quote:
Hornage +1quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:18 schreef hornage het volgende:
Shriek If You Know What I Did Last Friday The Thirteenthof Not Another Teen Movie
Die kan ik me ook herinneren nu je het zegt...quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:38 schreef Patch het volgende:
Ik kan me iets herinneren van Christopher Lambert
inderdaad, geen sex hebben en zeg nooit 'ben zo terug'quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:53 schreef hornage het volgende:
Poeh
- je moet maagd blijven, anders ga je dood
- zeg nooit "I'll be back", je zal dood gaan
ennuh
Netjes dat je dat even meldt. Wellicht kan ik dan wel een nieuwe vraag stellen, geen probleem.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:31 schreef Baszh het volgende:
Verificatie duurt iets langer dan ik had gedacht, ik moet er zo vandoor.. Dus mocht ik het toevallig goed hebben en niet direct reageren dan ben ik weg.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:04 schreef Baszh het volgende:
Als je zwart bent ga je dood.
Als je iets vreemds ziet/hoort en je gaat op onderzoek uit, dan ga je dood.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Er niet op voorbereid zijn dat de bad guy nog minimaal 1 keer opstaat na verslagen te zijn.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:58 schreef Doff het volgende:
Geen grapjes maken over de situatie/de situatie niet serieus nemen?
"Wie is daar?" zeggen is ook fataal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:00 schreef hornage het volgende:
Het 'slachtoffer' mag geen drank/drugs gebruiken
Straks worden we nog beschuldigd van een-tweetjesquote:
Terwijl de lijn tussen films en games steeds meer vervaagdquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:23 schreef Patch het volgende:
Ik ben absoluut niet zo into games, maar deze 2 kon ik me wel voor de geest halen.
Beverly Hills Copquote:
Patch +1quote:
Ham. Gilling Ham +1quote:
Ik ook niet, maar die is met Sean Connery.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:50 schreef Hulkio het volgende:
Goldfinger? (ben ook geen groot Bond kenner)
Edit: dat blijkt wel weer.
Een klein deel is al te veel voor mijquote:
Ik kan je geruststellen, dat ander deel is nog een stukje exotischer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Een klein deel is al te veel voor mij
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:23 schreef Doff het volgende:
Hmm, dat komt me wel heel bekend voor.
Zijn dat van die blagen uit Le Graine et le Mulet?![]()
Het zal sowieso wel iets met Algerije te doen hebben?![]()
Wat?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef Patch het volgende:
En de horror-regels vraag was niet leuk?![]()
Prince of Persia ook niet?![]()
Of wil je gewoonweg geen initialen-vraag?![]()
Helaasquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef picodealion het volgende:
Hij wordt uitgezonden in slechte kwaliteit en daar moet hij van niezen.
Neenquote:
Ik heb van al mijn gestelde vragen procentueel gezien 0.001 initialen-vraag gesteld...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:29 schreef Gillingham het volgende:
Hij komt er nét achter dat Patch weer met een initialen-vraag komt.
Nee het is Leslie Nielsenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:29 schreef Robby87 het volgende:
Is dit die met dat blonde mokkeltje met die dikke ballen? Ben de naam even kwijt...
owh ok,quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef Asap het volgende:
Anna Nicole Smith moment? Dus Naked Gun 33 1/3 (idem Robby)
Niet happen Patch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:31 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb van al mijn gestelde vragen procentueel gezien 0.001 initialen-vraag gesteld...
Mijn moeder zegt dat ik altijd mag happen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Niet happen Patch.
On-topic: ik heb geen idee.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:41 schreef Robby87 het volgende:
Staat ie in het kielzog van een scheet van een dikke vrouw?
Sommige posts hebben veel meer zeggingskracht zonder context.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:41 schreef Patch het volgende:
Hij heeft zijn broek aan, er is wel nog een vrouw aanwezig, geen dieren
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:42 schreef Doff het volgende:
[..]
Sommige posts hebben veel meer zeggingskracht zonder context.
Schoenen is de goede richting.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:42 schreef Gillingham het volgende:
Zijn schoenen worden gepoetst door een dikke vrouw?
nee er wordt de suggestie gewekt dat hij gepijpt wordt !quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef picodealion het volgende:
Zat ik toch in de buurt met dat er op z'n fluit wordt geblazen, die suggestie willen ze namelijk wel wekken.
Beide onjuist.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef Patch het volgende:
kleine gok op Fatal Instinct, dit lijkt me een komedie-achtige tagline
Nee, oudere film.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:54 schreef Patch het volgende:
Dan zal het Basic Instinct ook wel niet zijn
Nee, je zit wel in de buurt qua tijd.quote:
Ik weet niet welke versie je bedoelde, maar ze zijn beide te nieuw.quote:
Wel ooit van de titel gehoord?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:02 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb maar ff gegoogled
oude films he
Nee nog nooit, maar ja, dat zegt ook niet veelquote:
Ivotje +1quote:
Oei, hele bekende film hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nee nog nooit, maar ja, dat zegt ook niet veel
Film-noirquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef Doff het volgende:
Ik beet me vast op de link met The Postman Always Rings Twice. Wat is die link?
Excuses voor de misleiding.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef Doff het volgende:
Oooh, ja, nouja, zo ver was ik ook wel.
De knuddige line en het uitroepteken deden het 'm wat dat betreft.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef Dopekoe het volgende:
Dat moet een oorlogsfilm zijn![]()
![]()
Maar ja, dan hou je er nog zoveel over...
Zal wel een oude film weer zijn....![]()
![]()
Stukje ouder dan Inglourious Basterdsquote:
Lekker makkelijk he, IMDbquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:21 schreef Ivotje het volgende:
The Thin Red Line
Nick Nolte ...
James Caviezel ...
Sean Penn ...
Elias Koteas ...
Ben Chaplin ...
Dash Mihok ...
John Cusack ...
Adrien Brody ...
En das dus niet de bedoeling...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:21 schreef Ivotje het volgende:
The Thin Red Line
Nick Nolte ...
James Caviezel ...
Sean Penn ...
Elias Koteas ...
Ben Chaplin ...
Dash Mihok ...
John Cusack ...
Adrien Brody ...
Waarom idd dat jaartal ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef picodealion het volgende:
Al doende leert men,.
Even eerlijk zijn, had je Double Idemnity ook opgezocht?
Laten we dat iig hier doen: FMT - Slowchat X - Dubbele punten slowchat!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef Ivotje het volgende:
Nee niet opgezocht echt niet, die film heb ik 3 weken geleden gezien. De reden dat ik al die films nog heb is een erfenisje van helaas mijn vader maar daar zal ik jullie niet mee opzadelen....
The running manquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef Gillingham het volgende:
Tagline van welke film?
If you run you're dead...if you stay, you're dead again. Period.
Klinkt beetje sci fi-ish....quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:34 schreef Gillingham het volgende:
15 miles from paradise...one man will do anything to tell the world everything.
Deze doet me denken aan Cidade de Deusquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:34 schreef Gillingham het volgende:
15 miles from paradise...one man will do anything to tell the world everything.
Goed gedacht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Deze doet me denken aan Cidade de Deus
quote:"I mean, I had mine removed surgically under general anesthesia. But to have it bitten off in a Buick... "
- "It's lust!"
Die zou ik jou zelfs nog wel aan durven raden inderdaad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:41 schreef Dopekoe het volgende:
Ken ik van naam en van vragen hier , nooit gezien, ook niet de behoefte nog aan gehad
quote:"We'll take the house. Honey, the chances of another plane hitting this house are astronomical. It's been pre-disastered. We're going to be safe here."
Nu moet 'ie toch wel lukken?quote:"So, one night at work... when the wounded and maimed were all asleep, I went to him. He was asleep. But his erection was there, as always. I removed my undergarments and climbed on top of him. He woke up then. He said the only word other than his name that I ever heard him utter. He said, "good." It didn't take very long, and that once was all that was needed. "
- "You raped him! You raped a dying man! "
Shit, ik dacht al bij de Buick en het huis dat het regelrecht uit een John Irving-boek kon komen! Kon me die specifieke stukken alleen niet herinneren in dat boek.quote:
Serieus? De helft van dat boek draait zowat om dat zijn vrouw in haar auto de pik van haar scharrel afbijt omdat Garp altijd zonder lichten de parkeerplaats opdraait en tegen ze aan botstquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Shit, ik dacht al bij de Buick en het huis dat het regelrecht uit een John Irving-boek kon komen! Kon me die specifieke stukken alleen niet herinneren in dat boek.
Het was meer "I mean, I had mine removed surgically under general anesthesia", wat ik me niet kon herinneren. En ik was in de war met de pook en penis ipv oog.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:20 schreef picodealion het volgende:
Serieus? De helft van dat boek draait zowat om dat zijn vrouw in haar auto de pik van haar scharrel afbijt omdat Garp altijd zonder lichten de parkeerplaats opdraait en tegen ze aan botst
Loaded weapon ofzo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:18 schreef Patch het volgende:
In welke film draagt de hoofdrolspeler Nikes met daarover sandalen en tenen geschilderd?
Geen Monty Python, geen komediequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was meer "I mean, I had mine removed surgically under general anesthesia", wat ik me niet kon herinneren. En ik was in de war met de pook en penis ipv oog.
On topic: Monthy Python and the Holy Grail?
Neen, geen komediequote:
quote:
quote:
quote:
Geen Robin Williams-filmquote:
quote:
quote:
Foei Doff.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:51 schreef Doff het volgende:
Lord of the Rings?
Kruistocht in Spijkerbroek misschien?
weer 2 gokjes in 1 post van een vaste FMTer !quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:51 schreef Doff het volgende:
Lord of the Rings?
Kruistocht in Spijkerbroek misschien?
weinig fantasy gezien in Braveheartquote:
Dat verklaart.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:52 schreef Doff het volgende:
Ik gokte niet op LOTR. Ik vroeg me af waarom Gillingham die noemde.
Patch, je snapt er niets van. Het was niet als gok bedoeld. Lees nog eens.quote:
ok, maar blijft een feit dat je deed editten in een post met antwoordquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef Doff het volgende:
[..]
Patch, je snapt er niets van. Het was niet als gok bedoeld. Lees nog eens.
Dan heb jij een andere film gezien dan ik.quote:
Maar in Braveheart zaten geen vliegende paardenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:54 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere film gezien dan ik.
Gibson zit vol met fantasy
Dat is een duidelijke tip.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar in Braveheart zaten geen vliegende paarden
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:54 schreef Patch het volgende:
[..]
ok, maar blijft een feit dat je deed editten in een post met antwoord
Ik neem graag dingen serieus, maar zelfs jij hoort niet te editten in een antwoord-post.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:55 schreef Doff het volgende:
[..]
Jij neemt bepaalde dingen hier te serieus. Maar dat was me ook al duidelijk eigenlijk.
Patch, als ik een boekje had met users met een hoog sneuheids-gehalte stond jij in de overall-stand bovenaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik neem graag dingen serieus, maar zelfs jij hoort niet te editten in een antwoord-post.
Ook al edit je aan een grapje en niet aan het antwoord.
Geen DragonHeart, zaten daar vliegende paarden in?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:00 schreef Doff het volgende:
[..]
Patch, als ik een boekje had met users met een hoog sneuheids-gehalte stond jij in de overall-stand bovenaan.
Die in het begin bij de diner? die was wel creepy iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef Doff het volgende:
Doet een beetje denken aan dat figuur uit Mulholland Dr., maar die zag er anders uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |