Wat voor iets? Ik moet nog een TV hebben die niet tè veel stroom vreet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:16 schreef daNpy het volgende:
Ik heb ook nog een TV over, gratis af te halen
Dit is nog een echte Deutsche reichsmarken formaatquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Da's nog gulden formaat, die van Anne is nog niet aangepast aan de euro
Wat noem je niet te veel?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat voor iets? Ik moet nog een TV hebben die niet tè veel stroom vreet.
Philips Matchline 100Hz.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat voor iets? Ik moet nog een TV hebben die niet tè veel stroom vreet.
Geen idee eigenlijk. Alles dat niet absurd is, zelf in te vullenquote:
Hoe groot ongeveer, dezelfde TV als wij vroeger thuis hadden. Geweldig beeld iig ja! Ik gebruik toch maar amper TV dus ik ga geen dure LCD oid kopen. Ik heb wel interesse iig als je hem nog een weekje of 2/3 vast kunt houden (in ehv?). Ik mag nog niet autorijden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Philips Matchline 100Hz.
Buis TV, maar wel haarscherp beeld! (Mooier als de meeste LCDs)
Ik kan ook via een tussenpersoon communicerenquote:
Nee, de échte LED-tv's vallen niet in mijn prijsklassequote:
Mwah, 46" 3D LED zit inmiddels op 1799 euroquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, de échte LED-tv's vallen niet in mijn prijsklasse(lees: ik ga geen fucking 3000 euro voor een TV neer leggen, tenzij ik geld over zou hebben).
Ik zou voor nu nog steeds voor een LCD gaan.
Opeten kun je proberen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:29 schreef daNpy het volgende:
Weet de grootte zo ff niet, maar hij is best wel lomp
Kan hem nog wel ff vasthouden, wtf moet ik er anders mee doen?
Full LED?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mwah, 46" 3D LED zit inmiddels op 1799 euro
Philips kost 2399 ( en daar gaat nog weer 300 euro vanaf i.v.m. cashback ), full led, 400hz, ambilight, NET TV en 3D readyquote:
Oke, dan zijn de prijzen wel redelijk omlaag gegaan, maar nog steeds aardig aan de prijs.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Philips kost 2399 ( en daar gaat nog weer 300 euro vanaf i.v.m. cashback ), full led, 400hz, ambilight, NET TV en 3D ready
Verpest jij mijn handel even in twee zinnenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:40 schreef Barcaconia het volgende:
Ik snap niet waarom het allemaal zo plat moet zijn. In 3 van de 4 gezinnen staat die mooie platte TV nog gewoon op hetzelfde kastje als de oude beeldbuis en is alle ruimte erachter gewoon leeg en verloren
Mensen blijven mensen dus elke vorm van logisch nadenken verdampt direct als de TV van de buurman 1mm dunner is dan de jouwe.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Verpest jij mijn handel even in twee zinnen
Correctquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mensen blijven mensen dus elke vorm van logisch nadenken verdampt direct als de TV van de buurman 1mm dunner is dan de jouwe.
In Weeze hing ie als een schilderijtje aan de muurquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:40 schreef Barcaconia het volgende:
Ik snap niet waarom het allemaal zo plat moet zijn. In 3 van de 4 gezinnen staat die mooie platte TV nog gewoon op hetzelfde kastje als de oude beeldbuis en is alle ruimte erachter gewoon leeg en verloren
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:44 schreef Anne het volgende:
[..]
In Weeze hing ie als een schilderijtje aan de muur. Echt strak-strak. Volgens mij was ie 2 cm dik en verder ook geen aansluitingen aan de achterzijde, die zaten in een apart kassie in de tv-kast. Dus hij zat echt strak tegen de muur. Ik vond mooi
.
Van mij mag ie straks weer hangen heur.
Klopt, verschrikkelijke dingen maar ik kon zo gouw even geen ander plaatje vinden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Projectie TVDas een beetje de BX onder de televisie's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |