Hangjongeren zijn dom en asociaal. Zie hier het levende de bewijs.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:41 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
wrm doe je dan niks ??? Bij mij moeten ze dat niet flikken meteen een kk baksteen op ze kkk moeders
En dan zeggen dat ik een leeghoofd ben? Moet je kijken hoe je te keer gaat, graftak.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:41 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
wrm doe je dan niks ??? Bij mij moeten ze dat niet flikken meteen een kk baksteen op ze kkk moeders
Ja mischien ben jij ook wel zo irritant wijf dat constant zeurt dan lok je het ook uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:42 schreef gamezz het volgende:
[..]
ja al geprobeerd maar dan komen er 2x zoveel terug het heeft geen zin meer
Het heeft zelfkennisquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:43 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
Ja mischien ben jij ook wel zo irritant wijf dat constant zeurt dan lok je het ook uit
Daar kon ik een lach niet onderdrukkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:40 schreef gamezz het volgende:
[..]
ja, en weet je waar ze dan gaan zitten? in mijn tuin!! ze onthoofden al mijn tuinkabouters, pissen op mn bloemetjes en jagen alle voorbij gangers weg nou leuk is dat
gerrit
ow jij was het dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:43 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
Ja mischien ben jij ook wel zo irritant wijf dat constant zeurt dan lok je het ook uit
Ja tuurlijk reageer ik zo , lees je wat ze zegt ? Jongens die rotzooi schoppen in haar tuin ?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:42 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik een leeghoofd ben? Moet je kijken hoe je te keer gaat, graftak.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Daar kon ik een lach niet onderdrukken
Zeg het ze hoor, zeg het ze.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:45 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
Ja tuurlijk reageer ik zo , lees je wat ze zegt ? Jongens die rotzooi schoppen in haar tuin ?
ik zeg jou ze weten bij wie ze dat wel en niet kunnen flikken
haha wat wilt politie doen? voordat politie er is zijn ze al weer gesplits de wijk inquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:45 schreef gamezz het volgende:
[..]
ow jij was het dus
kga naar de pliesie
ze moete niet kome aan me tuintje
ja dat klopt daarom zouden hangjongeren verboden moeten wordenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:46 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
haha wat wilt politie doen? voordat politie er is zijn ze al weer gesplits de wijk in
quote:Kenmerken
Hangplek in Wijtgaard, Friesland
De hangplek die men hiervoor uitkiest is vaak een centrale plaats in een wijk, zoals een winkelcentrum of speelplaats, of op stations en in bushaltes. Het ontstaan van hangplekken is op zich logisch te verklaren. De puberende jeugd vindt het vaak leuk om te kijken en bekeken te worden. Ook is het sommige jongeren niet toegestaan hun vrienden thuis uit te nodigen. Men zit of staat dus graag op een openbare plek te praten, soms onder het genot van frisdrank of bier, sigaretten en softdrugs. Op de hangplek wordt stoer gedaan, verworvenheden worden getoond, of gewoon plezier gemaakt. Vaak vinden de eerste schuchtere verkenningen van leeftijdgenoten van het andere geslacht plaats. Hangjongeren zijn meestal tussen 12 en 20 jaar oud.
Het rondhangen kan worden afgewisseld met andere activiteiten, zoals het rondrijden op bromfietsen of het spelen met skateboard of voetbal. In de weken rond de jaarwisseling wordt het gekochte vuurwerk uitgetest.
[bewerken] Scooterjeugd
Scooterjeugd is een nieuw opkomende term. Met dit label worden hangjongeren met scooters aangeduid die met hun tweewieler overlast veroorzaken. Meestal hebben deze jongeren een centraal verzamelpunt van waaruit ze bij nacht en ontij de weg als racebaan gebruiken. Een aanzienlijk verschil tussen scooterjeugd en hangjongeren is dat scooterjeugd veel vaker in contact met de politie komt. Dit heeft uiteraard te maken met het eventuele illegaal opvoeren van de scooter, of het overschrijden van de maximaal toegestane snelheid.
Inderdaad, laffe criminele hangjongeren, allemaal.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:46 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
haha wat wilt politie doen? voordat politie er is zijn ze al weer gesplits de wijk in
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
ja dat klopt daarom zouden hangjongeren verboden moeten worden
ik heb nou zo een aparaatje gekocht het heet de moskito het geeft allemaal hoge piepjes (die alleen jongeren horen) en produceert ook klassieke muziek en er staat op de verpakking dat het hangjongeren weg gaat houden nou ik ben benieuwd
hoop et voor jequote:Op woensdag 9 maart 2011 21:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
ja dat klopt daarom zouden hangjongeren verboden moeten worden
ik heb nou zo een aparaatje gekocht het heet de moskito het geeft allemaal hoge piepjes (die alleen jongeren horen) en produceert ook klassieke muziek en er staat op de verpakking dat het hangjongeren weg gaat houden nou ik ben benieuwd
okquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:47 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Inderdaad, laffe criminele hangjongeren, allemaal.
in welke omgeving hang jij uit dan? en hoe groot is die groep?quote:
Oke dan ga maar naar buitenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:51 schreef EAH5450 het volgende:
Liever buiten hangen dan als een autist op FOK! hangen
onterechte klacht
Als het regent zie je die losers niet. Vraag me af wat ze dan doen... Inbreken of zo?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:51 schreef EAH5450 het volgende:
Liever buiten hangen dan als een autist op FOK! hangen
onterechte klacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |