Ik wou deze maken, maar ik ben er te volwassen voorquote:
Je vergeet schranz.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:47 schreef Allure_ het volgende:
Eigenlijk vind ik gewoon alle feesten hard![]()
![]()
. Trance, techno, hardstyle, hardcore, dubstep, jungle.
Wat doe je stoer? Ik dacht dat je zei dat je niks merkte toen je het een keer had gebruikt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:46 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel, alleen wachten op het juiste volk. Waar ik eerst altijd mee ging die gebruiken nu alles door elkaar. Ik houd het ten minste bij een pilletje en water of gewoon bier.
watquote:
Nja, ik ben niet van de drugs verder, ik word van die muziek zelf al helemaal hyperquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:46 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel, alleen wachten op het juiste volk. Waar ik eerst altijd mee ging die gebruiken nu alles door elkaar. Ik houd het ten minste bij een pilletje en water of gewoon bier.
Ik ben adolescent, dus ik mag hetquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wou deze maken, maar ik ben er te volwassen voor
i was banging 7 gram rocksquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat doe je stoer? Ik dacht dat je zei dat je niks merkte toen je het een keer had gebruikt?
Ik ga nu los op dit:quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:44 schreef Strandrove het volgende:
Met deze ga je lekker. Niet nieuw, maar wel lekker.
Ja, van dat pilletje. Maar ik snuif mezelf niet naar de klote om vervolgens ook nog ghb in mijn ice tea te schudden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat doe je stoer? Ik dacht dat je zei dat je niks merkte toen je het een keer had gebruikt?
Rob Gee, lekker oldskool. Zo'n ouderwetse saaie bass waarop toch een hele zaal losgaat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef Chriz2k het volgende:
Dat eerste nummer is hard, trouwens!
Andere twee niet mijn ding.
Dat was het al sinds Puur.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Drugsmisbruik wordt weer helemaal cool.
I know. Maar hoe bedoel je ''Ik houd het ten minste bij een pilletje en water'' dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:49 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja, van dat pilletje. Maar ik snuif mezelf niet naar de klote om vervolgens ook nog ghb in mijn ice tea te schudden.
Ja, daarom.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
I know. Maar hoe bedoel je ''Ik houd het ten minste bij een pilletje en water'' dan?
Je had het toch maar één keer geprobeerd?
zo heet mn mixtapequote:
Kan niet, je moet eerst je huis inrichten, L0tquote:
Ik denk dat in mijn plaatselijke café meer drugs te krijgen is dan op menig feestquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jaloers omdat jij alleen het plaatselijke café in the middle of nowhere kent.
Oude grap is oud man.quote:
Topic is net gemaakt hoorquote:
Oké geweten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan niet, je moet eerst je huis inrichten, L0t
Ja, maar voornamelijk agressieve, doorgesnoven figuren denk ik?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:52 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ik denk dat in mijn plaatselijke café meer drugs te krijgen is dan op menig feest
Dat huis wacht wel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Same herequote:Op woensdag 9 maart 2011 21:52 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ik denk dat in mijn plaatselijke café meer drugs te krijgen is dan op menig feest
lol cockblockerquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, maar voornamelijk agressieve, doorgesnoven figuren denk ik?
D'r vriend niet.quote:
Wut?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:53 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Same here. Toch jammer dat ze het niet thuis kunnen, maar ja.
Ik wil L0t er gewoon voor behoeden dat ze zich in de schulden werkt. Nu is het een feestje, morgen is het een auto, de volgende dag een cruise, een vakantie, een bruiloft etc etc.quote:
lolquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:53 schreef Lakitu het volgende:
Mensen met een koopwoning die nog hardcore luisteren
Oh dat gebeurd niet in t café hoor.quote:
We kunnen bij jou er ook een stampfeest van maken, als je snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Op stampfeesten is het één grote oase van liefde (L)
Ben jij nu het duiveltje op L0t d'r schouder?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die hou ik dan wel even bezig. Ik gun Lot haar plezier.
Bedanktquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die hou ik dan wel even bezig. Ik gun Lot haar plezier.
iscool sgatje niet teveel bier drinken he. nou doei he. gr johannaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |