of he was een nieuwe auto voro de assistentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
4de man mag van de fifa officieel niks doorgeven he?
En dat is dan wel naatje, dan had zijn assistent het wel moeten zien. Kut van Howard dat hij een geel geeft, maar dan is het een faal van zijn assistent.
die dingen zijn zooooo 1974quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
geen zin om te halenIk blijf waar ik ben. In bed
Ben jij zo'n sokkenslaper?quote:
In je regenpakquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
geen zin om te halenIk blijf waar ik ben. In bed
gelukkig ben je pas 14quote:
Kerel, wat heb jij gerookt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
of he was een nieuwe auto voro de assistent
niks, ooit gehoord van omkopingquote:
Wat moet ik dan aandoen?quote:
Ja. Zo kun je het ook zien. Het als een vaststaande omstandigheid aannemen dat Webb nou eenmaal een kutscheids is, wat op zich waar is, en het van spelers dom vinden dat ze tegen hem pratenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, maar je weet dat als je met een grote bek naar Howard toestapt je zo een geel te pakken hebt. Dan kan je beter met bloed uit je mond komen druipen en wachten tot hij het opmerkt (wat wss nooit is).
Juist, dat ze echt een assistent omkopen voor een elleboogje.quote:
Ja maar...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon niets dat slaapt veel lekkerder
denk eens na, zit er soms dons in je hoofd, gewoon voor de hele match natuurlijk en niet alleen de assistentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Juist, dat ze echt een assistent omkopen voor een elleboogje.
Maar ik heb er geen nodigquote:
Nee, maar in de regels staat nu gewoon dat je niet tegen een scheids mag zeuren. Daar staat gewoon geel op en het is bekend dat Webb dit ook toepast. Sterker nog, als je de regels strak door zou voeren zouden heel veel spelers rood kunnen krijgen, want aan de scheids zitten is eigenlijk direct rood. Wat dat betreft is het een gerechtvaardigde (ook al vind ik het vaak overdreven) reactie.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Zo kun je het ook zien. Het als een vaststaande omstandigheid aannemen dat Webb nou eenmaal een kutscheids is, wat op zich waar is, en het van spelers dom vinden dat ze tegen hem praten![]()
Één voordeel: Niemand heeft het gezien dus er kan alsnog op basis van beelden gestraft worden. Tenminste zo gaat het in de eredivisie. Ik weet eigenlijk niet of dat in de CL ook zo gaat, maar het lijkt me wel.
Coolquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik heb er geen nodigHeb er ooit een gehad omdat je voor diploma C in regenpak moest zwemmen
Was best irritant ooitquote:
Lieve schat, ik weet dat je van complottheorieën houdt, maar ik betwijfel echt dat een gemiste kaart direct een aanwijzing is tot een complot.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk eens na, zit er soms dons in je hoofd, gewoon voor de hele match natuurlijk en niet alleen de assistent
Klinkt wel 'zwaar' eigenlijk. Ik wil ook in een regenpak zwemmenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was best irritant ooitZwemmen in T-shirt, broek, waterschoenen en regenpak
ik dook een keer het zwembad in en dacht boven het water: Kuuuuuut ik ben wat vergetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was best irritant ooitZwemmen in T-shirt, broek, waterschoenen en regenpak
Ik was ook al bijna even zwaar teleurgesteld in je.quote:
je weet niks pruts psychoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Lieve schat, ik weet dat je van complottheorieën houdt, maar ik betwijfel echt dat een gemiste kaart direct een aanwijzing is tot een complot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |