Dank u!quote:
Zo. Dat is een hele grote stap in de goede richting. Het is alleen maar politiek nu, maar dit is nodig om uberhaupt met enige legitimiteit te kunnen ingrijpen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:57 schreef shomila het volgende:
libyanfsl Libya NFSL
EU Council votes in favor of recognizing the National Council in Libya as the only legitimate representative of Libyans #Feb17 #Libya
1 minute ago
Wat loopt Nederland weer heerlijk achter de feiten aan dan, die zijn nog 'verrast' door het Franse besluit van eerder (zie nu.nl)quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:57 schreef shomila het volgende:
libyanfsl Libya NFSL
EU Council votes in favor of recognizing the National Council in Libya as the only legitimate representative of Libyans #Feb17 #Libya
1 minute ago
Ik twijfel nu hoor of het waar is ik heb het niet meer keer voorbij zien komen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat loopt Nederland weer heerlijk achter de feiten aan dan, die zijn nog 'verrast' door het Franse besluit van eerder (zie nu.nl)
Oh, ja, bij iedere reactie op een nieuwstweet hoort natuurlijk de standaard disclaimer 'als dit waar is dan..'quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:19 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik twijfel nu hoor of het waar is ik heb het niet meer keer voorbij zien komen.
Nog niet gezienquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:20 schreef Bartholomaeus het volgende:
Is Houda trouwens alweer online geweest?
NRC:quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat loopt Nederland weer heerlijk achter de feiten aan dan, die zijn nog 'verrast' door het Franse besluit van eerder (zie nu.nl)
Rutte riep met Egypte al meteen: "Pas op voor de moslims!" Ze willen helemaal niet dat de bevolking in het MO vrij is.quote:16.09:
Nederland zal niet de oppositie in Libië als nieuwe regering van Libië erkennen. Dat zegt minister van Buitenlandse Zaken Uri Rosenthal (VVD) vandaag na overleg met zijn Europese collega’s in Brussel, meldt Novum. Nederland volgt dus niet de lijn die eerder vandaag door Frankrijk is ingezet, dat wél tot erkenning van het verzet heeft besloten.
Jemig, wat wonen we toch ook in een achterlijk land.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
NRC:
[..]
Rutte riep met Egypte al meteen: "Pas op voor de moslims!" Ze willen helemaal niet dat de bevolking in het MO vrij is.
Zo is het beter.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Jemig, wat wonen we toch ook in een achterlijk land.![]()
Smerige kontenlikkers van Khaddafi. Amerikaanse neo-cons![]()
Hier kan ik dus echt boos om worden.![]()
Nederland doet helemaal niks er zitten daar 3 militairen vast.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
NRC:
[..]
Rutte riep met Egypte al meteen: "Pas op voor de moslims!" Ze willen helemaal niet dat de bevolking in het MO vrij is.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Jemig, wat wonen we toch ook in een achterlijk land.![]()
Smerige kontenlikkers van Khaddafi.![]()
Hier kan ik dus echt boos om worden.![]()
Je kunt nu dus ook nog niet zeggen dat je de oppositie niet gaat erkennen. Omdat het nog niet bekend wat er komen gaat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In hoeverre kun je, op dit moment, beoordelen hoe de oppositie het land wil gaan hervormen. Volgens mij bestaat daarin nog teveel onduidelijkheid.
Nederland doet aan achterdeurtjes politiek. Die sturen Bea om onder het genot van een heel duur wijntje te laten vragen of er gebeld kan worden met Kaffi om onze militairen vrij te latenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:32 schreef shomila het volgende:
[..]
Nederland doet helemaal niks er zitten daar 3 militairen vast.
Ze willen van onderdrukking, moord, corruptie en martelingen af. Dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In hoeverre kun je, op dit moment, beoordelen hoe de oppositie het land wil gaan hervormen.
Hoe vervelend het ook is: als een Libische helikopter zich in het luchtruim van Nederland bevind en als die dan ook nog op de Dam zou landen dan zou Nederland er ook F16's heen sturen. En dan zouden die piloten ook worden opgepakt. En zeer waarschijnlijk ook berecht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef tass het volgende:
[..]
Nederland doet aan achterdeurtjes politiek. Die sturen Bea om onder het genot van een heel duur wijntje te laten vragen of er gebeld kan worden met Kaffi om onze militairen vrij te laten![]()
Ik ben bang dat mbt onze 3 helicopterhelden het een hele langdurige kwestie gaat worden. Je hoort er nu al niks meer over in de media. En we weten allemaal dat dingen als het niet meer in de media komt, de mensen het heel snel vergeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |