quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik mag me binnekort eigenaar noemen van een 15inch met 256SSD en Hi res scherm (1gb videokaart versie) Macbook Pro
Dankzij m'n werk 350 euro korting
Dat zijn de betere acties!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:27 schreef fyah het volgende:
http://kevinrose.com/blog(...)hoku-earthquake.html
Goed verhaalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:27 schreef fyah het volgende:
http://kevinrose.com/blog(...)hoku-earthquake.html
Hide Folders for Macquote:Op maandag 14 maart 2011 18:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geprobeerd en het is gelukt. Die map is voor mijn natuurfilms en ik wil domweg niet dat als iemand toevallig even op mijn Macje werkt die map zomaar kan openen. Het beveiligingsniveau hoeft dus niet zo heel hoog te zijn.
Het probleem is nu dat de mapgrootte vast staat: ik kan er niet eenvoudig iets bij zetten. Is daar een oplossing voor ?
Daarbij creeert het 2 icoontjes op mijn bureaublad. Als ik m'n Mac opstart staat er 1 en als ik daar op klik ontstaat een 2e icoon wat dan het mapje is (al is het icoon wel anders dan van een gewoon mapje). Dat lijkt nogal eh … overdreven. Misschien is daar ook een oplossing voor ?
De volgende winkel wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:58 schreef Godtje het volgende:
Geen demo aanwezig en die op voorraad niet uit willen pakken.
Dan niet.
VirtualBox?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:15 schreef 2cv het volgende:
Weet iemand een goede emulator waarmee ik een oude versie (± 10 jaar oud) van AutoCAD op mijn Mac kan laten draaien ? Bij voorkeur een emulator waarbij ik m'n Mac niet hoef te herstarten als windows-ding.
Maakt nog veel uit nu je zo'n beetje alles kan bedienen met je iPhone?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zit er gvd ook al geen infraroodsensor op de nieuwe MBA....
Ik ben zo blij dat ik daar weg ben. Ze gaan binnenkort ook "nieuwe" abonnementen introduceren voor de iPhone.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:00 schreef Svyatagor het volgende:
T-Mobile
http://www.iphoneclub.nl/(...)ijke-hotspot-functie
Met "extra flexibiliteit" bedoelen ze "je krijgt voortaan x minuten óf x smsjes, in plaats van x minuten én smsjes." Voor dezelfde prijs.quote:Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen het iPhone abonnement en het nieuwe i-Abonnement?
Met het huidige iPhone abonnementen koopt een klant minuten en smsjes in. Met het nieuwe i-Abonnement koopt een klant units in en kan daarmee zelf bepalen of hij dit gebruikt voor bellen of smsen. Hiervoor is gekozen om dat klanten graag meer flexibiliteit willen in het gebruik van de maandelijkse bundel. Verder wordt het mogelijk om Sms bundels te activeren op het i-Abonnement (Sms Verdubbelaar en Sms Maximaal)
De internetsnelheid wordt verhoogd van 2 Mbps naar 7.2 Mbps per seconde. Na het bereiken van 1GB aan data zal de snelheid worden teruggebracht naar 64kbps. Maar bij T-Mobile hoeft er dus niet extra betaald te worden en blijft het internet dus onbeperkt beschikbaar.
De uploadsnelheid wordt verhoogd van 384 Kbps naar 768 Kbps.
Ja, maar een netwerk naar netwerk opzetten is niet zo snel gedaan. Plus ik klik liever op een afstandsbediening dan dat ik swipe op m'n iPhone.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maakt nog veel uit nu je zo'n beetje alles kan bedienen met je iPhone?
Niet dat ik fan ben van t-mobile, maar volgens dat artikel kan het bij Vodafone ook alleen tegen bijbetaling en bij KPN helemaal niet..quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:00 schreef Svyatagor het volgende:
T-Mobile
http://www.iphoneclub.nl/(...)ijke-hotspot-functie
Je kan een trial aanmaken, en vervolgens opzeggen volgens mij. Zit je nergens aan vast en kan je er toch gebruik van maken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:55 schreef fyah het volgende:
[quote]A credit card is required to start your free trial. After your trial ends, your card will be charged an annual subscription fee of ¤79.00*[quote]
lolgeen mobileme trial dus. Zulke shit vergeet ik toch op tijd op te zeggen.
quote:MacUpdate Bundle: 11 Mac Apps for $49.99
A few times a year, MacRumors partners with MacUpdate to promote their Mac application bundle deal. Their latest bundle delivers at least 12 Mac applications for $49.99 (a $381 value if all purchased separately) including:
- Parallels Desktop 6 - Run Windows on your Mac without rebooting
- Divvy ($14) - Create custom workspaces on your screen
- 1Password ($39) - Easily manage website logins/passwords
- MacUpdate Desktop ($10) - Keep your Mac software updated automatically
- DVD REmaster Pro 7 ($49) - Convert DVD movies to iPhone or Apple TV
- Mac DVDRipper 2 ($9) - Copy DVDs to your Mac
- Hands Off! ($24) - Monitor and control access to your network or disks
- App Tamer ($14) - Pause idle apps from consuming CPU cycles and battery life
- TechTool Pro 5 ($98) - Disk utility and repair
- Civilization IV ($19) - Turn based history game, Game of the Year winner.
- A Better Finder Rename ($19) - File, photo and MP3 batch renamer
Ik denk dat 'ie misschien wat minder diep in de fles moet kijken, want z'n verhaal slaat natuurlijk ook helemaal nergens op.quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wtf heeft bon jovi met muziek te maken? Een stel schreeuwende studio-artiesten die herrie verkopen aan huismoeders en domme blonde vrouwen ne.ken.
Bon Jovi
Blij dat we daar vanaf zijn.
Kun je automatische spellingcheck niet uitschakelen in Word?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:52 schreef Saninl het volgende:
Wat verschrikkelijk irritant dat in Word for Mac als je een stuk tekst kopieert van een site dat hij er dan automatisch van die rode kronkels onderzet.
Ookal zet je language weer op Dutch, die dingen blijven maar staan.
Echt gruwelijk irritant, slecht ook van Word...
Er is zeker niets aan te doen?
Dat wil ik niet, haha.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je automatische spellingcheck niet uitschakelen in Word?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |