Ik zou hier natuurlijk een hele verhandeling kunnen houden over fotografie en zo, maar laten we nou heel eerlijk zijn...daar zit toch niemand op te wachten?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers die naar Professional Imaging gaan begin maart: een van mijn favoriete fotografen geeft daar presentaties. Die gast is goedHij is er zondag en maandag en doet zijn verhaaltje drie keer per dag bij de Canon stand.
Een topic van Kano, daar moet je gepost hebben.quote:
Nooit je neus laten zien, tot er een pro topic is en dan meedoen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:46 schreef Xilantof het volgende:
Met deze editie moet ik natuurlijk wel mee doen...
En dan heb je een body, heeft iedereen opeens 70-200's, 17-40's, 3000-9000's, F/4, F/2.8, F/1.2, F/0.7.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik krijg 'ikwileenDSLR'drang van dit subforum. Maar ik heb geen zin er geld aan uit te geven.
20 maart vanaf 2 uur ben ik op de mat in sporthallen zuid te vinden trouwensquote:
Jajoh daar heb ik nog geen verstand van. Dus dat boeit nog niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan heb je een body, heeft iedereen opeens 70-200's, 17-40's, 3000-9000's, F/4, F/2.8, F/1.2, F/0.7.
En het enige wat je dan denkt is HEBBEN HEBBEN HEBBEN
Dan kan je inderdaad nog als vrolijk meisje door de stad huppelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jajoh daar heb ik nog geen verstand van. Dus dat boeit nog niet.
Voelde me aangetrokken tot het fotovestquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nooit je neus laten zien, tot er een pro topic is en dan meedoen?
Relaxt. Kan je hun body niet gebruiken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en mijn ouders hebben een Canon 18-55 en een Sigma 70-200 dus die kan ik ook gebruiken als ik een Canon koop.
Ach, dan is 't goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Voelde me aangetrokken tot het fotovest
Ik mag dat ding niet mee naar mijn huis.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Relaxt. Kan je hun body niet gebruiken?
Wat is het dan voor ding?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik mag dat ding niet mee naar mijn huis.
6 jaar terug al weerquote:
quote:
Langzaam juist. Meeste reeksen hebben 20 keer zoveel topics in 6 jaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Tijd gaat snel
Denk dat Xil, RonaldV en ikkuh toch wel de echte oud-gedienden zijn
2e post in de eerste SC was van mijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Tijd gaat snel
Denk dat Xil, RonaldV en ikkuh toch wel de echte oud-gedienden zijn
Canon 1000D.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is het dan voor ding?
Wel jammer, maar als je een eigen hebt voelt het toch beter dan dat je met geleende spullen rondloopt
Daarintegen is huren wel weer hendig!
Steel 'm!quote:
We waren idd even gestopt met tellen:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef Xilantof het volgende:
En er zijn er wel meer geweest. Want we zijn een tijdje gestopt met tellen (toch?).
Ze hebben dat ding net een halfjaar, mams wilde een 450D kopen maar paps wilde die niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Steel 'm!
Of maak ze wijs dat het verouderde troep is, en dat ze beter een nieuwe kunnen kopen.
Dan kan jij vervolgens die 1000D overnemen
Klopt. Die nummering slaat ook echt nergens opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef Xilantof het volgende:
En er zijn er wel meer geweest. Want we zijn een tijdje gestopt met tellen (toch?).
MOOI MANquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zojuist is aangetoond dat ie niet eens kloptquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klopt. Die nummering slaat ook echt nergens op![]()
Misschien een goed moment om hem te laten varen bij de volgende topic
Zo gaat dat hier ook. Wel een spiegelreflex willen, de goedkoopste kopen om vervolgens constant te zeggen "Maar dit is toch een spiegelreflex"? Zo gaat dat hier met ALLLES, Frustrerend altijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze hebben dat ding net een halfjaar, mams wilde een 450D kopen maar paps wilde die niet.Mongool dattie is.
Mams heeft ook nog een analoge Minolta, die wil ik eigenlijk overkopen hehe.
Het erge is dat hij voor mijn moeder was, en mijn vader hem nu geclaimt heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier ook. Wel een spiegelreflex willen, de goedkoopste kopen om vervolgens constant te zeggen "Maar dit is toch een spiegelreflex"? Zo gaat dat hier met ALLLES, Frustrerend altijd.
Zo erg is het hier dan ook weer nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het erge is dat hij voor mijn moeder was, en mijn vader hem nu geclaimt heeft.Terwijl mijn moeder voor die 450D een hele goede aanbieding had gezien.
Ja mijn moeder gebruikt hem wel uiteraard. Maar het is meer mijn vaders camera.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo erg is het hier dan ook weer nietZe delen wel alles eerlijk samen
Regel een grote FOT meet, zorg dat iedereen al zijn/haar spullen mee neemt en laat je begraven onder een berg body's, lenzen en flitsersquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja mijn moeder gebruikt hem wel uiteraard. Maar het is meer mijn vaders camera.
Maargoed, ik had een betere camera dan hij en dan moet hij mij overtreffen. Logisch natuurlijk.
En dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Regel een grote FOT meet, zorg dat iedereen al zijn/haar spullen mee neemt en laat je begraven onder een berg body's, lenzen en flitsers
quote:
Dan dat.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
DAT is trouwens wel een fucking awesome idee voor een foto.Voor op MIJN flickr uiteraard.
Who's in?
Dus dat was het doelpuntw aar mijn vader 'YES!" door de kamer schreeuwde?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:37 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat een geweldige wedstrijd! En een enorm lekker doelpunt van Messi in de blessure tijd. Man.. genieten, erg jammer dat dit een 8e finale is pas.
Haha, ja ik denk het. Want het was een fantastisch doelpunt en hij is dus ook voor Barcelona net als ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dus dat was het doelpuntw aar mijn vader 'YES!" door de kamer schreeuwde?
Weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:48 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha, ja ik denk het. Want het was een fantastisch doelpunt en hij is dus ook voor Barcelona net als ik
Herinneringenquote:
4 jaar niet gepostquote:
Jij en Freud gaan dus heen? Tof!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |