Mijn ouders hebben er ook eenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Projectie TVDas een beetje de BX onder de televisie's
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zit er al wat schot in op de wachtlijst?
Zit particulier huren er niet in?quote:
Ik ben serieus, je mag hem komen halen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Opeten kun je proberen.
Wij hadden vroeger eentje van 70 en eentje van 85cm geloof ik. Leuk spul!
Als je serieus bent kom ik hem over een klein tijdje wel halen. Ehv ligt toch op de route naar Belgie.
Tip waar ik kan zoeken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zit particulier huren er niet in?
volgens mij heb ik dit al eens vaker gevraagd trouwens...
Geen idee, ik ben gewoon naar de gewenste bestemming gereden en gezocht naar "te huur" bordjes en nummers gebeld.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Tip waar ik kan zoeken?
Ik kom veelal op die kutkamerstudentenzoeksites terecht elke keer.
Hier mag het.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef 2cv het volgende:
Al hebben ze 4 chromen ringen, audi's zijn en blijven lelijke dingen.
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef 2cv het volgende:
Al hebben ze 4 chromen ringen, audi's zijn en blijven lelijke dingen.
kijk uit met zulke opmerkingen, dadelijk denken die hydropneumaten nog dat je die franse stokbrood auto's bedoeltquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:55 schreef Barcaconia het volgende:
Echte mannen rijden een auto waar je onder kunt sleutelen zonder krik of oprijbokken.
Blijkbaar niet wat 2cv heeft het al over een brug. Maar die verwarring is inderdaad niet de bedoeling.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:56 schreef densmee het volgende:
[..]
kijk uit met zulke opmerkingen, dadelijk denken die hydropneumaten nog dat je die franse stokbrood auto's bedoelt
Onder een hydropneumaat sleutelen zonder assteunen er onder te zetten is russisch roulette.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:56 schreef densmee het volgende:
[..]
kijk uit met zulke opmerkingen, dadelijk denken die hydropneumaten nog dat je die franse stokbrood auto's bedoelt
Derhalve geen echte man.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Onder een hydropneumaat sleutelen zonder assteunen er onder te zetten is russisch roulette.
Simpel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:54 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vraag me af wat mensen bezielt om een Audi te rijden. Voel je je net wat te belangrijk voor een Volkswagen maar kun je toch geen Mercedes of BMW betalen, koop dan een Audi.
Maar wel het rijgedrag van een Golf rijderquote:Op donderdag 10 maart 2011 03:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Simpel.
Wel de luxe, comfort & uitstraling. Niet het protserige of het 'kijk mij' gehalte.
En daarbij: A5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |