nee, ik bedoel tijdens deze kennelijk historische wedstrijd die nu aan de gang isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen had ik Fok-pauze, een hele maand
quote:
Ohquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik bedoel tijdens deze kennelijk historische wedstrijd die nu aan de gang is
Ik maak em wel wat sportiever, geef em een paar maandjes aan mij en dat "luie" is er wel afquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een diesel en het is echt een lange afstands auto. Ik rij er in 1 keer non stop mee naar Portugal en ik stap fris uit
Dat is die van mijn ouders ook en die kan het ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een diesel en het is echt een lange afstands auto. Ik rij er in 1 keer non stop mee naar Portugal en ik stap fris uit
Kan nou niet zeggen dat ik die scheids zo goed vind fluitenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind jullie maar stom. Niet eens Barcalona tegen Arsenal kijken. Deze wedstrijd gaat de boeken in.
zonder onderweg te tanken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is die van mijn ouders ook en die kan het ook
nee ik heb hem zo ingereden, hij rijdt nu 1:20 en zomers soms wel 1:22quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak em wel wat sportiever, geef em een paar maandjes aan mij en dat "luie" is er wel afHeb ik met de Lada ook gedaan
Die eerste kaart was dom en terecht (miss wel rood zelfs). Wegtrappen en geel is een beetje overkill vind ik voor deze actie.quote:
en nu ligt hij op de sloopquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak em wel wat sportiever, geef em een paar maandjes aan mij en dat "luie" is er wel afHeb ik met de Lada ook gedaan
Om het maar even HEEL zacht uit te drukkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan nou niet zeggen dat ik die scheids zo goed vind fluiten
Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan nou niet zeggen dat ik die scheids zo goed vind fluiten
Een baggerscheids dus?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om het maar even HEEL zacht uit te drukken
2300 km.. 3 x tanken onderweg voor mijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat denk het niet maar ja weet je hoever Portugal is
daarom, was al zo verbaasdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat denk het niet maar ja weet je hoever Portugal is
Ah nou, please? *kijkt met puppy-oogjesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee ik heb hem zo ingereden, hij rijdt nu 1:20 en zomers soms wel 1:22
je mag er wel in rijden hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah nou, please? *kijkt met puppy-oogjes
de mijne is een 240 pk benzine daar haal ik amper 600 kilometer meequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Woah, ik ben dol op oude lullenbakkenquote:
Op broodjes kaas zeker?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
De mijne rijdt zover als je volhoudt en zonder benzine
ik rij 1000 km met 50 liter en in de zomer 1100 - 1200 kmquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar op 1 tank is 1000 km wel mogelijk met losse auto
Hoi Nijnquote:
knap hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik rij 1000 km met 50 liter en in de zomer 1100 - 1200 km
voor mij dus 4 xquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2300 km.. 3 x tanken onderweg voor mij
Wel kaiser broodjes hè?quote:
Is zo ongeveer goedkoper als benzine nuquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel kaiser broodjes hè?
En appelsap
Voor jou welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel kaiser broodjes hè?
En appelsap
vergeet ik het beste paard van stal... ik had je niet gezienquote:
Lukt het een beetje?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben marshmallows aan het roosteren met lucifers
Discountquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is zo ongeveer goedkoper als benzine nu
Oh ja dat kan ik morgen ook weleens gaan doen idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
straks weer scheren
morgen de belasting ees afhandelen
Ik moet 2009 nog doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ik morgen ook weleens gaan doen idd.
Ja ik ook en vrijstelling gemeentelijke heffingen regelen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
straks weer scheren
Het paard van de Ferrari renstalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vergeet ik het beste paard van stal... ik had je niet gezien
Heeeeeeeeeee pgr![]()
![]()
Dat zullen ze leuk vindenquote:
Nostalgie op de tvquote:Kindernet keert terug op tv met Maja de Bij
AMSTERDAM - Kindernet keert op maandag 4 april terug op de Nederlandse televisie. De kinderzender wisselt klassieke series als Maja de Bij, Nils Holgersson en Wickie de Viking af met hedendaagse kinderprogramma's als Samson & Gert. Dit maakte MTV Networks dinsdag bekend.
© ANPKindernet was in Nederland te zien tussen 1988 en 2003. Kindernet richt zich op kinderen tussen drie en acht jaar en put voor de toekomstige programmering uit het aanbod van Nickelodeon en het Vlaamse productiehuis Studio 100.
De kinderzender gaat een tv-kanaal delen met Comedy Central. Kindernet zendt vanaf 4 april uit van zes uur 's ochtends tot drie uur 's middags. Nu zendt TMF daar nog muziekprogramma's uit. De muziekzender gaat verder als digitale zender.
Doe voorzichtigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
straks weer scheren
Ik maakte mijn cavia's ook wel eens schoonquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
zojuist hok van de cavia weer eens schoongemaakt
(typte bijna de cavia schoongemaakt)
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
zojuist hok van de cavia weer eens schoongemaakt
(typte bijna de cavia schoongemaakt)
Marijke is vermogendquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ik ook en vrijstelling gemeentelijke heffingen regelen...Volgens de controle zou ik te veel vermogen hebben dus kon ik het niet automatisch krijgen
Nou ben benieuwd welk vermogen ze gevonden hebben en laat ze dan even aan mij doorgeven hoe ik bij mijn "vermogen" kan
![]()
![]()
Nee, ik bedoel de belastingaangiftequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zullen ze leuk vindenJe bedoelt toch niet het scheren hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |