Onder de brug staan man, als echte zwervers.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als het regent zie je die losers niet. Vraag me af wat ze dan doen... Inbreken of zo?
Hopelijk is het een spoorbrug.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:52 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Onder de brug staan man, als echte zwervers.
quote:
Apeldoorn kijk is uit het raaamquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:52 schreef gamezz het volgende:
[..]
in welke omgeving hang jij uit dan? en hoe groot is die groep?
want volgens mij is dit in mijn buurt als ik je zo hoor
Oke maar dit slaat nergens op... Dus iedereen die niet op straat chilt heeft een groot huis yeah right ga spele !!!!!!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:55 schreef Lakitu het volgende:
Jullie zijn echt kk dom heniet iedereen heeft een enorm huis, dan is het vaak handiger om buiten te chillen, kom je ook nog eens meer mensen tegen.
ga eens weg dan laat dit de laatste waar schuwing zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:54 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
Apeldoorn kijk is uit het raaam
En wat denken je ouders dan dat jij buiten doet de hele dag?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:23 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
Zowiezo geen jongens mee naar huis en niet al me vriendinnen komen bij me thuis en wat ga ik roken in huis ben je gek ?? ...... En nee me vader is niet bezorgd want ben optijd thuis
Ga in de schuur zitten dan kk tokkie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:55 schreef Lakitu het volgende:
Jullie zijn echt kk dom heniet iedereen heeft een enorm huis, dan is het vaak handiger om buiten te chillen, kom je ook nog eens meer mensen tegen.
Ik denk dat m'n zusje van 9 nog beter kan spellen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:56 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
Oke maar dit slaat nergens op... Dus iedereen die niet op straat chilt heeft een groot huis yeah right ga spele !!!!!!!
Verschillend.....Soms bij vriendin soms bibliotheekquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En wat denken je ouders dan dat jij buiten doet de hele dag?
Welke schuur? En lastig vallen met wat, zitten?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga in de schuur zitten dan kk tokkie.
Val gewoon geen mensen lastig.
Vraag ik me ook af wat die denken. Je zal zo'n dochter hebben. Stiekem blowen op een bankje nou mag hopen dat die pa dr een keer ziet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
like i carequote:Op woensdag 9 maart 2011 21:58 schreef Ikgazachtikgavies het volgende:
[..]
Ik denk dat m'n zusje van 9 nog beter kan spellen.
Jij komt er wel!quote:
Lichaam aanbieden in ruil voor Breezers natuurlijk. Zoals een hangchickie hoort te doen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wonen je matties allemaal in flatjes dan? Je kan toch met een mannetje of 10 en een kist bier halen en ombeurten bij iemand thuis gaan chillen. Lekker warm en veel gezelliger ook lijkt me.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Welke schuur? En lastig vallen met wat, zitten?
ik ben voetbal kijken, veel plezier met dit autistentopic
wat een schandequote:Op woensdag 9 maart 2011 21:58 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
Verschillend.....Soms bij vriendin soms bibliotheek
Ja precies. Die ouders vind ik ook kk dom. Als je kinderen de hele dag weg zijn kan je ook wel nagaan dat ze niet de hele dag in de bibliotheek zitquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af wat die denken. Je zal zo'n dochter hebben. Stiekem blowen op een bankje nou mag hopen dat die pa dr een keer ziet.
Dat je dat chillen durft te noemen,quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:55 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:00 schreef gamezz het volgende:
[..]
wat een schande
je ouders denken dat je ijverig boeken zit te lezen en wat zit je te doen...
frikandelbroodjes vreten en blowen!!
Ik denk niet dat jij een goed beeld hebt van 'chillen' in deze context.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:00 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Dat je dat chillen durft te noemen,
Zitten op iets hards ofzo is dus echt niet chil![]()
Een bank heeft nog meer comfort.
en dan zelfs op de leuning zelf gaan zitten he terwijl ze voorbijgangers naroepen en toespugen met zonnepittenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:00 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Dat je dat chillen durft te noemen,
Zitten op iets hards ofzo is dus echt niet chil![]()
Een bank heeft nog meer comfort.
Omdat ze waarschijnlijk meer opvoeding genoten heeft dan die Serious.Lady met al haar broers en zussen samen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:02 schreef Ikgazachtikgavies het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij een goed beeld hebt van 'chillen' in deze context.
frikandelbroodjes?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:00 schreef gamezz het volgende:
[..]
wat een schande
je ouders denken dat je ijverig boeken zit te lezen en wat zit je te doen...
frikandelbroodjes vreten en blowen!!
Dat heb ik wel. Kou leiden enz. Is dus echt niet chil..quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:02 schreef Ikgazachtikgavies het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij een goed beeld hebt van 'chillen' in deze context.
Dan denk je dat je het dieptepunt bereikt hebt, is Serious.Lady ook nog eens gelovig BWAHHAHAquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:53 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
Een echte gelovige zou nooit God vervloeken ! Dus het is goed dat hij naar de hel gaat !
En als Mark echt OPRECHT spijt heeft zal God hem wel vergeven.
JAAA we snappen nu wel dat je wordt gepest damnnn girl GET OVER IT ! klagen op FOK gaat niks veranderenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef gamezz het volgende:
[..]
van de appie hein
overal kom ik die verpakkingen tegen als ze weer eens langs geweest zijn
ja dat denk jijquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef menszonderwens het volgende:
Serieus zie al deze no-lifers moeilijk doen om hangjogeren,WTF si jullie probleem man? Liever hangjongeren dan bankovervaller toch? Serieussss man,tering!
dus?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef Ikgazachtikgavies het volgende:
[..]
Dan denk je dat je het dieptepunt bereikt hebt, is Serious.Lady ook nog eens gelovig BWAHHAHA
Liever gepest worden dan een onzeker hangchickie zijn, jeweetselluf.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:06 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
JAAA we snappen nu wel dat je wordt gepest damnnn girl GET OVER IT ! klagen op FOK gaat niks veranderen
dat roepen ze allemaalquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:06 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
JAAA we snappen nu wel dat je wordt gepest damnnn girl GET OVER IT ! klagen op FOK gaat niks veranderen
Waarom ga je dan niet gewoon met je matties niet in een kerk zitten?quote:
Wat wil je eraan doen dan? Alle jongeren opsluiten in een concentratiekamp?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:06 schreef gamezz het volgende:
[..]
ja dat denk jij
deze jongeren groeien op voor galg en rad
dit zijn bankovervallers in spé (of zelfs ergere misdrijven)
daar kan tenminste iets tegen gedaan worden voor het te laat is
Niksquote:
Ik mag jou welquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:07 schreef gamezz het volgende:
[..]
dat roepen ze allemaal
maar zo makkelijk zijn ze niet van mij af hoor echt niet
Kerkdeur is altijd openquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet gewoon met je matties niet in een kerk zitten?
Deur dicht en lekker rustig.
haha volgens mij ben jij degene die niet van ze af komt geloof mij hun lachen zich kapot !!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:07 schreef gamezz het volgende:
[..]
dat roepen ze allemaal
maar zo makkelijk zijn ze niet van mij af hoor echt niet
Dus je kan altijd naar binnen! Think positive!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |