Das dus ongeveer 3,5 weekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:20 schreef Thaboel het volgende:
Rave ging 14 feb weg. Ging dat gemiauw van ze ex vriendin over
Je wil niet weten hoe ik als de "boeman" bij een sportles stond op een cursus...quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe ik als de "boeman" bij een sportles stond op een cursus...
Ik had betrokkene de opleiding uitgeschopt en kwam betrokkene weer tegen als sport figuur.
En dat was?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef Clan het volgende:
Maar de vraag van het vorige topic is onbeantwoord gebleven
Leugens!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef Clan het volgende:
Maar de vraag van het vorige topic is onbeantwoord gebleven
Aaah.. niet zeuren!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was geen lol... zeker niet voor de fysieke inspanning die ik tentoon moest stellen...
Oh, ik dacht de vraag over Ravequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef Clan het volgende:
[..]
Stip op je ROT of ROT stip?
[ afbeelding ]
Deed ik dan ook niet...quote:
Oooh! Knapperdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Deed ik dan ook niet...
Ik liep verdomme met mijn overal en hoge schoenen het hele jonge circus naar huis. Mijn hele sportzooi zat nog op de boot.
Die kwam weer uit het topic daarvoor, ik zei namelijk dat een Onderluitenant twee stippen op zijn ROT had.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Lightning_NL het volgende:
Waarom was die vraag er, van het vorige topic?
Ik vind dat de beste politieman het prima doet. Stelletje klootzakken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef hcwp het volgende:
Dat filmpje op dumpter (mirror nog iets), om je bloed te doen koken!
De vraag is hoe treedt je hier als burger, militair in burger en militair in groen correct bij op?
Dat politiestaat Schagen filmpje?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef hcwp het volgende:
Dat filmpje op dumpter (mirror nog iets), om je bloed te doen koken!
De vraag is hoe treedt je hier als burger, militair in burger en militair in groen correct bij op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |