Nou, eerst Stepanek, dan Ljubicic, Dolgopolov, Soderling, Murray...... hoop dat ie nog Soderling haalt eigenlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:28 schreef Salamando het volgende:
Hopen op een aantal mooie potten en dat Del Potro maar ver mag komen.
Wat is het wachtwoord van deze challenge?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:22 schreef wimderon het volgende:
Natuurlijk hebben we ook weer de draw challenge:
http://challenge.atpworldtour.com/
Je moet een account maken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:42 schreef Masch1980 het volgende:
[..]
Wat is het wachtwoord van deze challenge?
Dat snap ik en heb ik ook gedaan. Ik zag echter dat er ook een FOK group is. Daarvoor vroeg ik het wachtwoord.quote:
ATP Challenge Bracketquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:45 schreef Masch1980 het volgende:
[..]
Dat snap ik en heb ik ook gedaan. Ik zag echter dat er ook een FOK group is. Daarvoor vroeg ik het wachtwoord.
Dankjequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:12 schreef Masch1980 het volgende:
Thanx, ik zit erbij.
Het wachtwoord is baas overigens.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:01 schreef San_Andreas het volgende:
goeie OP wimderon
Bakker moet toch echt gaan doorbreken. Eerste ronde er uit en ik schrijf hem af. Haase geef ik nog wat meer tijd.
(draw van 128)
Voorlopig 4-3* Haase aan het serveren. Nu wel 0-30...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
Ben benieuwd wat Haase straks kan, heb er wel vertrouwen in.
In de Davis Cup ging de service ook niet echt lekker, vaak gebroken. Zo wordt elke wedstrijd lastig natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Als de eerste service van Baase een beetje zou lopen dan was de set al binnen (zeg ik op basis van de stats...44% in en 45% maar gewonnen achter zijn 2e)
Of hij verliest weer eens een tiebreakquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:00 schreef F.M.D. het volgende:
Haase zal nu wel gebroken na al die gemiste kansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |