Ja ik vind het heel vervelend voor u maar dat zijn van die kindjes maar er zijn ook jongeren die gewoon wel hangen maar het rustig houden ..quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:30 schreef gamezz het volgende:
[..]
hoi ja bij mij in de bloemwijklaan ze slope alles stoep helemaal onder de wiet en frikandelbroodjes blikjes energydrank poepen overal met hun scootertjes pompen ze allemaal lawaai mijn vrouw ria en ik kunnen er niet van slapen ze kosten de maatschappij handenvol geld later werken ze op een sociale werkplaats of teren alleen op een uitkering of komen in de jeugdcriminaliteit en krijgen dure behandelingen die wij van onze belastingcenten kunnen betalen waar gaat dat heen met nederland groetjes gerrit rietveld uit apeldoorn
Die "hollanders"quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:15 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
Ja in een pisteeg wel maar niet gwn buiten ergens op een bankje en dat jij dat al armoedig vind zegt al veeel over jou je komt waarschijnlijk uit een ander milieu ... Ik lach die hollanders uit die in de kroeg een biertje gaan drinken hahaahahaha of weet ik veel wat ze allemaal doen ... dusja
Je hebt wel gelijk Gerrit,quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:30 schreef gamezz het volgende:
[..]
hoi ja bij mij in de bloemwijklaan ze slope alles stoep helemaal onder de wiet en frikandelbroodjes blikjes energydrank poepen overal met hun scootertjes pompen ze allemaal lawaai mijn vrouw ria en ik kunnen er niet van slapen ze kosten de maatschappij handenvol geld later werken ze op een sociale werkplaats of teren alleen op een uitkering of komen in de jeugdcriminaliteit en krijgen dure behandelingen die wij van onze belastingcenten kunnen betalen waar gaat dat heen met nederland groetjes gerrit rietveld uit apeldoorn
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:31 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
Ik ga jou eerlijk zeggen WIJ ( ik & matties) willen geen problemen maken we willen gwn lol hebben chillen beetje blowen Thats it als iemand er langs wilt gwn netjes opzij en dat is bij de meeste zo of je hebt het over 12 jarige die zich nog willen bewijzen
hangjongeren zijn nergens goed voor. wat doen ze voor de economie? niks, helemaal niks!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:33 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
Ja ik vind het heel vervelend voor u maar dat zijn van die kindjes maar er zijn ook jongeren die gewoon wel hangen maar het rustig houden ..
hoi magda ja ik ben altijd blij om positieve geluiden te horen van mensen die het met mij eens zijn en goed om te horen dat er nog normale mensen in nederland zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:33 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk Gerrit,
Groetjes,
Magda
Ze denken dat hun pielemansje gaat groeien als je met het gas speelt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
Die "hollanders"lachen naar de hangjeugd. Ik zit liever warm in een kroeg onder het genot van een biertje dan kansloos op de leuning van een bankje. De gemeente zou de poten van het bankje eens een meter hoger moeten maken.
Wat ik tevens niet snap waarom scootervolk altijd met dat gas loopt te spelen bij het wegrijden.
Kompleet kansloos.
Ze kopen paprika-chips en energydrinksquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef gamezz het volgende:
[..]
hangjongeren zijn nergens goed voor. wat doen ze voor de economie? niks, helemaal niks!!
Mocro's niet. Die stel.. eh, kopen zonnebloem pitten en spugen de hele zooi onder met die rotzooi.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze kopen paprika-chips en energydrinks
die ze vervolgens weer op de straat dumpen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze kopen paprika-chips en energydrinks
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:36 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Mocro's niet. Die stel.. eh, kopen zonnebloem pitten en spugen de hele zooi onder emt die rotzooi.
TFOEquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:36 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Mocro's niet. Die stel.. eh, kopen zonnebloem pitten en spugen de hele zooi onder met die rotzooi.
Edit: spelfout.
wrm iedereen over 1 kam scheren ? heb het filmpje niet gezien je hebt asociale maar ook hangjongeren die geen problemen willen veroorzaken ze willen gwn ergens zittenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat soort kk tokkies ga je niet netjes vragen of ze rustig willen doen. Zeker niet als je gehecht bent aan je ruiten.![]()
Maar misschien zijn jij en je matties anders he wij zien dat niet aan de buitenkant. Mensen met fatsoen hangen überhaupt niet blowend op bankjes. Dat is iets dat alleen straatratten doen.
Hangjongeren gaan ook gwn naar school hoor , niet iedereen gaat naar piano les in ze vrije tijd andere kiezen ervoor om te chillen met vriendenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef gamezz het volgende:
[..]
hangjongeren zijn nergens goed voor. wat doen ze voor de economie? niks, helemaal niks!!
preciesquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef basjwz het volgende:
Wat er leuk is aan hangen, nou gewoon even socializen, beetje kijken, beetje eten.
Maar dan natuurlijk af entoe, niet elke dag van 8 tot 8 lekker voor een supermarkt de boel verzieken.
Maar bankjes in het park/centrum/whateva zijn om te zitten, niet alleen voor oudere mensen.
Aangezien jij je aangesproken voelt ben jij dus zo'n hangjongere. Als je ergens wilt zitten, doe dat dan maar in je schoolbankje voor de Nederlandse les.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:37 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
wrm iedereen over 1 kam scheren ? heb het filmpje niet gezien je hebt asociale maar ook hangjongeren die geen problemen willen veroorzaken ze willen gwn ergens zitten
kijk wat een leeghoofd je bent je generaliseert met zulke mensen als jou valt niet te pratenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:36 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Mocro's niet. Die stel.. eh, kopen zonnebloem pitten en spugen de hele zooi onder met die rotzooi.
Edit: spelfout.
ja, en weet je waar ze dan gaan zitten? in mijn tuin!! ze onthoofden al mijn tuinkabouters, pissen op mn bloemetjes en jagen alle voorbij gangers weg nou leuk is datquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:37 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
wrm iedereen over 1 kam scheren ? heb het filmpje niet gezien je hebt asociale maar ook hangjongeren die geen problemen willen veroorzaken ze willen gwn ergens zitten
ja doe ik ook , maar niet in me vrije tijdquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:39 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Aangezien jij je aangesproken voelt ben jij dus zo'n hangjongere. Als je ergens wilt zitten, doe dat dan maar in je schoolbankje voor de Nederlandse les.
wrm doe je dan niks ??? Bij mij moeten ze dat niet flikken meteen een kk baksteen op ze kkk moedersquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:40 schreef gamezz het volgende:
[..]
ja, en weet je waar ze dan gaan zitten? in mijn tuin!! ze onthoofden al mijn tuinkabouters, pissen op mn bloemetjes en jagen alle voorbij gangers weg nou leuk is dat
gerrit
laat ze dan huiswerk maken ofzo zodat ze een hoger niveau aankunnen dan praktijkonderwijsquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
Hangjongeren gaan ook gwn naar school hoor , niet iedereen gaat naar piano les in ze vrije tijd andere kiezen ervoor om te chillen met vrienden
Ga dan een baantje zoeken ofzo, doe wat nuttigs. Lijkt mij dat die paprika chips, energy drankjes en weet ik veel wat ook een keer je strot uit komen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:40 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
ja doe ik ook , maar niet in me vrije tijd
ja al geprobeerd maar dan komen er 2x zoveel terug het heeft geen zin meerquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:41 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
wrm doe je dan niks ??? Bij mij moeten ze dat niet flikken meteen een kk baksteen op ze kkk moeders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |