das waar ik bang voor was dat ze aardig teruggedreven zullen wordenquote:
Je hebt zelf net al aangegeven dat Nationalisten slecht zijn, die nazi's zeggen dat NAtionlisten goed zijn ik heb echt een hekel aan nsb'ers die Nationalistisch zijn. We zijn allemaal gelijk dus die grenzen hebben we niet meer nodig die zijn ouderwets.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja und? Een bunkerbuster op een landingsbaan? Wat wil je gaan opblazen dan? Asfalt? En aan het begin van deze revolutie werden er wel degelijk al vliegvelden aangevallen door khadaffi zelf.
En je hebt nog steeds niets gezegt over je onredelijke gescheld in het vorige deel op andere users. Heb je daar nog iets op te zeggen?
Vooral Gaddafi's bankrekening heeft veel aanhangersquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:21 schreef msnk het volgende:
Dat die oetlul überhaupt nog zoveel aanhangers heeft, zowel civiel maar voornamelijk militair
Nee iraq heeft het naar zijn zin na Amerikaans ingrijpen.....quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:21 schreef msnk het volgende:
Dat die oetlul überhaupt nog zoveel aanhangers heeft, zowel civiel maar voornamelijk militair
Zeker!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:21 schreef maartsp het volgende:
[..]
Je hebt zelf net al aangegeven dat Nationalisten slecht zijn, die nazi's zeggen dat NAtionlisten goed zijn ik heb echt een hekel aan nsb'ers die Nationalistisch zijn. We zijn allemaal gelijk dus die grenzen hebben we niet meer nodig die zijn ouderwets.
Wanneer er verwacht wordt dat men hun eigen broeders moet doden wil geld weleens geen rol meer spelen. Daarom verbaast het mij zo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Vooral Gaddafi's bankrekening heeft veel aanhangers
Heeeeerpadereeeeeeeerp, da's het enige dat ik in jouw posts zie staan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:23 schreef maartsp het volgende:
[..]
Nee iraq heeft het naar zijn zin na Amerikaans ingrijpen.....
Waarom niet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:05 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Gejat van Radio1![]()
Even kijken of het topic mag blijven.
net ingeschreven schreeuwer met een WOII syndroomquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:21 schreef maartsp het volgende:
[..]
Je hebt zelf net al aangegeven dat Nationalisten slecht zijn, die nazi's zeggen dat NAtionlisten goed zijn ik heb echt een hekel aan nsb'ers die Nationalistisch zijn. We zijn allemaal gelijk dus die grenzen hebben we niet meer nodig die zijn ouderwets.
Negeren gaat ie vanzelf weer wegquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:27 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
net ingeschreven schreeuwer met een WOII syndroom
Ik heb net een hele trommel neergezet!quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:25 schreef De_Hertog het volgende:
Als je een serieuze discussie over Arabisch nationalisme wilt kun je beter een nieuw topic starten, want dat is breder dan Libië alleen en hoort hier dus niet thuis.
Als je een serieuze discussie wilt kun je ook beter niet iedereen met een andere mening voor nazi uitmaken trouwens. Niet iedere vorm van nationalisme is nazisme.
Onder dat kaartje in de OP staat een link naar de kaart die live geüpdatet wordtquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:33 schreef Ugjerke het volgende:
Heeft iemand nog een recent overzicht van wat in handen is van Ghadaffi en wat in handen is van de rebellen? Is dat die in de OP? Of is die al oud?
Oh super, bedankt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:34 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Onder dat kaartje in de OP staat een link naar de kaart die live geüpdatet wordt
beetje moeilijk te zeggen er wordt zwaar gestreden om ras lanuf en om azzawiyaquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:33 schreef Ugjerke het volgende:
Heeft iemand nog een recent overzicht van wat in handen is van Ghadaffi en wat in handen is van de rebellen? Is dat die in de OP? Of is die al oud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |