Foei Doff.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:51 schreef Doff het volgende:
Lord of the Rings?
Kruistocht in Spijkerbroek misschien?
weer 2 gokjes in 1 post van een vaste FMTer !quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:51 schreef Doff het volgende:
Lord of the Rings?
Kruistocht in Spijkerbroek misschien?
weinig fantasy gezien in Braveheartquote:
Dat verklaart.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:52 schreef Doff het volgende:
Ik gokte niet op LOTR. Ik vroeg me af waarom Gillingham die noemde.
Patch, je snapt er niets van. Het was niet als gok bedoeld. Lees nog eens.quote:
ok, maar blijft een feit dat je deed editten in een post met antwoordquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef Doff het volgende:
[..]
Patch, je snapt er niets van. Het was niet als gok bedoeld. Lees nog eens.
Dan heb jij een andere film gezien dan ik.quote:
Maar in Braveheart zaten geen vliegende paardenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:54 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere film gezien dan ik.
Gibson zit vol met fantasy
Dat is een duidelijke tip.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar in Braveheart zaten geen vliegende paarden
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:54 schreef Patch het volgende:
[..]
ok, maar blijft een feit dat je deed editten in een post met antwoord
Ik neem graag dingen serieus, maar zelfs jij hoort niet te editten in een antwoord-post.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:55 schreef Doff het volgende:
[..]
Jij neemt bepaalde dingen hier te serieus. Maar dat was me ook al duidelijk eigenlijk.
Patch, als ik een boekje had met users met een hoog sneuheids-gehalte stond jij in de overall-stand bovenaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik neem graag dingen serieus, maar zelfs jij hoort niet te editten in een antwoord-post.
Ook al edit je aan een grapje en niet aan het antwoord.
Geen DragonHeart, zaten daar vliegende paarden in?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:00 schreef Doff het volgende:
[..]
Patch, als ik een boekje had met users met een hoog sneuheids-gehalte stond jij in de overall-stand bovenaan.
Die in het begin bij de diner? die was wel creepy iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef Doff het volgende:
Doet een beetje denken aan dat figuur uit Mulholland Dr., maar die zag er anders uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |