he bjezlef nog niet genoeg aan je hoofd?quote:
Wat heeft die dan uitgespookt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy Fucking Crap in the Air![]()
En dan noemen we Busacca een kutscheids![]()
Howard Webb gezien iemand?![]()
Toevallig niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen idee wat op hier op telefoon hebquote:
Zorg dat je de samenvatting Shakhtar - Roma terugkijktquote:
gezien het aantal reacties op je vorige 2 posts betreffende barca denk ik enkel WWquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Die hadden ze na het wk al moeten schorsen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Die ook niet dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:23 schreef crv het volgende:
[..]
gezien het aantal reacties op je vorige 2 posts betreffende barca denk ik enkel WW
Was het maar zo'n feest. Ik zit nu alweer lekker data in te voeren voor mijn werk. Eckte mannen werken om middernacht met koffie.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:23 schreef crv het volgende:
[..]
gezien het aantal reacties op je vorige 2 posts betreffende barca denk ik enkel WW
eckte mannen snatsen een gram coke weg, drinken ene krat bier en ruimen hun kots op met hun werkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Ik zit nu alweer lekker data in te voeren voor mijn werk. Eckte mannen werken om middernacht met koffie.
ik zit paralel aan fok ook wat te mailen en te lezenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Ik zit nu alweer lekker data in te voeren voor mijn werk. Eckte mannen werken om middernacht met koffie.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
eckte mannen snatsen een gram coke weg, drinken ene krat bier en ruimen hun kots op met hun werk
Strak plan Honda , wel trusten alvastquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:26 schreef crv het volgende:
Oh ja morgen weer b05:30 op dus misschien maar beter om plat te gaan![]()
Zat vanmiddag ook al bijna te pitten op me werk. en precies als ik in de trein zit gaan ze allemaal weer zitten mailen
Ik moet eerst de data invoeren van mijn enquêteformulieren. Daarna kan ik de boel er wel mee wegvegen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
eckte mannen snatsen een gram coke weg, drinken ene krat bier en ruimen hun kots op met hun werk
een krat bier is wel wat veel, maar oke, maar coke nooit van mijn leven.. sowieso drugsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
En zo hoort het!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:26 schreef crv het volgende:
[..]
ik zit paralel aan fok ook wat te mailen en te lezen
ja man, als je zulke dingen doet voor je baas mag je wel minimaal 150.000 binnenharken anders bovengenoemde toepassenquote:
zie bovenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |