SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
MORTAL KOMBAT!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 06-07-2011 21:07:34 ]Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik ga binnenkort de film weer kijken!quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:12 schreef SpankmasterC het volgende:
MORTAL KOMBAAAAAAAAAAAAAAAAAATTT!!!
Lekkerquote:
Misschien kan je je hier over buigen:quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het gaat vandaag echt langzaam als er niks te doen is :/
quote:Tangled (2010/I)
aka "Rapunzel" - Singapore (English title), USA (working title)
aka "Rapunzel" - Netherlands (informal literal title)
aka "Tangled" - USA (imdb display title)
Briljantquote:
Schijnbaar heb jij ook geen kut te doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien kan je je hier over buigen:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit maar imdb intikken en kopiëren plakken kost mij niet zoveel tijd hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schijnbaar heb jij ook geen kut te doen
quote:
Koningin!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef Kuukske het volgende:
Allememaggies. Ik heb zowaar 5 sterren gehaald bij een liedje in RB3 op Expert.
Ik zit al 3 uur te spelenquote:
Kom gezellig gamen! Ik ga vanmiddag het drumstel opbouwen bij gebrek aan beter vermaakquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb geen zin meer in m'n werk...
Spanky presteert beter met Microfoon, stofzuiger en valse snorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kom gezellig gamen! Ik ga vanmiddag het drumstel opbouwen bij gebrek aan beter vermaak.
Ik heb er nu al sin an!quote:
nja ik kan niet de hele tijd op internet hier, dus moet het via telefoon doen en dat duurt wel lang vanwege kut bereik hier en moet het tijdens mijn rookpauze doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit maar imdb intikken en kopiëren plakken kost mij niet zoveel tijd hoor. Sterker nog, dit bericht duurde langer om te tikken.
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Met takken!quote:
quote:
Luie donder, ga eens wat doen!quote:
Jup! Hier ook! Centen verdienen met niks doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb geen zin meer in m'n werk...
Awh..quote:
Ik krijg er honger vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Worstenbroodjes vers van de bakker! Hap hap!
Yup! Lunchtijd!quote:
Lekker boterhammetjes met humus achter de kiezenquote:
Daar gaat je hoofd van tollen hequote:
Ik heb maar braaf yoghurt met muesli gedaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Lekker boterhammetjes met humus achter de kiezen
[..]
Daar gaat je hoofd van tollen he
Hoe weet jij dat de kusjes van Poit adembenemend zijn?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb maar braaf yoghurt met muesli gedaan.
Enneh... je kusjes zijn adembenemend.... dat maakt zo draaierig....
Van horen zeggen natuurlijk... hallo! Het is mijn broeder!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat de kusjes van Poit adembenemend zijn?
Ooooh. Ik dacht al.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:09 schreef Fallen het volgende:
Van horen zeggen natuurlijk... hallo! Het is mijn broeder!
meh, boeiend!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil Uncharted 3. Hebben jullie die nieuwe trailer gezien? Drake in pak.
Ik dacht hetzelfde maar waarschijnlijk om andere redenenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil Uncharted 3. Hebben jullie die nieuwe trailer gezien? Drake in pak.
Nou ččhčččn. Gewoon het idee dat het al bijna november isquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
meh, boeiend!![]()
En een oud gerimpeld mens waar je ook niet gelukkig van wordt....
Aight! JEWEET!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb maar braaf yoghurt met muesli gedaan.
Enneh... je kusjes zijn adembenemend.... dat maakt zo draaierig....
SUIKERZOET!!quote:
Ik speel nog onlinequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:12 schreef Kuukske het volgende:
Vriendje zal trouwens wel balen, hij wordt 30 in november, maar U3 komt eerder uit. En ik ga het niet Solique-Killzone3-stilo al na 5 uur in een hoek mikken omdat ik het al heb uitgespeeld.
.
Dat is wel zo'n beetje hun vetste nummerquote:
Oh, je bent er welquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik speel nog online![]()
En zal de singleplayer nog wel eens op elite uit spelen.
Ik moet nog (steeds) echt beginnenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik speel nog online![]()
En zal de singleplayer nog wel eens op elite uit spelen.
Soms, ligt aan de hoeveelheid werk.quote:
Suggestions en Spiders zijn ook wel cool hoorquote:
SJOEGAAAAHquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Suggestions en Spiders zijn ook wel cool hoor.
Al was Sugar wel het meest indrukwekkend toen ik het voor het eerst hoorde. Sigh..
Oh, als je daar toch bent. Wil je dan voor mij ook wat leuke troepjes meenemen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moet toch echt eens aan uncharted 1 en 2 beginnen
Misschien neem ik ze uit Amerika wel mee
Irritant? Wanneer? Waar?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben een beetje hyper. Irritant ook. Sorry!
.
.
Jij hebt 'm tenminste....quote:
SCHANDALIG!!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Moet ze eerst nog aanschaffenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
SCHANDALIG!!!![]()
Die hoor je echt allang uitgespeeld te hebben, zoniet platinum gehaald te hebben... !!
Hier! Altijd! Nouja, vandaag! Hihi!quote:
Dat heb ik dan ook weer niet hoor.. dat laatstequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:29 schreef Fallen het volgende:
SCHANDALIG!!!![]()
Die hoor je echt allang uitgespeeld te hebben, zoniet platinum gehaald te hebben... !!
Mwah, alleen Uncharted 1 heb ik op platinum, deel 2 bijna... zal vanavond nog eens proberen wat verder te komen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier! Altijd! Nouja, vandaag! Hihi!
/stuiter.
[..]
Dat heb ik dan ook weer niet hoor.. dat laatste.
Q F MotherFocking Tquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
SCHANDALIG!!!![]()
Ja hoor kom maar gezellig meequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, als je daar toch bent. Wil je dan voor mij ook wat leuke troepjes meenemen?
Ik zoek nog wat Deadsy-shirtjes die ze hier niet verkopen. En en en.. ehh.. nou, misschien is het handiger als ik met jou meega
.
Ik ga ze ook echt wel doen hoor!!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
SCHANDALIG!!!![]()
Heb ze bij een vriend uitgespeeld.quote:
Sorry....quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga ze ook echt wel doen hoor!!!![]()
Ja... en?quote:
Ontvang deel 1 en 2 over 2 weken dan ga ik ze zelf spelen. zo goedquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja... en?
Dat kan je makkelijk zeggen. Ik ken ook iemand die heeft 16 platinum trophies!!
(echt kansloos....)![]()
Jij??quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja... en?
Dat kan je makkelijk zeggen. Ik ken ook iemand die heeft 16 platinum trophies!!
(echt kansloos....)![]()
14.gifquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Ontvang deel 1 en 2 over 2 weken dan ga ik ze zelf spelen. zo goed
Whahaha, ik en 16 platinums?! Yeah right, ik heb wel wat beters te doen.quote:
Hoeveel heb je er daaaaaaaan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Whahaha, ik en 16 platinums?! Yeah right, ik heb wel wat beters te doen.
Zelfs iets dat enigszins lijkt op een sociaal leven.... *proest*
5quote:
Zelfs ik heb een platinumquote:
Een platinum krijg je als je alle trophies hebt gehaald, behorende bij de originele game. Dus DLC telt daarvoor niet mee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Wanneer krjig je platinum dan?![]()
Ik let nooit zo heel erg op die trophys, ik had toevallig gister gekeken hoeveel ik er had omdat iemand het vroeg, maar verder ....
ah check ... thanksquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Een platinum krijg je als je alle trophies hebt gehaald, behorende bij de originele game. Dus DLC telt daarvoor niet mee.
Ik ben veel te lui om een platinum te halen.. Doe het voor m'n lol, als ik moet gaan zoeken naar shit dan lijkt het teveel op werken..quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:04 schreef koei het volgende:
[..]
Zelfs ik heb een platinum
Maar ik zat toevallig gisteren mijn trophies door te bladeren. Bij de meeste games zit ik rond de 20% aan trophies, met uitzondering van God of War 1 en 2 en inFamous. Zelfs bij Killzone 2 die ik heb uitgespeeld heb ik maar 18% van de trophies
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb volgens mij vooral brons. En wat Poit zegt. Ik game voor m'n lol. Niet voor die bekers.![]()
Ik kan echt geen gitaar, drums of whatever meer zien, krijg ik daar ook een trophy voor?
Jonguhquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]GA EENS WAT NUTTIGS DOEN MET JE LEVEN!!
Zoals leuke filmpjes makenGek idee: plak eens een snor op, pak een stofzuiger, karaoke I Want To Break Free en post m hier!
Wat, is leuk!quote:
Ik heb geen opplaksnor, noch de karaokeversie van want todinges en al helemaal geen zin om dat op te nemenquote:
Same here ... ik game gewoon lekker wat ik wil en ik zie af en toe zo'n trophy ding boven in beeld langskomen ... heel irritant als ik GH aan het spelen ben, dan want mis ik noten omdat ik opeens omhoog kijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben veel te lui om een platinum te halen.. Doe het voor m'n lol, als ik moet gaan zoeken naar shit dan lijkt het teveel op werken..
Al heb ik wel ooit tegen mezelf gezegd dat als ik een platinum trophy haal het voor een GoW game moet zijn
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb geen opplaksnor, noch de karaokeversie van want todinges en al helemaal geen zin om dat op te nemen.
quote:
Dat zou ik dus nooit doen, voor dat je weet word je vergeleken met die andere grootheid die dat veel beter konquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]GA EENS WAT NUTTIGS DOEN MET JE LEVEN!!
Zoals leuke filmpjes makenGek idee: plak eens een snor op, pak een stofzuiger, karaoke I Want To Break Free en post m hier!
Ik win dan sowieso al, want eh.. blond. En schattig. En tietenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
Dat zou ik dus nooit doen, voor dat je weet word je vergeleken met die andere grootheid die dat veel beter kon
Tieten? Waar!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik win dan sowieso al, want eh.. blond. En schattig. En tieten.
Bij jezelf?quote:
Mja, je haar blonderen is ook zo wat hč?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:49 schreef Sharana_LV het volgende:
maar ik ben niet de combo blond+schattig+tieten
meh hou wel mijn rode lokjes... blond staat niet echt bij mij denk ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, je haar blonderen is ook zo wat hč?
Rode lokjesquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
meh hou wel mijn rode lokjes... blond staat niet echt bij mij denk ik
Weet je wat jij moet doen? Naar Breda gaan op roodharigendag.quote:
Ohw hell fucking yeah!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen? Naar Breda gaan op roodharigendag.
Jahoor, ik moet mijn mede-Bredase meisjes wel beschermen tegen jou.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:59 schreef Poit het volgende:
Ohw hell fucking yeah!
Ga jij mee om m'n riem vast te houden??
Neem dan het muilkorfje ook maar mee...quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahoor, ik moet mijn mede-Bredase meisjes wel beschermen tegen jou.
Daar ben ik ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen? Naar Breda gaan op roodharigendag.
Bij de BCC? Heb je daar stiekem koelkasten voor verkocht ofzo?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daar ben ik ook
Twee jaar geleden nog overal bij BCC op de website gestaan enzo
Nu lach je nogquote:
rofl ... bbc ... typo'squote:Op woensdag 9 maart 2011 17:10 schreef koei het volgende:
[..]
Bij de BCC? Heb je daar stiekem koelkasten voor verkocht ofzo?
Nou, dat het je mag smaken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik vind het mooi geweest, ik ga op naar huis, waar mn vriendin blijkbaar erg lekker voor me gaat koken!
Als ik ergens een hekel aan heb.. Lachende vrouwen.. Verschrikkelijk.. Gelukkig hebben wij mannen daar een goed hulpstuk tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jij nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jessica Rabbit kan vliegende kusjes geven
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
eet smakelijk!quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik vind het mooi geweest, ik ga op naar huis, waar mn vriendin blijkbaar erg lekker voor me gaat koken!
Je hele buikje rond eten, de wenkbrauwen optrekken en dan zeggen "Nou, blijkbaar toch niet..." en dan kun je het toetje overslaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Dat hoeft niet altijd zo te zijnquote:
quote:
Nee oké, die nieuwe Ben en Jerry's-variant is niet te eten. True.quote:
Ach, vooruit, jij mag me best een kusje op m'n snuitje geven.. Ik bijt niet.. hardquote:
Waarom wel?quote:
Wie??quote:
Ik ook zelden tot nooit..quote:
Welke smaak ijs?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben gek op ijs. En kwark. En yoghurt. En vla ook eigenlijk wel.
Nouja, welke niet.quote:
En een sterke man om de lijn vast te houdenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Neem dan het muilkorfje ook maar mee...
het enige toetje waar je me voor wakker kunt maken is de kok's zusje met aardbeien en slagroom..quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:41 schreef Kuukske het volgende:
Nou prima, heb ik bij een volgende meet alle toetjes tot mijn beschikking.
Wat voor meets worden er gehouden?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:41 schreef Kuukske het volgende:
Nou prima, heb ik bij een volgende meet alle toetjes tot mijn beschikking.
Witlofquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga maar eens een heerlijke witlofschotel maken
Hmmm, witlof! Jammer dat vriendlief het niet lust dus ik eet het bijna nooit. Soms op mijn werk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga maar eens een heerlijke witlofschotel maken
Deal!quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Ach kom maar een keer hier eten hoor, sta bekend om mijn heeeerlijke schotel!![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
meh hou wel mijn rode lokjes... blond staat niet echt bij mij denk ik
So true!quote:
Toetjes zijn mjammie!quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben gek op ijs. En kwark. En yoghurt. En vla ook eigenlijk wel.
JeWEET broerquote:
Uiteraard! Zo rollen wij!quote:
en, en? ben je nog gebeld?quote:
Nee, zelf geen email terug gehad.quote:
2 ligt nog in de verpakking en 1 ben ik nog niet over de helftquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Geef ze dan aan mijquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2 ligt nog in de verpakking en 1 ben ik nog niet over de helft.
Maar dat toetje lusten we allemaal graagquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:43 schreef Poit het volgende:
[..]
het enige toetje waar je me voor wakker kunt maken is de kok's zusje met aardbeien en slagroom..
En ik hou helemaal niet van aardbeien...
ruilen voor twee die het liefst op je macbook slapen en als je te lang aan het gamen bent en ze aandacht willen ze de controller gewoon zo hard uit je hand slaan dat hij altijd op de grond valt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar dat toetje lusten we allemaal graag
Iemand nog behoefte aan een kat die continue op je hoofd wil zitten
Die van mij is ook dol op mijn mac/toetsenbord. Maar na een paar keer in de nek pakken loopt hij er nu netjes omheen. Een kat die op je hoofd zit in zijn nekvel pakken is alleen lastigquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ruilen voor twee die het liefst op je macbook slapen en als je te lang aan het gamen bent en ze aandacht willen ze de controller gewoon zo hard uit je hand slaan dat hij altijd op de grond valt?
PSN ligt wel plat t/m morgenochtend dus je kan geregeld meldingen ontvangen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:12 schreef badboynova het volgende:
Ik ga maar weer eens de ps3 een kans geven, hopelijk loopt hij niet weer zomaar vast.
Lekker netwerk heeft sony, 1 keer iets toevoegen en niks werkt meerquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:15 schreef Solique het volgende:
[..]
PSN ligt wel plat t/m morgenochtend dus je kan geregeld meldingen ontvangen.
Ze hebben onderhoud en tevens wat updates.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Lekker netwerk heeft sony, 1 keer iets toevoegen en niks werkt meer
Denk dat ik de xbox maar ga aanzetten
Goed bezigquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:35 schreef Poit het volgende:
Zoo, gaten in plastic gezaagd, zaterdag netjes bijwerken en er kan geverfd gaan worden.
Einde is in zicht
Einde is in zicht
Ohquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
Toetjes zijn mjammie!
Een keer 2 dagen op een cruiseschip rondgehangen en echt... ik heb nog nooit zo'n toetjesbuffet gezien. HEMELS!!
Als je wist wat je vergeten bent dan heb je toch iets van voorbereiding gedaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:49 schreef Morthill het volgende:
zo, presentatie ging kut, had niet voorbereid dus ik vergat de helft van wat ik wilde zeggen
positieve kant, ik stond niet als een nerveuze idioot, maar kon tenminste een beetje aardig praten
Wil je mijn vriendje kopen, die probeert je de hele tijd vol te stoppen met die zoete dingenquote:
het maken van de presentatie was de voorbereiding, maar oefening ho maar.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als je wist wat je vergeten bent dan heb je toch iets van voorbereiding gedaan
Ze komen niet lekker pontificaal in beeld, maar haar jurk schudt alle kanten op dus de tepels duiken hier en daar op. Er zitten meer stevige tetten in de eerte afleveringquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Morthill, kan je de tetten van Eva Green zien? If so,the interested!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Morthill, kan je de tetten van Eva Green zien? If so,the interested!
Waar gat eh te over?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nee, zelf geen email terug gehad.
Ik heb wel via een ex collega gehoord dat hij woedend was
1 kan je best lenen!quote:
Wat je zegtquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:55 schreef Misan het volgende:
Werkdagen dat je om 6:00 uur van huis vertrekt en om 22:30 uur thuis komt zouden verboden moeten worden.
Night y'all![]()
Ach joh, for the time being ben ik al lang blij als er een SNES emulator op werktquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:39 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Goed bezig
Daarna moet het nog gaan werken, dat is ook wel een klusje nog
Volgens mij zijn die al verboden... Tenminste, als je al die tijd werkend door hebt gebracht.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:55 schreef Misan het volgende:
Werkdagen dat je om 6:00 uur van huis vertrekt en om 22:30 uur thuis komt zouden verboden moeten worden.
Night y'all![]()
Yippie!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:30 schreef Poit het volgende:
http://games.fok.nl/siten(...)aars-killzone-3.html
Fallen!!! Gratz!!!
Iets?? Iets??quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Yippie!!!
Wow, ik win gewoon iets!
LALALALA!
Eindelijk Killzone 3!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Iets?? Iets??
Dude!! Nu hoor je er ook bij!!
het is je gegund kerel!quote:
Trusteknuffels!quote:
heb van 7 tot 17 gewerkt bij mijn opdrachtgever en daarna nog een overleg gehad van 18 tot 22 bij mijn werkgever dat onder vrije tijd valtquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:15 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die al verboden... Tenminste, als je al die tijd werkend door hebt gebracht.
Headset ligt al klaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef koei het volgende:
Helaas Fallen, nou moet je wel online mee spelen binnenkort!
Ben lui, wil vrouw, rossig, ruig. Poit.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben lui, wil vrouw, rossig, ruig. Poit.
Congratz Fallenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:30 schreef Poit het volgende:
http://games.fok.nl/siten(...)aars-killzone-3.html
Fallen!!! Gratz!!!
quote:
[..]
Thanks. Pm me anders je PSN-thingie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:21 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
[..]
Congratz Fallen
Nu is het dus een vereiste om jezelf online te vertonen.
You got PMquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Thanks. Pm me anders je PSN-thingie.
Kan niet wachten..... Killzone 3
Sorry m'n zijwieltje waren er pas net af!quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:45 schreef badboynova het volgende:
Heeft er iemand een geweer/pistool of bazooka te koop, want 1 of ander mongool is allemaal krassen op mijn auto aan het maken.
Eerst was er een kras op een deur (kan gebeuren ongelukje) maar een kras op de spoiler en motorkap kan ik niet zien als een ongelukje.
afschieten dat soort mongolenquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:45 schreef badboynova het volgende:
Heeft er iemand een geweer/pistool of bazooka te koop, want 1 of ander mongool is allemaal krassen op mijn auto aan het maken.
Eerst was er een kras op een deur (kan gebeuren ongelukje) maar een kras op de spoiler en motorkap kan ik niet zien als een ongelukje.
Ik heb al die spelletjes op facebook geblokkeerd staanquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:10 schreef Kuukske het volgende:
Lol, vraag ik op m'n facebook-spelletjesaccount naar suggesties voor nieuwe buren voor zo'n suf doch zeer vermakelijk spelleke, zijn er van die Amerikanen die hele lijsten van mensen aan je voorstellen
.
Handig.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Yippie!!!
Wow, ik win gewoon iets!
LALALALA!
voor welke games heb je buren nodig? ik heb de keus uit meer dan 100 voor farmville en meer dan 100 voor cityvillequote:Op donderdag 10 maart 2011 08:10 schreef Kuukske het volgende:
Lol, vraag ik op m'n facebook-spelletjesaccount naar suggesties voor nieuwe buren voor zo'n suf doch zeer vermakelijk spelleke, zijn er van die Amerikanen die hele lijsten van mensen aan je voorstellen
.
Handig.
vandaar dus ook een apart accountquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb al die spelletjes op facebook geblokkeerd staanik haat het echt om steeds die uitnodigingen te krijgen
haha dat kan ook! ik speel het gewoon maar nietquote:
Right on.quote:
Duidelijk!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
haha dat kan ook! ik speel het gewoon maar nietaccplicatie geblokt en ik zie gelukkig ook al die posts niet meer dat er een nieuw kalfje/schaapje of weet ik wat geboren is of mensen die 234234 eker schreeuwen dat ze bakstenen nodig hebben!
Heb ik ook gedaan.quote:
Neem je nog wat leuks voor me mee als he terugkomt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Alleen vandaag en morgen nog werken
Wat wil je? En nee ... een hoer past niet in mijn koffer ..quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Neem je nog wat leuks voor me mee als he terugkomt?
[..]
* Poit moet zich inhouden om geen nare opmerking te plaatsenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat wil je? En nee ... een hoer past niet in mijn koffer ..
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:47 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit moet zich inhouden om geen nare opmerking te plaatsen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat wil je? En nee ... een hoer past niet in mijn koffer ..
Uitslapen?? Verven zal je bedoelen!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Goedemorgen allen, weer een dag dichter bij weekend en uitslapen en zulks!
Doe me dat maarquote:
Gelijk weer handtastelijk worden.quote:
You gotta love itquote:
Ja, natuurlijk!! Dikke dubstep en ultieme destructie!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:28 schreef Kn0x het volgende:
Motorstorm: Apocalypse is verrassed goed.
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:28 schreef Kn0x het volgende:
Ben benieuwd, vond vorige delen tegen vallen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:28 schreef Kn0x het volgende:
quote:
Daar mag je er voor mij ook wel 1 meenemen hoor, als cadeautjequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik twijfel nog of ik de ipad meeneem als ik in amerika ben
Kijk wel uit met elektronica, ze pikken dat er nog wel eens uit bij de douane.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik twijfel nog of ik de ipad meeneem als ik in amerika ben
Ik gebruik hem gewoon, dus ze kunnen niet bewijzen dat ik hem daar gekocht hebquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Kijk wel uit met elektronica, ze pikken dat er nog wel eens uit bij de douane.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik gebruik hem gewoon, dus ze kunnen niet bewijzen dat ik hem daar gekocht heb
Ja maar ze gaan toch niet helemaal het serienummer tracken enzo? Daar is het veel te druk voor! Dan moeten ze het van alles gaan doen, en ik heb een hoop electronica mee in het vliegtuigquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:52 schreef Solique het volgende:
[..]Serienummer
Maar als je hem gebruikt is de kans wel een stuk kleiner.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar ze gaan toch niet helemaal het serienummer tracken enzo? Daar is het veel te druk voor! Dan moeten ze het van alles gaan doen, en ik heb een hoop electronica mee in het vliegtuig
quote:
Om de zoveel passagiers is er wel een pineut. Je zal het maar net wezen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar ze gaan toch niet helemaal het serienummer tracken enzo? Daar is het veel te druk voor! Dan moeten ze het van alles gaan doen, en ik heb een hoop electronica mee in het vliegtuig
quote:
quote:
Ja maar dat zijn meestal andere typesquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Om de zoveel passagiers is er wel een pineut. Je zal het maar net wezen.
2 ipods??quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nee ... er gaan 2 ipods. nintendo dsi, psp en een telefoon mee dus die ipad mag best mee terug
Ben jij geen vuig typje dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn meestal andere types
Ja lange vlucht, en die kleine dingen wegen toch niets. Ben 14 uur onderweg en dat red 1 ipodje nietquote:
Maar je hebt ook je PSP (4 uurtjes?) en je DSI (10 uurtjes?) nog toch??quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja lange vlucht, en die kleine dingen wegen toch niets. Ben 14 uur onderweg en dat red 1 ipodje niet
yeps en yepsquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar je hebt ook je PSP (4 uurtjes?) en je DSI (10 uurtjes?) nog toch??
Wat ga je eigenlijk doen in the JOE ES OF EEJ?
Omdat je I want to break free niet kon vinden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Waarom heb ik dit nu opstaan en vind ik het best helemaal ok terwijl ik schoonmaak?
Dan wordt het gewoon oud hollandsch een boekje lezenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yeps en yeps
maar dsi gaat wel lang mee, maar met actief gamen niet zooooo lang
sorry wat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon oud hollandsch een boekje lezen
Je weet wel, van die ellenlange verhaaltjes op je e-reader!quote:
zonder plaatjes..quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je weet wel, van die ellenlange verhaaltjes op je e-reader!
Zet em op he!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef badboynova het volgende:
Tijd om te gaan werken, tot vanavond.
Proestquote:
oh een ereader heb ik wel maar die ligt al een jaar bij mijn collega ongeveer omdat ik er niets mee doequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je weet wel, van die ellenlange verhaaltjes op je e-reader!
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/#
Reviewtje van de Sony Xperia Play heeft iemand hier intresse in die telefoon?
Nextquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef AQuila360 het volgende:
Fuuuuuuuuu waar ik net op gesprek was kwamen er 60 langs voor een gesprek
* Poit is jaloers..quote:
Hangt er vanaf wanneer Fok! afkomt met Killzone3....quote:
Dat verschilt soms dag erna, soms week.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wanneer Fok! afkomt met Killzone3....
Hopelijk snel! Kan ik even oefenen voordat ik online wordt ingemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat verschilt soms dag erna, soms week.
Online zijn er genoeg te vinden zonder leven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hopelijk snel! Kan ik even oefenen voordat ik online wordt ingemaakt.
Ja maar die knoppen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Nee man, ik ga nu echt niet nog een singlecore telefoon kopen! Dualcore komt allemaal voor de zomer, je loopt achter voor je je toestel hebt!
Ben er ook bang voorquote:
Dat dus, touchscreens zijn alleen handig voor internet, tekst typen en games spelen is een drama...quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar die knoppen...
Ik heb ook een heel zwikkie games op mijn telefoon maar die zijn niet te spelen omdat ik die knoppen mis en die viruele knoppen werken dus echt niet!
In die review gaan ze met name ff in op die SNES, NES , en dat soort emulators en dat werkt dankzij die echt knoppen echt perfect!
Die dual core telefoon komen misschien met mooie games maar of die lekker spelen weet ik niet.
Een aantal soorten genre's werken opzich wel maar de meeste niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat dus, touchscreens zijn alleen handig voor internet, tekst typen en games spelen is een drama...
MAME staat voor Multiple Arcade Machine Emulator.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een aantal soorten genre's werken opzich wel maar de meeste niet.
Games waar je maar actie hoeft te doen tegelijk die werken goed de rest niej. Kwam ook een MAME emulator op maar wat is dat precies? Jou kast is toch ookzoiets?
Ja voor games is het wel handig, maar die speel ik zo goed als niet op mn mobiel omdat de meeste achterlijk zijn, ik niet lang in het OV zit en me dus niet iedere dag enorm zit te vervelen zonder PC/360 in de buurt en thuis zou ik er ook niet op spelen want dan heb ik twee veel betere spelmachines staanquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar die knoppen...
Ik heb ook een heel zwikkie games op mijn telefoon maar die zijn niet te spelen omdat ik die knoppen mis en die viruele knoppen werken dus echt niet!
In die review gaan ze met name ff in op die SNES, NES , en dat soort emulators en dat werkt dankzij die echt knoppen echt perfect!
Die dual core telefoon komen misschien met mooie games maar of die lekker spelen weet ik niet.
Ik game ook niet of zelden onderweg maar ik wil em gewoon hebbuh!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja voor games is het wel handig, maar die speel ik zo goed als niet op mn mobiel omdat de meeste achterlijk zijn, ik niet lang in het OV zit en me dus niet iedere dag enorm zit te vervelen zonder PC/360 in de buurt en thuis zou ik er ook niet op spelen want dan heb ik twee veel betere spelmachines staan
In augustus loop mijn sim-only af, tegen die tijd kijk ik wel of de dualcores voldoende geil zijn of dat ik voor een 2nd gen dualcore gaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik game ook niet of zelden onderweg maar ik wil em gewoon hebbuh!!
Maar nee, ik weet nog niet.. Ik kan op dit moment verlengen maar heb nog geen idee wat ik wil..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |