abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2011 @ 15:43:09 #26
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_93908525
quote:
4s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef WupWup het volgende:

[..]

HO STOP HO!!!! Apotheek maakt verkeerde oplossing klaar, die is veel te sterk!!!

Gentiaan Violet is een effectief middel tegen candida en spruw. Het is ook 'uit de mode geraakt' en veel huisartsen kennen het niet. Huisartsen zijn wel bekend met de moderne schimmelwerende medicatie en zij schrijven daarom deze middelen liever voor.
Deze moderne schimmelwerende medicatie is lastig in gebruik want je moet het vaak aanbrengen, er lang mee doorgaan en het is in de praktijk weinig effectief.
Als je huisarts Gentiaan Violet kent en bereid is een recept te schrijven, heb je nog steeds een probleem, want de oplossing die de apotheker verplicht is klaar te maken, is te sterk en bevat te veel alcohol; daar gaat de huid van je tepel en tepelhof van stuk en het brandt op de slijmvliezen in het mondje van je baby.
Bron

Dus, als je gentiaan violet wilt gebruiken, zul je echt moeten bestellen via Eurolac of hopen dat iemand hier nog een flesje voor je over heeft. (ik niet in elk geval, wij hebben nooit spruw gehad *afklopt*)
Ik meende me idd al iets dergelijks te herinneren toen ik de post van DJMO las. :Y

Ach, GV is mss verouderd, het werkt als een tierelier en is makkelijker dan Daktarin.

Ze hadden het wrs over nystatine btw ;)

We waren gister op het cb *)

We zijn weer "ontknikt" *O*

Nu zit ik alleen met het volgende. Madam is verkouden en krijgt een kies. Hierdoor drinkt ze de borst niet helemaal leeg. Hoe erg is dit? Zowel voor haar als voor mijn productie?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_93909286
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:10 schreef WupWup het volgende:
Herkenbaar Morretje en ik kon daar zelf slecht tegen. Werd er echt chagrijnig van dat gehyperde gegil. Lullige is dat ook alleen de borst dan werkt en ssshhh ssshh niet zoveel zin heeft :') Het gaat weer over! Tegenwoordig komt ze bovenop me gekropen en roept 'die, die!' :D
Niels vroeg gisteren voor het eerst om "kekeej" (=drinken) O+
En hij trekt ook altijd alvast mijn shirt omlaag :%
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93909949
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:54 schreef DJMO het volgende:

[..]

:* ik ga morgen contact zoeken
Heb je haar al kunnen spreken?
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:21:24 #29
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_93910122
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:01 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Niels vroeg gisteren voor het eerst om "kekeej" (=drinken) O+
En hij trekt ook altijd alvast mijn shirt omlaag :%
Aviva vraagt om "duhduh" met onmiskenbare staar en/of wijzend vingertje.
Weet jij mss hoe het zit met mijn bovenstaande vraag?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_93910246
Oh, sorry Davinia, ik had niet goed gelezen.
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken om je productie. Omdat ze al een jaar geweest is zou je productie nu wel zo stabiel moeten zijn dat een paar dagen minder drinken geen invloed heeft op de productie.
Niels heeft trouwens maar 1-2 dagen last gehad van zijn kiesjes, hopelijk heeft Aviva er ook niet al te lang last van :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93912989
Davinia, dat is gewoon hoe het soms gaat. Ik neem aan dat je zelf wel alert bent op eventuele verstoppingen ;) en verder regelt ze wel als er straks niet meer genoeg is. Hopelijk zijn de kiesjes snel door, het zijn rotdingen :(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 10 maart 2011 @ 17:30:33 #32
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93913404
quote:
4s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef WupWup het volgende:

[..]

HO STOP HO!!!! Apotheek maakt verkeerde oplossing klaar, die is veel te sterk!!!

Gentiaan Violet is een effectief middel tegen candida en spruw. Het is ook 'uit de mode geraakt' en veel huisartsen kennen het niet. Huisartsen zijn wel bekend met de moderne schimmelwerende medicatie en zij schrijven daarom deze middelen liever voor.
Deze moderne schimmelwerende medicatie is lastig in gebruik want je moet het vaak aanbrengen, er lang mee doorgaan en het is in de praktijk weinig effectief.
Als je huisarts Gentiaan Violet kent en bereid is een recept te schrijven, heb je nog steeds een probleem, want de oplossing die de apotheker verplicht is klaar te maken, is te sterk en bevat te veel alcohol; daar gaat de huid van je tepel en tepelhof van stuk en het brandt op de slijmvliezen in het mondje van je baby.
Bron

Dus, als je gentiaan violet wilt gebruiken, zul je echt moeten bestellen via Eurolac of hopen dat iemand hier nog een flesje voor je over heeft. (ik niet in elk geval, wij hebben nooit spruw gehad *afklopt*)
ik had er bij gezegd dat ik de 1% oplossing in water nodig had ;) maar de apotheek belt dus net terug; ze weigeren het klaar te maken omdat volgens de norm die zij hanteren er te weinig bekend is over risico's en bijwerkingen bij zuigelingen .. ook de normale oplossing voor voetschimmel krijg ik niet, alleen op recept.

-toevoeging- de kleurstof zou ook gevaar met zich meebrengen volgens de apothekersassistente
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 10 maart 2011 @ 18:41:12 #33
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93916171
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:17 schreef Webkim het volgende:

[..]

Heb je haar al kunnen spreken?
ik heb je net een pm gestuurd ..
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_93950961
door hangerig plakkind en alle slaapproblemen te weinig online geweest en jullie wederom een beetje uit het oog verloren :@

toch even laten weten dat ik meds en borstvoeding nu aardig heb kunnen combineren!
dus ik geef nu al bijna 10 mnd toch nog borstvoeding :D
ochtend krijgt ze live
tussen de middag gekoft uit vriezer (bij brood)
avond voor eten nog 1 borst en dan kolf ik voor de nacht
haar avondfles is dan kunstvoeding
maar op deze manier toch 4 voedingsmomenten (van de 5) borstvoeding en kan ik bijna al mn meds weer innemen ik ben happy
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 11 maart 2011 @ 12:53:40 #35
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93952305
ik heb nu in ieder geval een houding gevonden waarbij ik comfortabel zit én Geert goed kan drinken. deze. Toen ik gisteren op de website van de lactactiekundige die webkim me aanraadde zat te lezen, kwam ik een aantal houdingen tegen, maar die lukken geen van allen. Omdat Annette zich toch zorgen maakte om mijn houding (nav een aantal foto's die ik had gemaakt en doorgemaild) gezocht naar een houding die meer ontspanning bood voor mijn rug. Het laten aanhappen doe ik nog wel als ik overeind zit, omdat ik dan makkelijker kan corrigeren, maar daarna zak ik achterover waarna Geert als het ware schuin over me heen ligt en zo kan drinken.

En volgens mij heb ik last van stuwing, Geert is aan het regelen geweest lijkt wel, want m'n borsten voelen zo ontzettend vol aan, ook na een voeding lijken ze weer sneller vol dan in het begin / 2 á 3 dagen terug.

vrijdag 11 maart 2011 @ 14:12:22 #36
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_93955823
DJMO, 10de dag toch? Klinkt als een kind uit het boekje!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 11 maart 2011 @ 14:32:26 #37
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93956930
10e dag idd. En de afgelopen anderhalf uur aan de borst gehangen. kon geen kant op _O-

pi_93957023

Doutzen en Phyllon via twitter:
Doutzen Kroes
|MissDK

Working mom;) feeding my precious baby between pictures...

O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 11 maart 2011 @ 14:35:54 #39
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_93957132
O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:31:03 #40
259886 pessie
pi_93959798
Wow O+
Dat is nog es promotie. Een topmodel dat bv geeft.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:31:13 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93959806
Wat geweldig, en dat in de VS waar ze (over het algemeen) nog steeds niet snappen waarom iemand haar kind liever borstvoeding geeft...

Zei zij terwijl ze bij een vd Valk haar baby zat te voeden... :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_93960997
Ze heeft goed voorbeeld he, heel veel van de modellen dragen en voeden :D
iig dit jaar gaan ze de goede kant op.

Ik net een hart aanval ik had een gemiste oproep van de opvang.
ik helemaal stressen. Of ik hem voor 5uur wil ophalen want hij heeft al zijn melk al op.
Ik had iets van 450cc minimaal daar staan. En dat heeft hij dus weggedronken in 6 uurtjes :o
Ze zei bereid je maar voor op regeldagen en een zware avond :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 11 maart 2011 @ 17:13:03 #43
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93964332
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:30 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik had er bij gezegd dat ik de 1% oplossing in water nodig had ;) maar de apotheek belt dus net terug; ze weigeren het klaar te maken omdat volgens de norm die zij hanteren er te weinig bekend is over risico's en bijwerkingen bij zuigelingen .. ook de normale oplossing voor voetschimmel krijg ik niet, alleen op recept.

-toevoeging- de kleurstof zou ook gevaar met zich meebrengen volgens de apothekersassistente
recept geregeld, 't spul is alleen niet op voorraad, dus ik moet anderhalve week wachten. geen probleem an sich, dan kan ik gelijk bekijken of de pijn in m'n borsten afkomstig is van verkeerd aanleggen, of dat candida toch ook een rol speelt :)

succes pvoesss ;)

pi_93965423
En als het spruw is dan is een week wachten toch geen optie? ofwel?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 11 maart 2011 @ 18:12:53 #45
147316 crew  DJMO
#trut
pi_93966508
Volgens de lactatiekundige ligt het aan mijn houding en manier van aanleggen (nav de foto's die ik heb gemaild). zij raadde me aan hoe dan ook eerst even af te wachten of de pijnklachten verdwijnen met haar tips :)

pi_93969191
Ik twijfelde ook over of ik spruw had of dat m'n tepels gevoelig waren door de kolf. Ik kijk het dan wel ff aan, als m'n tepels echt tijdens het voeden een stekende pijn geven dan ga ik toch behandelen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:31:38 #47
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_93969983
Ik merk heel goed wanneer ik een dag (meer) gekolfd heb dan doen mijn tepels ook echt zeer :{

We hebben een heel gedoe achter de rug met ziek zijn (van ons allemaal overigens) waardoor Ylana elk uur hele kleine beetjes kwam drinken en zo mijn productie langzaamaan liet kelderen. Doordat ik zelf ook ziek was had ik het niet in de gaten en heb ik niet nagekolfd. Na een week besloot Ylana dat ze trek had en is gaan regelen, groot gelijk had ze natuurlijk maar 5 en 6 en weer 5 keer 's nachts vond ik wel heftig :X vooral omdat ik die drie dagen ook nog eens fulltime moest werken, foutje in de planning zeg maar :P
Daarna was de productie weer op pijl.
Vandaag is ze (nog steeds verkouden) weer begonnen met kleine beetjes drinken. Gister had ik een recordopbrengst (voor mijn doen dan) van 450cc over de werkdag verdeeld. Meer gekolfd dan ze had gedronken voor het eerst in maanden :o Maar ik denk dat ik er verstandig aan doe om zometeen maar na te gaan kolven...mijn borsten voelen gewoon heel erg vol.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_93977375
Ik had vandaag ook een recordopbrengst, heb 400 cc gekolfd waarvan 110 al gegeven maar de rest bovenop het gewone voeden kwam. En nu idd zere tepels.. en vannacht vast ploftieten, want de mrs. gaat 1 of 2 voedingen overnemen *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 22:31:28 #49
259886 pessie
pi_93980531
Vanyel, mooie opbrengst! Let je wel op dat je geen overproductie krijgt?
pi_93981538
Ja dat vind ik wel lastig. Wanneer is t teveel en wanneer nog lekker een voorraadje bouwen?
Vooralsnog gaat vrijwel alles wat ik kolf binnen 2 dagen op, ik heb pas 100 cc in de vriezer..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')