abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94050455
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:27 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Dat is inderdaad lastig.. Heb je geen vrienden waar je doordeweeks 's avonds een x een uurtje kan buurten ofzo? In het weekend ga je wel eens wat doen of eigenlijk ook niet?

Wat je misschien kan helpen is zonder direct verdere bedoelingen chatten op een site, zorgt ook voor een soort afleiding :) Alleen zit ik er eigenlijk niet op te wachten :') Liever leer ik de volgende meid IRL direct kennen, lijkt me wat prettiger :)
Paiq is daar misschien een goede voor.. Nog weinig serieus tegenkomen op de chat daar ;) Maar het is wel afleiding :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 13 maart 2011 @ 16:27:57 #227
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94050801
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:21 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Paiq is daar misschien een goede voor.. Nog weinig serieus tegenkomen op de chat daar ;) Maar het is wel afleiding :)
Ben bang dat ik men ex tegenkom daar :') Of haar zus :P
pi_94050892
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:27 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Ben bang dat ik men ex tegenkom daar :') Of haar zus :P
Dan zeg je Hoi, en eindig je de chat als je daarachter komt. ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_94052080
Hoi oude bekenden!! :W

[/sc]

Hier gaat het redelijk, beetje zelfde verhaal als jullie.
Ik heb het er nog wel lastig mee, maar het wordt minder. Ik denk zelfs dat ik wel toe ben aan een nieuwe relatie, maar ik laat het allemaal lekker rustig op me afkomen. :)
Tot die tijd lekker aan mezelf blijven werken, zorgen voor afleiding, nieuwe mensen leren kennen. Dat gaat niet gemakkelijk, maar ik heb geaccepteerd dat dat tijd nodig heeft.

Nog niet zo'n zin in datingsites (ook nog nooit gedaan), en stappen om te versieren ligt me niet. Ik ben niet zo'n 'player'-type, ik vind het fijner om iemand écht te leren kennen, en vaak ligt de insteek toch ergens anders in de kroeg ;)

Vanmiddag was wel even raar. Een vriendin waar 'we' mee op vakantie zijn gegaan (buurmeisje van m'n ex) is jarig. Ex zal er wel zitten nu, de afgelopen twee jaar waren we daar samen. Spelletjes gespeeld met haar neefje en nichtje, dat was altijd ontzettend leuk (heerlijk om die kinderen bij een potje monopoly of cluedo op de kast te jagen O-) ). Dat zal daar nu heel anders gaan.

En stiekem vind ik dat wel leuk, bij dit soort gelegenheden kom je er toch achter dat het dan heel anders is, ook voor m'n ex. Dat gaat natuurlijk niks aan de situatie veranderen, maar dat hoeft ook helemaal niet. Gaat mij om het besef, en wie weet is dit wel zo'n moment dat het besef komt. Verder heb ik het geaccepteerd, is het wel goed zo. Blijft wel ontzettend moeilijk, maar ik kan er niks aan veranderen, en ik moet verder. Dat laatste is zo makkelijk gezegd, maar ik denk dat ik redelijk op weg ben... Het gaat met vallen en opstaan, maar de laatste weken sta ik meer dan dat ik val ;)
pi_94052907
Datingsites werken voor mij denk ik ook niet.. Dan komt het ook over alsof je het iets te graag wil.
Ik snap wel dat wat oudere mensen die al jaren bij dezelfde persoon waren en die vast zitten in hun leventje dat proberen.. Want het is wel een makkelijke manier om snel contact te maken. Maar in de fase waarin ik zit kom ik nog zo veel nieuwe mensen tegen (bijbaantjes/feestjes/etc) dat ik het daar liever zoek :P
En over een half jaar weer een nieuwe school vol met nieuwe mensen, daar zal toch ergens wel iemand rondlopen waar ik het leuk mee kan hebben ;)

Paiq is wel grappig omdat je dan idd even aan het chatten bent, maar ik wil daar verder helemaal niks mee :')

@ Mr Myst
Fijn dat je meer staat dan valt.. Dat is een goed begin :P
En het is logisch dat het nog even moeilijk blijft, daar moet gewoon nog wat tijd over heen.

Misschien is uitgaan toch niet zo slecht als je denkt. Daar zijn genoeg mensen die graag een relatie zouden willen ;)
pi_94054183
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:27 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Dat is inderdaad lastig.. Heb je geen vrienden waar je doordeweeks 's avonds een x een uurtje kan buurten ofzo? In het weekend ga je wel eens wat doen of eigenlijk ook niet?

Wat je misschien kan helpen is zonder direct verdere bedoelingen chatten op een site, zorgt ook voor een soort afleiding :) Alleen zit ik er eigenlijk niet op te wachten :') Liever leer ik de volgende meid IRL direct kennen, lijkt me wat prettiger :)
Ik heb wel (een beperkt aantal) vrienden waar ik 's avonds evt. iets mee kan gaan doen of kan langsgaan. Alleen, mijn werksituatie en rustgewoonten (die ik ook wel echt nodig heb) zorgen ervoor dat een typische werkweek eruit ziet als "slapen, rijden, werken, rijden, slapen" :)
Plus, zijn die vrienden allemaal gesettled.

Ook ik zou liever een IRL ontmoeting hebben... alleen schijnen die ontmoetingen niet "aan huis" te komen. En ik moet toegeven dat ik te lam ben om contact te zoeken (soms voel ik me "Dexter" - zonder de psychopatische trekjes dan :D).

Ach, het lijkt allemaal erger als het in werkelijkheid is hoor - het hoopje ellende dat ik was toen ik me hier aangemeld heb, dat ligt nu toch alweer een tijdje achter mij.
Alleen het besef tijdens het weekend dat ik (alweer) niks gepland heb, of alleen voor mijn TV kruip, overvalt me dan.

quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:20 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik uit het contact vooral acceptatie haal.. Dingen die we nog kunnen uitspreken. Afchecken of hij dingen echt heeft gemeend.
Verder weet ik niet wat ik er uithaal, het helpt me alleen wel verder met accepteren.

Maar het is inderdaad over met zijn nieuwe liefde. Nu een maand denk ik..

Hmm en over wat jij zegt over wat je aan je gevoel kunt doen.. Dat is natuurlijk wel moeilijk. Misschien moet je echt dingen gaan plannen die je in het weekend gaat doen zodat je er eigenlijk niet meer onderuit kunt :)
Zolang jij je goed voelt bij dat contact : vooral doen :)

Ik heb uiteindelijk geen contact met ex meer opgenomen, en zij ook niet met mij. Ben, zoals ik hier laten weten heb, wel nog in de verleiding geweest, maar heb de situatie/mogelijkheid laten passeren.
Zal met haar verjaardag nog wel eens piekeren ;)

quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef Mr.Myst het volgende:
Hoi oude bekenden!! :W
Hi back at ya ! :W
pi_94056633
Hi guys

Ik denk dat ik me hier maar bij aansluit. Tijdje geleden een topic geopend over een jongen, waar iedereen over zei dat hij niks om me gaf. Ik was blind van verliefdheid.

We hebben een halfjaar gedate, het is nooit van een relatie gekomen maar zo voelde het voor mij wel. Maar ik had niet door hoe lullig hij eigenlijk tegen me was, hoe erg het niet klopte hoe hij mij behandelde.

Ik ben blij dat ik van hem af ben, geen zorgen meer. Maar het doet nog wel pijn dat ik blijkbaar niet goed genoeg was en hij niks om me gaf.

Ik was altijd bang dat hij op een gegeven moment niks meer zou laten horen of dat als ik 1 keer iets zou zeggen wat hem niet beviel, hij er mee zou kappen. Ik heb gelijk gehad, ik heb hem gesmst en gebeld maar hij heeft nooit meer iets laten horen. Klootzak. Niet eens de moeite genomen een smsje te sturen met 'ik zie het niet werken, sorry'.

En toch mis ik hem. Maargoed, dat gaat wel over.. Het is wel bizar. Hij zou van de week nog langs komen (voor de seks misschien..) en we smsten van de week nog heel leuk. Bizar.
pi_94057861
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:50 schreef H6-4ever het volgende:

[..]

Ja dat is ook wel zo, dat zei ze ook toen ik haar vroeg waarom ze zo gevoelloos reageerde. ik kreeg het gevoel dat ik haar wat had misdaan, maar ze zei dus idd dat ze mij geen hoop wil geven, en ging direct afstand maken....maar dan vraag ik me wel af waarom ze mij soms even op de hoogte wil stellen van haar nieuwe leuke leven....zelfde redenen? Vindt het wel hard, maar dat zal wel de manier zijn....heb trouwens nog wel normaal contact, en ga haar binnenkort weer zien voor het eerst weer na de break, 3 maand nu.....heb gemengde gevoelens daarbij.....
Ja ik ben bang om dezelfde redenen, alleen pakt ze het niet zo subtiel aan. Kun je natuurlijk ook wat voor zeggen, zo is het bij jou natuurlijk direct duidelijk. (dat denkt ze in ieder geval)

Waarom ga je haar zien na 3 maanden? Lijkt je dat wel verstandig?

Ik zou het zelf niet aan kunnen.. Heb er pas een maand geleden een punt achter gezet, maar ik weet ook zeker dat ik hem niet zou kunnen weerstaan als ik hem nu weer zou zien..
Que Sera ~
pi_94058162
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:11 schreef CeeZee het volgende:
Datingsites werken voor mij denk ik ook niet.. Dan komt het ook over alsof je het iets te graag wil.
Ik snap wel dat wat oudere mensen die al jaren bij dezelfde persoon waren en die vast zitten in hun leventje dat proberen.. Want het is wel een makkelijke manier om snel contact te maken. Maar in de fase waarin ik zit kom ik nog zo veel nieuwe mensen tegen (bijbaantjes/feestjes/etc) dat ik het daar liever zoek :P
En over een half jaar weer een nieuwe school vol met nieuwe mensen, daar zal toch ergens wel iemand rondlopen waar ik het leuk mee kan hebben ;)

Paiq is wel grappig omdat je dan idd even aan het chatten bent, maar ik wil daar verder helemaal niks mee :')

@ Mr Myst
Fijn dat je meer staat dan valt.. Dat is een goed begin :P
En het is logisch dat het nog even moeilijk blijft, daar moet gewoon nog wat tijd over heen.

Misschien is uitgaan toch niet zo slecht als je denkt. Daar zijn genoeg mensen die graag een relatie zouden willen ;)
Je komt inderdaad vast wel weer iemand tegen, vooral verandering van omgeving kan daarvoor zorgen! Een nieuwe opleiding is daar een goede start voor.

Het is denk ik ook veel fijner om op feestjes e.d. contact te maken, maar ik geloof wel dat internetdaten kan werken. Iets houdt me daarin echter tegen :) (en dat vind ik helemaal niet erg op dit moment). Het internet kan sowieso een mogelijkheid zijn om een goede vriendschap of relatie op te bouwen. Ik geloof daar echt wel in. :)

Ik doe m'n best, en het gaat me ook lukken. Ik mis haar nog wel, maar het begint steeds meer het missen van 'iemand' te worden. Het missen van alles wat er hoort bij een relatie.
Begrijp me niet verkeerd, ik zal nooit een relatie nemen 'om de relatie'. Maar missen doe ik het wel.

Ik zal het trouwens ook zeker niet nalaten om uit te gaan. Dat vind ik veel te leuk (al gebeurt het nog te weinig!). Fijne manier om even te genieten, aan niks te denken. Het alleen in bed liggen daarna is wel minder, maar goed, er komen vast en zeker betere tijden aan. :)

Hoewel ik in het begin enorm heb getwijfeld, en zeker anderhalve maand heb gelezen vòòr ik hier postte, ben ik echt blij dat ik het heb gedaan. Het heeft mij enorm geholpen de boel te relativeren, de steun van anderen krijgen, af en toe back to reality (thanks goofy! ;) ), en anderen te steunen. Het is echt fijn om inhoudelijke reacties te krijgen, dat maakt het verwerken wat 'makkelijker'.

Ten slotte nog een liedje dat net bij me opkwam:

pi_94058672
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:56 schreef Chilled het volgende:

[..]

Ja ik ben bang om dezelfde redenen, alleen pakt ze het niet zo subtiel aan. Kun je natuurlijk ook wat voor zeggen, zo is het bij jou natuurlijk direct duidelijk. (dat denkt ze in ieder geval)

Waarom ga je haar zien na 3 maanden? Lijkt je dat wel verstandig?

Ik zou het zelf niet aan kunnen.. Heb er pas een maand geleden een punt achter gezet, maar ik weet ook zeker dat ik hem niet zou kunnen weerstaan als ik hem nu weer zou zien..
Oef.. dat is zeker een lastige situatie. Ze is wel bitchy bezig H6-4ever. Hoezo zou je zoiets accepteren van een ex..? Heel fijn voor haar dat ze weer een leuk leventje heeft enzo maar waarom zou ze het zo bij je erin willen wrijven? Hmm lastig man. Ik zie mijn ex sinds de break-up nog regelmatig. Komt ook omdat ze een invalkracht is bij mij op het werk. Maakt het af en toe best lastig. Gister was ze dr ook en hebben we weer gezoend. Ze heeft me ook laten weten nog met me naar bed te willen, waar ik nog steeds over twijfel. Aan de ene kant liever vandaag nog dan morgen. Maarja. Dan ben je klaar en dan? "Ehm.. doei..?"

Chilled.. hoe bedoel je niet zou kunnen weerstaan?
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_94058780
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef Mr.Myst het volgende:
Het is echt fijn om inhoudelijke reacties te krijgen, dat maakt het verwerken wat 'makkelijker'.
Dat lijkt mij juist eng. Je bent toch met "vreemden" aan het praten en je gooit je "hebben en houwen" op het internet neer. Aan de ene kant weet ik wel dat het goed is om ook eens raad te krijgen vanuit een andere invalshoek. Maar ik merk aan mezelf dat ik het erg moeilijk vind om over deze gevoelens raad te krijgen omdat ze zo persoonlijk zijn.. en daarnaast denk ik vaak dat ik het toch wel allemaal weet :') Naja, volgens mij een vrij vaag verhaal :P
Que Sera ~
pi_94058956
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:10 schreef Mc.Chicken het volgende:
Chilled.. hoe bedoel je niet zou kunnen weerstaan?
Euh om het kort uit te leggen.. Ik heb deze beslissing met m'n verstand moeten maken en niet met mijn gevoel. En dat is de moeilijkste beslissing uit mijn leven geweest. Als ik alleen naar m'n gevoel had geluisterd was ik namelijk nog steeds bij hem geweest. Maar dat was niet verstandig geweest. De gevoelens zijn nu gewoon nog veel te sterk om bijvoorbeeld een gezellige avond met hem te hebben.
Que Sera ~
pi_94059021
Kan ik misschien advies vragen aan jullie hier? Vinden jullie dat hij mij een verklaring schuldig is? Na 6 maanden plotseling niks meer laten horen, is gewoon onbeschoft. En behoorlijk kwetsend.

Al zou ik niet weten hoe, smsen en bellen reargeert hij niet op..
  zondag 13 maart 2011 @ 19:19:14 #239
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94059127
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:17 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Kan ik misschien advies vragen aan jullie hier? Vinden jullie dat hij mij een verklaring schuldig is? Na 6 maanden plotseling niks meer laten horen, is gewoon onbeschoft. En behoorlijk kwetsend.

Ongeacht wat wij vinden, zal er toch niks veranderen. Schuldig? Nee. Maar het zou wel netjes zijn ja... Je moet maar zo denken, als hij jou zo behandeld, dan wíl je er toch ook niks mee te maken hebben?
pi_94059238
Dat is waar. Ik had hem simpelweg net iets hoger zitten dan dat hij zomaar me zou negeren. Alleen een verklaring, simpelweg: Ik moet je niet meer, zou zo fijn zijn. En ik vraag me af waarom nu.

Al is helemaal niks meer laten horen natuurlijk hartstikke duidelijk.
pi_94059355
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:15 schreef Chilled het volgende:

[..]

Euh om het kort uit te leggen.. Ik heb deze beslissing met m'n verstand moeten maken en niet met mijn gevoel. En dat is de moeilijkste beslissing uit mijn leven geweest. Als ik alleen naar m'n gevoel had geluisterd was ik namelijk nog steeds bij hem geweest. Maar dat was niet verstandig geweest. De gevoelens zijn nu gewoon nog veel te sterk om bijvoorbeeld een gezellige avond met hem te hebben.
Hmm oke. Een maand is natuurlijk ook nog aardig kort en het verdriet zal nog wel vers zijn. Bij mij is het bijna twee maanden geleden nu maar m'n gevoelens zeggen me niet zoveel. Ik wil haar graag zien en graag zoenen & nog wel een keer bij haar slapen maar meer ook niet. Is dit heel raar? En, de belangrijkere vraag: Is het wel verstandig? Qua gevoelens. Het zou allemaal wel kunnen maar het is wel heel erg de danger-zone op zoeken.

quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:17 schreef LuxorBeetroots het volgende:

Vergeet zo'n persoon alsjeblieft. Die is je niet waard, behandelt je ongelofelijk slecht & is gewoon een player waarschijnlijk.
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_94059484
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef Mc.Chicken het volgende:
Hmm oke. Een maand is natuurlijk ook nog aardig kort en het verdriet zal nog wel vers zijn. Bij mij is het bijna twee maanden geleden nu maar m'n gevoelens zeggen me niet zoveel. Ik wil haar graag zien en graag zoenen & nog wel een keer bij haar slapen maar meer ook niet. Is dit heel raar? En, de belangrijkere vraag: Is het wel verstandig? Qua gevoelens. Het zou allemaal wel kunnen maar het is wel heel erg de danger-zone op zoeken.
Ik ken jouw verhaal verder niet, dus ik kan daar in ieder geval geen advies over geven. Het enige wat ik me kan bedenken dat het bijna nooit verstandig is om bij je ex te blijven slapen. Vooral niet als er nog "gevoelens" in het spel zijn. Zoenen etc is sowieso dangerzone ;) Been there done that..
Que Sera ~
  zondag 13 maart 2011 @ 19:26:05 #243
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94059488
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

[..]

Je weet het zelf ook best :) ;)

Ik zou men ex nu ook nog niet moeten zien hoor.. Zolang er gevoel zit kan het niet anders dan geen contact, tenzij je allebei bij elkaar wilt komen :P Nadat ik haar vorig jaar 3 maanden niet gezien had was het ook nog best vuurwerk toen we elkaar eindelijk weer zagen. Ben bang dat het nu eigenlijk niet heel veel anders zou zijn, aangezien dat absoluut niet het probleem was.
pi_94059904
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:26 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Je weet het zelf ook best :) ;)

Ik zou men ex nu ook nog niet moeten zien hoor.. Zolang er gevoel zit kan het niet anders dan geen contact, tenzij je allebei bij elkaar wilt komen :P Nadat ik haar vorig jaar 3 maanden niet gezien had was het ook nog best vuurwerk toen we elkaar eindelijk weer zagen. Ben bang dat het nu eigenlijk niet heel veel anders zou zijn, aangezien dat absoluut niet het probleem was.
Mijn gevoelens zijn al langzamerhand weg aan het slijten. Ik heb ondertussen ook al met andere meisjes gedate en ik geniet erg van mijn vrijheid.. maar we hadden het er vorige week over dat we allebei nog wel een keertje samen zouden willen slapen en misschien wel meer. Ik wil niet meer naar haar terug in de zin van een relatie, maar dat.. :$ het zoenen was ook flink vuurwerk, damn..
  zondag 13 maart 2011 @ 19:39:00 #245
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94060225
Nja knappe vent als jou het wel lukt, maar ik zeg het is spelen met vuur...
pi_94060235
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Mijn gevoelens zijn al langzamerhand weg aan het slijten. Ik heb ondertussen ook al met andere meisjes gedate en ik geniet erg van mijn vrijheid.. maar we hadden het er vorige week over dat we allebei nog wel een keertje samen zouden willen slapen en misschien wel meer. Ik wil niet meer naar haar terug in de zin van een relatie, maar dat.. :$ het zoenen was ook flink vuurwerk, damn..
Dat kun je ook met anderen hebben, echt! :) Ik kan het me ook nog moeilijk voorstellen dat ik met een ander zo lekker kan zoenen als met m'n exvriend.. Maar je weet zelf ook wel dat dat kan.. Alleen ben jij nog teveel met haar bezig en das ook logisch. Maar of het ook verstandig is om je verlangens te uiten is een ander verhaal.
Que Sera ~
pi_94060841
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:39 schreef Chilled het volgende:

[..]

Dat kun je ook met anderen hebben, echt! :) Ik kan het me ook nog moeilijk voorstellen dat ik met een ander zo lekker kan zoenen als met m'n exvriend.. Maar je weet zelf ook wel dat dat kan.. Alleen ben jij nog teveel met haar bezig en das ook logisch. Maar of het ook verstandig is om je verlangens te uiten is een ander verhaal.
Ja klopt. Ik heb dat ook wel met één ander meisje gehad. Maar het is net alsof dat sinds het uit is & we elkaar een tijdje niet hebben gesproken en gezien, er nu weer een bepaalde spanning opgebouwd word.

quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nja knappe vent als jou het wel lukt, maar ik zeg het is spelen met vuur...
Ik twijfel nog :9 en misschien dat het nog wel een paar weken duurt voordat het eindelijk zover is hoor..
  zondag 13 maart 2011 @ 19:51:52 #248
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94060933
Niet komen huilen he als het achteraf toch meer gezeik oplevert :+
pi_94061078
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Niet komen huilen he als het achteraf toch meer gezeik oplevert :+
No worries :P
pi_94061220
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Ja klopt. Ik heb dat ook wel met één ander meisje gehad. Maar het is net alsof dat sinds het uit is & we elkaar een tijdje niet hebben gesproken en gezien, er nu weer een bepaalde spanning opgebouwd word.

Ik twijfel nog :9 en misschien dat het nog wel een paar weken duurt voordat het eindelijk zover is hoor..
Natuurlijk is er een spanning.. Jullie beiden weten wat jullie fijn vinden, je hebt het immers al vaak meegemaakt. En als je dan beiden weet dat het kan gebeuren terwijl jullie bij elkaar zijn.. Tsja logisch dat die spanning er is :) Alleen als er nog gevoel is van 1 van jullie 2, dan is het niet te voorkomen dat er problemen ontstaan.. Jammer altijd dat leuke dingen altijd van die nare gevolgen hebben :P
Que Sera ~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')