Same herequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef xdiashalizx het volgende:
Populair is Sharon, naar huis mag Laura..
Helemaal mee eens. Grijp deze kans om eindelijk van die saaie doos af te komen. Erger me al vanaf het begin aan miss wil niks, mag niks, kan niks.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef xdiashalizx het volgende:
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef xdiashalizx het volgende:
Die optie zit hierquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:33 schreef Maanvis het volgende:
ik mis de optie : "Ik ga niet stemmen want ik wil niet bedrogen worden door Net5"
En: "Ik ga niet stemmen want ik heb geen favoriet, alledrie de meiden zijn kut."quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:33 schreef Maanvis het volgende:
ik mis de optie : "Ik ga niet stemmen want ik wil niet bedrogen worden door Net5"
wat er onder zit wil je niet zien hoor...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef HappyH het volgende:
Sharon out, zonnen in spijkerbroek en badjas over kleding brengt niets
Goedemorgen twitterspammerquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:25 schreef Rosevink het volgende:
Ik zie ze het liefst alle 3 door de blauwe deur lopen! Kan niet kiezen
Aaah, goeiedag eem' !!quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen twitterspammer
Van mij mogen ze ook alle3 weg hoor. Maar Als ik moet kiezen dan Laura blijven
Gerard - Sofia en Joannaquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoe was er trouwens gestemd?
Ik heb Maik zijn stemmen niet gezien en volgens mij van gerard maar 1 stem. Is er ergens een overzicht wie op wie heeft gestemd?
duh..als je alleen maar stemt op geile blote wijfen kan je beter een 0906 nummer kiezenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef HappyH het volgende:
jij bent nog zieliger als die gasten in huis als je alleen maar kijkt voor bloot...kan je niet beter 09060506 bellen dan???quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef HappyH het volgende:
Heeft ze pech. Heeft ze echt zelf helemaal verziekt. Ze was in het begin best popie samen met Laura maar sofia can say bye bye.quote:
Hij moet Monique toch wel kunnen toppen.. (quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Heeft ze pech. Heeft ze echt zelf helemaal verziekt. Ze was in het begin best popie samen met Laura maar sofia can say bye bye.
O dan krijgen we het gejank van Servio!Als hij erg zijn best doet mag ze wel weer terug komen denk ik.
Ik vind haar gewoon leuk. Misschien omdat ze qua persoonlijkheid niet ver van me afstaatquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:32 schreef itsme het volgende:
Ik snap niet waarom laura populair is. Vooral op fok had ik dat niet verwacht.
die kookt tenminste nog..wat voegt laura toe zonder geheim??een affekietje voor de mannen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef Arcee het volgende:
Sharon voegt duidelijk het minst toe, lijkt me. Die mag wat dat betreft dus wel weg.
gestalkt??ze vind het heus wel leuk..heeft ze tenminste wat...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:36 schreef willem67 het volgende:
Sofia eruit, Laura mag blijven als ze stopt met die fake relatie met Alex.
ik zet de streams uit als Laura weer eens wordt gestalkt door Alex
U is weer lekker op dreef he trollie? Maar je hebt wel een beetje gelijk hoor..quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:26 schreef trollie67 het volgende:
geen echte favo...joanna vind ik om over te geven..monique lijkt wel op die sluiter..met dr piepstem en dr willetje willen krijgen..trouwens..sinds maaik terug is vind ik haar minder aanhangelijk...zo veel janken,en nu en dan zie ik haar hem wel eens weg duwen als hij toenadering zoekt...sofie jankt wel veel maar is wel leuker als die opgedirkte barbies..sharon dan maar..en de mannen tja...
in me kleuterschool waren ze volwassener als deze moederkindjes..guido met zijn josti band kop en zijn halfopen smoel..zal hem zo graag een komkommer in zijn bakkes willen rammen..alex een slijmerig wicht die misschien nog wat pscho is...gewoon een engerd af en toe..flip die gaar kijkt met zijn bambi ogjes..gerard die af en toe net een kleuter is met zijn opgezette piepstem..doe maar karim dan..vanwege de bollywood
al weer met je eensquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
Laura favoriet van deze 3
En Sharon mag van mij naar huis!
idd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:00 schreef Maanvis het volgende:
niemand gaat naar huis, doe gene moeite om te stemmen.
helemaal niksquote:
Zou het wel jammer vinden als Sharon weg gaat. Toch nog iets leuks om naar te kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
helemaal niks
Er staan nu 3 saaie dames genomineerdDus maakt geen flikker uit wie er weg gaat
die zal niet in het vliegtuig naar huis gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:23 schreef PC eend het volgende:
SOAfia Faal-en-pijn met d'r klaptieten mag van mij naar huis
Wel eerst even de kluis legen
die mag van mij ook wegquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Zou het wel jammer vinden als Sharon weg gaat. Toch nog iets leuks om naar te kijken
Sharon is de enige die van mij mag blijvenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Zou het wel jammer vinden als Sharon weg gaat. Toch nog iets leuks om naar te kijken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:31 schreef SecretStoryKijker het volgende:
Sharon= ach ja... wat voegt die toe behalve het beeld af en toe volledig te vullen.....
niets doms aan,kleren kunnen makkelijk tot 2 kilo wegenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:31 schreef SecretStoryKijker het volgende:
Sofia= dom, denkt bij de groepsopdracht dat het handig is je helemaal uit te kleden, vergeet alleen dat ze 2 boodschappenmanden vast moet houden....
Laura= best wel een kattekop en als ze lacht is het of je een cavia hoort piepen....
http://www.tuppambr.demon.co.uk/food.wav
Sharon= ach ja... wat voegt die toe behalve het beeld af en toe volledig te vullen.....
dat komt mooi uit want vanavond gaan er 2 vrouwen weg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:22 schreef D. het volgende:
[..]
Sharon is de enige die van mij mag blijven
helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Beetje jammer dat ze Sharon het lelijke eendje noemen. Ik vind haar er nog wel het normaalst uitzien als je kijkt naar het gezichtDenk dat Sharon eruit gaat.
Ik schreef: Je HELEMAAL uit te kleden, is wel behoorlijk dom imaoquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef trollie67 het volgende:
[..]
niets doms aan,kleren kunnen makkelijk tot 2 kilo wegen
Dat neemt toch niet weg om in eerste instantie poedelnaakt te gaan staan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef trollie67 het volgende:
[..]
niets doms aan,kleren kunnen makkelijk tot 2 kilo wegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |