Oh, hier wel. Zie je ze plotseling allemaal richting de wc lopen en met een rode neus terugkomen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:56 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Oh dat gebeurd niet in t café hoor.
auto, cruise, vakantie, bruiloft zitten er sowieso niet in de komende jarenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil L0t er gewoon voor behoeden dat ze zich in de schulden werkt. Nu is het een feestje, morgen is het een auto, de volgende dag een cruise, een vakantie, een bruiloft etc etc.
Rode pepers snuiven?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:58 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Oh, hier wel. Zie je ze plotseling allemaal richting de wc lopen en met een rode neus terugkomen.
Sorry, het was ook niet mijn bedoeling je een depressie aan te pratenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
auto, cruise, vakantie, bruiloft zitten er sowieso niet in de komende jarenBruiloft nooit denk ik
Mss toch maar weer naar Defqon gaan, ook al vond ik er vorig jaar niet heeellll veel aan. Ga jij daarheen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kijk hier eens naar l0t. Kan jij allemaal meemaken.
Je geeft wel snel toe zegquote:
Nee, dan zit ik in Azie. Decibel misschien wel weer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mss toch maar weer naar Defqon gaan, ook al vond ik er vorig jaar niet heeellll veel aan. Ga jij daarheen?
En dan? Wat wil je doen dan? Wil je me slopen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:56 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
We kunnen bij jou er ook een stampfeest van maken, als je snapt wat ik bedoel
Nou, ik zat dus te denken dat half 11 wel schappelijk is, want dan heeft ie nog de tijd om terug te smsen voordat ie gaat slapen. Maar hij smst dan sowieso pas morgen terug, dus het maakt niet uit hoelaat ik iets stuurquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:00 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Je geeft wel snel toe zeg. Om 8 uur zei je 'over 4 uur'. Daarstraks was het 11 uur en nu al half 11.
haar lijkje ligt nu bij polen op een kamer.quote:
Zat meer aan te denken om jouw anus beetje aan te stampenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En dan? Wat wil je doen dan? Wil je me slopen?
Ik schiet je kankeraf.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Zat meer aan te denken om jouw anus beetje aan te stampen
chris is geen meisjequote:
Ja, kleine jongetjes moeten na Sesamstraat de oogjes sluitenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, ik zat dus te denken dat half 11 wel schappelijk is, want dan heeft ie nog de tijd om terug te smsen voordat ie gaat slapen. Maar hij smst dan sowieso pas morgen terug, dus het maakt niet uit hoelaat ik iets stuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
haar lijkje ligt nu bij polen op een kamer.
doosquote:
ey zo praat je niet tegen L0t he.quote:
l0t weet van wie het komtquote:
dat maakt het alleen maar ergerquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:09 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja, kleine jongetjes moeten na Sesamstraat de oogjes sluiten.
Jongennn, breng me niet aan het twijfelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Half 11 is het gewoon
.
Hier ben ik niet van gediendquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Zat meer aan te denken om jouw anus beetje aan te stampen
Heb je het smsje al klaarstaan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jongennn, breng me niet aan het twijfelen. Half 11 is het gewoon
.
quote:
quote:
Dat zou ik wel denken en hij al helemaal. Ja, twisted. Ik weet het.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:13 schreef L0t.. het volgende:
Doe gewoon All, als hij jou ook leuk vindt dan is ie alleen maar blij, gaat heus niet denken van 'wtf ze smst te snel terug, ik knap af'
Ik zit in de inner circle.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee.
Eerst even mijn andere schatjes pingen.
watquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zou ik wel denken en hij al helemaal. Ja, twisted. Ik weet het.
Dom gedoequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een jongen die me meteen terug smst. Of me nog een keer smst als ik niet snel genoeg reageer. Get realquote:
Ik zou dat juist leuk vinden, als ik hem ook leuk vind danquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een jongen die me meteen terug smst. Of me nog een keer smst als ik niet snel genoeg reageer. Get real.
Ik voel je, ook al slaat het nergens op, want de meeste mensen hebben de mobiel altijd bij zichquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een jongen die me meteen terug smst. Of me nog een keer smst als ik niet snel genoeg reageer. Get real.
En omdat ik dit een keer gelezen heb van jullie hier denk ik dat iedereen zo denktquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bah, neequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik zou dat juist leuk vinden, als ik hem ook leuk vind dan
Ik zou daar ook helemaal neurotisch van worden jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
En omdat ik dit een keer gelezen heb van jullie hier denk ik dat iedereen zo denkt
Het moet gewoon uurtje duren als het niet dringend is. Zo'n chicita die je elke 5 minuten sms't die maakt je helemaal para.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
En omdat ik dit een keer gelezen heb van jullie hier denk ik dat iedereen zo denkt
Gelukkig is de SC geen realistische afspiegeling van de echte wereld.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
deze manquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:20 schreef moomoo het volgende:
[..]
Gelukkig is de SC geen realistische afspiegeling van de echte wereld.
En toch klopt het soms wel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik zou daar ook helemaal neurotisch van worden ja
Ja maar als je nou verliefd bent is dat toch leuk?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Het moet gewoon uurtje duren als het niet dringend is. Zo'n chicita die je elke 5 minuten sms't die maakt je helemaal para.
Hmm, even zoeken. Ik heb alleen een niet duidelijke, omdat ik nog geen vriendjes met hem ben =$.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef tliciouz het volgende:
Ally stuur eens een pic via pm van je boy dan.
Kan ik niet manquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Het moet gewoon uurtje duren als het niet dringend is. Zo'n chicita die je elke 5 minuten sms't die maakt je helemaal para.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |