+1 (van een andere old-timerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:57 schreef Wanderingwhy het volgende:
Overigens ben ik het zelf niet zo met FJB eens, ik ben ook al wat een old-timer hier, maar ik had er er na de laatste breuk wel ff wat lastiger mee dan mijn allereerste breuk. 't Is imo allemaal een afgeleide van hoe intens je een bepaalde relatie hebt ervaren, de redenen van de breuk, hoe dat ging e.d.
Het zijn pro's. Ze weten hoe ze het aan moeten pakken. Ik denk dat je het gewoon zou moeten proberen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:01 schreef JiggyJ het volgende:
Tja ik heb er zelf ( en nog steeds ) ook regelmatig aan gedacht om een psych eens met een bezoekje te vereren..
Enerzijds denk ik, het kan eigenlijk niet echt kwaad, anderzijds denk ik: Wat kan die man ( vrouw) me eigenlijk vertellen wat ik nog niet weet?
Ik bedoel, ik man tegen mezelf heel rationeel zijn, en weet mezelf op elke vraag die ik mezelf stel wel een goed, passend antwoord te geven...
Het probleem is echter, dat ik dat telkens weer opnieuw moet doen...
Vooral nu het bijvoorbeel de laatste tijd niet zo lekker loopt bij de meiden...
Voelde mezelf een stuk minder aantrekkelijk / gewild door het vrouwelijk geslacht toen het net uitging...
Sindsdien ben ik wel aardig veranderd, sowiezo qua uiterlijk... Heb gemerkt dat ik tijdens- en voor mijn relatie eigenlijk amper aandacht gaf aan de pasvorm van kleding, mijn broeken waren veel te groot, en wanneer ik een shirt wel mooi vond, maar hij was net iets te krap, dan kocht en droeg ik hem toch gewoon![]()
Ook aardig afgevallen en spieren gekweekt sindsdien, en het liep ook lekker met de meiden...
Toch als het zoals nu ff een paar keer niet lukt, ga ik weer aan mezelf twijfelen, dat is gewoon klote..
Wow wow, nu al je ouders laten ontmoeten? Dat gaat snelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:14 schreef CeeZee het volgende:
Ik snap het niet, het was gezellig, het is een leuke jongen, ik kan met hem lachen (mijn ouders waren er ook even en dat ging ook goed), hij ziet er goed uit, maar toch voelt het niet helemaal goed.
Aan de ene kant wil ik het best proberen, maar aan de andere kant wil ik heel hard weg rennen.. Ik denk namelijk dat hij mij nu al leuker vind dan ik hem en dit keer word ik er een beetje bang van. Daar heb ik nooit eerder last van gehad, maar ik begin op een van mijn vriendinnen te lijken, die heeft ontzettende bindingsangst en die voelt zich altijd zo..
Het had erger kunnen gaan, maar het loopt gewoon niet vanzelf en dat is ff lastig, maar ik zal er aan moeten wennen
Het kan namelijk niet altijd liefde op het eerste gezicht zijn of dat het meteen vlekkeloos verloopt. Helaas..
Verder word het nu wel tijd om mijn ex in te gaan lichten, zodat hij weet dat de seks ook over is..
@ Iedereen die overweegt om naar een psycholoog te gaan
Doen! Wij zijn er idd ook voor jullie, maar soms is dat niet genoeg.
En als het niet helpt is het jammer, maar als het wel helpt kun je er heel veel aan hebben!
Naja ik heb dat ook hoor.. Nog steeds. Weinig behoefte aan meer dat een praatje en wat geflirt.. Alleen als ik dan thuis in mijn bed lig mis ik het weer.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heuij, nog steeds een hoop dezelfde mensen hier
Schiet hier niet echt op, t blijft een beetje op hetzelfde niveau ... Denk nog wel elke dag aan haar, maar het is niet overheersend. Toch kan ik het nog niet helemaal los laten.
Vorige week uitgeweest sinds lange tijd, nja, wel btje gedanst en kort praatje met wat leuk uitziende meisjes, maar verder eigk nog niet zon behoefte aan. ( tot ik weer alleen thuis ben)
Achja, zal wel weer goed komen hé
Haha ik moest wel ff lachen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:30 schreef ex het volgende:
Ik twijfel een beetje over me nieuwe relatie.. Morgen haar ouders ontmoeten terwijl ik een beetje soon to be ex gevoel heb vanavond, er zijn wat kleine wrijvingen en daar heb ik echt geen zin in na 3 jaar gezeur. We verschillen op sommige punten in mijn ogen te erg.
Ben erg aan het twijfelen.. Totaal geen zin om weer uit te gaan en meisjes te ontmoeten enzo maar een relatie houden om een relatie te hebben heb ik ook geen zin in..
Misschien moet ik wat gas terug nemen, de "just friends" talk hebben.. Zou het dan toch gewoon een rebound geweest zijn? Wel jammer dat ik nu in een 4 sterren hotel met haar zit in een vreemde stad
oh man, the shit i get myself in to..
Ik zou een boek kunnen schrijven.
Weekenden alleen vind ik soms nog steeds lastig.. Vooral omdat mijn vriendinnen allemaal een vriend hebben en daar veel tijd in steken. Erg lastig..quote:Op zondag 13 maart 2011 00:24 schreef Male23 het volgende:
[..]
Haha ik moest wel ff lachen.
Zo'n zaterdagavond thuis is echt helemaal niks. Klote tentamens. Voel me meteen zo'n eenzaam kansloos geval.
Dat is wel klote ja. Die zijn allemaal van jouw leeftijd? (ik ga ervan uit dat jij van '88 bent)quote:Op zondag 13 maart 2011 00:28 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Weekenden alleen vind ik soms nog steeds lastig.. Vooral omdat mijn vriendinnen allemaal een vriend hebben en daar veel tijd in steken. Erg lastig..
Geloof me dat probeer ik.. Maar wat ik dan hoor is: "ja ik wil alleen een drankje doen hoor, en op tijd thuis zijn. Morgen moet ik naar mijn schoonouders, en wil ook bij .... zijn".quote:Op zondag 13 maart 2011 00:40 schreef Male23 het volgende:
Dat is wel een klote situatie ja. Dat je vriendinnen allemaal zo vroeg gaan settlen. Ben zelf nooit echt student op kamers geweest. Vanaf mijn 19de deeltijd studie gaan volgen. Maar de afleiding in het weekend met vrienden is inderdaad wel fijn ja. Hier in Nederland is het ook niet gebruikelijk dat je collega's je beste vrienden zijn terwijl dit in the states heel anders is.
Misschien je vriendinnen toch eens wat vaker mee proberen te krijgen en los te rukken van hun vriend?
Naja zo ben ik dus ook als ik een vriend hem.. Ik vind dat je tijd moet vrijmaken voor je vriendschappen. En dat je vriend niet alle tijd moet opeisen. Ik ga echt nog wel stappen en ga echt nog wel leuke dingen doen met vriendinnen als ik een relatie heb. Helaas denken hun er anders over. Ben als vaak genoeg de confrontatie aan gegaan hieroverquote:Op zondag 13 maart 2011 00:51 schreef Male23 het volgende:
Zeg je dan niet ze de hele week en de rest van hun leven bij hun vriendje op de bank kunnen zitten. Leef een beetje zou ik zeggen. Zullen ze ook wel niets op uit doen.
Bij ons zitten er ook wel een enkele tussen die ook het liefst 's avonds op de bank zitten the voice of weet ik veel wat voor onzin te kijken. Vind een avondje films of series kijken met je vriendin echt wel leuk maar sowieso niet van die kutprogramma's en zeker niet 2 avonden in het weekend.
Ik woon nog thuis, dus dat is niet te voorkomen als ie op zaterdag langskomtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:20 schreef Mc.Chicken het volgende:
Wow wow, nu al je ouders laten ontmoeten? Dat gaat snel..
Correctie, ik misTE hem. Vanaf nu ga ik verder!quote:Op zondag 13 maart 2011 03:43 schreef Lieveroos het volgende:
Ik mis hem, maar heb net uitgehuild en ik voel me een stuk beter. Dat lucht echt op. Want weet je? Ik mis hem omdat ik een leegte voel. Maar die leegte voelen is nergens voor nodig, zeker wetende dat hij me pijn heeft gedaan. En die pijn hoef ik niet te accepteren, want ik ga gewoon verder zonder hem en wat van mijn eigen leven maken. Uiteindelijk ben ik zelf wie ik ben, en ik ben ook een persoon die de moeite waard is. Zelf en alleen kom ik er echt wel. Ik wacht op iemand die echt om me geeft.
Fuck him!
Zo. Alle frustratie eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |