SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
MORTAL KOMBAT!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 06-07-2011 21:07:34 ]Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik ga binnenkort de film weer kijken!quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:12 schreef SpankmasterC het volgende:
MORTAL KOMBAAAAAAAAAAAAAAAAAATTT!!!
Lekkerquote:
Misschien kan je je hier over buigen:quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het gaat vandaag echt langzaam als er niks te doen is :/
quote:Tangled (2010/I)
aka "Rapunzel" - Singapore (English title), USA (working title)
aka "Rapunzel" - Netherlands (informal literal title)
aka "Tangled" - USA (imdb display title)
Briljantquote:
Schijnbaar heb jij ook geen kut te doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien kan je je hier over buigen:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit maar imdb intikken en kopiëren plakken kost mij niet zoveel tijd hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schijnbaar heb jij ook geen kut te doen
quote:
Koningin!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef Kuukske het volgende:
Allememaggies. Ik heb zowaar 5 sterren gehaald bij een liedje in RB3 op Expert.
Ik zit al 3 uur te spelenquote:
Kom gezellig gamen! Ik ga vanmiddag het drumstel opbouwen bij gebrek aan beter vermaakquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb geen zin meer in m'n werk...
Spanky presteert beter met Microfoon, stofzuiger en valse snorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kom gezellig gamen! Ik ga vanmiddag het drumstel opbouwen bij gebrek aan beter vermaak.
Ik heb er nu al sin an!quote:
nja ik kan niet de hele tijd op internet hier, dus moet het via telefoon doen en dat duurt wel lang vanwege kut bereik hier en moet het tijdens mijn rookpauze doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit maar imdb intikken en kopiëren plakken kost mij niet zoveel tijd hoor. Sterker nog, dit bericht duurde langer om te tikken.
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Met takken!quote:
quote:
Luie donder, ga eens wat doen!quote:
Jup! Hier ook! Centen verdienen met niks doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb geen zin meer in m'n werk...
Awh..quote:
Ik krijg er honger vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Worstenbroodjes vers van de bakker! Hap hap!
Yup! Lunchtijd!quote:
Lekker boterhammetjes met humus achter de kiezenquote:
Daar gaat je hoofd van tollen hequote:
Ik heb maar braaf yoghurt met muesli gedaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Lekker boterhammetjes met humus achter de kiezen
[..]
Daar gaat je hoofd van tollen he
Hoe weet jij dat de kusjes van Poit adembenemend zijn?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb maar braaf yoghurt met muesli gedaan.
Enneh... je kusjes zijn adembenemend.... dat maakt zo draaierig....
Van horen zeggen natuurlijk... hallo! Het is mijn broeder!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat de kusjes van Poit adembenemend zijn?
Ooooh. Ik dacht al.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:09 schreef Fallen het volgende:
Van horen zeggen natuurlijk... hallo! Het is mijn broeder!
meh, boeiend!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil Uncharted 3. Hebben jullie die nieuwe trailer gezien? Drake in pak.
Ik dacht hetzelfde maar waarschijnlijk om andere redenenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil Uncharted 3. Hebben jullie die nieuwe trailer gezien? Drake in pak.
Nou ččhčččn. Gewoon het idee dat het al bijna november isquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
meh, boeiend!![]()
En een oud gerimpeld mens waar je ook niet gelukkig van wordt....
Aight! JEWEET!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb maar braaf yoghurt met muesli gedaan.
Enneh... je kusjes zijn adembenemend.... dat maakt zo draaierig....
SUIKERZOET!!quote:
Ik speel nog onlinequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:12 schreef Kuukske het volgende:
Vriendje zal trouwens wel balen, hij wordt 30 in november, maar U3 komt eerder uit. En ik ga het niet Solique-Killzone3-stilo al na 5 uur in een hoek mikken omdat ik het al heb uitgespeeld.
.
Dat is wel zo'n beetje hun vetste nummerquote:
Oh, je bent er welquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik speel nog online![]()
En zal de singleplayer nog wel eens op elite uit spelen.
Ik moet nog (steeds) echt beginnenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik speel nog online![]()
En zal de singleplayer nog wel eens op elite uit spelen.
Soms, ligt aan de hoeveelheid werk.quote:
Suggestions en Spiders zijn ook wel cool hoorquote:
SJOEGAAAAHquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Suggestions en Spiders zijn ook wel cool hoor.
Al was Sugar wel het meest indrukwekkend toen ik het voor het eerst hoorde. Sigh..
Oh, als je daar toch bent. Wil je dan voor mij ook wat leuke troepjes meenemen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moet toch echt eens aan uncharted 1 en 2 beginnen
Misschien neem ik ze uit Amerika wel mee
Irritant? Wanneer? Waar?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben een beetje hyper. Irritant ook. Sorry!
.
.
Jij hebt 'm tenminste....quote:
SCHANDALIG!!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Moet ze eerst nog aanschaffenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
SCHANDALIG!!!![]()
Die hoor je echt allang uitgespeeld te hebben, zoniet platinum gehaald te hebben... !!
Hier! Altijd! Nouja, vandaag! Hihi!quote:
Dat heb ik dan ook weer niet hoor.. dat laatstequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:29 schreef Fallen het volgende:
SCHANDALIG!!!![]()
Die hoor je echt allang uitgespeeld te hebben, zoniet platinum gehaald te hebben... !!
Mwah, alleen Uncharted 1 heb ik op platinum, deel 2 bijna... zal vanavond nog eens proberen wat verder te komen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier! Altijd! Nouja, vandaag! Hihi!
/stuiter.
[..]
Dat heb ik dan ook weer niet hoor.. dat laatste.
Q F MotherFocking Tquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
SCHANDALIG!!!![]()
Ja hoor kom maar gezellig meequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, als je daar toch bent. Wil je dan voor mij ook wat leuke troepjes meenemen?
Ik zoek nog wat Deadsy-shirtjes die ze hier niet verkopen. En en en.. ehh.. nou, misschien is het handiger als ik met jou meega
.
Ik ga ze ook echt wel doen hoor!!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
SCHANDALIG!!!![]()
Heb ze bij een vriend uitgespeeld.quote:
Sorry....quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga ze ook echt wel doen hoor!!!![]()
Ja... en?quote:
Ontvang deel 1 en 2 over 2 weken dan ga ik ze zelf spelen. zo goedquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja... en?
Dat kan je makkelijk zeggen. Ik ken ook iemand die heeft 16 platinum trophies!!
(echt kansloos....)![]()
Jij??quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja... en?
Dat kan je makkelijk zeggen. Ik ken ook iemand die heeft 16 platinum trophies!!
(echt kansloos....)![]()
14.gifquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Ontvang deel 1 en 2 over 2 weken dan ga ik ze zelf spelen. zo goed
Whahaha, ik en 16 platinums?! Yeah right, ik heb wel wat beters te doen.quote:
Hoeveel heb je er daaaaaaaan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Whahaha, ik en 16 platinums?! Yeah right, ik heb wel wat beters te doen.
Zelfs iets dat enigszins lijkt op een sociaal leven.... *proest*
5quote:
Zelfs ik heb een platinumquote:
Een platinum krijg je als je alle trophies hebt gehaald, behorende bij de originele game. Dus DLC telt daarvoor niet mee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Wanneer krjig je platinum dan?![]()
Ik let nooit zo heel erg op die trophys, ik had toevallig gister gekeken hoeveel ik er had omdat iemand het vroeg, maar verder ....
ah check ... thanksquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Een platinum krijg je als je alle trophies hebt gehaald, behorende bij de originele game. Dus DLC telt daarvoor niet mee.
Ik ben veel te lui om een platinum te halen.. Doe het voor m'n lol, als ik moet gaan zoeken naar shit dan lijkt het teveel op werken..quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:04 schreef koei het volgende:
[..]
Zelfs ik heb een platinum
Maar ik zat toevallig gisteren mijn trophies door te bladeren. Bij de meeste games zit ik rond de 20% aan trophies, met uitzondering van God of War 1 en 2 en inFamous. Zelfs bij Killzone 2 die ik heb uitgespeeld heb ik maar 18% van de trophies
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb volgens mij vooral brons. En wat Poit zegt. Ik game voor m'n lol. Niet voor die bekers.![]()
Ik kan echt geen gitaar, drums of whatever meer zien, krijg ik daar ook een trophy voor?
Jonguhquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]GA EENS WAT NUTTIGS DOEN MET JE LEVEN!!
Zoals leuke filmpjes makenGek idee: plak eens een snor op, pak een stofzuiger, karaoke I Want To Break Free en post m hier!
Wat, is leuk!quote:
Ik heb geen opplaksnor, noch de karaokeversie van want todinges en al helemaal geen zin om dat op te nemenquote:
Same here ... ik game gewoon lekker wat ik wil en ik zie af en toe zo'n trophy ding boven in beeld langskomen ... heel irritant als ik GH aan het spelen ben, dan want mis ik noten omdat ik opeens omhoog kijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben veel te lui om een platinum te halen.. Doe het voor m'n lol, als ik moet gaan zoeken naar shit dan lijkt het teveel op werken..
Al heb ik wel ooit tegen mezelf gezegd dat als ik een platinum trophy haal het voor een GoW game moet zijn
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb geen opplaksnor, noch de karaokeversie van want todinges en al helemaal geen zin om dat op te nemen.
quote:
Dat zou ik dus nooit doen, voor dat je weet word je vergeleken met die andere grootheid die dat veel beter konquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]GA EENS WAT NUTTIGS DOEN MET JE LEVEN!!
Zoals leuke filmpjes makenGek idee: plak eens een snor op, pak een stofzuiger, karaoke I Want To Break Free en post m hier!
Ik win dan sowieso al, want eh.. blond. En schattig. En tietenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
Dat zou ik dus nooit doen, voor dat je weet word je vergeleken met die andere grootheid die dat veel beter kon
Tieten? Waar!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik win dan sowieso al, want eh.. blond. En schattig. En tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |