Snap ik ook niet, heb ook wel eens hene en weer lopen smsen dat achteraf bleek dat ik iets van 25 smsjes had gestuurd en teruggekregen in een uur.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja maar als je nou verliefd bent is dat toch leuk?
Als er iets realistisch is, is het wel deze SC. Kom nou.quote:
Liever om de paar uur hele lange berichten dan continu korte berichtenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bah, nee. Ik hou niet van mensen die zich zo over-available opstellen.
Maar geen nood, over 10 minuten krijgt hij weer een liefdevol bericht. En aan de andere kant stuurt ie me ook hele lange berichtjes terug
.
Hihi.
Dan kun je snel zijn uitgepraat om nu elke 5 minuten te typen is mij te veel werkquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja maar als je nou verliefd bent is dat toch leuk?
Nee, in de echte wereld houdt iedereen van me, en hier ben ik maar een paria.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als er iets realistisch is, is het wel deze SC. Kom nou.
deze jongenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als er iets realistisch is, is het wel deze SC. Kom nou.
Doe je jezelf aan. Ik ben hier ook schizofreen en psychopaat, dus ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef moomoo het volgende:
[..]
Nee, in de echte wereld houdt iedereen van me, en hier ben ik maar een paria.
maar ik ben irl hetzelfde als in de SCquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:23 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Doe je jezelf aan. Ik ben hier ook schizofreen en psychopaat, dus ja.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, even zoeken. Ik heb alleen een niet duidelijke, omdat ik nog geen vriendjes met hem ben =$.
Op Chris na dan. :$quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:23 schreef secondewijzer het volgende:
Sarcastisch doen over het realismegehalte in deze SC
Hier zitten volgens mij toch wel de normaalste personen van FOK
Tsja, lekker boeiend. Het is maar hoe je over jezelf denkt en hoeveel je je aantrekt van wat er hier tegen je wordt geroepen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:24 schreef moomoo het volgende:
[..]
maar ik ben irl hetzelfde als in de SC
Nee die berichtjes zijn juist leuk, om de 10 minuten op je mobiel kijken of je smsjes hebt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dan kun je snel zijn uitgepraat om nu elke 5 minuten te typen is mij te veel werk. Bel dan gewoon of spreek iets af.
Dit is zeker waar.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:23 schreef secondewijzer het volgende:
Waarom dequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:21 schreef L0t.. het volgende:
Maarja, wat weet ik er ook van, ik ben al zowat 7 jaar uit de game
Dat is je grote fout. Je moet je hier anders voordoen. Doe ik ook.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:24 schreef moomoo het volgende:
[..]
maar ik ben irl hetzelfde als in de SC
Eh?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:23 schreef secondewijzer het volgende:
lekker en gek hihii :$quote:
Ja, maar als je om de 5 minuten iets krijgt en dat een uur lang dan is het gewoon raar. Dan lijkt het alsof ze niet zonder me kan en dat wil ik nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee die berichtjes zijn juist leuk, om de 10 minuten op je mobiel kijken of je smsjes hebt.Soms mis ik die tijd.
Ik bedoel maar!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:26 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Oke, daar ging de geloofwaardigheid
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een beetje als deze boy.
Nee niet echt, al lijkt het me soms echt wel leuk om weer verliefd te worden en dat smsen en afspreken enzo maar niet dat ik het nou mis ofzo. Ik vind m'n vriend nog steeds superleukquote:
tun tun tunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Ik zou je geven, dus je bent normaalquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef Dqod het volgende:
Mensen die denken dat ik normaal ben.. KNNNNNNNNGGGGGRTTTT
post eerst hier dan, kunnen we het goedkeuren. :$quote:
Raar trekt raar aan.. Je stelling klopt dus nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou je geven, dus je bent normaal.
Deal with it.
doe eens normaal tegen dat meisje. daar is ze echt niet van gediend hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou je geven, dus je bent normaal.
Deal with it.
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee niet echt, al lijkt het me soms echt wel leuk om weer verliefd te worden en dat smsen en afspreken enzo maar niet dat ik het nou mis ofzo. Ik vind m'n vriend nog steeds superleuk
Niet altijd, soms ook tegenpolen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Raar trekt raar aan.. Je stelling klopt dus niet
Deal with it![]()
Awwquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde.Natuurlijk ben ik verliefd, maar op een hele andere manier. Mis soms die kriebels in mijn buik bij de eerste afspraakjes, en de hele nacht smsen.
Ja precies, ik kan soms echt nog wel die kriebels krijgen van m'n vriend maar zo spannend en nieuw als het allemaal was in het begin krijg je natuurlijk nooit terug.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde.Natuurlijk ben ik verliefd, maar op een hele andere manier. Mis soms die kriebels in mijn buik bij de eerste afspraakjes, en de hele nacht smsen.
Als het enkel seksueel is zijn het vaak tegenpolen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Raar trekt raar aan.. Je stelling klopt dus niet
Deal with it![]()
Iedere avond je snikkel in een ander dopen waar honderden je zijn voor geweest? Leuk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:34 schreef Chriz2k het volgende:
Verliefd zijn is overrated. Kijk naar Lamon, die kan geen echte gevoelens meer ontwikkelen voor vrouwen en toch is hij goed bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |