quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 21:20 schreef Mc.Chicken het volgende:[..]
Het zijn pro's. Ze weten hoe ze het aan moeten pakken. Ik denk dat je het gewoon zou moeten proberen.
..
Ben benieuwd of het je gelukt is om enigszinds zelfverzekerd op je ex over te komen vanavond!
Hoop het wel voor je

Ik heb zelf ook een onwaarschijnlijk grote mond hoor als ik nu bij mijn ex ben ( zoals 2 weken geleden)... Praat aardig zelverzekerd over mezelf ( alhoewel niet overdreven), zit vol met zelfspot, kan hard lachen over de dingen die fout gegaan zijn tussen ons, vraag over haar nieuwe relatie, en als ze iets aan mij vraagt over mijn liefdesleven blijf ik oppervlakkig maar toch vrolijk, denk dat die houding het meeste toont dat ik er ( in haar ogen ) overheen ben...
Het kleine detail dat, toen ik even bij haar thuis was om op de rest te wachten, en we voor het eerst sinds 10 maanden weer samen in haar woonkamer zaten, en mijn hand helemaal trilde toen ik mijn glas cola pakte, is haar hopelijk niet opgevallen...
Hoop morgen te horen hoe het verlopen is, voor tips is het nu te laat, maar hoop dat je je niet te kwetsbaar op hebt gesteld

!!
Verder had ik vanavond een feestje met een hoop ex- collega' s , waar ook mijn ex toe behoorde. Zij is nu een weekendje naar brussel met haar vriend, en bij de collega' s zijjn ook alleen maar stelletjes inmiddels. Ik was de enige single, samen met nog een heel onzekere jongen met extreem overgewicht, en een half autistische jongen waar altijd grapjes over gemaakt worden...
Het vreemde is dat ik ondanks dat op een bepaald vlak toch wel zeker van mezelf ben aan EEN kant. Ik vind mezelf toch wel aardig knap moet ik zeggen, denk dat er heus wel wat meiden zijn die interesse in me hebben, ik ben niet dom, heb een goed afgetraind lichaam, en sinds de relatie uit is gegaan ben ik ook wel veranderd in de zin van dat ik op feestjes niet meer zozeer de stille aanwezige ben die rustig met zijn buurman praat, maar ik treed ook wat meer op de voorgrond in de groep nu, dat viel me vanavond op, en volgens mij wel met succes....
Maar toch merk ik dat ik nog steeds dat ''vreemde'' idee heb dat je niet helemaal meedoet met de ''echte'' mensen, wanneer je geen relatie hebt. Vooral toen ik al die stelletjes tegen het einde van de avond om 3 uur hand in hand naast elkaar zag zitten, erbij denkend dat die straks allemaal in bed tegen elkaar aankruipen en morgen allemaal leuke dingen samen gaan doen...
Dan daar ook nog eens mijn ex bij denkend die nu dus een weekendje weg is naar brussel met haar vriend, dan krijg ik het idee alsof ik overal maar een beetje voor spek en bonen bijzit op de een of andere manier...
Alsof die stelletjes het ''echte'' leven leiden, en ik mij moet schikken onder hun oid... Heel vreemd, had dit voor mijn relatie nooit als single....