Srna "zat niet aan" hem. En Webb had het moeten zien. Zelf. Vind ik. Je kan niet aan de ene kant zeggen "Oh die arme scheids die kan dit en dat en alles allemaal niet zien" en aan de andere kant iemand die volkomen in zijn recht staat, verwijten dat hij dan boos wordt. Maar goed, kijk morgen de samenvatting maar, dan zal je het wel zienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, maar in de regels staat nu gewoon dat je niet tegen een scheids mag zeuren. Daar staat gewoon geel op en het is bekend dat Webb dit ook toepast. Sterker nog, als je de regels strak door zou voeren zouden heel veel spelers rood kunnen krijgen, want aan de scheids zitten is eigenlijk direct rood. Wat dat betreft is het een gerechtvaardigde (ook al vind ik het vaak overdreven) reactie.
Bovendien, als Webb het niet heeft gezien kan hij er ook weinig aan doen, dan moet je naar de assistent wijzen. Die was schijnbaar wel in de positie om te zien, zoals je zelf zei.
Ik weet niet of ze in de Champions straffen bij videobeelden, ik heb het nog niet gehoord.
Wait whut? RN is 14?quote:
Moet je eerst een regenpak hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt wel 'zwaar' eigenlijk. Ik wil ook in een regenpak zwemmen![]()
ja stop maa rmet fappen geile eendquote:
Hopelijk geen wittequote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dook een keer het zwembad in en dacht boven het water: Kuuuuuut ik ben wat vergeten
En ja ik had mijn onderbroek nog aan
byequote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:43 schreef friemelaar het volgende:
Zeg voetbal bobo's.......
Ik ga d'r maar eens vandoor![]()
Wetrusten voor straks
ik heb dat n keer moeten doen met reddend zwemmen, zo springen dat je er lucht onder vangt en het een soort zwemband vol lucht wordt om op te drijvenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt wel 'zwaar' eigenlijk. Ik wil ook in een regenpak zwemmen![]()
Nee, als hij aan hem zat had hij ook rood kunnen trekken. Maar ik benijd een scheidsrechter ook niet. Met het huidige tempo is het gewoon onmogelijk om alles erbij te krijgen en zal er altijd wat fout gaan. Zeker als je assistenten ook op het belangrijkste moment niet staan op te letten. En als je dan een competitie hebt zullen er een paar door zulke fouten beslist worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Srna "zat niet aan" hem. En Webb had het moeten zien. Zelf. Vind ik. Je kan niet aan de ene kant zeggen "Oh die arme scheids die kan dit en dat en alles allemaal niet zien" en aan de andere kant iemand die volkomen in zijn recht staat, verwijten dat hij dan boos wordt. Maar goed, kijk morgen de samenvatting maar, dan zal je het wel zien
Dat doet niemand met mij in zijn gedachtenquote:
Dat heeft deze eend niet nodig joh.quote:
Oh dan is het natuurlijk niet ergquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee
Het viel eigenlijk niet eens zo op
Ik dacht dat je ongeveer net zo oud was als TFM, een jaartje of 17 ofzo.quote:
jij fapt nooitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat heeft deze eend niet nodig joh.
maar het was wel komischquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dan is het natuurlijk niet erg
Dat klinkt wel heel erg tof eigenlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dat n keer moeten doen met reddend zwemmen, zo springen dat je er lucht onder vangt en het een soort zwemband vol lucht wordt om op te drijvenis cool
blootjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:45 schreef Barretje80 het volgende:
[me=Barretje80] slaapt ook vaak naakt hoorheerlijk
[/me]
vandaag sowieso de halve dag in m'n blootje rondgewandeld!
Niet met RN in gedachte in ieder geval.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |