Nou, eerst Stepanek, dan Ljubicic, Dolgopolov, Soderling, Murray...... hoop dat ie nog Soderling haalt eigenlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:28 schreef Salamando het volgende:
Hopen op een aantal mooie potten en dat Del Potro maar ver mag komen.
Wat is het wachtwoord van deze challenge?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:22 schreef wimderon het volgende:
Natuurlijk hebben we ook weer de draw challenge:
http://challenge.atpworldtour.com/
Je moet een account maken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:42 schreef Masch1980 het volgende:
[..]
Wat is het wachtwoord van deze challenge?
Dat snap ik en heb ik ook gedaan. Ik zag echter dat er ook een FOK group is. Daarvoor vroeg ik het wachtwoord.quote:
ATP Challenge Bracketquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:45 schreef Masch1980 het volgende:
[..]
Dat snap ik en heb ik ook gedaan. Ik zag echter dat er ook een FOK group is. Daarvoor vroeg ik het wachtwoord.
Dankjequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:12 schreef Masch1980 het volgende:
Thanx, ik zit erbij.
Het wachtwoord is baas overigens.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:01 schreef San_Andreas het volgende:
goeie OP wimderon
Bakker moet toch echt gaan doorbreken. Eerste ronde er uit en ik schrijf hem af. Haase geef ik nog wat meer tijd.
(draw van 128)
Voorlopig 4-3* Haase aan het serveren. Nu wel 0-30...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
Ben benieuwd wat Haase straks kan, heb er wel vertrouwen in.
In de Davis Cup ging de service ook niet echt lekker, vaak gebroken. Zo wordt elke wedstrijd lastig natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Als de eerste service van Baase een beetje zou lopen dan was de set al binnen (zeg ik op basis van de stats...44% in en 45% maar gewonnen achter zijn 2e)
Of hij verliest weer eens een tiebreakquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:00 schreef F.M.D. het volgende:
Haase zal nu wel gebroken na al die gemiste kansen.
Was vrij ruim favoriet vooraf.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:35 schreef Salamando het volgende:
ik zie nu pas dat ik een against the odds pick heb met Karlovic, ik dacht dat hij wel hoger stond maar hij staat 239e
En hier de bevestiging daarvanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:32 schreef Tim86 het volgende:
Episch en vermoeiend DC weekend in Ukraine en dan dit:
Monday: 6 hours travel Tuesday: 16 hours travel Wednesday: Getting used to the courts and weather Thursday: Hopefully winning first round
Niet echt vreemd dat hij verliest..
Zelfs in een rolstoel moet ie nog gewoon winnen van Schuettler manquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:32 schreef Tim86 het volgende:
Episch en vermoeiend DC weekend in Ukraine en dan dit:
Monday: 6 hours travel Tuesday: 16 hours travel Wednesday: Getting used to the courts and weather Thursday: Hopefully winning first round
Niet echt vreemd dat hij verliest..
Dan nog, ik wist niet dat ie zo laag stond!quote:
Je onderschat die oude baas wel hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:59 schreef luckass het volgende:
[..]
Zelfs in een rolstoel moet ie nog gewoon winnen van Schuettler man.
Inderdaad. Nadal en Federer spelen hun dubbel partijen vandaag. Beiden op centrecourt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:23 schreef rooneyelst het volgende:
de dubbels zijn wel dik zeg..zowat de complete top 10 van de singles doet ook aan de dubbels mee!
Mooi. Hopelijk tegen Federer later in het toernooi.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef franklop het volgende:
Raonic kon serveren voor wedstrijd, maar word gebroken 5-5 in de 2e
maar wint alsnog in de tiebreak
raonic de nieuwe del potro ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:06 schreef franklop het volgende:
Raonic gaat vooralsnog gewoon lekker verder waar hij mee bezig was; winnen
6-2, 3-1* momenteel
allemaal te vinden op www.atpworldtour.comquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef San_Andreas het volgende:
geupdate draws in dit topic zullen zeker gewaardeerd worden
Chardyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef TheGeneral het volgende:
Chardy is ook aan het verliezen van Harrison.
*4-0 achter in de 3e set.
wacht even op de gravel jongenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:54 schreef F.M.D. het volgende:
thiemo gaat op deze manier in rap tempo de wereldranglijst afdalen.
ik zou zeggen zo snel mogelijk weg bij troost en sluiter. toen hij vorig met coaches van addidas team werkte ging het veel beter.
laten we het hopen. al denk ik dat het probleem dieper ligt dan datquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:09 schreef Norrage het volgende:
Thiemo....ach, hopelijk heeft gravel het Nadal-effect op hem. (geen pepernoot raken het hele jaar en dan op je favoriete ondergrond het ritme weer krijgen en dan vervolgens ook weer goed spelen op hard court)
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is het tijdsverschil, negen uur?
Laat toch ook weer zien dat het dubbel geen zak voorstelt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:07 schreef Chriz2k het volgende:
Federer/Wawrinka die Nestor/Mirnyi eventjes van de baan vegen met 6-1 6-2!
Fyrstenberg/Matkowski (4) en Llodra/Zimonjic (6) er ook al uitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:07 schreef Chriz2k het volgende:
Federer/Wawrinka die Nestor/Mirnyi eventjes van de baan vegen met 6-1 6-2!
Klopt. Stel dat Federer op zijn 35e stopt met singelen zou hij nog 5 jaar lang nummer één van de wereld kunnen zijn in het dubbelspel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Laat toch ook weer zien dat het dubbel geen zak voorstelt.
Bedankt.quote:
Ach alleen InTREePidIVTy had hemquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:38 schreef Salamando het volgende:
Bagdhatis, 6-0 verliezen van Devvarman
BoWa ook toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ach alleen InTREePidIVTy had hem
En *5-2 achter in de final set tiebreak.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:42 schreef Salamando het volgende:
Tevens: Hup Nieminen3e set nu tegen MOntanes
Bah. Karlovic moet elk toernooi zo snel mogelijk uitgeschakeld worden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:52 schreef luckass het volgende:
Ivo "Boem boem" Karlovic staat 7-6 *3-1 voor tegen Ferrer.
Die gast is een held man: http://twitter.com/ivokarlovicquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Bah. Karlovic moet elk toernooi zo snel mogelijk uitgeschakeld worden.
Op Twitter. Maar een wedstrijd van hem is niet om aan te zien. Daarom lekker snel verliezen zodat hij de rest van de week kan twitteren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Die gast is een held man: http://twitter.com/ivokarlovic
Klopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maar een wedstrijd van hem is niet om aan te zien.
Bah, mijn challenge draw heeft zijn eerste serieuze misser opgelopenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En *5-2 achter in de final set tiebreak.
En GSM Montanes.
Ik had er al een paar meerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:09 schreef Salamando het volgende:
[..]
Bah, mijn challenge draw heeft zijn eerste serieuze misser opgelopen
Hij gelooft het nu wel denk ik, nog even lekker een weekje training/rust.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
En meteen een break achter in de tweede set.
Ik houd mijn mond al, inmiddels weer 3*-2 Young.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik gok dat hij nog wel wint, inmiddels 2-1* voor en ach, het is Young.
Tsonga verliest van Malisse..quote:Op zondag 13 maart 2011 04:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Murray out vs Young
Baggy out vs Devvarman
Nieminen eraf tegen Montanes
Ferrer eraf tegen Karlovic
Wat heeft die jongen toch altijd moeilijke drawsquote:Op zondag 13 maart 2011 13:03 schreef franklop het volgende:
Nadal nu tegen Sweeting, daarna tegen Malisse/Devvarman
Malisse versloeg Tsonga, dus dat is wel logischquote:Op zondag 13 maart 2011 13:48 schreef luckass het volgende:
[..]
Wat heeft die jongen toch altijd moeilijke draws.
Waarom heb je zo'n raar usericon?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
Jammer dat de partijen van de toppers op van die onmogelijke tijden zijn. Andreev-Federer had ik wel wilen zien maar dat wordt me te laat.
Op zich wel, maar ik heb zelden iemand zo slecht zien spelen als de paar punten van De Voest op de highlight en dan Sweeting in de volgende ronde? Geen top 8 in de kwartfinale en met Murray eruit en Soderling die weer eens een griepje schijnt te hebben wellicht geen in halve finale? Das een boel geluk met de draw.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Malisse versloeg Tsonga, dus dat is wel logisch
Wat is er raar aan? Dat is Annoying Orange. Ik wilde er een van Marshmallow, maar die kon ik niet vinden.quote:
Volgens mij is t in de VS al zomertijd. Basketbal begon ook uur eerder dan ik had verwacht.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:06 schreef -Vaduz- het volgende:
gaat voorspoedig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
ik weiger galblaas te kiezen, tenzij het echt nodig isquote:Op zondag 13 maart 2011 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Melzer of Gulbis zijn ook wel zekerheidjes.
galblaas???quote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef franklop het volgende:
[..]
ik weiger galblaas te kiezen, tenzij het echt nodig is
quote:
Birdshit, Clown, Baggyquote:Op zondag 13 maart 2011 22:24 schreef San_Andreas het volgende:
leuke koosnaampjes hebben jullie, donkey, rodlul, wawa, galblaas.
Ach, dat wordt 6-1 6-1 ofzo. Maximaal 3 games naar Errani. Federer staat voor middernacht op de baan.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:45 schreef TheGeneral het volgende:
Als Clijsters nou opschiet kan Federer de baan op.
Dan moet je dus niet direct gebroken worden..
Gelijk 2 BP's voor Errani..quote:Op zondag 13 maart 2011 22:57 schreef Szura het volgende:
Zo, Clijsters is wakker. 2-2
Nu ff doorstomen
Break en gelijk wer rebreak Kimquote:
Del Pony, Fat Dave, Gaskutquote:
Van het rijtje actieve backhands zeg ik Gasquet, Kohli, WaWa, Youzhny en Federer als 5 geylste backhhands op de tour .....quote:Op zondag 13 maart 2011 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een geile backhand heeft die Wawa toch, 3BP.
Murray slaat ook wel erg geile passeerballetjes ermee moet ik zeggen.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Van het rijtje actieve backhands zeg ik Gasquet, Kohli, WaWa, Youzhny en Federer als 5 geylste backhhands op de tour .....
Ik heb een singlehanded backhand fetisjquote:Op zondag 13 maart 2011 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Murray slaat ook wel erg geile passeerballetjes ermee moet ik zeggen.
Met die drie ben ik het sowieso eensquote:Op zondag 13 maart 2011 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Van het rijtje actieve backhands zeg ik Gasquet, Kohli, WaWa, Youzhny en Federer als 5 geylste backhhands op de tour .....
En met Kohli moet dat ook, damnnnn wat een heerlijke slag heeft hij.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:37 schreef luckass het volgende:
[..]
Met die drie ben ik het sowieso eens.
Hear hear!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zit op youtube te browsen. Damn ik mis Marat
*4-0 Benneteauquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, dat wordt 6-1 6-1 ofzo. Maximaal 3 games naar Errani. Federer staat voor middernacht op de baan.
Je vergeet hier wel even mooiboy Lopez, Picasso Petzschner, Llodra, Gonzo en natuurlijk Dr Ivo.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ivoquote:Op maandag 14 maart 2011 01:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je vergeet hier wel even mooiboy Lopez, Picasso Petzschner, Llodra, Gonzo en natuurlijk Dr Ivo.
Dat hele rijtje is een troll hequote:Op maandag 14 maart 2011 02:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ivo, als je een backhand onder in het net wilt ja.
Llodra kan wel een koningsbackhand hebben hoorquote:
'Hond' voor intimi.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:17 schreef kevin_ het volgende:
Robredo. Als ik ergens een hekel aan heb
.
Radwanska breakt gelijk weer in de derdequote:Op maandag 14 maart 2011 20:18 schreef Tim86 het volgende:
WTA
Radwanska van 6-0 2-0 naar 2-5 15-30 en dus bijna tijd voor een derde set.
Tegen MaKi overigens (L)
En 2-6![]()
De winnaar van die pot heeft sowieso 5+ MP nodig denk ikquote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef franklop het volgende:
en een hold + break van radwanska, die serveert voor wedstrijd
Bizar tof affichequote:Op maandag 14 maart 2011 22:43 schreef luckass het volgende:
Montanjes die in een keer van Almagro wint.
Wel Dolgo - Pony zometeen
Soderling was wel geblesseerd. Draw is aardig open aan de Nadal kant.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef Norrage het volgende:
Kohlschreiber en Soderling![]()
Die krijgen het ook altijd voor elkaar mooie potten te spelen..alhoewel Kohli nu gewoon in 2 wint
Het gaat steeds beter met mijn challenge drawquote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef Norrage het volgende:
Kohlschreiber en Soderling![]()
Die krijgen het ook altijd voor elkaar mooie potten te spelen..alhoewel Kohli nu gewoon in 2 wint
Bij vlagen weer geweldige forehands inderdaad.quote:
Atdhequote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef luckass het volgende:
Waar kijken jullie eigenlijk?
Sport1 of net als ik baggerstreams.
Deze baggerstream.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef luckass het volgende:
Waar kijken jullie eigenlijk?
Sport1 of net als ik baggerstreams.
Rezaiquote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Tim86 het volgende:
omg Rezai, wat heb je nu weer aan
Eurosport 1..
Ach. Wat dames spotten kan geen kwaad toch.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:58 schreef Chriz2k het volgende:
Wimderon heeft dit topic niet voor niks ''ATP Masters'' genoemd, hè.
Had je mee moeten komen naar de Davis Cup. Wat een wijven daar in Oekrainequote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Ach. Wat dames spotten kan geen kwaad toch.
EK 2012 manquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Had je mee moeten komen naar de Davis Cup. Wat een wijven daar in Oekraine
Hup Malisse, laat me in elk geval voor 1 dag profiteren over de Almagro-clan
Lijkt er nog niet op hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Had je mee moeten komen naar de Davis Cup. Wat een wijven daar in Oekraine
Hup Malisse, laat me in elk geval voor 1 dag profiteren over de Almagro-clan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |