die zal niet in het vliegtuig naar huis gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:23 schreef PC eend het volgende:
SOAfia Faal-en-pijn met d'r klaptieten mag van mij naar huis
Wel eerst even de kluis legen
die mag van mij ook wegquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Zou het wel jammer vinden als Sharon weg gaat. Toch nog iets leuks om naar te kijken
Sharon is de enige die van mij mag blijvenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Zou het wel jammer vinden als Sharon weg gaat. Toch nog iets leuks om naar te kijken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:31 schreef SecretStoryKijker het volgende:
Sharon= ach ja... wat voegt die toe behalve het beeld af en toe volledig te vullen.....
niets doms aan,kleren kunnen makkelijk tot 2 kilo wegenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:31 schreef SecretStoryKijker het volgende:
Sofia= dom, denkt bij de groepsopdracht dat het handig is je helemaal uit te kleden, vergeet alleen dat ze 2 boodschappenmanden vast moet houden....
Laura= best wel een kattekop en als ze lacht is het of je een cavia hoort piepen....
http://www.tuppambr.demon.co.uk/food.wav
Sharon= ach ja... wat voegt die toe behalve het beeld af en toe volledig te vullen.....
dat komt mooi uit want vanavond gaan er 2 vrouwen weg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:22 schreef D. het volgende:
[..]
Sharon is de enige die van mij mag blijven
helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Beetje jammer dat ze Sharon het lelijke eendje noemen. Ik vind haar er nog wel het normaalst uitzien als je kijkt naar het gezichtDenk dat Sharon eruit gaat.
Ik schreef: Je HELEMAAL uit te kleden, is wel behoorlijk dom imaoquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef trollie67 het volgende:
[..]
niets doms aan,kleren kunnen makkelijk tot 2 kilo wegen
Dat neemt toch niet weg om in eerste instantie poedelnaakt te gaan staan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef trollie67 het volgende:
[..]
niets doms aan,kleren kunnen makkelijk tot 2 kilo wegen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |