu. Het is je eigen schuld.
trquote:
Voor meningen kunnen we beter een ander topic opzoeken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:08 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Het interesseert me niet welke regel jij hier neerzet. Jij hebt een mening en ik een andere.
Bedankt voor het compliment.quote:
quote:2.02pm: AP are reporting that rebels are pulling out of Ras Lanouf as the bombardment continues, fleeing eastwards in cars and pickup trucks mounted with machine guns
1.51pm: This from Reuters on the bombardment of Ras Lanuf:
Bombs or missiles landed a few miles from Ras Lanuf oil refinery and close to a building of the Libyan Emirates Oil Refinery Company near the front line in the east where rebels and government forces are fighting.
"One bomb landed on a civilian house in Ras Lanuf," rebel fighter Izeddine Sheikhy told Reuters. He said the bombardment seemed to have come from the direction of the sea.
"I saw ships yesterday and today. Missiles were being fired from them," said rebel fighter Mohd Fadl.
Reuters correspondents also saw an air strike from a plane over Ras Lanuf. Witnesses said it struck near the town's eastern checkpoint. There were no immediate reports of casualties.
Mammaaaa hij luistert niet naar me stuur hem weg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik heb per ongeluk ook een oranje knopje geraakt, en dat was niet 't respect knopje
Doe maar, blijf ik hier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor meningen kunnen we beter een ander topic opzoeken.
Die hele trommel?quote:
Ik heb saucijzen-broodjesquote:
No-fly zone komt dichterbij.quote:2.18pm: According to Le Monde France is backing air strikes to knock out Gaddafi's air force and stop the bombing of opponents and civilians (in French)
http://buitenland.nieuws.(...)tocht_uit_ras_lanoufquote:Opstandelingen blazen aftocht uit Ras Lanouf
(Novum/AP) - Libische opstandelingen blazen de aftocht uit de strategische oliehaven Ras Lanouf. Zij vluchten met honderden in auto's en pick-ups met machinegeweren naar het oosten. Volgens een ooggetuige bestoken de troepen van Moammar Gadhafi de stad met raketten en tankartillerie en maken zij zich op Ras Lanouf binnen te trekken.
De terugtrekking is een nederlaag voor de opstandelingen op het slagveld, terwijl ze op het diplomatieke front juist een belangrijke overwinning behaalden met de erkenning door Frankrijk van de overgangsraad die door de opstandelingen in Benghazi is opgericht.
Hoi maartspquote:
Dank u!quote:
Zo. Dat is een hele grote stap in de goede richting. Het is alleen maar politiek nu, maar dit is nodig om uberhaupt met enige legitimiteit te kunnen ingrijpen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:57 schreef shomila het volgende:
libyanfsl Libya NFSL
EU Council votes in favor of recognizing the National Council in Libya as the only legitimate representative of Libyans #Feb17 #Libya
1 minute ago
Wat loopt Nederland weer heerlijk achter de feiten aan dan, die zijn nog 'verrast' door het Franse besluit van eerder (zie nu.nl)quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:57 schreef shomila het volgende:
libyanfsl Libya NFSL
EU Council votes in favor of recognizing the National Council in Libya as the only legitimate representative of Libyans #Feb17 #Libya
1 minute ago
Ik twijfel nu hoor of het waar is ik heb het niet meer keer voorbij zien komen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat loopt Nederland weer heerlijk achter de feiten aan dan, die zijn nog 'verrast' door het Franse besluit van eerder (zie nu.nl)
Oh, ja, bij iedere reactie op een nieuwstweet hoort natuurlijk de standaard disclaimer 'als dit waar is dan..'quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:19 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik twijfel nu hoor of het waar is ik heb het niet meer keer voorbij zien komen.
Nog niet gezienquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:20 schreef Bartholomaeus het volgende:
Is Houda trouwens alweer online geweest?
NRC:quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat loopt Nederland weer heerlijk achter de feiten aan dan, die zijn nog 'verrast' door het Franse besluit van eerder (zie nu.nl)
Rutte riep met Egypte al meteen: "Pas op voor de moslims!" Ze willen helemaal niet dat de bevolking in het MO vrij is.quote:16.09:
Nederland zal niet de oppositie in Libië als nieuwe regering van Libië erkennen. Dat zegt minister van Buitenlandse Zaken Uri Rosenthal (VVD) vandaag na overleg met zijn Europese collega’s in Brussel, meldt Novum. Nederland volgt dus niet de lijn die eerder vandaag door Frankrijk is ingezet, dat wél tot erkenning van het verzet heeft besloten.
Jemig, wat wonen we toch ook in een achterlijk land.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
NRC:
[..]
Rutte riep met Egypte al meteen: "Pas op voor de moslims!" Ze willen helemaal niet dat de bevolking in het MO vrij is.
Zo is het beter.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Jemig, wat wonen we toch ook in een achterlijk land.![]()
Smerige kontenlikkers van Khaddafi. Amerikaanse neo-cons![]()
Hier kan ik dus echt boos om worden.![]()
Nederland doet helemaal niks er zitten daar 3 militairen vast.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
NRC:
[..]
Rutte riep met Egypte al meteen: "Pas op voor de moslims!" Ze willen helemaal niet dat de bevolking in het MO vrij is.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Jemig, wat wonen we toch ook in een achterlijk land.![]()
Smerige kontenlikkers van Khaddafi.![]()
Hier kan ik dus echt boos om worden.![]()
Je kunt nu dus ook nog niet zeggen dat je de oppositie niet gaat erkennen. Omdat het nog niet bekend wat er komen gaat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In hoeverre kun je, op dit moment, beoordelen hoe de oppositie het land wil gaan hervormen. Volgens mij bestaat daarin nog teveel onduidelijkheid.
Nederland doet aan achterdeurtjes politiek. Die sturen Bea om onder het genot van een heel duur wijntje te laten vragen of er gebeld kan worden met Kaffi om onze militairen vrij te latenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:32 schreef shomila het volgende:
[..]
Nederland doet helemaal niks er zitten daar 3 militairen vast.
Ze willen van onderdrukking, moord, corruptie en martelingen af. Dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In hoeverre kun je, op dit moment, beoordelen hoe de oppositie het land wil gaan hervormen.
Hoe vervelend het ook is: als een Libische helikopter zich in het luchtruim van Nederland bevind en als die dan ook nog op de Dam zou landen dan zou Nederland er ook F16's heen sturen. En dan zouden die piloten ook worden opgepakt. En zeer waarschijnlijk ook berecht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef tass het volgende:
[..]
Nederland doet aan achterdeurtjes politiek. Die sturen Bea om onder het genot van een heel duur wijntje te laten vragen of er gebeld kan worden met Kaffi om onze militairen vrij te laten![]()
Ik ben bang dat mbt onze 3 helicopterhelden het een hele langdurige kwestie gaat worden. Je hoort er nu al niks meer over in de media. En we weten allemaal dat dingen als het niet meer in de media komt, de mensen het heel snel vergeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |