abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93892009
Versieren op latere leeftijd!

Weer op de markt? Nog steeds op de markt maar het 30 of 40 getal in je leeftijd begint wel erg te naderen.

Naast onze vaste gasten, MyLIfeIsGrey, Richard_Prf, Benzin zijn er ook onze assistentes -Strawberry- en formerjellybean (geen mamma).

Geef hier tips, of meld een (al dan niet) geslaagde hosselpoging!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93892025
Game on maar weer, nachtbrakers :)
pi_93892203
quote:
Geef hier tips, of meld een (al dan niet) geslaagde hosselpoging!
Na 11 delen hoop ik aankomende zaterdag eindelijk op een succesvolle versier poging van mijzelf of MliG.

MliG denkt er alleen een beetje anders over. Ik ben van mening dat als ze je uiterlijk leuk vind dat de kans van slagen dan al 60% groot is dan hoef je alleen nog maar goede lichaamstaal te vertonen, een goed gespreksonderwerp te vinden, interesse tonen in de ander, positieve punten van jezelf opnoemen en proberen wat humor in je verhaal te verwerken.

Ik denk niet dat Pua je gaat helpen als het meisje zich fysiek niet tot je aangetrokken voelt (het probleem wat ik heb tijdens uitgaan). Het gevoel krijgen van" wat doe ik nog hier?" Er zijn toch geen meiden die me zien staan, kijk ze allemaal wegkijken "
pi_93892276
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:48 schreef richard_prf het volgende:

[..]
Het gevoel krijgen van" wat doe ik nog hier?" Er zijn toch geen meiden die me zien staan, kijk ze allemaal wegkijken "
Als ik dat wel eens heb ga ik maar naar huis, want dan zit je in de verkeerde mood.

Je moet uitgaan om punt 1 de lol. Die meiden komen dan vanzelf wel, zo niet pech.

Om een voorbeeld te geven, ik zat eens te lachen met een gast in de kroeg (die ik die avond voor het eerst kende) en op een gegeven moment komt er een chick naar ons toe zen zegt: " Hey jullie hebben het echt leuk met elkaar. Zijn jullie vrienden?".

De rest van de avond hebben we met haar erbij ook nog wat geluld, van mijn kant geen gehossel van die gast weet ik niet meer. Anyway, mensen die goed in hun vel zitten zijn aantrekkelijk. Lekker lachen dus met je vrienden, betrek die meiden erbij en het zit goed :)
pi_93892617
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als ik dat wel eens heb ga ik maar naar huis, want dan zit je in de verkeerde mood.

Je moet uitgaan om punt 1 de lol. Die meiden komen dan vanzelf wel, zo niet pech.

Om een voorbeeld te geven, ik zat eens te lachen met een gast in de kroeg (die ik die avond voor het eerst kende) en op een gegeven moment komt er een chick naar ons toe zen zegt: " Hey jullie hebben het echt leuk met elkaar. Zijn jullie vrienden?".

De rest van de avond hebben we met haar erbij ook nog wat geluld, van mijn kant geen gehossel van die gast weet ik niet meer. Anyway, mensen die goed in hun vel zitten zijn aantrekkelijk. Lekker lachen dus met je vrienden, betrek die meiden erbij en het zit goed :)
Absoluut waar. Probeer het eens, lachen, het zal je leven veranderen.
pi_93895018
quote:

[..]

Na 11 delen hoop ik aankomende zaterdag eindelijk op een succesvolle versier poging van mijzelf of MliG.

MliG denkt er alleen een beetje anders over. Ik ben van mening dat als ze je uiterlijk leuk vind dat de kans van slagen dan al 60% groot is dan hoef je alleen nog maar goede lichaamstaal te vertonen, een goed gespreksonderwerp te vinden, interesse tonen in de ander, positieve punten van jezelf opnoemen en proberen wat humor in je verhaal te verwerken.

Ik denk niet dat Pua je gaat helpen als het meisje zich fysiek niet tot je aangetrokken voelt (het probleem wat ik heb tijdens uitgaan). Het gevoel krijgen van" wat doe ik nog hier?" Er zijn toch geen meiden die me zien staan, kijk ze allemaal wegkijken "
Tja, het is allemaal puur uitstraling denk ik... Maja, als je net zoals ons ellende uitstraald dan kom je denk niet ver.. maar tbh is dat het enige wat ik kan uitstralen dus eigenlijk een hopeloze missie.
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:25:45 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93896043
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:50 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Tja, het is allemaal puur uitstraling denk ik... Maja, als je net zoals ons ellende uitstraald dan kom je denk niet ver.. maar tbh is dat het enige wat ik kan uitstralen dus eigenlijk een hopeloze missie.
Zijn jullie nou allemaal zo depressief? Om moe van te worden verander die instelling eens en je komt al een stuk beter voor de dag.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_93896224
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Zijn jullie nou allemaal zo depressief? Om moe van te worden verander die instelling eens en je komt al een stuk beter voor de dag.
Tja, daar probeer ik ook verandering in te krijgen maar dat is niet zo gemakkelijk als men denkt... en tja, je kan wel een week met een positieve bakkes gaan rondlopen maar als er dan zelf niks positiefs gebeurd dan val je al snel weer terug in de negatieve gewoontes.. dan ga je al snel weer rondkijken en zie je al die mensen hand in hand lopen dan gaat het al sne lweer bergafwaards.

van negatief -> positief is moeilijk... van positief -> negatief is in enkele seconden gebeurd.
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:48:28 #9
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93896835
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:31 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Tja, daar probeer ik ook verandering in te krijgen maar dat is niet zo gemakkelijk als men denkt... en tja, je kan wel een week met een positieve bakkes gaan rondlopen maar als er dan zelf niks positiefs gebeurd dan val je al snel weer terug in de negatieve gewoontes.. dan ga je al snel weer rondkijken en zie je al die mensen hand in hand lopen dan gaat het al sne lweer bergafwaards.

van negatief -> positief is moeilijk... van positief -> negatief is in enkele seconden gebeurd.
ik heb/had hetzelfde. ik sta doodongelukkig in het cafe, en dan denk ik "nu even lachen", en ik lach...
en dan denk ik, oke, en nu? en dan wordt ik weer neutraal/ongelukkig, en dan denk ik... oke nu op meisje afstappen, etc,etc. maar dan is die lach al weg.

paar reeksen terug was er een topic gepost over dat een lach hebben al heel veel helpt. tegen iemand als ons zeggen:"lach " , heeft niet veel nut want het is moeilijk.

ik denk dat ik het nu onder controle ga hebben met wat innergame trukjes, en 100den details waar ik op ga letten die staan in "eerste indruk secties" van de boeken

edit: met lach bedoel ik een 'smile'.

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-03-2011 10:53:57 ]
pi_93897320
quote:

[..]

...
En wanneer vindt jij een poging geslaagd?
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:03:56 #11
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93897405
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:01 schreef DonJames het volgende:

[..]

En wanneer vindt jij een poging geslaagd?
hij postte dit:
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:24 schreef richard_prf het volgende:
Het gaat niet om het neuken, als ik (wij) dat zou willen dan ga ik wel naar de hoeren, Oost Europa of Azië ofzo.

Jullie hebben een vrij grote hekel aan mij dat is wel duidelijk, stel dat ik op een zaterdag een succesje boek bij een dame inclusief neuken dan kom ik hier nooit meer! (neuken hoeft er niet perse bij) maar telefoonnummer is al genoeg. Dat zij oprechte interesse toont is voldoende. Maar neuken is mooi meegenomen dat zal ik niet ontkennen.
en hij postte dat hij blij zou zijn als hij een half uurtje kon praten met wederzijdse interesse van haar, dat dat al geslaagd genoeg is.

ik heb nog geen doel, dus alles beter dan laatste pogingen is een succes.
en me uiteindelijke doel is een meid waar ik verliefd op ben zo kunnen maken dat ze me nooit verlaat en me lief kan aankijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-03-2011 11:10:48 ]
pi_93897892
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hij postte dit:

[..]

en hij postte dat hij blij zou zijn als hij een half uurtje kon praten met wederzijdse interesse van haar, dat dat al geslaagd genoeg is.

ik heb nog geen doel, dus alles beter dan laatste pogingen is een succes.
en me uiteindelijke doel is een meid waar ik verliefd op ben zo kunnen maken dat ze me nooit verlaat en me lief kan aankijken.
Je kan niet zorgen dat iemand je nooit verlaat, en ik denk ook dat daarin de fout ligt.
Het is bij jullie heel erg alles of niets.
Zie eerst eens gezellig praatje met een meisje te maken , kijken of het klikt en ga daaruit verder.
Het is eerder jezelf vermaken op een avond/dag en leer elkaar kennen.

Het gaat echt niet zo van nu praat ik met een meisje en poef nu heb ik een vriendin, maar er is een tussenstap.
En over uiterlijk zal ik je wat vertellen dat valt hartstikke mee , ja tuurlijk kijk je in het begin naar uiterlijk maar dat is meer om te kijken of iemand je type is, maar het hangt ook af van je instelling.

Om heel eerlijk te zijn zou ik het heel moeilijk vinden om een gesprek gaande te houden met iemand die constant negatief tegen zichzelf is , omdat het ook niet echt gezellig in een gesprek is.

Gewoon simpel gedag en je hebt een opening voor gesprek waar je elkaar in leert kennen en dan zie je vanzelf wel of het klikt of niet.
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:33:54 #13
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93898454
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:18 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

nee dat is wel mogelijk. je moet de juiste persoon vinden, en jezelf op de juiste manier gedragen.
hoe dat moet gedurende die levenslange relatie, en met wie daar heb ik het niet over. maar het is mogelijk
quote:
en ik denk ook dat daarin de fout ligt.
Zie eerst eens gezellig praatje met een meisje te maken , kijken of het klikt en ga daaruit verder.
ik zeg toch dat dat het uiteindelijke doel is. meer succes hebben dan 2 keer een bait hook real release gesprekje(elkaar leren kennen en haar leren werken en haar belonen, en juiste mate van interesse) met iemand waarvan ik de naam wel ken, zou meer succes zijn dan ik tot nu toe heb gehad bij een meid waar ik op afstap. dat was poging 6 of 7 van me een tijdje terug, die ik uitvoerig beschreven heb. meer dan dat kunnen zal een goed begin zijn.
quote:
Het gaat echt niet zo van nu praat ik met een meisje en poef nu heb ik een vriendin, maar er is een tussenstap.
En over uiterlijk zal ik je wat vertellen dat valt hartstikke mee , ja tuurlijk kijk je in het begin naar uiterlijk maar dat is meer om te kijken of iemand je type is, maar het hangt ook af van je instelling.

Om heel eerlijk te zijn zou ik het heel moeilijk vinden om een gesprek gaande te houden met iemand die constant negatief tegen zichzelf is , omdat het ook niet echt gezellig in een gesprek is.

Gewoon simpel gedag en je hebt een opening voor gesprek waar je elkaar in leert kennen en dan zie je vanzelf wel of het klikt of niet.
rot op, het is moeilijker dan je denkt.
voor onzekere, ongelukkig in de liefde, en niet kunnen versieren mannen, is het uitgaansleven een zeer vijandige omgeving waar je anderen lol ziet hebben, en dat zelf moeilijk kan.

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-03-2011 11:41:48 ]
pi_93898736
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:33 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee dat is wel mogelijk. je moet de juiste persoon vinden, en jezelf op de juiste manier gedragen.
hoe dat moet in de relatie, en met wie daar heb ik het niet over. maar het is mogelijk

[..]

ik zeg toch dat dat het uiteindelijke doel is. meer succes hebben dan 2 keer een bait hook real release gesprekje(elkaar leren kennen en haar leren werken en haar belonen, en juiste mate van interesse) met iemand waarvan ik de naam wel ken, zou meer succes zijn dan ik tot nu toe heb gehad bij een meid waar ik op afstap. en dat zal een goed begin zijn.
dat was poging 6 of 7 van me een tijdje terug, die ik uitvoerig beschreven heb.

[..]

rot op, het is moeilijker dan je denkt.
voor onzekere ongelukkig in de liefde en versieren mannen is het uitgaansleven een zeer vijandige omgeving waar je anderen lol ziet hebben, en dat zelf niet kan.
En dat laatste is precies waarom mensen waarschijnlijk niet willen. Jij ziet jezelf te graag in slachtofferrol en als je al zo doet tegen mij kan ik begrijpen waarom sommige niet willen.

Je wil maar naar het einddoel en vergeet de tussenstapjes en als dan iemand niet doet wat je wilt , dan ligt het aan de ander.

Ga lekker zo verder, je moet op een gegeven moment wel inzien dat dit een kansloze houding zelf is en je juist geen gezellig gezelschap bent door je eigen houding .
Vrouwen houden nou eenmaal niet van verzuurde mannetjes die zichzelf oh zo zielig vinden.
pi_93898924
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:33 schreef mylifeisgrey het volgende:

een bait hook real release gesprekje
Godsamme wat een termen.. ;(
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:47:00 #16
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93898944
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

En dat laatste is precies waarom mensen waarschijnlijk niet willen. Jij ziet jezelf te graag in slachtofferrol en als je al zo doet tegen mij kan ik begrijpen waarom sommige niet willen.

Je wil maar naar het einddoel en vergeet de tussenstapjes en als dan iemand niet doet wat je wilt , dan ligt het aan de ander.

Ga lekker zo verder, je moet op een gegeven moment wel inzien dat dit een kansloze houding zelf is en je juist geen gezellig gezelschap bent door je eigen houding .
Vrouwen houden nou eenmaal niet van verzuurde mannetjes die zichzelf oh zo zielig vinden.
ja dat weet ik , en daarom lukt het mij en richard en benzin niet als we daar zijn.

en met heel veel moeite lukt het zelfs dan ook nog niet.

ik heb een truukje voor goede innergame, heb uren pua bestudeert (ook first impressions en lichaamshuouding), en heb de structuur van een gesprek ook hartstikke goed in me hoofd zitten, en ook alle mogelijke fases waar 'de relatie' van onbekenden tot lovers kan zijn.
quote:
Het gaat echt niet zo van nu praat ik met een meisje en poef nu heb ik een vriendin, maar er is een tussenstap
ik heb het over de fases, en weet ook alle tussenliggende fases, dus dat weet ik.
jij hebt het over "praten met een meisje" en "een vriendin hebben". in het 3 M model is dat c fase en eind s fase. dus ik weet dat ik in c fase nog geen vriendin heb. en er zijn nog een boel tussenstappen ook.

ik heb truukjes om ze bezig te houden (enkele goocheltrukjes, aai poesje aai poesje, in ogen kijk truukje, een truuk met een paasei, toekomst voorspellen, etc,etc nog vele anderen dingen) voorbereid. ik heb kleding gekocht wat chicks denk ik diggen. en ook heel wat manieren van sexueele spanning en escalatie bestudeerd om de vrouw steeds meer geintereseerd, mogelijk verliefd wordend, en lichamelijk geil te kunnen maken, zonder dat ze zelf doorheeft waardoor het komt.

ik ga binnenkort (misschien vanavond of morgen of van het weekend) in de praktijk oefenen, want dat heb ik nog niet echt gedaan en met thuis blijven zitten kom ik er nu niet meer verder mee met het leren versieren.

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-03-2011 12:25:07 ]
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:08:21 #17
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93899687
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:46 schreef Chuen het volgende:

[..]

Godsamme wat een termen.. ;(
niets speciaals is dat. gewoon een methode voor de structuur van een gesprek om:
wat interesse in haar te tonen,
haar te leren kennen,
en zorgen dat ze jou ook leert kennen
en niet wanhopig te lijken(teveel interesse)

ook zit er een element van beloning in, zodat je haar dresseert als een hondje om haar steeds geintereseerder in je te maken
pi_93900208
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:18 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Je kan niet zorgen dat iemand je nooit verlaat, en ik denk ook dat daarin de fout ligt.

Je heb gelijk en zo werkt het normaal gesproken ook. Maar bij deze mannen zit een een ton frustratie achter.

Er is een boek van Coetzee (In ongenade) waarin hij schrijft over een hond die achter in de tuin van zijn baas verbleef. Als er andere honden langsliepen dan begon de hond te kwispelstaarten en rennen. Maar de baas hield daar niet van en gaf de hond altijd op zijn lazer. Later als er een andere hond langs liep kroop de hond altijd onder de tafel en begon te janken. Aangeleerd gedrag.

Zoiets kunnen mannen ook krijgen met vrouwen. Als dat eenmaal in je systemen zit leer je het moeilijk af. Maar het kan wel.

Andere mensen hebben deze problemen ook, maar kort en niet zo totaal. Ik zie het in sommige topics waarin heel kansrijke meisjes ermee beginnen. Die hebben zo gemakkelijk succes, ook al doen alles fout gaat het nog goed. Ze hoeven maar een keer hun nek een heel klein beetje uit te steken en er gebeurd al wat. Die praten over het hetzelfde probleem, maar het is onvergelijkbaar. Die zijn gewoon een beetje zenuwachtig.

Bij het afleren moet je niet alleen je angst overwinnen, maar het leidt veel gemakkelijker tot een slechte ervaring ipv een goede, want er wordt van je verwacht dat je presteert, terwijl je van de stress niet normaal kan functioneren. En dat is eigenlijk zo liefdesloos omgaan met stress van mensen, dat ze het opgeven. Ik heb er genoeg van gezien.

Maar als mannen in een kansrijke omgeving wat succesjes hebben, kan dat het begin zijn van de ontknoping van de knoop in hun maag.

Daarom is dit een goed topic. Want er wordt MI veel te weinig aandacht aan besteed. Ik vernoed dat er nogal wat mannen zijn die de vernieling indraaien en hun leven hiermee verkloten. Het is onjuist om het als gezeur te zien.

Hoeveel vrouwen er zijn met dit probleem weet ik niet? Ik denk veel minder.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 10-03-2011 13:10:38 ]
The view from nowhere.
pi_93900393
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:22 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je heb gelijk en zo werkt het normaal gesproken ook. Maar bij deze mannen zit een een ton frustatie achter.

Er is een boek van CoetZeeCoetzee (In ongenade) waarin het schrijft over een hond die achter in de tuin van zijn baas vervbleef. Als er andere honden langsliepen dan begon de hond te kwispelstaarten en rennen. Maar de baas hield daar niet van en gaf de hond altijd op zijn lazer. Later als je hond langs liep kroop de hond altijd onder de tafel en begon te janken. Aangeleerd gedrag.

Zoiets kunnen mannen ook krijgen met vrouwen. Als dat eenmaal in je systemen zit leer je het moeilijk af. Maar het kan wel.

Andere mensen hebben deze problemen ook, maar kort en niet zo totaal. Ik zie het in sommige topics waarin heel kansrijke meisjes ermee beginnen. Die hebben zo gemakkelijk succes, ook al doen alles fout gaat het nog goed. Ze hoeven maar een keer hun nek een heel klein beetje uit te steken en er gebeurd al wat. Die praten over het hetzelfde probleem, maar het is onvergelijkbaar. Die zijn gewoon een beetje zenuwachtig.

Bij het afleren moet je niet alleen je angst overwinnen, maar het leidt veel gemakkelijker tot een slechte ervaring ipv een goede, want er wordt van je verwacht dat je presteert, terwijl je van de stress niet normaal kan functioneren. En dat is eigenlijk zo liefdesloos omgaan met stress van mensen, dat ze het opgeven. Ik heb er genoeg van gezien.

Maar als mannen in een kansrijke omgeving wat succesjes hebben, kan dat het begin zijn van de ontknoping van de knoop in hun maag.

Daarom is dit een goed topic. Want er wordt MI veel te weinig aandacht aan besteed. Ik vernoed dat er nogal wat mannen zijn die de vernieling indraaien en hun leven hiermee verkloten. Het is onjuist om het als gezeur te zien.

Tuurlijk het is allemaal de schuld van de vrouwen, en vrouwen krijgen nooit met afwijzing te maken }:|
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:32:44 #20
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93900623
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:26 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Tuurlijk het is allemaal de schuld van de vrouwen, en vrouwen krijgen nooit met afwijzing te maken }:|
als een vrouw wanhopig wordt voor aandacht, kan ze kleding aandoen met veel inkijk
in de buurt van leuke mannen blijven (proximity alert system)
op een man afstappen met de meest slechte openingszin dat al werkt (oeh wat een leuk shirt, vertel er eens wat over, en 99% van de mannen is blij dat een meisje op ze afkomt en zomaar aandacht geeft. andersom is dat niet/minder)

ik heb het eerder gehad over een positieve terugkoppeling in het kwadraat wat voor mannen geld als ze eenmaal iets te 'wanhopig, ongelukkig, aandacht nodig hebbend' worden.
voor de mogelijkheid voor mannen om vrouwen te ontmoeten geld een positieve terugkoppeling(in het kwadraat). dus zit je eenmaal onder het evenwicht kan je heel snel bij totaal kansloos voor altijd uitkomen.

dat is omdat je slechtere wanhopigere zieligere uitstraling krijgt, en dan willen minder vrouwen met je omgaan.
bijkomend komt ook nog, dat je door nooit met vrouwen om te gaan, je helemaal geen kennis hebt over 'hoe te versieren' .
vandaar positieve terugkoppeling door 2 redenen, dus wat mij betreft in het kwadraat

voor de mogelijkheid voor vrouwen om mannen te ontmoeten geld een negatieve terugkoppeling en dat is dus een veel stabieler evenwicht
lees hierboven dat ze inkijk moeten maken, en gewoon door wanhopigheid de eerste logische gedachte kunnen volgen van 'iemand aanklampen'.

quote:
dat lijkt me dus ook, lees bovenstaande
ook ging het er hier eerder over dat als een meisje hier op fok! kwam met dat ze zo graag eens met een man wilde praten/afspreken/leren kennen/ wat dan ook hier 10tallen pm's krijgt van mannen die het wel een date willen

het gaat wel over vrouwen onder een bepaalde leeftijdsgrens, en de vrouwen die niet lichamelijk misvormt zijn of wat dan ook.

maar ik kan me neit voorstellen dat een meisje die even oud is als ik, die ook even aantrekkelijk als meid is als ik ben als jongen deze problemen kan hebben die ik heb.
en stel dat ze de problemen heeft, doet ze een jurk aan met inkijk, klampt ze een kerel vast, en gegarandeert dat het dan problem solved is.
doet ze dat niet dan heeft ze zelfs al kansen door alleen maar in de buurt van mannen te komen

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-03-2011 13:06:38 ]
pi_93901063
quote:

[..]

Nee. Het is niet de schuld van vrouwen. Je kunt geen intieme relaties aangaan alleen om iemand te helpen. Het gaat over iets, dat in het leven van mensen een fundamentele rol speelt, maar niet voor iedereen goed afloopt.

Je kunt niet alles op een hoop gooien. Vrouwen die gewoon normaal aandacht krijgen, kunnen wel een afwijzing krijgen, maar daarnaast is er meestal van alles dat hoop geeft. Als er een aantal jongens zijn die jou leuk vinden, maar jij hen niet. En er is er één waar je wat voor voelt en die wijst je af. Dan zit je redelijk goed. Want met die anderen, die jij niet wilt, had het wel gekund. Er komt een dag en dan klopt het wel.

Maar als je echt nooit goede signalen krijgt.

Dat we het over mannen hebben, is misschien niet terecht. Dat zou ik trouwens wel willen weten. (Het wemelt van de aanwijzingen dat het probleem voor vrouwen veel minder is.) Maar verder doet dat aan de problemen van deze mannen niets af.

Als er veel vrouwen zijn met vergelijkbare problemen dan zou je deze mannen en vrouwen bij elkaar moeten brengen. Ze begrijpen elkaar beter en accepteren dat van elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 10-03-2011 12:57:27 ]
The view from nowhere.
pi_93901209
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

niets speciaals is dat. gewoon een methode voor de structuur van een gesprek om:
haar te leren kennen,

ook zit er een element van beloning in, zodat je haar dresseert als een hondje om haar steeds geintereseerder in je te maken
Ik vind dat soort termen nogal denigrerend en respectloos. Niet echt bevorderend voor je toch al debiele kijk op de wereld.
pi_93901577
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

haar te leren kennen,

Hosselaar.

Jij gaat zo keihard neuken dit weekend dat je ballen blauw worden.
Ron Paul 2012
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:56:40 #24
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_93901597
quote:

[..]

Nee, hij bedoelt dat het voor een vrouw bijna onmogelijk is om in zo'n situatie te komen. Als een vrouw niks doet komen er mannen op haar af, als een man niks doet zal hij voor eeuwig maagd blijven. Bij vrouwen die onzeker zijn en beweren geen man te kunnen vinden heeft het meer te maken met dat ze geen man kan vinden die ze leuk genoeg vindt, terwijl onzekere mannen echt compleet kansloos zijn.

Je ziet het ook hier op FOK! Wanneer een vrouw een zielig verhaal post komen er tientallen mannen haar "advies geven" :')
pi_93901977
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:56 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Nee, hij bedoelt dat het voor een vrouw bijna onmogelijk is om in zo'n situatie te komen. Als een vrouw niks doet komen er mannen op haar af, als een man niks doet zal hij voor eeuwig maagd blijven. Bij vrouwen die onzeker zijn en beweren geen man te kunnen vinden heeft het meer te maken met dat ze geen man kan vinden die ze leuk genoeg vindt, terwijl onzekere mannen echt compleet kansloos zijn.

Je ziet het ook hier op FOK! Wanneer een vrouw een zielig verhaal post komen er tientallen mannen haar "advies geven" :')
Zo zie ik het ook. Neem schenkstroop. Als hij een vrouw was geweest was er allang een Fokker overheen gegaan. Mannen lossen dit probleem voor vrouwen op. Vrouwen, vergelijkbaar met de mannen hier, bestaan volgens mij niet.

Vrouwen roepen alleen: hup, hup je kan het wel. Geven wat adviezen zoals: vrouwen willen dat je er verzorgt uitziet, dat je een vlotte babbel hebt, relaxed ben, veel plezier maakt , humor hebt, zelfverzekerd overkomt. Leuk, daar wordt die man nog zenuwachtiger van.
The view from nowhere.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:10:26 #26
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93902126
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:05 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook. Neem schenkstroop. Als hij een vrouw was geweest was er allang een Fokker overheen gegaan. Mannen lossen dit probleem voor vrouwen op. Vrouwen, vergelijkbaar met de mannen hier, bestaan volgens mij niet.
ja inderdaad, dat je ook schenkstroop er bij haalt doet me denken aan me tekst van hier:
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2010 11:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

een meid met weinig zelfvertrouwen, en zelfmeedelijden. is vast de droom van een man, om lekker makkelijk te kunnen oppikken in cafe, en te dumpen.

en voor mij, wekt het ' ah schattig' heid gevoelens op, en gevoel dat ik haar wil helpen.

STOMME DUBBELE MORAAL

jammer dat schenkstroop geen meid is. en ik ook.

want dan HADDEN WE DEZE PROBLEME NNIET
quote:
Vrouwen roepen alleen: hup, hup je kan het wel. Geven wat adviezen zoals: vrouwen willen dat je er verzorgt uitziet, dat je een vlotte babbel hebt, relaxed ben, veel plezier maakt , humor hebt, zelfverzekerd overkomt. Leuk, daar wordt die man nog zenuwachtiger van.
lekker vaag is dat advies. want zogauw je dat probeert uit te oefenen loop je alsnog tegen een shield aan, en voel je je afgewezen omdat je niet weet hoe versieren werkt.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:19:57 #27
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_93902447
Maar dat is natuurlijk geen reden om bij de pakken neer te zitten. Je kan als man van alles doen om jezelf te verbeteren.

Tja, als zij een bitchshield heeft is haar probleem. Ik moet er tegenwoordig om lachen wanneer een meisje als bitch tegen me gedraagt. Laatst liep ik, veel te dronken, op een meisje af en werd bitchy afgewezen, vond het op dat moment erg grappig :P.

Aangezien vrouwen geen vrouwen versieren, kunnen ze meestal geen goede tips geven. No offense, maar je kan het beter aan mannen vragen die het goed kunnen (of nog beter, kijken wat ze doen.)
pi_93902548
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:10 schreef mylifeisgrey het volgende:

lekker vaag is dat advies. want zogauw je dat probeert uit te oefenen loop je alsnog tegen een shield aan, en voel je je afgewezen omdat je niet weet hoe versieren werkt.
Het is goed advies. Shields zijn er alleeen als je haar probeert te versieren. Als er geen vooropgezet doel is, kun je gewoon met elkaar praten. Kansrijke mensen doen niet meer, maar het heeft een natuurlijk verloop. Als je dat verloop achteraf probeert uit te leggen, kun je wel mechanismen benoemen, maar worden half onbewust en spelender wijst uitgevoerd. Niet zo krampachtig als jij het in de boekjes leest.
The view from nowhere.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:27:41 #29
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93902710
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:22 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het is goed advies. Shields zijn er alleeen als je haar probeert te versieren. Als er geen vooropgezet doel is, kun je gewoon met elkaar praten. Kansrijke mensen doen niet meer, maar het heeft een natuurlijk verloop. Als je dat verloop achteraf probeert uit te leggen, kun je wel mechanismen benoemen, maar worden half onbewust en spelender wijst uitgevoerd. Niet zo krampachtig als jij het in de boekjes leest.
vrouwen zijn heel goed in vreemde vragen stellen om achter je intenties proberen te komen.

als je dan neits weet over versieren, kan je er zo invallen. en iets vreemds zeggen waardoor ze je helemaal niet meer interessant vind.
mocht je dan nog geen genoeg dingen getoont hebben dat ze je wel interessant kan gaan vinden(om eht gesprek verder te laten gaan) . is het over.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:19 schreef Premium_Quality het volgende:
*knip*
Tja, als zij een bitchshield heeft is haar probleem. Ik moet er tegenwoordig om lachen wanneer een meisje als bitch tegen me gedraagt. Laatst liep ik, veel te dronken, op een meisje af en werd bitchy afgewezen, vond het op dat moment erg grappig :P.

*knip*
en dat is precies een heel goede reactie van je.
een zieliger en wanhopiger persoon dan jij op dat moment lijkt zou zich zwaar beledigt voelen, en zij heeft haar doel dan bereikt om de zielige wanhopige kansloze personen eruit te filteren.

in pua staat dat vrouwen stilletjes hopen dat je hun shields doorbreekt en je ze dus moet blijven lastigvallen. zelf geloof ik daar wat minder in omdat over dat moment wat ze dan echt willen niemand dat kan weten lijkt mij . alleen omdat de pua dan later toch het meisje heeft gekregen wordt dan gespeculeerd dat vrouwen stilletjes er al op hopen

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-03-2011 13:39:10 ]
pi_93902760
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:56 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Nee, hij bedoelt dat het voor een vrouw bijna onmogelijk is om in zo'n situatie te komen.
We hebben toch ook de vrouwelijke versies van Socios/MLIG etc? De laatste die ik mij herinner is lanterfanteraar. Heeft ze overigens ook niet echt op een rijtje...

Daarbij, vrouwen met inkijk ed, en die overduidelijk wanhopig zijn, zijn meestal net zo afschrikwekkend als de mannelijke versie. Ik heb dit wel eens meegemaakt, van die vrouwen waarmee je praat en al aan haar hoofd ziet dat ze bedenkt wat voor jurk ze bij de bruiloft met jou over 6 weken gaat dragen!

Dan ben ik al weg, dan maar geen bedpret...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')