Ja, ik zou eigenlijk ook naar bed moetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:26 schreef crv het volgende:
Oh ja morgen weer b05:30 op dus misschien maar beter om plat te gaan![]()
Zat vanmiddag ook al bijna te pitten op me werk. en precies als ik in de trein zit gaan ze allemaal weer zitten mailen
Okee: De Rossi (van AS Roma) geeft Srna (van Shakhtar) een Elleboog met echt een chocoladeletter E gewoon, niet te kort. Keurig in beeld. Geen enkele scheids gezien, Srna ligt wel een minuut op de grond voordat het spel stil gelegd wordt. Legt daarna razend en tierend uit aan Webb van "Zie je dat dan niet, ik kreeg een enorme Elleboog", en Srna krijgt geel voor zijn reactiequote:
gute nachtquote:
in bier zit ook hard drugsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een krat bier is wel wat veel, maar oke, maar coke nooit van mijn leven.. sowieso drugs
Wel meer tegenwoordig. 50 euro de gram en je weet het.. "One pop and you can't stop..."quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man, als je zulke dingen doet voor je baas mag je wel minimaal 150.000 binnenharken anders bovengenoemde toepassen
[..]
zie boven
ach jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wel meer tegenwoordig. 50 euro de gram en je weet het.. "One pop and you can't stop..."
Naja, je mag niet tieren tegen de scheids. Maar als hij zo'n oplawaai mist is het natuurlijk wel een enorme faal.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee: De Rossi (van AS Roma) geeft Srna (van Shakhtar) een Elleboog met echt een chocoladeletter E gewoon, niet te kort. Keurig in beeld. Geen enkele scheids gezien, Srna ligt wel een minuut op de grond voordat het spel stil gelegd wordt. Legt daarna razend en tierend uit aan Webb van "Zie je dat dan niet, ik kreeg een enorme Elleboog", en Srna krijgt geel voor zijn reactieDe Rossi krijgt niks dus, nog geen waarschuwing.
Webb mag in het vervolg tafelvoetbal gaan fluiten of zo
En er heerst hier schijnbaar een echte drugsoorlog als ik de TC Tubantia mag geloven.quote:
slaap naaktquote:
In ieder geval 1 van zijn assistenten. EN de 4e man heeft een schermpje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Naja, je mag niet tieren tegen de scheids. Maar als hij zo'n oplawaai mist is het natuurlijk wel een enorme faal.
Stond hij in een positie om het te zien?
In de wasmand.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En er heerst hier schijnbaar een echte drugsoorlog als ik de TC Tubantia mag geloven.
Whatquote:
Wat verwacht je dan? "Goh scheids, jammer dat je die elleboog niet zag, maar goed ik heb nu mijn tanden al doorgeslikt. Bedankt!"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Naja, je mag niet tieren tegen de scheids.
zulks een vrijheid en bijzonder handigquote:
4de man mag van de fifa officieel niks doorgeven he?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In ieder geval 1 van zijn assistenten. EN de 4e man heeft een schermpje.
quote:
geen zin om te halenquote:
Nee, maar je weet dat als je met een grote bek naar Howard toestapt je zo een geel te pakken hebt. Dan kan je beter met bloed uit je mond komen druipen en wachten tot hij het opmerkt (wat wss nooit is).quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? "Goh scheids, jammer dat je die elleboog niet zag, maar goed ik heb nu mijn tanden al doorgeslikt. Bedankt!"
Luie donder!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
geen zin om te halenIk blijf waar ik ben. In bed
Maar als meisje/vrouw, nahhquote:
of he was een nieuwe auto voro de assistentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
4de man mag van de fifa officieel niks doorgeven he?
En dat is dan wel naatje, dan had zijn assistent het wel moeten zien. Kut van Howard dat hij een geel geeft, maar dan is het een faal van zijn assistent.
die dingen zijn zooooo 1974quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben jij zo'n sokkenslaper?quote:
In je regenpakquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
gelukkig ben je pas 14quote:
Kerel, wat heb jij gerookt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
of he was een nieuwe auto voro de assistent
niks, ooit gehoord van omkopingquote:
Wat moet ik dan aandoen?quote:
Ja. Zo kun je het ook zien. Het als een vaststaande omstandigheid aannemen dat Webb nou eenmaal een kutscheids is, wat op zich waar is, en het van spelers dom vinden dat ze tegen hem pratenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, maar je weet dat als je met een grote bek naar Howard toestapt je zo een geel te pakken hebt. Dan kan je beter met bloed uit je mond komen druipen en wachten tot hij het opmerkt (wat wss nooit is).
Juist, dat ze echt een assistent omkopen voor een elleboogje.quote:
Ja maar...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon niets dat slaapt veel lekkerder
denk eens na, zit er soms dons in je hoofd, gewoon voor de hele match natuurlijk en niet alleen de assistentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Juist, dat ze echt een assistent omkopen voor een elleboogje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |