Beetje Nieaderlansch maar het kan er mee door.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat je je punt hebt gemaakt.
Nee, jij je je punt gemaakt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beetje Nieaderlansch maar het kan er mee door.
IJsland.quote:
Oh sorry, dat is waar, er is niks aan de hand.quote:
Menig Nieuwe Nederland zou begrijp mij zin.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, jij je je punt gemaakt?
Is dat een nieuwe taal?
Dat dorp ergens in de zee?quote:
Als jij de CEO van een of andere investeringsmaatschappij of megabank bent, dan is er waarschijnlijk niets aan de handquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:06 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Oh sorry, dat is waar, er is niks aan de hand.
[ afbeelding ]
Eiland is helemaal kapot gemaakt door deregulering en buitenlandse investeerders.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat dorp ergens in de zee?
Tja, dat kan gebeuren he.
Dat ben ik niet, maar heb geen last van de crisis gehad hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jij de CEO van een of andere investeringsmaatschappij of megabank bent, dan is er waarschijnlijk niets aan de hand
Nee, ik ook niet, maar miljoenen mensen die hun baan en huis zijn kwijtgeraakt, wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, maar heb geen last van de crisis gehad hoor.
Die mensen in de Verenigde Staten die willens en wetens hypotheken van 600% accepteerden? Tja, jammer dan, maar zo inhalig ben ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar miljoenen mensen die hun baan en huis zijn kwijtgeraakt, wel.
Je weet dat er op een gegeven moment hypotheken werden aangeboden die zo ingewikkeld waren dat niemand eigenlijk wist wat de beste keus was. Bovendien moeten ook hypotheekverstrekkers advies geven. Ja, dat deden ze wel: 'hallo meneer de zwerver, deze hypotheek is voor u de beste keus'.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die mensen in de Verenigde Staten die willens en wetens hypotheken van 600% accepteerden? Tja, jammer dan, maar zo inhalig ben ik nou ook weer niet.
Ja maar hij had dan wel een appartement van 1.5 miljoen voor een paar jaar, de tijd van z'n leven natuurlijk! Maar Koos, ik heb al vaker gezegd dat dit soort exorbitante uitspattingen volkomen fout waren, maar wat wil je dan dat ik doe?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet dat er op een gegeven moment hypotheken werden aangeboden die zo ingewikkeld waren dat niemand eigenlijk wist wat de beste keus was. Bovendien moeten ook hypotheekverstrekkers advies geven. Ja, dat deden ze wel: 'hallo meneer de zwerver, deze hypotheek is voor u de beste keus'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:19 schreef dotCommunism het volgende:
De enige juiste oplossing was en is de mensen die zulke zaken deden ophangen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar hij had dan wel een appartement van 1.5 miljoen voor een paar jaar, de tijd van z'n leven natuurlijk! Maar Koos, ik heb al vaker gezegd dat dit soort exorbitante uitspattingen volkomen fout waren, maar wat wil je dan dat ik doe?
Het is over, die mensen zijn weg, de grote boosdoeners omgevallen, klaar.De grote boosdoeners zijn omgevallen? Waar heb jij het over? Geen van die criminelen is er slechter van geworden en ze zitten nog steeds op dezelfde positie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Lees de spoiler!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De grote boosdoeners zijn omgevallen? Waar heb jij het over? Geen van die criminelen is er slechter van geworden en ze zitten nog steeds op dezelfde positie.
Geld ook voor communisten, ga jij eerst?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:19 schreef dotCommunism het volgende:
De enige juiste oplossing was en is de mensen die zulke zaken deden ophangen.
Geldt alleen voor commi's die hun extreme denkbeelden in de praktijk hebben gebracht (figuren zoals Stalin).quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geld ook voor communisten, ga jij eerst?
Dus als je kast-communist bent is het een wereld van verschil?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geldt alleen voor commi's die hun extreme denkbeelden in de praktijk hebben gebracht (figuren zoals Stalin).
Natuurlijk. Jij vindt het ook helemaal geweldig wat die graaiende klootzakken doen. Maar omdat jij daar zelf niets mee van doen hebt, gaat het mij wat ver om je op te sluiten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus als je kast-communist bent is het een wereld van verschil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |