Ik heb in de relatie zelf ook vrijwel nooit ruzies gehad.. Laat staan andere problemen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het blijft idd moeilijk om objectief te blijvenIk zie een hele hoop goede dingen, die ik niet eens hoef op te hemelen omdat het ook echt zo was. De meeste hier hebben een kutsituatie achter de rug doordat exen vreemd gingen of ze bedrogen, of al snel aan een ander zaten...
Ook dat heb ik niet. Ik kan eigenlijk alleen maar accepteren dat ik van haar afgegroeid ben, daardoor heel anders denk dan zij en dit voor "problemen"zorgt.
Het onvoorwaardelijke houden van is er nog steeds... Wie weet slijt het ooit, maar voorlopig blijft het allemaal op hetzelfde niveau. Daarnaast probeer ik wel om niet helemaal met oogkleppen rond te lopen hoor
Maar wil je weer een relatie dan? Hoelang is nu daadwerkelijk uit?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:42 schreef CeeZee het volgende:
[..]
Ik heb in de relatie zelf ook vrijwel nooit ruzies gehad.. Laat staan andere problemen.
Maar ik ben bijvoorbeeld 'vergeten' dat het bij ons in het begin ook allemaal niet zo soepel verliep (door een andere ex) en het toch wel 2 maanden duurde voordat we echt samen konden zijn.
Nu ik met die nieuwe jongen date en het niet meteen vuurwerk is had ik zoiets van shit met ex ging het veel beter.. Terwijl dat dus eigenlijk ook niet zo was.. ik moest mezelf er alleen even aan herinneren dat het bij mijn ex ook even duurde voordat het vanaf mijn kant relatie materiaal was
Jaa tuurlijk zijn principes belangrijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:41 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik er geen moeite mee zou hebben, maar ik heb nog iets van principes en dat weegt voor mij zwaarder dan het vergeven van vreemdgaan.
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
1 tip.. Negatieve gevoelens ontwikkelen naar je ex toe heeft weinig zin tijdens het verwerken, het zorgt er namelijk vaak voor dat je geen rust vind in de situatie..
(Tenminste heb het idee dat dit bij mij zo heeft gewerkt.)
Ik kan haar het vreemdgaan wel vergeven. Zoals ik eerder zei slijt alles, maar de kans dat ik er nog een relatie mee zou beginnen is nihil. Gotta stick to your principles, anders verloochen je jezelf.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:46 schreef CeeZee het volgende:
[..]
Jaa tuurlijk zijn principes belangrijk.
Maar voor mij is vergeven ook een principe. Tot op zekere hoogte dan.
Als diegene er meteen voor uit zou komen en duidelijk spijt zou hebben/ervoor wil vechtten en de relatie zou verder goed zijn, dan zou vergeven voor mij toch de overhand krijgen.
Als die ander er over zou liegen of ik moet er via via achter komen dan is het voor mij duidelijk dat hij totaaaaal geen respect heeft voor mij en de relatie, dan zou ik er idd ook meteen een punt achter zetten.
Het is nu bijna 3 maanden uit.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:43 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Maar wil je weer een relatie dan? Hoelang is nu daadwerkelijk uit?
Jaa dat ken ik wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:47 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik kan haar het vreemdgaan wel vergeven. Zoals ik eerder zei slijt alles, maar de kans dat ik er nog een relatie mee zou beginnen is nihil. Gotta stick to your principles, anders verloochen je jezelf.
Maar als je iemand tegenkomt waar je echt gek op bent, is het veel makkelijker om erover heen te komen. Dat gebeurt helaas niet 1,2,3. De jongens die geìnteresseerd in mij zijn, vind ik totaal niet boeiend omdat ik nog zoveel met hem in mn hoofd zitquote:Op zondag 13 maart 2011 13:48 schreef CeeZee het volgende:
[..]
Het is nu bijna 3 maanden uit.
En ik wil niet perse een relatie, maar ik zou het ook niet erg vinden.
Zoals hier al gezegd is mis ik idd wel bepaalde dingen.
Daarom kijk ik alles rustig aan, want ik wil me niet in een relatie jagen alleen om het hebben van een relatie.
Nee.... ik wil hem uit mijn hoofd. Ik wil niet meer piekeren. Ik wil zoveelquote:Op zondag 13 maart 2011 13:50 schreef goofy_goober het volgende:
Met alleen roepen dat je verder wilt schiet je niet veel op...
Ja ik ben dus een leuke jongen tegengekomen. Kan wel leuk met hem praten en lachen alleen ben ik er nog niet uit of er meer in zit. Ik ben nog niet echt verliefd ofzo.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:49 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Maar als je iemand tegenkomt waar je echt gek op bent, is het veel makkelijker om erover heen te komen. Dat gebeurt helaas niet 1,2,3. De jongens die geìnteresseerd in mij zijn, vind ik totaal niet boeiend omdat ik nog zoveel met hem in mn hoofd zit. Super kansloos, wanneer is hij eindelijk weg uit mijn leven? Ik wil hem niet zoveel betekenis geven, ik wil verder...
Ik kan ook ineens op niemand meer verliefd wordenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:54 schreef CeeZee het volgende:
[..]
Ja ik ben dus een leuke jongen tegengekomen. Kan wel leuk met hem praten en lachen alleen ben ik er nog niet uit of er meer in zit. Ik ben nog niet echt verliefd ofzo.
Daarom wil ik dus niet zomaar iets met hem beginnen, want dan komen er alleen problemen van
Hoelang is het uit?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:54 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Ik kan ook ineens op niemand meer verliefd worden
Soms is het liefde op het eerste gezicht en soms moet zo iets groeien.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:54 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
En die is er hier dus wel. Vandaar dat ik het ook zo kut vind allemaal.. Hahaquote:Op zondag 13 maart 2011 13:46 schreef goofy_goober het volgende:
Voor mij moet de klik er wel gelijk zijn. Het moet 100% vertrouwd voelen wil ik ermee doorgaan. Dat als je met iemand praat je het idee hebt dat je diegene al veel langer kent. Moeilijk uit te leggen. Dat is de enige manier waarop het voor mij werkt.
Meid, je kent toch wel het verhaal van de roze olifant? Dat je er NIET aan moet denken? Dat werkt dus niet...quote:Op zondag 13 maart 2011 13:52 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Nee.... ik wil hem uit mijn hoofd. Ik wil niet meer piekeren. Ik wil zoveel
Ja dat is lastig.. Maar alleen een vertrouwd gevoel is ook niet genoeg om een relatie te hebben.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:56 schreef ex het volgende:
[..]
En die is er hier dus wel. Vandaar dat ik het ook zo kut vind allemaal.. Haha
Maar dat zou je nu alleen maar willen om de ander te vergeten en het oude gevoel terug te krijgen. Gaat niet werken natuurlijk. En je moet zomaar verliefd worden. Het komt wanneer je er weer klaar voor bent.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:54 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Dat maakt het inderdaad zo lastig, dat ik niet aan hem wil denken maar het onbewust doe omdat ik bezig ben met niet aan hem denken.... het is af en toe net een obsessiequote:Op zondag 13 maart 2011 13:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Meid, je kent toch wel het verhaal van de roze olifant? Dat je er NIET aan moet denken? Dat werkt dus niet...
Ga nieuwe dingen doen, andere dingen, verleg je focus. Wanneer je bezig bent met andere dingen dan zal je vanzelf wat minder gaan focussen op je ex, hoe eerder het slijt. Ik zeg niet dat het ooit helemaal weg gaat, dat weet ik niet, (ik hoop persoonlijk zelfs van niet :$ ) maar het kan wel minder overheersend worden.
Dit topic is eigenlijk slecht voor je, in het begin is het even lekker om wat van je af te schrijven, maar je "moet" doorHet is zonde om je leven te verspillen aan piekeren. Ga door, ga genieten van alles om je heen en dan zie je dat het wel weer goed komt
![]()
Elke keer dat je hier leest / post wordt je weer herinnerd aan je ex.. Dat is niet perse slecht, maar wel als het overheerst. Ik merk echt de verschillen tussen wel of niet hier posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |