abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:32:07 #51
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_93878968
Ik erger me ook aan van die mensen die zomaar al hun afval op straat gooien terwijl ze thuis niks mogen. Onze hele tuin ligt vol rommel.
What is meant to be, will be.
pi_93879040
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:30 schreef gamezz het volgende:

[..]

hoi ja bij mij in de bloemwijklaan ze slope alles stoep helemaal onder de wiet en frikandelbroodjes blikjes energydrank poepen overal met hun scootertjes pompen ze allemaal lawaai mijn vrouw ria en ik kunnen er niet van slapen ze kosten de maatschappij handenvol geld later werken ze op een sociale werkplaats of teren alleen op een uitkering of komen in de jeugdcriminaliteit en krijgen dure behandelingen die wij van onze belastingcenten kunnen betalen waar gaat dat heen met nederland groetjes gerrit rietveld uit apeldoorn
Ja ik vind het heel vervelend voor u maar dat zijn van die kindjes maar er zijn ook jongeren die gewoon wel hangen maar het rustig houden ..
nerdiesssssssssss
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:33:28 #53
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_93879058
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:15 schreef Serious.Lady het volgende:

[..]

Ja in een pisteeg wel maar niet gwn buiten ergens op een bankje en dat jij dat al armoedig vind zegt al veeel over jou je komt waarschijnlijk uit een ander milieu ... Ik lach die hollanders uit die in de kroeg een biertje gaan drinken hahaahahaha of weet ik veel wat ze allemaal doen ... dusja
Die "hollanders" :') lachen naar de hangjeugd. Ik zit liever warm in een kroeg onder het genot van een biertje dan kansloos op de leuning van een bankje. De gemeente zou de poten van het bankje eens een meter hoger moeten maken.
Wat ik tevens niet snap waarom scootervolk altijd met dat gas loopt te spelen bij het wegrijden.
Kompleet kansloos.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:33:58 #54
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_93879088
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:30 schreef gamezz het volgende:

[..]

hoi ja bij mij in de bloemwijklaan ze slope alles stoep helemaal onder de wiet en frikandelbroodjes blikjes energydrank poepen overal met hun scootertjes pompen ze allemaal lawaai mijn vrouw ria en ik kunnen er niet van slapen ze kosten de maatschappij handenvol geld later werken ze op een sociale werkplaats of teren alleen op een uitkering of komen in de jeugdcriminaliteit en krijgen dure behandelingen die wij van onze belastingcenten kunnen betalen waar gaat dat heen met nederland groetjes gerrit rietveld uit apeldoorn
Je hebt wel gelijk Gerrit,
Groetjes,
Magda
What is meant to be, will be.
pi_93879107
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:31 schreef Serious.Lady het volgende:

[..]

Ik ga jou eerlijk zeggen WIJ ( ik & matties) willen geen problemen maken we willen gwn lol hebben chillen beetje blowen Thats it als iemand er langs wilt gwn netjes opzij en dat is bij de meeste zo of je hebt het over 12 jarige die zich nog willen bewijzen

Dat soort kk tokkies ga je niet netjes vragen of ze rustig willen doen. Zeker niet als je gehecht bent aan je ruiten. :{
Maar misschien zijn jij en je matties anders he wij zien dat niet aan de buitenkant. Mensen met fatsoen hangen überhaupt niet blowend op bankjes. Dat is iets dat alleen straatratten doen. :{w
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_93879150
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:33 schreef Serious.Lady het volgende:

[..]

Ja ik vind het heel vervelend voor u maar dat zijn van die kindjes maar er zijn ook jongeren die gewoon wel hangen maar het rustig houden ..
hangjongeren zijn nergens goed voor. wat doen ze voor de economie? niks, helemaal niks!!
pi_93879177
Wat er leuk is aan hangen, nou gewoon even socializen, beetje kijken, beetje eten.

Maar dan natuurlijk af entoe, niet elke dag van 8 tot 8 lekker voor een supermarkt de boel verzieken.

Maar bankjes in het park/centrum/whateva zijn om te zitten, niet alleen voor oudere mensen.
Bill Gates is net zo nep als zijn OS.
pi_93879180
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:33 schreef Taartjeh het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk Gerrit,
Groetjes,
Magda
hoi magda ja ik ben altijd blij om positieve geluiden te horen van mensen die het met mij eens zijn en goed om te horen dat er nog normale mensen in nederland zijn
samen zullen we ervoor strijden
gerrit
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:35:43 #59
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_93879184
quote:
2s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:33 schreef cvboer het volgende:

[..]

Die "hollanders" :') lachen naar de hangjeugd. Ik zit liever warm in een kroeg onder het genot van een biertje dan kansloos op de leuning van een bankje. De gemeente zou de poten van het bankje eens een meter hoger moeten maken.
Wat ik tevens niet snap waarom scootervolk altijd met dat gas loopt te spelen bij het wegrijden.
Kompleet kansloos.
Ze denken dat hun pielemansje gaat groeien als je met het gas speelt.
I feel you in the wind, you guide me constantly.
pi_93879193
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef gamezz het volgende:

[..]

hangjongeren zijn nergens goed voor. wat doen ze voor de economie? niks, helemaal niks!!
Ze kopen paprika-chips en energydrinks :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:36:42 #61
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_93879244
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Mocro's niet. Die stel.. eh, kopen zonnebloem pitten en spugen de hele zooi onder met die rotzooi.

Edit: spelfout.
pi_93879247
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

die ze vervolgens weer op de straat dumpen.
en dat opruimen kost weer handenvol geld!
pi_93879266
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:36 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Mocro's niet. Die stel.. eh, kopen zonnebloem pitten en spugen de hele zooi onder emt die rotzooi.
:'( _O- _O-
pi_93879290
quote:

[..]

Mocro's niet. Die stel.. eh, kopen zonnebloem pitten en spugen de hele zooi onder met die rotzooi.

TFOE }:|
Groetjes, Ezio.
pi_93879308
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:34 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat soort kk tokkies ga je niet netjes vragen of ze rustig willen doen. Zeker niet als je gehecht bent aan je ruiten. :{
Maar misschien zijn jij en je matties anders he wij zien dat niet aan de buitenkant. Mensen met fatsoen hangen überhaupt niet blowend op bankjes. Dat is iets dat alleen straatratten doen. :{w
wrm iedereen over 1 kam scheren ? heb het filmpje niet gezien je hebt asociale maar ook hangjongeren die geen problemen willen veroorzaken ze willen gwn ergens zitten
nerdiesssssssssss
pi_93879370
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef gamezz het volgende:

[..]

Hangjongeren gaan ook gwn naar school hoor , niet iedereen gaat naar piano les in ze vrije tijd andere kiezen ervoor om te chillen met vrienden
nerdiesssssssssss
pi_93879409
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef basjwz het volgende:
Wat er leuk is aan hangen, nou gewoon even socializen, beetje kijken, beetje eten.

Maar dan natuurlijk af entoe, niet elke dag van 8 tot 8 lekker voor een supermarkt de boel verzieken.

Maar bankjes in het park/centrum/whateva zijn om te zitten, niet alleen voor oudere mensen.
precies
nerdiesssssssssss
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:39:31 #68
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_93879413
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:37 schreef Serious.Lady het volgende:

[..]

wrm iedereen over 1 kam scheren ? heb het filmpje niet gezien je hebt asociale maar ook hangjongeren die geen problemen willen veroorzaken ze willen gwn ergens zitten
Aangezien jij je aangesproken voelt ben jij dus zo'n hangjongere. Als je ergens wilt zitten, doe dat dan maar in je schoolbankje voor de Nederlandse les.
pi_93879456
quote:

[..]

kijk wat een leeghoofd je bent je generaliseert met zulke mensen als jou valt niet te praten
nerdiesssssssssss
pi_93879476
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:37 schreef Serious.Lady het volgende:

[..]

ja, en weet je waar ze dan gaan zitten? in mijn tuin!! ze onthoofden al mijn tuinkabouters, pissen op mn bloemetjes en jagen alle voorbij gangers weg nou leuk is dat
gerrit
pi_93879485
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:39 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Aangezien jij je aangesproken voelt ben jij dus zo'n hangjongere. Als je ergens wilt zitten, doe dat dan maar in je schoolbankje voor de Nederlandse les.
ja doe ik ook , maar niet in me vrije tijd
nerdiesssssssssss
pi_93879526
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:40 schreef gamezz het volgende:

[..]

ja, en weet je waar ze dan gaan zitten? in mijn tuin!! ze onthoofden al mijn tuinkabouters, pissen op mn bloemetjes en jagen alle voorbij gangers weg nou leuk is dat
gerrit
wrm doe je dan niks ??? Bij mij moeten ze dat niet flikken meteen een kk baksteen op ze kkk moeders
nerdiesssssssssss
pi_93879533
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef Serious.Lady het volgende:

[..]

Hangjongeren gaan ook gwn naar school hoor , niet iedereen gaat naar piano les in ze vrije tijd andere kiezen ervoor om te chillen met vrienden
laat ze dan huiswerk maken ofzo zodat ze een hoger niveau aankunnen dan praktijkonderwijs
groeten
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:42:11 #74
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_93879554
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:40 schreef Serious.Lady het volgende:

[..]

ja doe ik ook , maar niet in me vrije tijd
Ga dan een baantje zoeken ofzo, doe wat nuttigs. Lijkt mij dat die paprika chips, energy drankjes en weet ik veel wat ook een keer je strot uit komen.
pi_93879569
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:41 schreef Serious.Lady het volgende:

[..]

wrm doe je dan niks ??? Bij mij moeten ze dat niet flikken meteen een kk baksteen op ze kkk moeders
ja al geprobeerd maar dan komen er 2x zoveel terug het heeft geen zin meer 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')