Maar voel je op eenzame momenten geen leegte dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef Mc.Chicken het volgende:
Klinkt niet lomp. Wel begrijpelijk.
Ik heb hetzelfde wat resulteert in het voorlopig niet hebben van een relatie
Dan is het toch duidelijk wat je te doen staan? Blijkbaar klopt zij niet voor 100 procent in jou plaatje.. en dat wil je niet? Dan moet je daar ook eerlijk over zijn.. En niet eerst mooi weer spelen bij haar ouders..quote:Op zondag 13 maart 2011 13:22 schreef ex het volgende:
Nee precies. Dat is het ook ik wil een meisje wat gewoon 100% klopt, en met minder neem ik geen genoegen meer.. Ofzo.
Het zal wel lomp klinken maar zo denk ik er nu over.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 13 maart 2011 13:22 schreef ex het volgende:
Nee precies. Dat is het ook ik wil een meisje wat gewoon 100% klopt, en met minder neem ik geen genoegen meer.. Ofzo.
Het zal wel lomp klinken maar zo denk ik er nu over.
Leegte wordt niet alleen maar opgevuld door een relatie he..quote:Op zondag 13 maart 2011 13:24 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Maar voel je op eenzame momenten geen leegte dan?
Zoizo niet door zomaar een relatie..quote:Op zondag 13 maart 2011 13:25 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Leegte wordt niet alleen maar opgevuld door een relatie he..
Ja af en toe voel ik me een paar minuten heel erg kut! Maar dan denk ik weer aan andere meisjes waar ik het leuk me heb en ééntje waar ik echt graag me zou willen datenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:24 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Maar voel je op eenzame momenten geen leegte dan?
Ik ken het wel, ik mis soms dingen die ik had met hem..quote:Op zondag 13 maart 2011 13:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Die leegte is leegte van mijn ex. Die kan alleen zij opvullen en niemand anders.. maar dat wil ik niet meer. Daarvoor heeft ze me teveel pijn gedaan.
Ja, dat herken ik wel, dat je die persoon gewoon mist en blijft missen ondanks dat je je zo pijn gedaan voelt. Ik weet dat hij gewoon op veel momenten een klootzak is geweest maar ik vergeef hem zo snel omdat ik zo veel om hem heb gegeven en zijn lieve kanten mis. Maar ik moet onthouden dat ik mezelf omlaag haal als ik nog contact ga zoekenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ja af en toe voel ik me een paar minuten heel erg kut! Maar dan denk ik weer aan andere meisjes waar ik het leuk me heb en ééntje waar ik echt graag me zou willen daten
Die leegte is leegte van mijn ex. Die kan alleen zij opvullen en niemand anders.. maar dat wil ik niet meer. Daarvoor heeft ze me teveel pijn gedaan.
Vannacht onze 'eerste kus' weer gedaan zeg maar. Precies dezelfde plek waar ik haar eerst zoende.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef CeeZee het volgende:
[..]
Ik ken het wel, ik mis soms dingen die ik had met hem..
Maar zelfs met hem niet meer kan hebben, omdat er te veel veranderd is.
Dus daarom kan iemand anders dat ook niet zo maar opvullen.
Je hebt haar weer gekust?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:30 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Vannacht onze 'eerste kus' weer gedaan zeg maar. Precies dezelfde plek waar ik haar eerst zoende.
Bah.. nu heb ik zin in haar :<
Tuurlijk mis je zijn lieve kanten, maar gelukkig heb je zelf al door dat er ook vervelende momenten waren.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef Lieveroos het volgende:
Ja, dat herken ik wel, dat je die persoon gewoon mist en blijft missen ondanks dat je je zo pijn gedaan voelt. Ik weet dat hij gewoon op veel momenten een klootzak is geweest maar ik vergeef hem zo snel omdat ik zo veel om hem heb gegeven en zijn lieve kanten mis. Maar ik moet onthouden dat ik mezelf omlaag haal als ik nog contact ga zoeken.
Ze heeft onze relatie 3x willen eindigen, waardoor ik ervoor gevochten heb.. keihard. Het mocht alleen niet baten. Oh en daarbij is ze vreemdgegaan.. haha kben wel een loser als ik het zo lees hahaa!quote:Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wel, dat je die persoon gewoon mist en blijft missen ondanks dat je je zo pijn gedaan voelt. Ik weet dat hij gewoon op veel momenten een klootzak is geweest maar ik vergeef hem zo snel omdat ik zo veel om hem heb gegeven en zijn lieve kanten mis. Maar ik moet onthouden dat ik mezelf omlaag haal als ik nog contact ga zoeken.
Op wat voor manier heeft ze je pijn gedaan?
Hahah liefde doet rare dingen met jequote:Op zondag 13 maart 2011 13:31 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ze heeft onze relatie 3x willen eindigen, waardoor ik ervoor gevochten heb.. keihard. Het mocht alleen niet baten. Oh en daarbij is ze vreemdgegaan.. haha kben wel een loser als ik het zo lees hahaa!
je bent geen loser.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:31 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ze heeft onze relatie 3x willen eindigen, waardoor ik ervoor gevochten heb.. keihard. Het mocht alleen niet baten. Oh en daarbij is ze vreemdgegaan.. haha kben wel een loser als ik het zo lees hahaa!
Zo dacht ik er ook over.. Ik heb altijd gezegd.. Dit vergeef ik hem nooit (met de dingen die hij heeft gezegd) En nu.. Nu heb ik weer contact met hem (Niet dat dat ergens tot gaan leiden, maar dit had ik gewoon nooit gedacht)quote:Op zondag 13 maart 2011 13:35 schreef goofy_goober het volgende:
Vreemdgaan = exit bij mij en heb je je recht op een tweede kans meteen verspild.
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:35 schreef goofy_goober het volgende:
Vreemdgaan = exit bij mij en heb je je recht op een tweede kans meteen verspild.
Denk ik de droomwereldquote:
Soms ben ik ook stiekem wel blij dat ik een reden heb gehad om echt kwaad op mijn ex te zijn tijdens het verwerken.. Lijkt me veel moeilijker als de reden van de breuk niet zo tastbaar is..quote:Op zondag 13 maart 2011 13:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Denk ik de droomwereldDaar gebeuren soms rare dingen.. Meest fucked up was het toen ik een droom in een droom had. Dromen dat het kut is met je ex, dan "wakker worden" dat ze naast je ligt en er helemaal niks aan de hand is, en dan écht wakker worden
![]()
Het blijft idd moeilijk om objectief te blijvenIk zie een hele hoop goede dingen, die ik niet eens hoef op te hemelen omdat het ook echt zo was. De meeste hier hebben een kutsituatie achter de rug doordat exen vreemd gingen of ze bedrogen, of al snel aan een ander zaten...
Ook dat heb ik niet. Ik kan eigenlijk alleen maar accepteren dat ik van haar afgegroeid ben, daardoor heel anders denk dan zij en dit voor "problemen"zorgt.
Het onvoorwaardelijke houden van is er nog steeds... Wie weet slijt het ooit, maar voorlopig blijft het allemaal op hetzelfde niveau. Daarnaast probeer ik wel om niet helemaal met oogkleppen rond te lopen hoor
Ik zeg niet dat ik er geen moeite mee zou hebben, maar ik heb nog iets van principes en dat weegt voor mij zwaarder dan het vergeven van vreemdgaan.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:36 schreef CeeZee het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd.
Maar ik zou het er toch moeilijk mee hebben om dat te doen als ik echt van diegene houd.
Dingen slijten ook naarmate de tijd verstrijkt. Maar de kans dat ik ooit nog wat met haar zou beginnen (met in het achterhoofd dat ze vreemd is gegaan) zou er nooit komen. Sowieso is er altijd die verraderlijke angst dat ze het weer zou kunnen doen. Dat moet je dan ook weer een plek zien te geven.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:36 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook over.. Ik heb altijd gezegd.. Dit vergeef ik hem nooit (met de dingen die hij heeft gezegd) En nu.. Nu heb ik weer contact met hem (Niet dat dat ergens tot gaan leiden, maar dit had ik gewoon nooit gedacht)
1 tip.. Negatieve gevoelens ontwikkelen naar je ex toe heeft weinig zin tijdens het verwerken, het zorgt er namelijk vaak voor dat je geen rust vind in de situatie..quote:Op zondag 13 maart 2011 13:40 schreef Lieveroos het volgende:
Ik heb me een lange periode zo waardeloos gevoeld en daardoor nog zo naar hem verlangdik moet nog steeds inzien dat hij eigenlijk helemaal niet zo geweldig is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |