abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94042652
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:22 schreef ex het volgende:
Nee precies. Dat is het ook ik wil een meisje wat gewoon 100% klopt, en met minder neem ik geen genoegen meer.. Ofzo.

Het zal wel lomp klinken maar zo denk ik er nu over.
Je hebt gelijk :P
Dat is ook waar ik nu mee zit..
Iemand kan wel leuk/lief/aardig zijn, maar ik ben gewend geraakt aan een gevoel/relatie/band met iemand die bijna perfect was.. En ik wil nu tenminste iets wat net zo goed is.. Ik wil geen genoegen nemen met minder.
pi_94042653
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:24 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

Maar voel je op eenzame momenten geen leegte dan?
Leegte wordt niet alleen maar opgevuld door een relatie he..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_94042679
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:25 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Leegte wordt niet alleen maar opgevuld door een relatie he..
Zoizo niet door zomaar een relatie..
Want als het niet werkt kun je je daardoor juist nog leger voelen.
pi_94042683
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:24 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

Maar voel je op eenzame momenten geen leegte dan?
Ja af en toe voel ik me een paar minuten heel erg kut! Maar dan denk ik weer aan andere meisjes waar ik het leuk me heb en ééntje waar ik echt graag me zou willen daten :)

Die leegte is leegte van mijn ex. Die kan alleen zij opvullen en niemand anders.. maar dat wil ik niet meer. Daarvoor heeft ze me teveel pijn gedaan.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_94042727
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:26 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Die leegte is leegte van mijn ex. Die kan alleen zij opvullen en niemand anders.. maar dat wil ik niet meer. Daarvoor heeft ze me teveel pijn gedaan.
Ik ken het wel, ik mis soms dingen die ik had met hem..
Maar zelfs met hem niet meer kan hebben, omdat er te veel veranderd is.
Dus daarom kan iemand anders dat ook niet zo maar opvullen.
pi_94042791
Gisteren heb ik nog veel gedacht aan momenten met mijn ex. En daar heb ik steeds minder moeite mee.. Ik besef me ook dat ik diezelfde momenten ook kan hebben met een ander :)

Maar goed ik ben nu iets meer als 4 maanden verder..
pi_94042842
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:26 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Ja af en toe voel ik me een paar minuten heel erg kut! Maar dan denk ik weer aan andere meisjes waar ik het leuk me heb en ééntje waar ik echt graag me zou willen daten :)

Ja, dat herken ik wel, dat je die persoon gewoon mist en blijft missen ondanks dat je je zo pijn gedaan voelt. Ik weet dat hij gewoon op veel momenten een klootzak is geweest maar ik vergeef hem zo snel omdat ik zo veel om hem heb gegeven en zijn lieve kanten mis. Maar ik moet onthouden dat ik mezelf omlaag haal als ik nog contact ga zoeken :N.

Op wat voor manier heeft ze je pijn gedaan?
pi_94042889
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Ik ken het wel, ik mis soms dingen die ik had met hem..
Maar zelfs met hem niet meer kan hebben, omdat er te veel veranderd is.
Dus daarom kan iemand anders dat ook niet zo maar opvullen.
Vannacht onze 'eerste kus' weer gedaan zeg maar. Precies dezelfde plek waar ik haar eerst zoende.
Bah.. nu heb ik zin in haar :<
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_94042917
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:30 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Vannacht onze 'eerste kus' weer gedaan zeg maar. Precies dezelfde plek waar ik haar eerst zoende.
Bah.. nu heb ik zin in haar :<
Je hebt haar weer gekust?
pi_94042928
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef Lieveroos het volgende:

Ja, dat herken ik wel, dat je die persoon gewoon mist en blijft missen ondanks dat je je zo pijn gedaan voelt. Ik weet dat hij gewoon op veel momenten een klootzak is geweest maar ik vergeef hem zo snel omdat ik zo veel om hem heb gegeven en zijn lieve kanten mis. Maar ik moet onthouden dat ik mezelf omlaag haal als ik nog contact ga zoeken :N.

Tuurlijk mis je zijn lieve kanten, maar gelukkig heb je zelf al door dat er ook vervelende momenten waren.
Het is heel moeilijk om objectief terug te kijken, ik merk zelf namelijk ook dat ik hem soms wat beter afschilder dan dat ie was.. En hem ophemelen heeft natuurlijk helemaal geen zin
pi_94042935
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

Op wat voor manier heeft ze je pijn gedaan?
Ze heeft onze relatie 3x willen eindigen, waardoor ik ervoor gevochten heb.. keihard. Het mocht alleen niet baten. Oh en daarbij is ze vreemdgegaan.. haha kben wel een loser als ik het zo lees hahaa!
  zondag 13 maart 2011 @ 13:32:32 #164
189961 ex
aperture science
pi_94042959
ARGHHH.
The cake is a lie!
pi_94042984
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:31 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Ze heeft onze relatie 3x willen eindigen, waardoor ik ervoor gevochten heb.. keihard. Het mocht alleen niet baten. Oh en daarbij is ze vreemdgegaan.. haha kben wel een loser als ik het zo lees hahaa!
Hahah liefde doet rare dingen met je :P
Op het moment zelf denk je er vaak heel anders over dan achteraf..
pi_94043033
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:31 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

je bent geen loser.
pi_94043038
Ach weet je ik troost mijn ex onderhand omdat hij het er moeilijk mee heeft dat hij vreemd is gegaan tijdens onze relatie.. Wat voor een loser met ik dan Mc.Chicken :p
  zondag 13 maart 2011 @ 13:35:05 #168
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94043074
Vreemdgaan = exit bij mij en heb je je recht op een tweede kans meteen verspild.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_94043140
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:35 schreef goofy_goober het volgende:
Vreemdgaan = exit bij mij en heb je je recht op een tweede kans meteen verspild.
Zo dacht ik er ook over.. Ik heb altijd gezegd.. Dit vergeef ik hem nooit (met de dingen die hij heeft gezegd) En nu.. Nu heb ik weer contact met hem (Niet dat dat ergens tot gaan leiden, maar dit had ik gewoon nooit gedacht)
pi_94043142
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:35 schreef goofy_goober het volgende:
Dat zeg ik ook altijd.

Maar ik zou het er toch moeilijk mee hebben om dat te doen als ik echt van diegene houd.
  zondag 13 maart 2011 @ 13:38:51 #171
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94043243
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:31 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

Je hebt haar weer gekust?
Denk ik de droomwereld ;) Daar gebeuren soms rare dingen.. Meest fucked up was het toen ik een droom in een droom had. Dromen dat het kut is met je ex, dan "wakker worden" dat ze naast je ligt en er helemaal niks aan de hand is, en dan écht wakker worden :X

Het blijft idd moeilijk om objectief te blijven :) Ik zie een hele hoop goede dingen, die ik niet eens hoef op te hemelen omdat het ook echt zo was. De meeste hier hebben een kutsituatie achter de rug doordat exen vreemd gingen of ze bedrogen, of al snel aan een ander zaten...

Ook dat heb ik niet. Ik kan eigenlijk alleen maar accepteren dat ik van haar afgegroeid ben, daardoor heel anders denk dan zij en dit voor "problemen"zorgt.

Het onvoorwaardelijke houden van is er nog steeds... Wie weet slijt het ooit, maar voorlopig blijft het allemaal op hetzelfde niveau. Daarnaast probeer ik wel om niet helemaal met oogkleppen rond te lopen hoor :P
pi_94043308
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:38 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Denk ik de droomwereld ;) Daar gebeuren soms rare dingen.. Meest fucked up was het toen ik een droom in een droom had. Dromen dat het kut is met je ex, dan "wakker worden" dat ze naast je ligt en er helemaal niks aan de hand is, en dan écht wakker worden :X

Het blijft idd moeilijk om objectief te blijven :) Ik zie een hele hoop goede dingen, die ik niet eens hoef op te hemelen omdat het ook echt zo was. De meeste hier hebben een kutsituatie achter de rug doordat exen vreemd gingen of ze bedrogen, of al snel aan een ander zaten...

Ook dat heb ik niet. Ik kan eigenlijk alleen maar accepteren dat ik van haar afgegroeid ben, daardoor heel anders denk dan zij en dit voor "problemen"zorgt.

Het onvoorwaardelijke houden van is er nog steeds... Wie weet slijt het ooit, maar voorlopig blijft het allemaal op hetzelfde niveau. Daarnaast probeer ik wel om niet helemaal met oogkleppen rond te lopen hoor :P
Soms ben ik ook stiekem wel blij dat ik een reden heb gehad om echt kwaad op mijn ex te zijn tijdens het verwerken.. Lijkt me veel moeilijker als de reden van de breuk niet zo tastbaar is..
pi_94043322
Ik heb me een lange periode zo waardeloos gevoeld en daardoor nog zo naar hem verlangd :N ik moet nog steeds inzien dat hij eigenlijk helemaal niet zo geweldig is...
  zondag 13 maart 2011 @ 13:41:06 #174
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94043327
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:36 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook altijd.

Maar ik zou het er toch moeilijk mee hebben om dat te doen als ik echt van diegene houd.
Ik zeg niet dat ik er geen moeite mee zou hebben, maar ik heb nog iets van principes en dat weegt voor mij zwaarder dan het vergeven van vreemdgaan.

quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:36 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Zo dacht ik er ook over.. Ik heb altijd gezegd.. Dit vergeef ik hem nooit (met de dingen die hij heeft gezegd) En nu.. Nu heb ik weer contact met hem (Niet dat dat ergens tot gaan leiden, maar dit had ik gewoon nooit gedacht)
Dingen slijten ook naarmate de tijd verstrijkt. Maar de kans dat ik ooit nog wat met haar zou beginnen (met in het achterhoofd dat ze vreemd is gegaan) zou er nooit komen. Sowieso is er altijd die verraderlijke angst dat ze het weer zou kunnen doen. Dat moet je dan ook weer een plek zien te geven.
pi_94043364
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:40 schreef Lieveroos het volgende:
Ik heb me een lange periode zo waardeloos gevoeld en daardoor nog zo naar hem verlangd :N ik moet nog steeds inzien dat hij eigenlijk helemaal niet zo geweldig is...
1 tip.. Negatieve gevoelens ontwikkelen naar je ex toe heeft weinig zin tijdens het verwerken, het zorgt er namelijk vaak voor dat je geen rust vind in de situatie..

(Tenminste heb het idee dat dit bij mij zo heeft gewerkt.)
pi_94043378
Ze is dan vreemdgegaan maar ik ben in een eerdere relatie vreemdgegaan dus had er nog één tegoed. Nu weer clean slate.. dus vreemdgaan = idd EXIT :)
pi_94043381
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:38 schreef Cocktailprikker het volgende:

Ik heb in de relatie zelf ook vrijwel nooit ruzies gehad.. Laat staan andere problemen.

Maar ik ben bijvoorbeeld 'vergeten' dat het bij ons in het begin ook allemaal niet zo soepel verliep (door een andere ex) en het toch wel 2 maanden duurde voordat we echt samen konden zijn.
Nu ik met die nieuwe jongen date en het niet meteen vuurwerk is had ik zoiets van shit met ex ging het veel beter.. Terwijl dat dus eigenlijk ook niet zo was.. ik moest mezelf er alleen even aan herinneren dat het bij mijn ex ook even duurde voordat het vanaf mijn kant relatie materiaal was :P
pi_94043415
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:42 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Ik heb in de relatie zelf ook vrijwel nooit ruzies gehad.. Laat staan andere problemen.

Maar ik ben bijvoorbeeld 'vergeten' dat het bij ons in het begin ook allemaal niet zo soepel verliep (door een andere ex) en het toch wel 2 maanden duurde voordat we echt samen konden zijn.
Nu ik met die nieuwe jongen date en het niet meteen vuurwerk is had ik zoiets van shit met ex ging het veel beter.. Terwijl dat dus eigenlijk ook niet zo was.. ik moest mezelf er alleen even aan herinneren dat het bij mijn ex ook even duurde voordat het vanaf mijn kant relatie materiaal was :P
Maar wil je weer een relatie dan? Hoelang is nu daadwerkelijk uit?
pi_94043466
Aan de ene kant moet ik op het moment niet denken aan een nieuwe relatie.. Maar toch mis ik het wel..
  zondag 13 maart 2011 @ 13:46:07 #180
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94043513
Voor mij moet de klik er wel gelijk zijn. Het moet 100% vertrouwd voelen wil ik ermee doorgaan. Dat als je met iemand praat je het idee hebt dat je diegene al veel langer kent. Moeilijk uit te leggen. Dat is de enige manier waarop het voor mij werkt.
pi_94043522
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:41 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik er geen moeite mee zou hebben, maar ik heb nog iets van principes en dat weegt voor mij zwaarder dan het vergeven van vreemdgaan.
Jaa tuurlijk zijn principes belangrijk.
Maar voor mij is vergeven ook een principe. Tot op zekere hoogte dan.

Als diegene er meteen voor uit zou komen en duidelijk spijt zou hebben/ervoor wil vechtten en de relatie zou verder goed zijn, dan zou vergeven voor mij toch de overhand krijgen.
Als die ander er over zou liegen of ik moet er via via achter komen dan is het voor mij duidelijk dat hij totaaaaal geen respect heeft voor mij en de relatie, dan zou ik er idd ook meteen een punt achter zetten.
pi_94043540
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:42 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

1 tip.. Negatieve gevoelens ontwikkelen naar je ex toe heeft weinig zin tijdens het verwerken, het zorgt er namelijk vaak voor dat je geen rust vind in de situatie..

(Tenminste heb het idee dat dit bij mij zo heeft gewerkt.)
:) mja. Maar ik ben nog steeds kwaad om wat hij heeft gedaan. Ik heb nog steeds wel zoiets van `fuck him!´. Maar op die manier vind je inderdaad geen rust. Ik wil helemaal niet meer met hem bezig zijn, dus ook niet met negatieve gedachtes, dat is gewoon energie verspilling. Maar dat duurt helaas zo lang :(

Altijd als ik hem zie (van een afstand) of als ik weet dat hij ergens is, begint mijn hart sneller te kloppen van de zenuwen en maak ik me zorgen over hoe ik eruit zie/hoe ik op hem overkom. Maar wat maakt het uit? Als ik er geweldig uit zie dan zou hij echt niet meer om me gaan geven. En als ik er een dagje ziek en kut uitzie zou het hem denk ik ook niet veel kunnen schelen :N.

Ik moet dingen echt loslaten en relaxter ermee omgaan....
  zondag 13 maart 2011 @ 13:47:24 #183
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94043548
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:46 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Jaa tuurlijk zijn principes belangrijk.
Maar voor mij is vergeven ook een principe. Tot op zekere hoogte dan.

Als diegene er meteen voor uit zou komen en duidelijk spijt zou hebben/ervoor wil vechtten en de relatie zou verder goed zijn, dan zou vergeven voor mij toch de overhand krijgen.
Als die ander er over zou liegen of ik moet er via via achter komen dan is het voor mij duidelijk dat hij totaaaaal geen respect heeft voor mij en de relatie, dan zou ik er idd ook meteen een punt achter zetten.
Ik kan haar het vreemdgaan wel vergeven. Zoals ik eerder zei slijt alles, maar de kans dat ik er nog een relatie mee zou beginnen is nihil. Gotta stick to your principles, anders verloochen je jezelf.
pi_94043582
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:43 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Maar wil je weer een relatie dan? Hoelang is nu daadwerkelijk uit?
Het is nu bijna 3 maanden uit.
En ik wil niet perse een relatie, maar ik zou het ook niet erg vinden.
Zoals hier al gezegd is mis ik idd wel bepaalde dingen.

Daarom kijk ik alles rustig aan, want ik wil me niet in een relatie jagen alleen om het hebben van een relatie.
pi_94043634
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:47 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik kan haar het vreemdgaan wel vergeven. Zoals ik eerder zei slijt alles, maar de kans dat ik er nog een relatie mee zou beginnen is nihil. Gotta stick to your principles, anders verloochen je jezelf.
Jaa dat ken ik wel.
Als ik weet dat mensen vaker vreemd zijn gegaan in relaties hoef ik eigenlijk al niks meer met zo iemand :P
pi_94043651
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:48 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Het is nu bijna 3 maanden uit.
En ik wil niet perse een relatie, maar ik zou het ook niet erg vinden.
Zoals hier al gezegd is mis ik idd wel bepaalde dingen.

Daarom kijk ik alles rustig aan, want ik wil me niet in een relatie jagen alleen om het hebben van een relatie.
Maar als je iemand tegenkomt waar je echt gek op bent, is het veel makkelijker om erover heen te komen. Dat gebeurt helaas niet 1,2,3. De jongens die geìnteresseerd in mij zijn, vind ik totaal niet boeiend omdat ik nog zoveel met hem in mn hoofd zit :N. Super kansloos, wanneer is hij eindelijk weg uit mijn leven? Ik wil hem niet zoveel betekenis geven, ik wil verder...
  zondag 13 maart 2011 @ 13:50:52 #187
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94043690
Met alleen roepen dat je verder wilt schiet je niet veel op...
pi_94043737
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:50 schreef goofy_goober het volgende:
Nee.... ik wil hem uit mijn hoofd. Ik wil niet meer piekeren. Ik wil zoveel :N
pi_94043813
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:49 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

Maar als je iemand tegenkomt waar je echt gek op bent, is het veel makkelijker om erover heen te komen. Dat gebeurt helaas niet 1,2,3. De jongens die geìnteresseerd in mij zijn, vind ik totaal niet boeiend omdat ik nog zoveel met hem in mn hoofd zit :N. Super kansloos, wanneer is hij eindelijk weg uit mijn leven? Ik wil hem niet zoveel betekenis geven, ik wil verder...
Ja ik ben dus een leuke jongen tegengekomen. Kan wel leuk met hem praten en lachen alleen ben ik er nog niet uit of er meer in zit. Ik ben nog niet echt verliefd ofzo.
Daarom wil ik dus niet zomaar iets met hem beginnen, want dan komen er alleen problemen van :P
pi_94043830
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:54 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Ja ik ben dus een leuke jongen tegengekomen. Kan wel leuk met hem praten en lachen alleen ben ik er nog niet uit of er meer in zit. Ik ben nog niet echt verliefd ofzo.
Daarom wil ik dus niet zomaar iets met hem beginnen, want dan komen er alleen problemen van :P
Ik kan ook ineens op niemand meer verliefd worden :N
pi_94043861
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:54 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

Hoelang is het uit?
pi_94043876
quote:

[..]

Soms is het liefde op het eerste gezicht en soms moet zo iets groeien.
Geef het allemaal wat tijd om over je ex heen te komen en kijk het gewoon aan zodra je een leuk iemand tegen komt, want dat gebeurd vanzelf ;)
pi_94043882
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:55 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hoelang is het uit?
2.5 maand
pi_94043894
Dubbel
  zondag 13 maart 2011 @ 13:56:38 #195
189961 ex
aperture science
pi_94043903
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:46 schreef goofy_goober het volgende:
Voor mij moet de klik er wel gelijk zijn. Het moet 100% vertrouwd voelen wil ik ermee doorgaan. Dat als je met iemand praat je het idee hebt dat je diegene al veel langer kent. Moeilijk uit te leggen. Dat is de enige manier waarop het voor mij werkt.
En die is er hier dus wel. Vandaar dat ik het ook zo kut vind allemaal.. Haha
The cake is a lie!
  zondag 13 maart 2011 @ 13:57:09 #196
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94043925
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:52 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

Nee.... ik wil hem uit mijn hoofd. Ik wil niet meer piekeren. Ik wil zoveel :N
Meid, je kent toch wel het verhaal van de roze olifant? Dat je er NIET aan moet denken? Dat werkt dus niet...

Ga nieuwe dingen doen, andere dingen, verleg je focus. Wanneer je bezig bent met andere dingen dan zal je vanzelf wat minder gaan focussen op je ex, hoe eerder het slijt. Ik zeg niet dat het ooit helemaal weg gaat, dat weet ik niet, (ik hoop persoonlijk zelfs van niet :$ ) maar het kan wel minder overheersend worden.

Dit topic is eigenlijk slecht voor je, in het begin is het even lekker om wat van je af te schrijven, maar je "moet" door ;) Het is zonde om je leven te verspillen aan piekeren. Ga door, ga genieten van alles om je heen en dan zie je dat het wel weer goed komt :)

Elke keer dat je hier leest / post wordt je weer herinnerd aan je ex.. Dat is niet perse slecht, maar wel als het overheerst. Ik merk echt de verschillen tussen wel of niet hier posten ;)
pi_94043965
Ik kom hier ook nog omdat ik benieuwd ben hoe het met jullie allemaal gaat :P
pi_94044070
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:56 schreef ex het volgende:

[..]

En die is er hier dus wel. Vandaar dat ik het ook zo kut vind allemaal.. Haha
Ja dat is lastig.. Maar alleen een vertrouwd gevoel is ook niet genoeg om een relatie te hebben.
Soms heb je meer het gevoel dat je alleen nog vrienden bent (denk dat mijn ex daar dus ook last van kreeg) en dan werkt het niet meer om met die persoon in een relatie te zitten.
  zondag 13 maart 2011 @ 14:01:53 #199
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94044156
quote:

[..]

Maar dat zou je nu alleen maar willen om de ander te vergeten en het oude gevoel terug te krijgen. Gaat niet werken natuurlijk. En je moet zomaar verliefd worden. Het komt wanneer je er weer klaar voor bent. :)
pi_94044163
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:57 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Meid, je kent toch wel het verhaal van de roze olifant? Dat je er NIET aan moet denken? Dat werkt dus niet...

Ga nieuwe dingen doen, andere dingen, verleg je focus. Wanneer je bezig bent met andere dingen dan zal je vanzelf wat minder gaan focussen op je ex, hoe eerder het slijt. Ik zeg niet dat het ooit helemaal weg gaat, dat weet ik niet, (ik hoop persoonlijk zelfs van niet :$ ) maar het kan wel minder overheersend worden.

Dit topic is eigenlijk slecht voor je, in het begin is het even lekker om wat van je af te schrijven, maar je "moet" door ;) Het is zonde om je leven te verspillen aan piekeren. Ga door, ga genieten van alles om je heen en dan zie je dat het wel weer goed komt :)

Elke keer dat je hier leest / post wordt je weer herinnerd aan je ex.. Dat is niet perse slecht, maar wel als het overheerst. Ik merk echt de verschillen tussen wel of niet hier posten ;)
Dat maakt het inderdaad zo lastig, dat ik niet aan hem wil denken maar het onbewust doe omdat ik bezig ben met niet aan hem denken.... het is af en toe net een obsessie :N. Het lastigste vind ik nog wel dat als ik een lekker weekritme heb, ik op bepaalde dagen altijd aan hem denk :N wat ik niet wil!
pi_94044267
Cocktailprikker heeft wel gelijk..

Ook over het posten in dit topic.. Het heeft me erg geholpen maar op sommige momenten was het ook goed om even niet te posten..

Merk dat het nu voor mij niet zoveel meer uitmaakt. Maar goed.. dat komt denk ik ook door het contact dat ik nu heb met mijn ex..
pi_94044359
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Cocktailprikker heeft wel gelijk..

Ook over het posten in dit topic.. Het heeft me erg geholpen maar op sommige momenten was het ook goed om even niet te posten..

Merk dat het nu voor mij niet zoveel meer uitmaakt. Maar goed.. dat komt denk ik ook door het contact dat ik nu heb met mijn ex..
Contact om weer terug te komen? Of wil je dat nier meer?
pi_94044435
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:06 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Contact om weer terug te komen? Of wil je dat nier meer?
Dat zit er niet in denk ik.. En dat wil ik ook niet.. Misschien dat ik hem ooit nog eens zie.. Maar een relatie zit er niet in..
We hebben het vooral op de situatie hoe hij was.. De dingen die zijn gezegd. En de dingen die ons nu bezig houden.
Het voelt wel heel vertrouwt, en dat vond ik in het begin echt kut, maar nu kan ik er goed mee dealen..
pi_94044553
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:08 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat zit er niet in denk ik.. En dat wil ik ook niet.. Misschien dat ik hem ooit nog eens zie.. Maar een relatie zit er niet in..
We hebben het vooral op de situatie hoe hij was.. De dingen die zijn gezegd. En de dingen die ons nu bezig houden.
Het voelt wel heel vertrouwt, en dat vond ik in het begin echt kut, maar nu kan ik er goed mee dealen..
Dat vertrouwde gevoel is echt heel erg gevaarlijk, moet je (ik ook) erg mee uit kijken. Kheb geen zin dat de gevoelens voor mijn ex weer gaan oplaaien..
pi_94044666
Mijn ex is vreemdgegaan en is daar niet eerlijk over geweest, verder heeft hij echt dingen gezegd die me diep hebben geraakt.. Die gevoelens blijf ik altijd houden.. Ondanks dat het contact weer vertrouwd is.. Ik ben dus ook niet zo heel erg bang dat ik weer voor hem bezwijk. Als ik aan momenten denk die ik met hem had denk ik altijd.. Maar toen ging hij niet mee.. Zou hij toen met andere meiden aan het bellen zijn geweest.
Zolang ik dat nog denk ben ik niet bang dat ik weer "verliefd" word.
pi_94044901
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn ex is vreemdgegaan en is daar niet eerlijk over geweest, verder heeft hij echt dingen gezegd die me diep hebben geraakt.. Die gevoelens blijf ik altijd houden.. Ondanks dat het contact weer vertrouwd is.. Ik ben dus ook niet zo heel erg bang dat ik weer voor hem bezwijk. Als ik aan momenten denk die ik met hem had denk ik altijd.. Maar toen ging hij niet mee.. Zou hij toen met andere meiden aan het bellen zijn geweest.
Zolang ik dat nog denk ben ik niet bang dat ik weer "verliefd" word.
Ja zorg wel dat dat voor jezelf duidelijk blijft :P
Doe wat voor jou goed is en voelt.
pi_94044967
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:20 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Ja zorg wel dat dat voor jezelf duidelijk blijft :P
Doe wat voor jou goed is en voelt.
Ik vergeef wel, maar vergeet niets ;)
pi_94045177
Ik heb ook ff zitten denken...en het feit dat mijn ex nog steeds in mijn hoofd zit komt denk ik door het feit dat ze nooit enkele gevoelens heeft getoond toen ze het uitmaakte en tot op heden nog steeds niet...het enige wat ik steeds te horen krijg is hoe goed het met haar gaat...daar heb ik denk ik het moeilijkst mee...want ik voel me wel kut, waarom zij niet, ookal is het maar een heel klein beetje, dan zou ik het gevoel hebben dat ik ooit toch wat voor heb betekent voor haar...natuurlijk mag zij zich weer goed voelen maar, het betekende toch wel wat???
Iemand zei; ze moet zich wel goed voordoen, want zij heeft de beslissing genomen en kan aan haar omgeving niet laten zien dat ze er ergens nog moeilijk mee heeft, en vooral niet aan mij...daarbij iedereen in haar omgeving zag mij als de ideale schoonzoon (om het zo te zeggen) en daarom moet ze ook wel sterk overkomen...
Toch vraag ik me af, is dat echt zo? Ze was natuurlijk al verder als mij in het verwerken, maar ze had ook rekening met mijn gevoelens kunnen houden....
Als ze mij nu zou vertellen dat ze het heel moeilijk heeft gehad en dat het nu beter met haar gaat, dan zou ik het anders kunnen afsluiten.......
pi_94045188
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:21 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik vergeef wel, maar vergeet niets ;)
Dat is het beste :P

Hoewel ik nu best wel wat meer over de afgelopen 2 jaar zou willen vergeten..

[ Bericht 7% gewijzigd door CeeZee op 13-03-2011 14:43:46 ]
pi_94045381
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Dat is het beste :p

Hoewel ik nu best wel wat meer over de afgelopen 2 jaar zou willen vergeten..
Same here.. ;(
pi_94047322
Ik heb altijd het idee dat als je dingen wilt vergeten het niet lukt.. en dat wanneer je denkt van het is gebeurt.. Dat het dan veel minder in je gedachten speelt..
pi_94047449
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:25 schreef H6-4ever het volgende:
Als ze mij nu zou vertellen dat ze het heel moeilijk heeft gehad en dat het nu beter met haar gaat, dan zou ik het anders kunnen afsluiten.......
Dat vraag ik me af. Ik zit in een soortgelijke situatie, maar ben ik dan het meisje die het heeft uitgemaakt. Als ik nu na een paar weken ga zeggen hoe kut ik me erbij voel etc, dan zal ik hem ergens toch hoop geven en dat wil ik niet. De keuze dat ik dus niet m'n echte gevoelens aan hem laat zien is dus voor hem en niet voor mezelf. Als ik alleen aan mezelf had gedacht, dan was ik allang naar em toe gegaan om te knuffelen etc, maar omdat ik weet dat het nooit meer goedkomt, moet ik dat ook echt niet doen.
Que Sera ~
  zondag 13 maart 2011 @ 15:18:03 #213
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94047494
Vergeten is zinloos. Je hebt iets meegemaakt, het hoort bij je leven, deal with it! Leer er van, gebruik het om in de toekomst dingen wellicht anders (beter?) aan te pakken :)

Ik zou voor geen geld willen vergeten wat ik heb meegemaakt, het maakt mij immers tot wie ik ben :) Acceptatie is het enige waar je wat mee op schiet. Sorry voor het hoge filosofische gehalte wellicht, maar dat is mijn ervaring :)
pi_94047516
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Aan de ene kant moet ik op het moment niet denken aan een nieuwe relatie.. Maar toch mis ik het wel..
Herkenbaar, al doe ik er niks om van dat gevoel af te raken. :@

/edit : en dan lees ik dit van Goofy
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:xx schreef Goofy het volgende:
8)7
pi_94047548
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vergeten is zinloos. Je hebt iets meegemaakt, het hoort bij je leven, deal with it! Leer er van, gebruik het om in de toekomst dingen wellicht anders (beter?) aan te pakken :)

Ik zou voor geen geld willen vergeten wat ik heb meegemaakt, het maakt mij immers tot wie ik ben :) Acceptatie is het enige waar je wat mee op schiet. Sorry voor het hoge filosofische gehalte wellicht, maar dat is mijn ervaring :)
Naja het klopt wel wat je zegt, ondanks het hoge filosofische gehalte ;) Acceptatie is het belangrijkste tijdens het loslaten..
pi_94047569
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:18 schreef Octagon het volgende:

[..]

Herkenbaar, al doe ik er niks om van dat gevoel af te raken. :@
Naja wat moet je er aan doen.. Aan dat gevoel kan je heel weinig doen ;)
pi_94047699
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:19 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Naja wat moet je er aan doen.. Aan dat gevoel kan je heel weinig doen ;)
Ik zou kunnen beginnen om wat meer buiten te komen, wat socialer te zijn, ... Alleen denk ik daar tijdens de werkweek niet aan, en tijdens het weekend overvalt mij dan het gemis aan een "speciaal" iemand.
pi_94047783
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:08 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Is hij dan weg bij zijn nieuwe liefde ? Of neen, dat is eigenlijk niet belangrijk - wat haal jij uit dat hernieuwde contact ?
  zondag 13 maart 2011 @ 15:25:48 #219
189961 ex
aperture science
pi_94047830
Dropped the bom. :)
The cake is a lie!
pi_94047897
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:25 schreef ex het volgende:
Dropped the bom. :)
En de reactie ?
En waarom zet jij daar zo'n smiley achter ?? Lijkt mij niet iets om mee te lachen...
  zondag 13 maart 2011 @ 15:27:52 #221
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94047928
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:22 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik zou kunnen beginnen om wat meer buiten te komen, wat socialer te zijn, ... Alleen denk ik daar tijdens de werkweek niet aan, en tijdens het weekend overvalt mij dan het gemis aan een "speciaal" iemand.
Dat is inderdaad lastig.. Heb je geen vrienden waar je doordeweeks 's avonds een x een uurtje kan buurten ofzo? In het weekend ga je wel eens wat doen of eigenlijk ook niet?

Wat je misschien kan helpen is zonder direct verdere bedoelingen chatten op een site, zorgt ook voor een soort afleiding :) Alleen zit ik er eigenlijk niet op te wachten :') Liever leer ik de volgende meid IRL direct kennen, lijkt me wat prettiger :)
pi_94048150
Ja Ex, wat was haar reactie?
pi_94048889
quote:
Op zondag 13 maart 2011 15:16 schreef Chilled het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af. Ik zit in een soortgelijke situatie, maar ben ik dan het meisje die het heeft uitgemaakt. Als ik nu na een paar weken ga zeggen hoe kut ik me erbij voel etc, dan zal ik hem ergens toch hoop geven en dat wil ik niet. De keuze dat ik dus niet m'n echte gevoelens aan hem laat zien is dus voor hem en niet voor mezelf. Als ik alleen aan mezelf had gedacht, dan was ik allang naar em toe gegaan om te knuffelen etc, maar omdat ik weet dat het nooit meer goedkomt, moet ik dat ook echt niet doen.
Ja dat is ook wel zo, dat zei ze ook toen ik haar vroeg waarom ze zo gevoelloos reageerde. ik kreeg het gevoel dat ik haar wat had misdaan, maar ze zei dus idd dat ze mij geen hoop wil geven, en ging direct afstand maken....maar dan vraag ik me wel af waarom ze mij soms even op de hoogte wil stellen van haar nieuwe leuke leven....zelfde redenen? Vindt het wel hard, maar dat zal wel de manier zijn....heb trouwens nog wel normaal contact, en ga haar binnenkort weer zien voor het eerst weer na de break, 3 maand nu.....heb gemengde gevoelens daarbij.....
pi_94050343
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:25 schreef H6-4ever het volgende:
Ik heb ook ff zitten denken...en het feit dat mijn ex nog steeds in mijn hoofd zit komt denk ik door het feit dat ze nooit enkele gevoelens heeft getoond toen ze het uitmaakte en tot op heden nog steeds niet...het enige wat ik steeds te horen krijg is hoe goed het met haar gaat...daar heb ik denk ik het moeilijkst mee...want ik voel me wel kut, waarom zij niet, ookal is het maar een heel klein beetje, dan zou ik het gevoel hebben dat ik ooit toch wat voor heb betekent voor haar...natuurlijk mag zij zich weer goed voelen maar, het betekende toch wel wat???
Iemand zei; ze moet zich wel goed voordoen, want zij heeft de beslissing genomen en kan aan haar omgeving niet laten zien dat ze er ergens nog moeilijk mee heeft, en vooral niet aan mij...daarbij iedereen in haar omgeving zag mij als de ideale schoonzoon (om het zo te zeggen) en daarom moet ze ook wel sterk overkomen...
Toch vraag ik me af, is dat echt zo? Ze was natuurlijk al verder als mij in het verwerken, maar ze had ook rekening met mijn gevoelens kunnen houden....
Dat soort verhalen zijn met een beetje doordenken vaak toch wel redelijk makkelijk te verklaren..

De eerste geef je zelf al, en het is misschien een beetje hard, maar zij was, toen ze het uitmaakte, hoogstwaarschijnlijk al een tijdje begonnen met verwerken... Zo' n beslissing komt natuurlijk niet uit de lucht vallen, daar zijn al weken en misschien zelfs maanden aan vooraf gegaan... Als na zo' n periode van twijfel dan de knoop is doorgehakt, kan dat voor haar best een opgelucht gevoel geven...
Dat is iets waar ik zelf ook pas heel laat in wou geloven hoor... Mijn ex maakte het in de maand mei uit, maar al toen ik het in januari regelmatig met haar over het boeken van een zomervakantie had, hield ze de boot af..
Ik zag er toen absoluut niets achter, zelf zei ze na de zomervakantie misschien liever te willen, omdat het dan goedkoper zou zijn... De ware reden heeft zich een paar maandjes later dus pas geopenbaard....
Kennelijk was ze 4 maanden van tevoren dus al in hele serieuze mate aan het twijfelen..

Verder spelen heel veel mensen ( vooral meiden ) ook een enorm toneelstuk ten behoeve van hun eigen ego he, nadat het uit is!
Niet dat je nu alles wat zij zegt in twijfel moet gaan trekken, maar meiden vinden het vaak heerlijk om zoveel mogelijk te verkondigen hoe heerlijk en goed ze het nu hebben, dat ze er totaal niet meer mee zitten, dat ze nergens meer mee bezig zijn etc...

Zo deed de mijne ook, naar mij toe deed ze net alsof het lang leve de lol was, alsof ze ontzettend zeker van haarzelf was, etc, maar ondertussen is ze in de 2 maanden nadat het uitging met mij wel in enorm korte tijd meer dan 20 kilo afgevallen, moest ze opeens een radicale uiterlijke verandering krijgen, na 20 jaar blond geweest te zijn liep ze ineens met zwartgeverfd haar etc...
Dat soort dingen waren voor mij natuurlijk wel een beetje een teken dat er wel degelijk wat aan de hand was... Niet in de zin van dat ze spijt had van haar keuze, dat was absoluut niet zo, maar ik denk ook niet dat het haar niets deed...
pi_94050401
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:24 schreef Octagon het volgende:

[..]

Is hij dan weg bij zijn nieuwe liefde ? Of neen, dat is eigenlijk niet belangrijk - wat haal jij uit dat hernieuwde contact ?
Ik denk dat ik uit het contact vooral acceptatie haal.. Dingen die we nog kunnen uitspreken. Afchecken of hij dingen echt heeft gemeend.
Verder weet ik niet wat ik er uithaal, het helpt me alleen wel verder met accepteren.

Maar het is inderdaad over met zijn nieuwe liefde. Nu een maand denk ik..

Hmm en over wat jij zegt over wat je aan je gevoel kunt doen.. Dat is natuurlijk wel moeilijk. Misschien moet je echt dingen gaan plannen die je in het weekend gaat doen zodat je er eigenlijk niet meer onderuit kunt :)
pi_94050455
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:27 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Dat is inderdaad lastig.. Heb je geen vrienden waar je doordeweeks 's avonds een x een uurtje kan buurten ofzo? In het weekend ga je wel eens wat doen of eigenlijk ook niet?

Wat je misschien kan helpen is zonder direct verdere bedoelingen chatten op een site, zorgt ook voor een soort afleiding :) Alleen zit ik er eigenlijk niet op te wachten :') Liever leer ik de volgende meid IRL direct kennen, lijkt me wat prettiger :)
Paiq is daar misschien een goede voor.. Nog weinig serieus tegenkomen op de chat daar ;) Maar het is wel afleiding :)
  zondag 13 maart 2011 @ 16:27:57 #227
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94050801
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:21 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Paiq is daar misschien een goede voor.. Nog weinig serieus tegenkomen op de chat daar ;) Maar het is wel afleiding :)
Ben bang dat ik men ex tegenkom daar :') Of haar zus :P
pi_94050892
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:27 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Ben bang dat ik men ex tegenkom daar :') Of haar zus :P
Dan zeg je Hoi, en eindig je de chat als je daarachter komt. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')