abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94042611
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef Mc.Chicken het volgende:
Klinkt niet lomp. Wel begrijpelijk.
Ik heb hetzelfde wat resulteert in het voorlopig niet hebben van een relatie :9
Maar voel je op eenzame momenten geen leegte dan?
pi_94042631
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:22 schreef ex het volgende:
Nee precies. Dat is het ook ik wil een meisje wat gewoon 100% klopt, en met minder neem ik geen genoegen meer.. Ofzo.

Het zal wel lomp klinken maar zo denk ik er nu over.
Dan is het toch duidelijk wat je te doen staan? Blijkbaar klopt zij niet voor 100 procent in jou plaatje.. en dat wil je niet? Dan moet je daar ook eerlijk over zijn.. En niet eerst mooi weer spelen bij haar ouders..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_94042652
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:22 schreef ex het volgende:
Nee precies. Dat is het ook ik wil een meisje wat gewoon 100% klopt, en met minder neem ik geen genoegen meer.. Ofzo.

Het zal wel lomp klinken maar zo denk ik er nu over.
Je hebt gelijk :P
Dat is ook waar ik nu mee zit..
Iemand kan wel leuk/lief/aardig zijn, maar ik ben gewend geraakt aan een gevoel/relatie/band met iemand die bijna perfect was.. En ik wil nu tenminste iets wat net zo goed is.. Ik wil geen genoegen nemen met minder.
pi_94042653
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:24 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

Leegte wordt niet alleen maar opgevuld door een relatie he..
pi_94042679
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:25 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Leegte wordt niet alleen maar opgevuld door een relatie he..
Zoizo niet door zomaar een relatie..
Want als het niet werkt kun je je daardoor juist nog leger voelen.
pi_94042683
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:24 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

Ja af en toe voel ik me een paar minuten heel erg kut! Maar dan denk ik weer aan andere meisjes waar ik het leuk me heb en ééntje waar ik echt graag me zou willen daten :)

Die leegte is leegte van mijn ex. Die kan alleen zij opvullen en niemand anders.. maar dat wil ik niet meer. Daarvoor heeft ze me teveel pijn gedaan.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_94042727
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:26 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Die leegte is leegte van mijn ex. Die kan alleen zij opvullen en niemand anders.. maar dat wil ik niet meer. Daarvoor heeft ze me teveel pijn gedaan.
Ik ken het wel, ik mis soms dingen die ik had met hem..
Maar zelfs met hem niet meer kan hebben, omdat er te veel veranderd is.
Dus daarom kan iemand anders dat ook niet zo maar opvullen.
pi_94042791
Gisteren heb ik nog veel gedacht aan momenten met mijn ex. En daar heb ik steeds minder moeite mee.. Ik besef me ook dat ik diezelfde momenten ook kan hebben met een ander :)

Maar goed ik ben nu iets meer als 4 maanden verder..
pi_94042842
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:26 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Ja af en toe voel ik me een paar minuten heel erg kut! Maar dan denk ik weer aan andere meisjes waar ik het leuk me heb en ééntje waar ik echt graag me zou willen daten :)

Ja, dat herken ik wel, dat je die persoon gewoon mist en blijft missen ondanks dat je je zo pijn gedaan voelt. Ik weet dat hij gewoon op veel momenten een klootzak is geweest maar ik vergeef hem zo snel omdat ik zo veel om hem heb gegeven en zijn lieve kanten mis. Maar ik moet onthouden dat ik mezelf omlaag haal als ik nog contact ga zoeken :N.

Op wat voor manier heeft ze je pijn gedaan?
pi_94042889
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Ik ken het wel, ik mis soms dingen die ik had met hem..
Maar zelfs met hem niet meer kan hebben, omdat er te veel veranderd is.
Dus daarom kan iemand anders dat ook niet zo maar opvullen.
Vannacht onze 'eerste kus' weer gedaan zeg maar. Precies dezelfde plek waar ik haar eerst zoende.
Bah.. nu heb ik zin in haar :<
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_94042917
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:30 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Vannacht onze 'eerste kus' weer gedaan zeg maar. Precies dezelfde plek waar ik haar eerst zoende.
Bah.. nu heb ik zin in haar :<
Je hebt haar weer gekust?
pi_94042928
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef Lieveroos het volgende:

Ja, dat herken ik wel, dat je die persoon gewoon mist en blijft missen ondanks dat je je zo pijn gedaan voelt. Ik weet dat hij gewoon op veel momenten een klootzak is geweest maar ik vergeef hem zo snel omdat ik zo veel om hem heb gegeven en zijn lieve kanten mis. Maar ik moet onthouden dat ik mezelf omlaag haal als ik nog contact ga zoeken :N.

Tuurlijk mis je zijn lieve kanten, maar gelukkig heb je zelf al door dat er ook vervelende momenten waren.
Het is heel moeilijk om objectief terug te kijken, ik merk zelf namelijk ook dat ik hem soms wat beter afschilder dan dat ie was.. En hem ophemelen heeft natuurlijk helemaal geen zin
pi_94042935
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

Op wat voor manier heeft ze je pijn gedaan?
Ze heeft onze relatie 3x willen eindigen, waardoor ik ervoor gevochten heb.. keihard. Het mocht alleen niet baten. Oh en daarbij is ze vreemdgegaan.. haha kben wel een loser als ik het zo lees hahaa!
  zondag 13 maart 2011 @ 13:32:32 #164
189961 ex
aperture science
pi_94042959
ARGHHH.
The cake is a lie!
pi_94042984
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:31 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Ze heeft onze relatie 3x willen eindigen, waardoor ik ervoor gevochten heb.. keihard. Het mocht alleen niet baten. Oh en daarbij is ze vreemdgegaan.. haha kben wel een loser als ik het zo lees hahaa!
Hahah liefde doet rare dingen met je :P
Op het moment zelf denk je er vaak heel anders over dan achteraf..
pi_94043033
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:31 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

je bent geen loser.
pi_94043038
Ach weet je ik troost mijn ex onderhand omdat hij het er moeilijk mee heeft dat hij vreemd is gegaan tijdens onze relatie.. Wat voor een loser met ik dan Mc.Chicken :p
  zondag 13 maart 2011 @ 13:35:05 #168
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94043074
Vreemdgaan = exit bij mij en heb je je recht op een tweede kans meteen verspild.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_94043140
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:35 schreef goofy_goober het volgende:
Vreemdgaan = exit bij mij en heb je je recht op een tweede kans meteen verspild.
Zo dacht ik er ook over.. Ik heb altijd gezegd.. Dit vergeef ik hem nooit (met de dingen die hij heeft gezegd) En nu.. Nu heb ik weer contact met hem (Niet dat dat ergens tot gaan leiden, maar dit had ik gewoon nooit gedacht)
pi_94043142
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:35 schreef goofy_goober het volgende:
Dat zeg ik ook altijd.

Maar ik zou het er toch moeilijk mee hebben om dat te doen als ik echt van diegene houd.
  zondag 13 maart 2011 @ 13:38:51 #171
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94043243
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:31 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

Je hebt haar weer gekust?
Denk ik de droomwereld ;) Daar gebeuren soms rare dingen.. Meest fucked up was het toen ik een droom in een droom had. Dromen dat het kut is met je ex, dan "wakker worden" dat ze naast je ligt en er helemaal niks aan de hand is, en dan écht wakker worden :X

Het blijft idd moeilijk om objectief te blijven :) Ik zie een hele hoop goede dingen, die ik niet eens hoef op te hemelen omdat het ook echt zo was. De meeste hier hebben een kutsituatie achter de rug doordat exen vreemd gingen of ze bedrogen, of al snel aan een ander zaten...

Ook dat heb ik niet. Ik kan eigenlijk alleen maar accepteren dat ik van haar afgegroeid ben, daardoor heel anders denk dan zij en dit voor "problemen"zorgt.

Het onvoorwaardelijke houden van is er nog steeds... Wie weet slijt het ooit, maar voorlopig blijft het allemaal op hetzelfde niveau. Daarnaast probeer ik wel om niet helemaal met oogkleppen rond te lopen hoor :P
pi_94043308
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:38 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Denk ik de droomwereld ;) Daar gebeuren soms rare dingen.. Meest fucked up was het toen ik een droom in een droom had. Dromen dat het kut is met je ex, dan "wakker worden" dat ze naast je ligt en er helemaal niks aan de hand is, en dan écht wakker worden :X

Het blijft idd moeilijk om objectief te blijven :) Ik zie een hele hoop goede dingen, die ik niet eens hoef op te hemelen omdat het ook echt zo was. De meeste hier hebben een kutsituatie achter de rug doordat exen vreemd gingen of ze bedrogen, of al snel aan een ander zaten...

Ook dat heb ik niet. Ik kan eigenlijk alleen maar accepteren dat ik van haar afgegroeid ben, daardoor heel anders denk dan zij en dit voor "problemen"zorgt.

Het onvoorwaardelijke houden van is er nog steeds... Wie weet slijt het ooit, maar voorlopig blijft het allemaal op hetzelfde niveau. Daarnaast probeer ik wel om niet helemaal met oogkleppen rond te lopen hoor :P
Soms ben ik ook stiekem wel blij dat ik een reden heb gehad om echt kwaad op mijn ex te zijn tijdens het verwerken.. Lijkt me veel moeilijker als de reden van de breuk niet zo tastbaar is..
pi_94043322
Ik heb me een lange periode zo waardeloos gevoeld en daardoor nog zo naar hem verlangd :N ik moet nog steeds inzien dat hij eigenlijk helemaal niet zo geweldig is...
  zondag 13 maart 2011 @ 13:41:06 #174
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94043327
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:36 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook altijd.

Maar ik zou het er toch moeilijk mee hebben om dat te doen als ik echt van diegene houd.
Ik zeg niet dat ik er geen moeite mee zou hebben, maar ik heb nog iets van principes en dat weegt voor mij zwaarder dan het vergeven van vreemdgaan.

quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:36 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Zo dacht ik er ook over.. Ik heb altijd gezegd.. Dit vergeef ik hem nooit (met de dingen die hij heeft gezegd) En nu.. Nu heb ik weer contact met hem (Niet dat dat ergens tot gaan leiden, maar dit had ik gewoon nooit gedacht)
Dingen slijten ook naarmate de tijd verstrijkt. Maar de kans dat ik ooit nog wat met haar zou beginnen (met in het achterhoofd dat ze vreemd is gegaan) zou er nooit komen. Sowieso is er altijd die verraderlijke angst dat ze het weer zou kunnen doen. Dat moet je dan ook weer een plek zien te geven.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_94043364
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:40 schreef Lieveroos het volgende:
Ik heb me een lange periode zo waardeloos gevoeld en daardoor nog zo naar hem verlangd :N ik moet nog steeds inzien dat hij eigenlijk helemaal niet zo geweldig is...
1 tip.. Negatieve gevoelens ontwikkelen naar je ex toe heeft weinig zin tijdens het verwerken, het zorgt er namelijk vaak voor dat je geen rust vind in de situatie..

(Tenminste heb het idee dat dit bij mij zo heeft gewerkt.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')