Wat verrassendquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:00 schreef superkokje het volgende:
Laura heeft in het boek voor Guido geschreven
als je al bijna 4 weken samen in eenhuis zit 24/7 dan spelen dehormonen toch wel opquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:01 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
hahahaha, dat is echt niet normaal, die missen toch een paar snaren
Dat Jo gister Alex eerst zwart zat te maken en een paar minuten later weer bij hem lag te kriebelen. Laura probeert Alex te laten inzien dat Jo niet te vertrouwen is maar hij wil het niet zien. Tevens hebben ze het over het nomineren, dat Mo en Laura niet op Alex gaan stemmen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:02 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Wat zeggen ze? Ik kijk via Ziggo ik zie nu Karim en Gerard..
Je moet het gewoon met IE openenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:05 schreef Green1 het volgende:
Kan de eigenaar van spix tv die streams niet even fixen?
Volgens mij is Kwaliteit hard bezig met fixen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:05 schreef Green1 het volgende:
Kan de eigenaar van spix tv die streams niet even fixen?
Dankje, nou gelijk hebben ze!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:04 schreef Pappeltje het volgende:
[..]
Dat Jo gister Alex eerst zwart zat te maken en een paar minuten later weer bij hem lag te kriebelen. Laura probeert Alex te laten inzien dat Jo niet te vertrouwen is maar hij wil het niet zien. Tevens hebben ze het over het nomineren, dat Mo en Laura niet op Alex gaan stemmen.
ja maar het was nog niet zo makkelijk... hij snapt het nietmeerquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgens mij is Kwaliteit hard bezig met fixen.
Ik zeg: tijd voor een unisex stemronde, iedereen mag op iedereen nomineren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Dankje, nou gelijk hebben ze!
Ik denk ook wel dat binnekort Joanna het pispaaltje is bij de dames..
Want ze zitten wel vaker over haar te klagen!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zeg: tijd voor een unisex stemronde, iedereen mag op iedereen nomineren.
Dan ligt Joanna er als eerste uit..quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zeg: tijd voor een unisex stemronde, iedereen mag op iedereen nomineren.
Hij ziet vast snel het licht, hij had het toch ook maar mooi geknutseld voor ons!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja maar het was nog niet zo makkelijk... hij snapt het nietmeer
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij ziet vast snel het licht, hij had het toch ook maar mooi geknutseld voor ons!
Je kan toch gewoon de stream url's van http://sstnl.web44.net/4cams/ nemen en die op een fatsoenlijke manier weergeven? Dus zondere horizontale scrol balkjes en facebook crap erbij?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja maar het was nog niet zo makkelijk... hij snapt het nietmeer
Nou, volgens mij vind ze hem ook echt leuk, ik kan me niet voorstellen dat je om een spel naast iemand gaat slapen en friemelen als je niet tot iemand bent aangstrokken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:08 schreef beequeen het volgende:
Laura: Ik heb Alex ook gewoon nodig anders lig ik er misschien uit.
Dus die actie van vannacht was puur tactiek.
ik heb er ook alle vertrouwen in!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij ziet vast snel het licht, hij had het toch ook maar mooi geknutseld voor ons!
nee, dat werkt op een andere manier, die laad 4x de complete site van SSTNL maar laat alleen de stream zien daarom kun je die net zelf groter/kleiner maken en heb je alle balken in beeldquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:08 schreef Green1 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de stream url's van http://sstnl.web44.net/4cams/ nemen en die op een fatsoenlijke manier weergeven? Dus zondere horizontale scrol balkjes en facebook crap erbij?
Ik zou het graag zelf doen, maar heb effe geen tijd/zin om uit te zoeken hoe die beveiliging werkt
Dit is Laura alles doet ze om er in te blijven zelf met iemand in bed slapen. Wat ze zegt niet wil want ze ziet wel na het progamma hoe of wat. Ze heeft liever Guidotje in haar bed .quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:08 schreef beequeen het volgende:
Dus die actie van vannacht was dus puur tactiek.
Ik dus wel. Ze is als de dood om eruit gestemd te worden. Slet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:09 schreef kahaarin het volgende:
Nou, volgens mij vind ze hem ook echt leuk, ik kan me niet voorstellen dat je om een spel naast iemand gaat slapen en friemelen als je niet tot iemand bent aangstrokken.
Niets is wat het lijkt in Secret Story moet zij gedacht hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:08 schreef beequeen het volgende:
Dus die actie van vannacht was dus puur tactiek.
Lol! Ach ja, meningen verschillen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dus wel. Ze is als de dood om eruit gestemd te worden. Slet.
Ik hoop dat ze fok leest als ze eruit is staat ze weer met beide benen op de grond dat verwaande grietje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:11 schreef egmo het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt in Secret Story moet zij gedacht hebben
Hier helemaal geen last met 4 streamsquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:12 schreef bollokus het volgende:
pfff word een beetje simpel van de haperende streams... ga eens ff koken en lees straks wel weer bij
Interessant hoor. Je voelt er echter niets voor die url ook met ons te delen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goedemiddag Fok!
Bij toeval kwam ik een url tegen die je in de mediaplayer kunt plakken. Het is maar 1 stream maar het werkt wel![]()
[ afbeelding ]
Wat is hier de bedoeling van?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:11 schreef Pappeltje het volgende:
De outfit van Joanna vanavond bij de liveshow: een vuilniszak
dan doen ze het bij mij nog steeds niet!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Je moet het gewoon met IE openen
Oh balen.. hier wel primaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan doen ze het bij mij nog steeds niet!
Was een afspraak tussen Jo en Sofia, dat als ze genomineerd zijn in een vuilniszak bij de live gaan zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |