Er zijn ook privéchauffeurs die bijvoorbeeld elke week 'n dag vestigingswerkzaamheden erbij doen. Laatst in Nieuwegein sprak ik een chauffeur die dat deed om in ieder geval één dag vast werk te hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:38 schreef Fireblast het volgende:
Mja, moet je wel vrij zeker weten dat je als chauffeur wel meer werk krijgt.
Klinkt wel goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik rij ook weleens 200+. 't Is een enorm risico met je rbw, maarja, 't is gewoon zo fijnEn als je dan een klant hebt die er om vraagt..
Waar ben je geflitst dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:07 schreef Jorian29 het volgende:
Fuuuck, ik heb weer een boete. 8 km. te hard op de A1. Weet ik ook waar ik voor gewerkt heb vandaag. 44 keiharde euro's down the drain.
Hangt er vanaf waar?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:16 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm, op de A1 staan toch van die flitspalen of is dat nou de A2?
Hehe, quoten ging net niet echt op mn telefoon dus nu maar vanaf de pc.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:39 schreef Mallet het volgende:
Als je lang genoeg wacht en niets doet dan heb je idd toegang tot de handleiding van de PC. Ik heb hem ook gelezen.
Ben vanochtend ook al gebeld. Volkswagen dagje met een Golf en Passat.
Handbak die Megane? Had er pas ook een, een jaar oud ongeveer. Vond het een onding. Lukte me gewoon niet om helemaal soepel te schakelen of ik moest koppeling heeeeeel langzaam op laten komen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:56 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Hehe, quoten ging net niet echt op mn telefoon dus nu maar vanaf de pc.
Ik heb morgen ook VW-dagje, 2x Passat!
Vandaag een Megane hatchback gereden, die schakelde echt super! Heel soepel, in tegenstelling tot de Zafira die ik ervoor had met LPG installatie...
Ja handbak, deze was ook ongeveer een jaar oud. Ik heb nergens problemen mee gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:02 schreef CvHof het volgende:
[..]
Handbak die Megane? Had er pas ook een, een jaar oud ongeveer. Vond het een onding. Lukte me gewoon niet om helemaal soepel te schakelen of ik moest koppeling heeeeeel langzaam op laten komen.
Nog nietsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:10 schreef joppie_saus het volgende:
Wat is het trouwens voor iets dat hier nog geen loon binnen is? 15e is toch betaaldag?
Dat zal wel ja, ik was daar om kwart over 12. Erg rustig rond die tijd daar, ideaal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef joppie_saus het volgende:
Oh ja, ik verwarde je met Jorian, maar alsnog, dan was ik eerder dan Jorian in Almere
Trajectcontroles vallen wel mee, ik heb wel eens CC op de 130 gehad en ik had niet door dat er trajectcontrole was, nooit wat van gehoord. Zit wel redelijke afwijking in, en voor één keer 10 seconden 100 rijden mag je alweer 20 seconden 130. Wat ik bij trajectcontrole vooral irritant vind is dat iedereen zo bang is dat ze op de linkerbaan 110 rijden. Ga gewoon 120, er gebeurt echt niks hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:13 schreef joppie_saus het volgende:
Ooh zo. Ja dat zijn dan mobiele flitsers. Maar zulke auto's zie ik altijd wel staan, ik schijt hem het hardst voor trajectcontroles.
Op de A30 wordt ontzettend vaak geflitst?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:11 schreef Panthera. het volgende:
[..]
A1, daar kom ik ook vaak, toch eens opletten. Meestal let ik wel goed op m'n snelheid en ik rij ook regelmatig op snelwegen waar ze wat minder streng controleren (rij vaak tussen Nijmegen/die buurt en Almere, betekent via de A30 tussen Ede en Barneveld even lekker rijden op een rustige snelweg).
Morgen twee ritten, voor het eerst naar Meerkerk in een Skoda Fabia (volgens mij niet het beruchte bedrijf) en daarna Waddinxveen naar Barneveld in Fiat Croma
En de teller wijkt altijd af in de zin dat je langzamer rijdt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:44 schreef CvHof het volgende:
Je krijgt bij 127 een boete. 127 - 4 marge = 123. Onder 123 word je niet bekeurd. maar aangezien je teller altijd afwijkt kun je vaak de teller gewoon op 130 laten staan.
Bij langere tijd op een rustige snelweg zet ik vaak even navigatie aan, en zet ik cruisecontrol aan als ik 125 op de navigatie rijd.
(eigenlijk maakt het geen reet uit of je nou 118, 123 of 125 rijdt maar de naald op 130 kijkt zoveel fijner dan de naald op 118)
Jup.....we hebben betaald gekregen van 01-2 tot 28-2.quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:33 schreef charlie511 het volgende:
Ben ook vandaag betaald (rabo) alleen meer als de helft minder als ik had verwacht!Het is de eerste keer dat ik betaald wordt en volgens mij ging er 11 euro af voor die verzekering. Is er nog iets anders dat je de eerste keer voor betaalt?
EDIT:
Het valt me op dat ik enkel betaald ben voor mn eerste 2 ritjes van eind februari. De rest uit begin maart mis ik dus nog, hoort dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |