Vraag het AD..quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef Beregd het volgende:
wat doet die ROTTERDAM voor dat bericht?
vs.quote:Harrun Majeed
Iets zegt mij dat die pizzaverkoper zijn ogen behoorlijk in de zak heeft zitten!quote:Richard Ludwig
da's een keuze.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:38 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Rijk worden is 1, rijk blijven is een heel ander verhaal... ik kan het weten want je levensstandaard gaat ziekelijk omhoog als je veel geld heb
Wait what?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
tandarts
persoonlijk fortuin van 3 à 4 miljoen dollar
In de VS is dat niet ongebruikelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef Frutsel het volgende:
Wat moet een 'arme' student überhaupt met een creditcard
Jij wil ook niet weten wat je in NL als tandarts kan verdienen. Ik weet nog dat ik als beginnend fiscalistje een tandarts als cliënt had die in zijn eerste jaar ruim 250.000 gulden op streek.quote:
Waarom niet? Een pinpas mag wel, maar een creditcard niet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef Frutsel het volgende:
Zonder creditcard is het soms lastig om studieboeken te bestellen, of vliegtickets te boeken... Je kan dus niet meer zonderquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef Frutsel het volgende:
dat maakt het verhaal een beetje ongeloofwaardig, vind ik, alsof ze die man werkelijk op heterdaad in de pizzazaak zouden betrappen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:50 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Waarom niet? Een pinpas mag wel, maar een creditcard niet?![]()
Wat mij nog het meest opvalt, is dat ze die gast gelijk konden pakken. Van de Nederlandse politie hoef je zoiets niet te verwachten. Die kijken waarschijnlijk nooit meer naar de aangifte.
Wat een onzin. Als je 4 miljoen hebt, en je zet dat weg tegen 3% rente heb je 120.000 aan rente per jaar. Daar kan je riant van leven. Daarbij werkt deze man ook nog, dus zal het enkel meer worden.quote:Rijk worden is 1, rijk blijven is een heel ander verhaal... ik kan het weten want je levensstandaard gaat ziekelijk omhoog als je veel geld heb
nee tandartsen zitten daar in het pakketquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef TechnoXXL het volgende:
Tandarts 4 miljoen dollar? Hebben ze daar dan zo'n slechte tanden?
Dat staat er toch niet, ik denk dat ze naar zijn huisadres zijn gereden, hij was gewend om bij die pizzazak met zijn creditcard te betalen, dus heel simpel om naar het huisadres te rijdenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:02 schreef Beregd het volgende:
[..]
dat maakt het verhaal een beetje ongeloofwaardig, vind ik, alsof ze die man werkelijk op heterdaad in de pizzazaak zouden betrappen...
dat staat er wel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:05 schreef meth77 het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet, ik denk dat ze naar zijn huisadres zijn gereden, hij was gewend om bij die pizzazak met zijn creditcard te betalen, dus heel simpel om naar het huisadres te rijden
quote:De politie werd meteen ingeschakeld en die vond tandarts Richard Ludwig in de pizzazaak.
Hij had waarschijnlijk nog net geen hap genomen toen de mobiele eenheid met extreme paardenkracht het pand binnen kwam stuiven.quote:
Omdat VS....quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef Frutsel het volgende:
In NL moet je eerst een afspraak maken om aangifte te mogen doen. Voordat de politie weet dat je CC gestolen is, is de pizza dus al een dag of twee achter de kiezen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:50 schreef Schuifpui het volgende:
Wat mij nog het meest opvalt, is dat ze die gast gelijk konden pakken. Van de Nederlandse politie hoef je zoiets niet te verwachten. Die kijken waarschijnlijk nooit meer naar de aangifte.
Je bent bekend met inflatie neem ik aan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:03 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat een onzin. Als je 4 miljoen hebt, en je zet dat weg tegen 3% rente heb je 120.000 aan rente per jaar. Daar kan je riant van leven. Daarbij werkt deze man ook nog, dus zal het enkel meer worden.
Ja, ga die vent effe lekker zitten verdedigenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je bent bekend met inflatie neem ik aan?
Inderdaad, als je daar ook rekening mee houd kan ik heel goed begrijpen dat hij wat geld steelt van een student om een pizza aan te schaffen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als de rentestand 3 procent is en de inflatie stijgt 1,5 procent dan gaat de spaarder er juist op vooruit. Momenteel is de rente weliswaar idioot laag, maar dat verandert ook wel weer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Schulden opbouwen met het kopen van niet-studie-gerelateerde spullen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef Frutsel het volgende:
Ik weet het helaas wel, het was geveinsde verbazingquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij wil ook niet weten wat je in NL als tandarts kan verdienen. Ik weet nog dat ik als beginnend fiscalistje een tandarts als cliënt had die in zijn eerste jaar ruim 250.000 gulden op streek.
Ik dacht toen nog dat ik de verkeerde studie had gekozen. Is meegevallen uiteindelijk...
En de inflatie verandert ook wel weer. Er is natuurlijk een flink verband tussen rente en inflatie...quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als de rentestand 3 procent is en de inflatie stijgt 1,5 procent dan gaat de spaarder er juist op vooruit. Momenteel is de rente weliswaar idioot laag, maar dat verandert ook wel weer.
In Amerika gaat dat in ieder geval nog gepaard met een fikse studieschuld...quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:32 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik weet het helaas wel, het was geveinsde verbazing
Als ik het goed herinner start een tandarts het hoogst en stijgt zijn loon het snelst in de eerste paar jaar. Met een absurd hoog verschil.
Dat dan weer niet. Vette hap.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:28 schreef HyperViper het volgende:
Inderdaad, als je daar ook rekening mee houd kan ik heel goed begrijpen dat hij wat geld steelt van een student om een pizza aan te schaffen.
tandartsen is legale maffia.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:32 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik weet het helaas wel, het was geveinsde verbazing
Als ik het goed herinner start een tandarts het hoogst en stijgt zijn loon het snelst in de eerste paar jaar. Met een absurd hoog verschil.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Vette hap.
In plaats van dat hij er een fatsoenlijke maaltijd voor koopt...
Het is niet zo simpel om 3% rente te vangen zonder risico op verlies momenteel. En inflatie is misschien in NL vrij laag, maar in de VS zit die iha meer tegen de 3% aan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
Als de rentestand 3 procent is en de inflatie stijgt 1,5 procent dan gaat de spaarder er juist op vooruit. Momenteel is de rente weliswaar idioot laag, maar dat verandert ook wel weer.
Om maar niet te beginnen over het vergif dat ze in je tanden injecteren. Stuk voor stuk maken zij zich schuldig aan massa genocide, intens kwaadaardige lieden dat het zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:35 schreef Beregd het volgende:
[..]
tandartsen is legale maffia.
Als ze geen gaten vinden om te vullen, boren ze er, echt waar!
Ik dacht dat ik het al had gepost, maar toch bij deze nog even: ben jij nou een disanaatje aan het doen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, ga die vent effe lekker zitten verdedigen
zekers!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Om maar niet te beginnen over het vergif dat ze in je tanden injecteren. Stuk voor stuk maken zij zich schuldig aan massa genocide, intens kwaadaardige lieden dat het zijn.
Mijn ogen zijn geopend. Die tandarts heeft zijn fortuin harder nodig dan die student met zijn torenhoge lening en zn lullige spaarrekening.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is niet zo simpel om 3% rente te vangen zonder risico op verlies momenteel. En inflatie is misschien in NL vrij laag, maar in de VS zit die iha meer tegen de 3% aan.
Hoe dan ook: er werd geen rekening mee gehouden en dat lijkt mij op zich wel interessant om wel te doen. Je mag ook wel interen natuurlijk. Zo lang als je maar op je sterfdag genoeg over hebt om fatsoenlijk begraven of opgestookt te kunnen worden.
De tranen springen mij in de ogen, werkelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:39 schreef Beregd het volgende:
[..]
zekers!
En ze duwen tanden scheef met de hand, maar om ze recht te zetten, bedenken ze heuse ijzeren constructies, die nefast zijn voor het geluk van uw kinderen!
Sorry, heb gewoon weinig medelijden met dieven die miljoenen op hun rekening hebben staan. Mij is altijd geleerd bankpasjes en creditcards netjes in te leveren bij de politie.quote:
Nergens schrijf ik dat ik medelijden heb met die miljonair, of dat ik het goed keur. Ik reageer gewoon op de opmerking dat als je 3% rente trekt je dan een leuk bedrag over houdt om van te leven. Alleen vereist dat wel enige nuancering, met name als je nog enkele decennia op de planeet wil rondwandelen (waarbij aangetekend dat iemand die onmiddellijk voor 40 dollar pizza gaat kopen wanneer hij een cc vindt wellicht niet gaat voor de titel oudste man ter wereld).quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
Sorry, heb gewoon weinig medelijden met dieven die miljoenen op hun rekening hebben staan. Mij is altijd geleerd bankpasjes en creditcards netjes in te leveren bij de politie.
Deze actie heeft toch totaal niks te maken met z'n kunnen als tandarts? Hoogstens met de rekeningen die je krijgtquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:41 schreef Staal het volgende:
Het zal je tandarts maar zijn..
Lekker betrouwbaar.
Is destijds een behoorlijk bedrag van mijn rekening verdwenen, er waren beelden en ander bewijs, maar de politie kon geen aanleiding vinden om tot opsporing over te gaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:50 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Waarom niet? Een pinpas mag wel, maar een creditcard niet?![]()
Is het waarschijnlijk je tandarts geweest..quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
Is destijds een behoorlijk bedrag van mijn rekening verdwenen, er waren beelden en ander bewijs, maar de politie kon geen aanleiding vinden om tot opsporing over te gaan:N
Boodschappen doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef Frutsel het volgende:
Er is nergens gezegd dat het 1 pizza was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:56 schreef Darklight het volgende:
Pizza van 40 dollar? Is wel een megapizza dan
Heb een keer een pizza gegeten op een Amerikaanse legerbasis, die was zo groot als een vrachtwagen stuur
Ik zou echt bang zijn dat hij gezonde kiezen trekt en vervangt voor dure implantaten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze actie heeft toch totaal niks te maken met z'n kunnen als tandarts? Hoogstens met de rekeningen die je krijgt
naïefquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze actie heeft toch totaal niks te maken met z'n kunnen als tandarts? Hoogstens met de rekeningen die je krijgt
Nee, dat zal hij met het vinden van credit cards gedaan...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:48 schreef Xa1pt het volgende:
Zo iemand is natuurlijk niet voor niets miljonair geworden.
Nee maar wel door niet onnodig geld uit te geven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, dat zal hij met het vinden van credit cards gedaan...
Tsjongejonge zeg...
Ik heb geen idee. Ik kan best fors geld uitgeven. Als je vervolgens maar zorgt dat er een veelvoud binnen komt...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Nee maar wel door niet onnodig geld uit te geven.
Zuinigheid speelt toch echt een rol hoor 4 miljoen dollar is echt niet zo veel als je altijd de big spender uithangt ben je daar zo doorheen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik kan best fors geld uitgeven. Als je vervolgens maar zorgt dat er een veelvoud binnen komt...
Het zal iig niet aankomen op zuinig zijn met pizza!
Preaching to the choir...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:17 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Zuinigheid speelt toch echt een rol hoor 4 miljoen dollar is echt niet zo veel als je altijd de big spender uithangt ben je daar zo doorheen.
40 euro aan pizza wegwerken duurt ffquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:12 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hij had waarschijnlijk nog net geen hap genomen toen de mobiele eenheid met extreme paardenkracht het pand binnen kwam stuiven.
Daar wonen ruim 400 miljardairs en bijna 10 miljoen miljonairs. Die betalen zich natuurlijk blauw aan de tandartsen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef TechnoXXL het volgende:
Tandarts 4 miljoen dollar? Hebben ze daar dan zo'n slechte tanden?
Die janks gooien ook overal suiker door, zelfs door de pizzaquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef Nachtjager het volgende:
[..]
Daar wonen ruim 400 miljardairs en bijna 10 miljoen miljonairs. Die betalen zich natuurlijk blauw aan de tandartsen.
Haha, inderdaad! Al is het wel zo dat je soms geen handtekening hoeft te zetten of pincode hoeft in te voeren, daar verbaasde ik me ook over in de VS. Dat heeft te maken dat het te betalen bedrag lager is dan 50 dollar ofzo (weet niet zeker of dit 50 is of iets lager). Je kunt ook een hele hoop dingen kopen met alleen je cc nummer en er zijn ook vendingmachines waar je hem er alleen maar door hoeft te swipen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef ElectricEye het volgende:
Iets zegt mij dat die pizzaverkoper zijn ogen behoorlijk in de zak heeft zitten!
Ehm, nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:31 schreef waht het volgende:
[..]
Schulden opbouwen met het kopen van niet-studie-gerelateerde spullen.
In Nederland leven we wat betaalgemak betreft nog in de middeleeuwen in vergelijking met de VS. Maar in plaats daarvan lenen we 120% voor een huis waarvan we niet de sleutel kunnen inleveren bij de bank (zoals in de VS).quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:26 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad! Al is het wel zo dat je soms geen handtekening hoeft te zetten of pincode hoeft in te voeren, daar verbaasde ik me ook over in de VS. Dat heeft te maken dat het te betalen bedrag lager is dan 50 dollar ofzo (weet niet zeker of dit 50 is of iets lager). Je kunt ook een hele hoop dingen kopen met alleen je cc nummer en er zijn ook vendingmachines waar je hem er alleen maar door hoeft te swipen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |